35542888
Základná škola
Slobody 1, Košice, 04011, SVK
50027123
LarUm, s.r.o.
Košická 52/A, Bratislava, 82108, SVK
Plynové varidlo so 6 horákmi
plynové varidlo, gastrozariadenie, tepelná úprava jedál, pečenie, varenie,
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Plynové varidlo so 6 horákmi
|
|
---|---|
Funkcia |
Plynové varidlo so 6 horákmi pre tepelnú prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plynové varidlo so 6 horákmi | ks | 1 | ||
Šírka | mm | 1200 | 1300 | |
Hĺbka | mm | 900 | ||
Výška | mm | 850 | 900 | |
Príkon | kW | 31,8 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
6 vysokovýkonných horákov okrúhleho tvaru, s bezpečnostným ventilom | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Pracovná plocha a opláštenie z nerezového materiálu | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Vyberateľné vaničky pod horáky z nerezového materiálu | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Mriežka horákov z liatiny | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Pilotný plameň | Dodaný tovar musí obsahovať túto funkciu |
Výkon horákov | 2 x 3,2 kW, 2 x 5,5 kW, 2 x 7,2 kW |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia personálu odborníkom |
Vrátane záručného a pozáručného servisu do 24 hod. od nahlásenia poruchy |
Požaduje sa poskytnutie bezplatného záručného servisu vrátane dopravných nákladov minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania odovzdávajúceho/preberacieho protokolu |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými STN EN normami týkajúcimi sa predmetu zákazky. |
Dodávateľ oznámi objednávateľovi (telefonicky, e-mailom) minimálne 2 pracovné dni pred dodaním tovaru presný termín dodania tovaru. |
Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti poverených zástupcov objednávateľa a dodávateľa v zmysle Čl. VI Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 5 dní od účinnosti zmluvy kde dodávateľ presne uvedie technickú špecifikáciu tovarov, ktorá musí spĺňať všetky požiadavky objednávateľa na predmet zákazky. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
Objednávateľ doručí dodávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou) do 5 dní od uzavretia zmluvy presné určenie miesta dodania tovaru vrátane kontaktnej osoby zodpovednej za prevzatie predmetu zákazky (povereného zástupcu objednávateľa). |
Dodávateľ je povinný do 5 dní od uzavretia zmluvy doručiť objednávateľovi elektronicky alebo písomne (e-mailom, poštou): |
a) kontaktnú osobu zodpovednú za odovzdanie predmetu zákazky |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien predmetu zákazky bez DPH, sadzbou DPH a jednotkovú cenu s DPH. Nedodržanie tejto povinnosti sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy podľa článku XVIII. OPET časť VZP |
c) fotografie, obchodný názov jednotlivých položiek, resp. ich presnú technickú špecifikáciu za účelom overenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky. |
Vrátenie tovaru a odstúpenie od zmluvy v prípade nedodržania podmienok kvality a nesplnenia akejkoľvek technickej, alebo osobitnej požiadavky sa bude posudzovať ako závažné porušenie podmienok, objednávateľ neodoberie tovar a vystaví negatívnu referenciu. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH odvedie (zaplatí) Objednávateľ v príslušnej výške do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
Dodávateľ odovzdá Objednávateľovi návod na obsluhu a údržbu, vyhlásenie o zhode a doplňujúce doklady: resp. certifikát vydaný autorizovanými osobami |
Spísanie a odovzdanie odovzdávajúceho a preberacieho protokolu. |
Požaduje sa v momente uzavretia Zmluvy mať v RKUV zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a objednávateľ je oprávnený od Zmluvy odstúpiť podľa čl. XVIII. OPET, VZP. |
V prípade ak uchádzač / dodávateľ nie je oprávnený poskytnúť plnenie, ktoré je predmetom zákazky, je verejný obstarávateľ, ako objednávateľ v zmysle bodu 18.2 písm. i), čl. XVIII. OPET, VZP oprávnený od Zmluvy odstúpiť |
Slobody 1, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
22.04.2016 08:59 — 20.05.2016 13:00
1,00 ks
2 830,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
06.04.2016 09:12
13.04.2016 08:46
13.04.2016 09:01
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2016 09:53 - Vstupná ponuka | 2 828,40 | € | Cena s DPH |
13.04.2016 08:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 490,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: