35937874
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
Panónska cesta 2, Bratislava, 85104, SVK
46896783
PRESS & BURG Development s.r.o.
Hrobákova 1633/1, Bratislava, 85102, SVK
Dodávka a montáž sanitárnych deliacich stien a oddeľovacej stienky do administratívnej budovy
steny
Tovar, Stavebná práca
1. Dodávka a montáž sanitárnych deliacich stien a oddeľovacej stienky do administratívnej budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka a montáž sanitárnych deliacich stien pre oddelenie výlevky v priestore WC na 3NP, 4NP, 6NP, 7NP, 8NP, 9NP a oddeľovacej stienky na 1PP. |
V objekte sa nachádza výťah. |
Špecifikácia sanitárnej deliacej steny: |
- stena z DTD dosky hrúbky min. 32 mm |
- obojstranne potiahnutá melamínom |
- farba sivá (RAL 7035) |
- doska je zo všetkých strán olemovaná hliníkovým profilom |
- dverné krídlo je zavesené na dvoch alebo troch závesoch z nerezu |
- doraz dverí tlmený gumeným tesnením |
- kovanie - delené rozetové hranaté - nerezové |
- rozmer cca: hl 1260 x š 800 x v 2000 mm |
Farebné a materiálové prevedenie stienok OS2 vrátane dverného kovania a závesov prispôsobiť stienkam jestvujúcich WC kabín. |
Špecifikácia oddeľovacej stienky (1PP): |
- stena z DTD dosky hrúbky min. 32 mm |
- obojstranne potiahnutá melamínom |
- farba sivá (RAL 7035) |
- doska je zo všetkých strán olemovaná hliníkovým profilom |
- rozmer cca 2000x1000x32 mm. |
Kotvenie: |
- stena aj stienka sú kotvené priamo do steny a do podlahy pomocou nožičiek |
- nožičky z nerezového materiálu |
Umiestnenie sanitárnych deliacich stien a oddeľovacej stienky v prílohe č. 1 – pôdorys. |
Presné rozmery je potrebné pred zahájením výroby zamerať na mieste montáže. |
Montáž: V navrhnutej cene musia byť zahrnuté všetky činnosti a práce spojené so zabezpečením celého predmetu zákazky v určenom mieste realizácie predmetu zákazky napr. náklady na dovoz a odvoz materiálu, vynesenie materiálu, všetky ostatné spotrebované materiály a prostriedky (kotviaci a spojovací materiál apod.), náklady na používanie strojov, náradia a nástrojov vrátane ich dovozu a odvozu na miesto realizácie. |
Dodávateľ zabezpečí likvidáciu a odvoz všetkého odpadu vzniknutého pri realizácii po ukončení montáže. |
Dodávateľ si dohodne termín obhliadky pred dodaním predmetu zákazky. |
Názov |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Zhotoviteľ sa zaväzuje, že dielo bude vykonané pri dodržaní technologických postupov, ako aj platných STN, právnych, prevádzkových a bezpečnostných predpisov. |
Pred zahájením výroby je nevyhnutné zameranie presných rozmerov na mieste realizácie. |
Požadujeme realizáciu montáže sanitárnych deliacich stien a oddeľovacej stienky. |
Zhotoviteľ vykoná dielo vo vlastnom mene, na vlastné náklady, na vlastné nebezpečenstvo a v dohodnutom čase. |
Ak pri zhotovovaní diela dôjde k zakrytiu dovtedy vykonaných činností alebo častí diela, je zhotoviteľ povinný vyzvať objednávateľa na kontrolu realizácie diela písomne dva pracovné dni vopred. Ak zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
Ak zhotoviteľ na mieste, kde má dielo zhotoviť, zistí skryté prekážky, ktoré mu bránia zhotoviť dielo riadne a včas, je povinný takéto prekážky ihneď oznámiť objednávateľovi. |
Zhotoviteľ je povinný počas realizácie diela usporiadať svoje zariadenia, materiál a odpad v priestoroch tak, aby nebola rušená prevádzka objednávateľa v budove (na základe inštrukcií zodpovednej osoby). Priestory objednávateľa je povinný úplne vypratať a upraviť do 3 kalendárnych dní odo dňa protokolárneho odovzdania diela. |
Zhotoviteľ zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela, za dodržiavanie interných predpisov objednávateľa, s ktorými ho objednávateľ oboznámil. Pokiaľ porušením povinnosti zhotoviteľa vznikne škoda v priestoroch objednávateľa, zhotoviteľ je povinný takto vzniknutú škodu nahradiť v celom rozsahu. |
Zhotoviteľ podpisom tejto zmluvy potvrdzuje, že bol objednávateľom oboznámený s vnútorným prevádzkovým režimom budovy a internými predpismi objednávateľa. |
Platba sa uskutoční po poskytnutí služby na základe vystavenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry poskytovateľa za riadne poskytnutú službu je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Panónska cesta 2, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
13.04.2016 14:00 — 22.04.2016 08:01
7,00 ks
4 284,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2016 08:05
01.04.2016 14:00
01.04.2016 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2016 13:35 - Vstupná ponuka | 4 260,00 | € | Cena s DPH |
01.04.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 361,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: