35629703
Krajský súd v Trnave
Vajanského 2/A, Trnava, 91870, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Servis kopírovacích strojov, multifunkčných a tlačiarenských zariadení.
Oprava, údržba, servis fotokopírovacích a tlačiarenských strojov.
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Servis kopírovacích strojov, multifunkčných a tlačiarenských zariadení.
|
|
---|---|
Funkcia |
Servis - oprava a údržba tlačiarní, multifunkčných zariadení, kopírovacích strojov. |
Pozáručný servis strojov, zabezpečenie riadneho a bezproblémového chodu strojov, včasného odstránenia závad a vypracovávanie technických posudkov a návrhov na vyradenie zariadení v prípade opotrebovanosti, zastaranosti a nerentabilnosti opravy (potvrdenie o vyradení). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Verejný obstarávateľ požaduje opravy tlačiarní, multifunkčných a kopírovacích strojov nasledovných typov: | ks | 134 | ||
Canon LBP 5050n | ks | 1 | ||
Epson AL - M300 | ks | 4 | ||
Epson LQ - 680 | ks | 5 | ||
HP Desk Jet 460 | ks | 3 | ||
HP Desk Jet 710C | ks | 1 | ||
HP Laser Jet 1150 | ks | 1 | ||
HP Laser Jet 1200 | ks | 5 | ||
HP Laser Jet 1300 | ks | 11 | ||
HP Laser Jet 1320 | ks | 35 | ||
HP Laser Jet 2300 | ks | 12 | ||
HP Laser Jet 5000DN | ks | 2 | ||
HP Laser Jet 5200dtn | ks | 1 | ||
HP Laser Jet 700 M712 | ks | 3 | ||
HP Laser Jet P1606dn | ks | 3 | ||
HP Laser Jet P2015dn | ks | 1 | ||
HP Laser Jet 2055d | ks | 20 | ||
HP Laser Jet P3015 | ks | 6 | ||
HP Laser Jet Pro 400 M401d | ks | 3 | ||
HP Laser Jet Pro M201dw | ks | 5 | ||
Konica Minolta - bizhub 253 | ks | 2 | ||
Konica Minolta 130f | ks | 2 | ||
Konica Minolta EP 1030 (CS PRO) | ks | 2 | ||
Konica Minolta - bizhub | ks | 1 | ||
Konica Minolta - bizhub 164 | ks | 1 | ||
Konica Minolta - Dialta Di 2011 | ks | 1 | ||
Konica Minolta 163 | ks | 1 | ||
SHARP AR-275 digital | ks | 1 | ||
RICOH Aficio 1018D | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požadujeme opravu a údržbu vykonať v sídle objednávateľa v Trnave. |
Súčasťou opráv je aj výmena náhradných dielov, ktorých cena musí byť odsúhlasená s objednávateľom a musí zodpovedať aktuálnej priemernej cene na trhu. |
Pri oprave a údržbe sa požaduje použitie nových originálnych náhradných dielov, prípadne po dohode s objednávateľom aj iné náhradné diely a poskytovateľ zodpovedá i za ich materiálové vady. |
Poskytovateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného dielu, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje odstrániť na vlastné náklady v rámci záruky v primeranom čase k povahe vady. |
V prípade použitia náhradného dielu, ktorý sa nenachádza v predloženom cenníku, sa bude cena fakturovať podľa platného cenníka dodávateľa , použitie takého náhradného dielu sa musí vopred konzultovať s objednávateľom. |
Pri nerentabilnej oprave poskytovateľ bezplatne vypracuje "Zápis o technickom stave". |
Oprava a údržba sa bude vykonávať na základe vystavenej objednávky. |
Požadovaný nástup na údržbu resp. opravu je najneskôr do 24 hodín od telefonického oznámenia požiadavky na opravu a údržbu a odoslania objednávky emailom zo strany objednávateľa. |
Odovzdávanie a preberanie poskytnutej služby bude za organizáciu vykonávať oprávnený zástupca objednávateľa. |
Poskytovateľ zodpovedá za profesionálne vykonanie služby, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť, s vybavením ktoré si na tento účel zabezpečí. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne telefonicky, alebo emailom oznámiť objednávateľovi existenciu dôvodov, ktoré bránia alebo sťažujú vykonanie služby a ktorých následkom bude omeškanie s plnením. |
Poskytovateľ je povinný vyhotoviť záznam o prevedených prácach vrátane súpisu použitého materiálu, ktorý po potvrdení oprávneným zástupcom objednávateľa bude slúžiť ako podklad pre fakturáciu. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytnutých služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že poskytne služby v kvalite a prevedení podľa podmienok dohodnutých v tejto zmluve v priestoroch objednávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Objednávateľ neposkytuje finančný preddavok poskytovateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu splatnosti vrátiť poskytovateľovi v prípade, že neobsahuje všetky vyššie uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom jej doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti začne plynúť jej doručením objednávateľovi. |
Termín opravy, odstránenie reklamovaných porúch do 3 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Poskytovateľ zodpovedá za kvalitu poskytnutej služby podľa platných technických predpisov a noriem počas záručnej doby 24 mesiacov, ktorá začína plynúť odo dňa odovzdania predmetu zmluvy objednávateľovi s príslušnými dokladmi, ktoré sa službu vzťahujú. |
Konečná hodinová sadzba musí zahŕňať všetky náklady vynaložené na opravu a údržbu zariadenia, ktoré je predmetom servisného zásahu. |
Vajanského 2/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
20.04.2016 08:49 — 31.12.2016 08:50
1,00 €/hod a €/km - služba predmetu zákazky
2 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.04.2016 08:52
08.04.2016 08:49
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
06.04.2016 16:39 - Vstupná ponuka | 2 490,00 | € | Cena s DPH |
08.04.2016 08:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 9,79 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: