00332399
Mesto Hanušovce nad Topľou
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, 09431, SVK
31651518
EUROVIA SK, a.s.
Osloboditeľov 66, Košice, 04017, SVK
Asfaltová zmes AC
asfalt, asfaltový betón, asfaltová zmes AC 8 O a AC 11 O, obrusná vrstva, obaľovaná drva
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Asfaltová zmes AC
|
|
---|---|
Funkcia |
Obalené cestné kamenivo (asfaltová zmes) bude použité pre výspravky miestnych komunikácií, chodníkov a iných spevnených plôch (opravy výtlkov a pod.). |
Asfaltová zmes s plynulou alebo prerušovanou zrnitosťou kameniva na vytvorenie vzájomného zaklinenia kameniva používaná na obrusnú alebo ložnú vrstvu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Asfaltová zmes AC 8 O | tona | 1 | ||
Asfaltová zmes AC 11 O | tona | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Asfaltová zmes AC 8 a AC11 obrusná obaľovaná za tepla musí spĺňať všetky technické požiadavky stanovené v | norme STN EN 13108-1: 2006/AC: 2008 a Katalógových listoch asfaltov v poslednom znení |
Kvalitatívna trieda | II. |
Vysúťažená cena | za 1 tonu na katastrálnom území mesta Hanušovce nad Topľou |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ zabezpečí dovoz asfaltovej zmesi vlastnými vozidlami z výrobne asfaltovej zmesi na katastrálne územie mesta Hanušovce nad Topľou. |
Odobraté množstvo predmetu zákazky bude závisieť od potreby objednávateľa, ktorý bude predmet zákazky objednávať u dodávateľa na základe čiastkových objednávok počas trvania zmluvy. |
Predpokladaný minimálny ročný odber cca 15 ton. |
Požaduje sa vystavenie vážneho lístka pri každom jednotlivom odbere. |
Objednávateľ objedná predmet zákazky telefonicky, príp. prostredníctvom e-mailu a následne telefonicky kontaktuje dodávateľa. Dodávateľ bezodkladne potvrdí prijatie objednávky e-mailom. |
Dodávateľ vyfakturuje objednávateľovi iba skutočné odobrané množstvo predmetu zákazky v mesačných intervaloch na základe čiastkových objednávok. |
Odobrané množstvo predmetu zákazky bude upresnené po telefonickej dohode medzi objednávateľom a dodávateľom podľa potreby objednávateľa a možnosti dodávateľa, nakoľko sa jedná o špecifický tovar, ktorý dodávateľ nemá k dispozícii na dodanie v priebehu celého roka, ale iba v niektoré dni počas sezóny. |
Úhrada za jednotlivé dodávky tovaru bude až po prevzatí tovaru na základe písomného potvrdenia prevzatého množstva dodávok zodpovedným zamestnancom z miesta určenia na základe faktúry, ktorej splatnosť je 30 dní od jej doporučeného doručenia objednávateľovi. |
Faktúry musia obsahovať náležitosti uvedené v § 71 ods. 2 zákona č. 222/2004 Z. z. o DPH. |
V prípade, že faktúry nebudú obsahovať požadované náležitosti, zistia sa vecné alebo obsahové chyby či nejasnosti, objednávateľ je oprávnený vrátiť ich zhotoviteľovi na doplnenie resp. prepracovanie. V takom prípade začína plynúť nová lehota splatnosti doručenia opravených faktúr objednávateľovi. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať zrnitosť tovaru a zabezpečiť teplotu tovaru pri priebežných dodávkach tak, aby s ohľadom na jeho ochladzovanie počas prevozu na miesto určenia boli dodržané najnižšie teploty stanovené pri rozprestieraní podľa príslušných noriem STN. |
Dodávateľ zodpovedá za fyzikálno - mechanické vlastnosti dodaného tovaru podľa príslušných technických noriem, počas záručnej doby v trvaní 24 mesiacov odo dňa dodania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo za účasti zástupcu dodávateľa realizovať kontrolné váženie u inej organizácie. |
V prípade nedodržania kvality tovaru v súlade s príslušnými technickými normami a zisteného rozdielu množstva tovaru po uplatnení oprávnenej reklamácie, dodávateľ zrealizuje neodkladne náhradné plnenie v požadovanej kvalite a množstve na svoje náklady. |
Prípadné zjavné nedostatky zistené pri fyzickom preberaní predmetu zmluvy budú objednávateľovi písomne reklamované do 3 pracovných dní odo dňa prevzatia predmetu zákazky. |
V prípade omeškania dodávateľa s dodávkou podľa dohodnutých termínov a časov, kedy objednávateľovi vzniknú prestoje, je objednávateľ oprávnený dodávateľovi vyfakturovať úrok z omeškania vo výške 1% z celkovej hodnoty príslušnej objednávky za každú začatú hodinu omeškania. |
Ak objednávateľ neuhradí faktúru v dohodnutej lehote splatnosti, zaplatí dodávateľovi vyúčtované úroky z omeškania vo výške rovnajúcej sa sadzbe podľa § 369 ods. 2 Obchodného zákonníka. |
Ak dodávateľ neodstráni nedostatky predmetu zákazky vyplývajúce z uplatnenia záručných podmienok v určenom termíne, môže si objednávateľ uplatniť majetkové sankcie za neodstránenie nedostatkov v sume 10 € za každý začatý kalendárny deň omeškania s odstránením nedostatkov za každý nedostatok. |
Trvanie zmluvy: apríl 2016 - december 2018. |
Mierová 333/3, Hanušovce nad Topľou, Vranov nad Topľou, Prešovský, Slovenská republika
18.04.2016 08:00 — 31.12.2018 12:00
1,00 tona
neuvedené
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2016 08:54
06.04.2016 10:00
06.04.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.04.2016 16:18 - Vstupná ponuka | 264,00 | € | Cena s DPH |
06.04.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 259,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: