• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2016 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2016 09:29
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2016 09:31
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2016 13:35

Detail zákazky Z20167236

  •    Vyhlásenie zákazky
    29.03.2016 09:35
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2016 09:29
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2016 09:31
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2016 13:35

Základné údaje

Z20167236

OF-80203

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2391960

Objednávateľ

00802751

Vojenský historický ústav Bratislava

Krajná 27, Bratislava, 82104, SVK

Dodávateľ

00634743

FITTICH ALARM spol. s r.o.

Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica, 97401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis EPS, EZS ,kamier

odborná prehliadka, odborná skúška, elektrický zabezpečovací systém, EZS, EPS, CCTV

  • 50413200-5 - Opravy a údržba protipožiarnych zariadení
  • 50610000-4 - Služby na opravu a údržbu bezpečnostných zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis EPS, EZS ,kamier
Funkcia
Vykonávanie pravidelných odborných prehliadok a skúšok . Pravidelné odborné prehliadky a skúšky spočívajú vo vykonávaní zákonom stanovených a predpísaných kontrôl jednotlivých systémov (mesačne, štvrťročne, ročne).
Pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky budú realizované: v meste Svidník
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Budova č. 1 - PSN ks 1
Budova č. 1 - Snímače (infra+magnetické) ks 37
Budova č. 1 - Sirény ks 1
Budova č. 1 - Klávesnica ks 3
Budova č. 1 - Koncentrátory ks 7
Budova č. 1 - Akumulátory+zdroje ks 4
Budova č. 1 - Ústredne PSN do 50 koncových bodov ks 1
Budova č. 1 - Pripojenie PCO alebo stála služba ks 1
Budova č. 1 - CCTV ks 1
Budova č. 1 - kamery ks 16
Budova č. 1 - Záznamník do 16 kamier ks 1
Budova č. 1 - Zdroje+UPS ks 3
Budova č. 1 - Klientsky PC ks 1
Budova č. 1 - Monitory ks 1
Budova č. 1 - EPS ks 1
Budova č.2 - ovládací panel ks 1
Budova č. 1 - EZS Paradox Digiplex EVO192 ks 1
Budova č. 1 - RIZ ks 1
Budova č. 1 - Detektory DSC ks 17
Budova č. 1 - Detektory DGP ks 7
Budova č. 1 - trieštiče GLASSTREK ks 5
Budova č. 1 - magnetické snímače ks 4
Budova č. 1 - Akumulátor 7Ah/17V ks 1
Budova č. 1 - klavesnica ks 2
Budova č. 1 - Siréna DELTA P Inox ks 1
Budova č. 1 - SPIN KM 4 ks 1
Budova č. 1 - PSN ks 1
štvrťročná kontrola ks 12
ročná kontrola ks 3
Budova č. 1 - CCTV ks 1
štvrťročná kontrola ks 12
ročná kontrola ks 3
Budova č. 1 - EPS ks 1
mesačná kontrola ks 36
štvrťročná kontrola ks 12
ročná kontrola ks 3
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane diagnostiky závad a následné predloženie výsledku diagnostiky v písomnej forme Objednávateľovi.
Požaduje sa predložiť kópiu osvedčenia o spôsobilosti vykonávať činnosť revízneho technika vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa §24 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť kópiu osvedčenia na činnosť elektrotechnika špecialistu na vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradeného technického zariadenia elektrického podľa § 24 ods. 2 vyhlášky č. 718/2002 Z.z.
Požaduje sa predložiť kópiu osobitného oprávnenia osoby na servis a kontroly zariadení EPS do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy .
Požaduje sa vypracovanie a dodanie správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky do 15 pracovných dní od vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
Dodávateľ predloží zodpovednému zamestnancovi objednávateľa po ukončení vykonaných služieb na potvrdenie súpis skutočne vykonaných služieb, ktorý bude po potvrdení objednávateľom neoddeliteľnou súčasťou faktúry.
Dodávateľ vystaví faktúru až po predložení a vzájomnom odsúhlasení Správy z vykonanej odbornej prehliadky a odbornej skúšky, táto správa bude prílohou faktúry.
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy.
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa.
Súčasťou dodania služby je aj odovzdanie dokladov pri predložení faktúry a to Správy o odborných prehliadkach a odborných skúškach a správu pravidelnej kontroly, ktoré budú odsúhlasené a podpísané zodpovednou kontaktnou osobou objednávateľa, a to minimálne v 2 vyhotoveniach.
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa.
Dodávateľ a objednávateľ si navzájom doručia do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy , ktorý bude obsahovať jednotkové ceny za výkon mesačnej, štvrťročnej a ročnej kontroly a to osobitne za každé zariadenie. Zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta.
Požaduje sa predložiť harmonogram jednotlivých odborných prehliadok a skúšok počas platnosti zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Zmluvná špecifikácia

Bardejovská 14, Svidník, Svidník, Prešovský, Slovenská republika

01.05.2016 09:25 — 01.05.2019 09:25

204,00 ks

20 400,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

29.03.2016 09:35

04.04.2016 09:29

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 527
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.04.2016 09:27 - Vstupná ponuka 20 400,00 € Cena s DPH
04.04.2016 09:27 - Najvýhodnejšia ponuka 20 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS