• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2016 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2016 09:50

Detail zákazky Z20167989

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.04.2016 10:56
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2016 09:50

Základné údaje

Z20167989

OF-80720

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2399851

Objednávateľ

30854687

Implementačná agentúra Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky

Špitálska 6, Bratislava, 81455, SVK

Dodávateľ

36783943

JUMICOL, s.r.o.

Bytčická 89, Žilina, 01009, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Hygienické potreby

toaletný papier, papierové utierky, plastové vrecia, mydlo, čistiaci prostriedok, hubka, utierka

  • 33761000-2 - Toaletný papier
  • 33763000-6 - Papierové uteráky na ruky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33741000-6 - Výrobky na starostlivosť o ruky
  • 18937000-6 - Vrecia na balenie tovaru
  • 24455000-8 - Dezinfekčné prostriedky
  • 39514100-9 - Uteráky

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Hygienické potreby
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Toaletný papier v rolke, priemer 280 mm, dvojvrstvový, biely , 100% celulóza rolka 0 3000
Skladané papierové utierky dvojvrstvové ZZ - 1 kartón - 4.000 ks, biele s ražbou (20x200ks) kartón 0 200
Vrecia plastové zaťahovacie do smetného koša – 500x600 mm, 30 litrov, 1 balenie = min. 20 kusov a viac kus 0 5000
Vrecia plastové do koša – 700x1100 mm, 1 balenie (rolka) = 10 kusov až 25 kusov kus 0 7000
Tekuté mydlo - 1 liter kus 0 500
Čistiaci prostriedok na riad - 1 liter kus 0 50
Čistiaci prostriedok na obkladačky - 1 liter kus 0 50
Hubka na riad 9x6x3cm kus 0 150
Utierka na drez , materiál viskóza 90g/m2, rozmer 38x32cm kus 0 50
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Požadujeme predložiť do 2 (dvoch) pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami za každú položku a zaokrúhliť maximálne na dve desatinné miesta.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s náležitosťami podľa obchodných podmienok EKS, s uvedením jednotkových cien a celkovej ceny a v súlade s Čiastkovou výzvou.
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 5 (piatich) pracovných dní.
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od Čiastkovej výzvy alebo odzmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

12

1,00 Celý perdmet zákazky

16 077,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ
Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.04.2016 10:56

11.04.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2016 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 833
 16
 10
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.04.2016 13:05 - Vstupná ponuka 16 077,00 € Cena s DPH
11.04.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka 10 866,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS