• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2016 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2016 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2016 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2016 10:30

Detail zákazky Z20167806

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.04.2016 10:41
  •    Predkladanie ponúk
    11.04.2016 09:38
  •    Ukončenie zákazky
    11.04.2016 10:16
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.04.2016 10:30

Základné údaje

Z20167806

OF-80697

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2399740

Objednávateľ

00321796

Mesto Žilina

Námestie obetí komunizmu 1, Žilina, 01131, SVK

Dodávateľ

17321450

exe, a.s.

Plynárenská 1, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup licencovaného softvéru Office Standard 2016 OLP NL Academic, part No.: 021-10539

dodávka softvéru

  • 48000000-8 - Softvérové balíky a informačné systémy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup licencovaného softvéru Office Standard 2016 OLP NL Academic, part No.: 021-10539
Funkcia
Licencia obsahuje programy alebo plne kompatibilné programy s rovnakou alebo vyššou funkcionalitou ako Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook s Business Contact Manager, Publisher
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Licencovaný softvér ks 35
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: downgrade- prechod na nižšiu verziu
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: hromadnú inštaláciu a konfigurácie; správu a evidenciu softvéru
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: obsahujú právo na 3 inšalácie- na PC, notebook (jedného užívateľa) a na terminálový server
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: zvoliť jazykovú verziu príp. ju zmeniť preinštalovaním
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru umožňuje: previesť licenciu po 90-dňoch na iné PC (licencia nie je viazaná na hardvér)
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru obsahuje: licenciu pre aplikáciu Business Contact Manager pre Outlook
Parametre a funkcionalita softvéru, funkcionalita softvéru obsahuje: licenciu pre používanie Office Web Apps v rámci služieb Microsoft Online Services alebo pre hosťovanie serverom SharePoint zákazníka
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Vytváranie dokumentov a e-mailov chránených technológiou IRM
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Spravované priečinky programu Outlook a retenčná politika poštovej schránky
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Vytváranie čiarových kódov a štítkov v dokumentoch
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Export tabuliek programu Excel na server SharePoint
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Správa súborov zaradených do obehu dokumentov
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Publikovanie snímok PowerPoint do knižnice snímok na server SharePoint
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Začlenenie formulárov InfoPath do aplikácií Word, Excel, PowerPoint a Outlook
Aplikácie obsiahnuté v týchto sadách podporujú pokročilé funkcie: Mapovanie XML schémy na dokumenty programu Excel a Word
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ obstaráva pre iného verejného obstarávateľa
Úhrada faktúry bude realizovaná z účtu iného verejného obstarávateľa
Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie konkrétneho výrobku alebo výrobcu, verejný obstarávateľ v takomto prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré sa bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov ako sú uvedené v opise predmetu zákazky/zmluvy.
Predávajúci sa zaväzuje :
a) dodať predmet kúpy kupujúcemu s odbornou starostlivosťou
b) riadne oboznámiť kupujúceho s tovarom , poskytnúť kupujúcemu informácie súvisiace s tovarom.
c) oboznámiť kupujúceho s príslušnými prevádzkovými predpismi vzťahujúcimi sa na tovar;
d) odstrániť vady tovaru, ktoré bude mat' v čase dodania tovaru a ktoré sa vyskytnú počas záručnej doby;
e) v prípade dlhšej opravy (dlhšie ako dva týždne) dodať na dobu opravy náhradný tovar – rovnaký, alebo zodpovedajúci reklamovanému tovaru;
f) začať reklamačné konanie ihneď po nahlásení reklamácie (písomne - poštou, e-mailom) najneskôr do troch pracovných dní. V rámci reklamačného konania bude vzájomne dohodnutý termín odstránenia vady;
Predávajúci vo faktúre uvedie pri položke jednotkovú cenu bez DPH a vrátane DPH.
Termín dodania tovaru predávajúci oznámi kupujúcemu písomne minimálne 3 kalendárne dní pred realizáciou dodávky.
Predávajúci dodá predmet kúpy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karpatská 8063/11, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika

22.04.2016 10:40

35,00 ks

2 646,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.04.2016 10:41

11.04.2016 09:38

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.04.2016 09:53

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 414
 10
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2016 11:58 - Vstupná ponuka 2 400,00 € Cena s DPH
11.04.2016 09:37 - Najvýhodnejšia ponuka 2 168,09 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS