35946024
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Jaslovské Bohunice 360, Jaslovské Bohunice, 91930, SVK
44467141
KFP, s. r. o.
Štefana Moyzesa 1566, Ružomberok, 03401, SVK
Držiaky vriec na odpad a vešiaky pre vybavenie hygienickej slučky
držiak vriec na odpad, vešiak
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Držiaky vriec na odpad a vešiaky pre vybavenie hygienickej slučky
|
|
---|---|
Funkcia |
Držiaky vriec na odpad a vešiaky, pre operatívne zabezpečenie chodu prevádzok na hygienickej slučke a špeciálnej práčovne spoločnosti. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Držiak vriec na odpad | ks | 10 | ||
2. Vešiak | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Držiak vriec na odpad | pojazdný držiak, pre 1ks vreca s objemom 120l |
Interné číslo objednávateľa: | 548895001001_00 |
Konštrukčný materiál: | oceľ |
Povrchová úprava konštrukcie: | zinkovanie |
Veko: | áno, materiál PVC/PE |
Kolieska: | 4 x otočné, priemer kolesa: 100mm |
Rozmery: | výška: 980mm, šírka:540mm, hĺbka: 740mm |
2. Vešiak | ramienko s hrazdičkou, vhodné pre saká, dámske kostýmy, pánske obleky, plášte, bundy a pod. |
Interné číslo objednávateľa: | 557711500301_00 |
Šírka hrazdičky: | 50cm |
Šírka náplecnice: | 42mm |
Materiál: | PE |
Farba: | čierna |
Názov |
a. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
b. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámiť objednávateľovi písomne (e-mailom) alebo telefonicky osoby oprávnené konať vo veciach plnenia zmluvy. |
c. Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi podrobný aktualizovaný položkový rozpočet. V rozpočte pri každej položke dodávateľ uvedie interné číslo materiálu objednávateľa podľa technickej špecifikácie v tvare (XXXXXXXXXXX_XX). |
d. S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných technických parametrov (technický list, prospekt a pod.). |
e. Ak predložená špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od výzvy objednávateľa predložiť špecifikáciu, ktorá tieto požiadavky spĺňa. |
f. Ak sa preukáže, že dodaný tovar nespĺňa požiadavky objednávateľa, plnenie má vady a dodávateľ je povinný ich odstrániť. |
g. Ak dodávateľ neodstráni vady do 5 pracovných dní od výzvy objednávateľa na ich odstránenie, považuje sa to za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
h. Dodaný tovar, uvedený v každej z položiek, bude nový a nepoužitý. Úhrada plnenia bude uskutočnená po dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien, DPH a celkovej ceny s DPH. |
i. Dodávateľ je povinný preukázať , že nie je v reštrukturalizácii a to predložením potvrdenia príslušného súdu nie staršieho ako tri mesiace v origináli, alebo úradne overenej kópii originálu v lehote do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ak uvedenú skutočnosť už nepreukázal zapísaním sa do zoznamu podnikateľov. |
j. Dodávateľ je povinný mať v čase uzavretia zmluvy zapísaných v registri konečných užívateľov výhod konečných užívateľov výhod, inak zmluva nenadobudne účinnosť v zmysle bodu 4.4 OPET. Dodávateľ je povinný v lehote do 10 pracovných dní od uzavretia zmluvy túto podmienku účinnosti zmluvy splniť. |
k. Nesplnenie povinností dodávateľa v zmysle bodov b-j sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť. |
919 31 Jaslovské Bohunice, Jaslovské Bohunice, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
18.04.2016 08:00 — 13.05.2016 08:00
210,00 ks
994,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
31.03.2016 08:03
06.04.2016 14:00
06.04.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
01.04.2016 12:36 - Vstupná ponuka | 994,00 | € | Cena bez DPH |
01.04.2016 12:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 994,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: