• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2016 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2016 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2016 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2016 12:05

Detail zákazky Z20167115

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.03.2016 13:25
  •    Predkladanie ponúk
    31.03.2016 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.03.2016 08:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.03.2016 12:05

Základné údaje

Z20167115

OF-80130

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2388249

Objednávateľ

00327859

Obec Teriakovce

Teriakovce 54, Teriakovce, 08005, SVK

Dodávateľ

46590129

Insomnium, s. r. o.

Mlynské Nivy 54, Bratislava, 82109, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Rekonštrukcia materskej školy

stavebná činnosť

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba, Tovar

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Rekonštrukcia materskej školy
Funkcia
Rekonštrukcia materskej školy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Očistenie plôch tlakovou vodou L stien akéhokoľvek muriva a rubu klenieb m2 281,1
Oprava vnútorných vápenných omietok stien, v množstve opravenej plochy nad 30 do 50 % štukových m2 168,95
Omietka vápenná vnútorného ostenia okenného alebo dverného štuková m2 8,22
Vonkajšia omietka stien tenkovrstvová BAUMIT, silikónová, Silikónová omietka (Baumit SilikonTop), škrabaná, hr. 2 mm m2 243,51
Vonkajšia omietka stien mozaiková BAUMIT, ručné miešanie a nanášanie, Baumit Mozaiková omietka (Baumit MosaikTop) m2 49,92
Kontaktný zatepľovací systém hr. 100 mm BAUMIT STAR - riešenie pre sokel (XPS), zatĺkacie kotvy m2 49,92
Kontaktný zatepľovací systém hr. 200 mm BAUMIT PRO - minerálne riešenie, zatĺkacie kotvy m2 231,18
Kontaktný zatepľovací systém ostenia hr. 30 mm BAUMIT PRO - minerálne riešenie m2 12,33
Liaty samonivelačný poter hr.55mm m2 144,34
Nivelačná stierka podlahová KNAUF hrúbky 3mm m2 144,34
Osadenie parapetných dosiek z plastických a poloplast., hmôt, š. nad 200 mm m 15
PLASTWOOD Parapet 250x25 mm m 15,3
koncovka parapety hnedá, biela, dĺžka 300mm, obj.č.194 MASLEN ks 26
Montáž lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky od 0,80 do 1,00 m, výšky do 10 m m2 303,58
Príplatok za prvý a každý ďalší i začatý mesiac použitia lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky od 0,80 do 1,00 m, výšky do 10 m m2 303,58
Demontáž lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky nad 0,80 do 1,00 m, výšky do 10 m m2 303,58
BAUMIT Soklový profil SL 20 (hliníkový) m 65,7
BAUMIT Rohová lišta hliníková m 82,2
Búranie podkladov pod dlažby, liatych dlažieb a mazanín,betón s poterom,teracom hr.do 100 mm, plochy nad 4 m2 -2,20000t m3 14,434
Odstránenie násypu pod podlahami alebo na strechách, hr.do 200 mm, -1,40000t m3 21,651
Vyvesenie alebo zavesenie dreveného okenného krídla do 1, 5 m2 ks 24
Vyvesenie alebo zavesenie kov. dverného krídla do 2 m2 ks 2
Vybúranie drevených rámov okien dvojitých alebo zdvojených, plochy do 1 m2, -0,08200t m2 1,5
Vybúranie drevených rámov okien dvojitých alebo zdvojených, plochy do 4 m2, -0,05400t m2 17,2
Vybúranie drevených dverových zárubní, -0,08200t m2 3,6
Otlčenie omietok vonkajších, s vyškriabaním škár v I. až IV.st., zlož., v rozsahu do 100 %, -0,05900t m2 281,1
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km t 80,163
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km t 4008,15
Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt do 10 m t 80,163
Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt za každých ďalších 5 m t 801,63
Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlaždice (17 01 ), ostatné t 80,163
Presun hmôt pre opravy a údržbu objektov vrátane vonkajších plášťov výšky do 25 m t 36,905
Zhotovenie parozábrany m2 157,45
FATRAFOL parozábrana Fatrapar E hr.0,15mm, š.2m, balenie:200m2 m2 181,068
Montáž tepelnej izolácie stropov minerálnou vlnou, vrchom kladenou voľne v dvoch vrstvách m2 157,45
NOBASIL doska MPN hrúbky 200 mm, z minerálnej vlny KNAUF - m2 321,198
Montáž tepelnej izolácie podláh PUR penou hr. 100 mm m2 144,34
EKOPRODUR S0329 polyuretanová pena na striekanie s uzavretou bunkovou štrukt.(tvrdá pena) kg 461,888
Presun hmôt pre izolácie tepelné v objektoch výšky do 6 m dielo 1
Oplechovanie parapetov z hliníkového Al plechu vrátane rohov rš 250 mm m 15
Demontáž oplechovania parapetov rš od 100 do 330 mm, -0,00135t m 15
Oplechovanie muriva atík z pozinkovaného PZ plechu, vrátane rohov r.š. 500 mm m 7,5
Presun hmôt pre konštrukcie klampiarske v objektoch výšky do 6 m dielo 1
Montáž okna plastového pre občiansku a bytovú výstavbu, za 1 bm montáže m 56,1
Plastové výplne otvorov m2 22,48
Montáž nášľapných vrstiev podláh m2 144,34
Nášľapné vrstvy podláh m2 147,227
Odstránenie nášľapných vrstiev podláh m2 144,34
Maľby z maliarskych zmesí Primalex, Farmal, učne nanášané tónované dvojnásobné na jemnozrnný podklad výšky do 3, 80 m m2 8,22
Maľby z maliarskych zmesí Primalex, Farmal, ručne nanášané tónované dvojnásobné na hrubozrnný podklad výšky do 3, 80 m m2 168,95
Odkopávka a prekopávka nezapažená pre chodník, v hornine 3 do 100 m3 m3 9
Odkopávky a prekopávky nezapažené pre cesty. Príplatok za lepivosť horniny 3 m3 2,7
Kladenie zámkovej dlažby hr.6cm pre peších nad 20 m2 m2 39,4
Zámková dlažba m2 41,37
Násyp zo štrkopiesku 0-32 (pre spevnenie podkladu) m3 7,88
Osadenie záhon. obrubníka betón., do lôžka z bet. pros. tr. C 10/12,5 s bočnou oporou m 77,15
Premac OBRUBNÍK PARKOVÝ 100x20x5 cm SIVY ks 77,922
Presun hmôt pre opravy a údržbu objektov vrátane vonkajších plášťov výšky do 25 m t 35,85
Svietidla Office Exe II ks 11
LED svetelný zdroj typu T5 ks 11
Montáž svietidla ks 11
Demontáž a likvidácia pôvodného svietidla ks 11
Demontáž a likvidácia pôvodného svetelného zdroja ks 11
Drobný elektroinštalačný materiál kpl 1
Tepelné čerpadlo o výkone 12kW, systém vzduch - voda kpl 1
Zaregulovanie systému tepelného čerpadla kpl 1
Presun hmôt do výšky 6m dielo 1
Tlaková expanzná nádoba Reflex 35 o objeme 35 litrov ks 1
Nasávacie zariadenie vzduch a stav. Úpravy kpl 1
Montáž teleného čerpadla kpl 1
Plast hliníková trubka HERZ v tyčiach D16 x 2 m m 95
Plast hliníková trubka HERZ v tyčiach D20 x 2 m 28
HERZ chránička D16 x 2 m 95
HERZ chránička D20 x 2 m 28
Montáž plasthliníkového potrubia D16 x 2 m 95
Drobné súčasti rozvodu, tečka, redukcie a pod. kpl 1
Tlakové skúšky potrubia do DN50 m 123
Presun hmôt dielo 1
Uzatvárací ventil Ve3001 DN 20 ks 4
Ventil postný závitový pružinvý DN15 ks 1
Termostatická hlavica HERZ Mini H ks 13
Pripojovacia súprava HERZ 3000 - 1/2 pre kompaktné vykurovacie telesá na dvojrúrkové systémy - priamy ks 13
Montáž termostatickej hlavice a pripojovacej súpravy dielo 1
Presun hmôt dielo 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 10 VK: 600/500 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 10 VK: 600/600 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 10 VK: 600/800 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 10 VK: 600/1100 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/500 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/900 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/1000 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/1100 ks 1
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/1200 ks 2
Panelový radiátor U.S.STEEL Košice s.r.o. typ KORAD VK - typ 22 VK: 600/1300 ks 1
Montáž vykurovacích telies dvojradových ks 13
Presun hmôt dielo 1
Vykurovacia skúška hod 24
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
Cena plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa Projektovej dokumentácie a Stavebného povolenia až do doby odovzdania celého Diela Objednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne:
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku a nákladov na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, telefónneho a iného dočasného spojenia výlučne pre účely zhotovovania Diela, (ktoré zriadi a odstráni Dodávateľ)
a to vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP);
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. Informačná tabuľa bude mať rozmer min. 1m x 1m a bude obsahovať text s názvom stavby, čísla Stavebného povolenia a dňom jeho vydania, obchodné meno Objednávateľa, meno Projektanta, obchodné meno Dodávateľa, termíny začatia a dokončenia Diela,
meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi;
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa;
- náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, a to konkrétne projekty skutočného vyhotovenia, certifikáty, doklady o zhutnení podložia základovej špáry, doklady o odvoze a likvidácii stavebnej sute, revízne správy, záručné listy v kópii,
doklady o vykonaní tlakových a tesnostných skúšok, návody na obsluhu a údržbu technologických zariadení, návody na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela;
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom;
- vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute, náklady na geodetické vytýčenie pre účely vytyčovania realizácie Diela a nákladov na poistenie Diela;
- náklady spojené s dovozom materiálov a výrobkov zo zahraničia, (vrátane colných a iných poplatkov), dopravných nákladov, certifikácie výrobkov a materiálov;
- náklady na vykonanie všetkých potrebných skúšok k realizácií, prevádzke a odovzdaniu Diela;
- náklady na ochranu Staveniska,
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie zariadenia Staveniska a jeho likvidáciu;
- náklady na akékoľvek vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy);
- náklady na projekt dočasného dopravného značenia a náklady na zriadenie mobilných chemických suchých WC;
- náklady za dočasné zábery a rozkopávky verejných priestranstiev (chodníky, komunikácie);
- náklady na pravidelné čistenie komunikácií, ak došlo k ich znečisteniu stavebnými a/alebo dopravnými mechanizmami Dodávateľa a/alebo subdodávateľov pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné proti prašné opatrenia;
- náklady spojené s prenájmom nehnuteľností potrebných na zriadenie Staveniska;
- pomocné práce demontáže pôvodného bleskozvodu pre potreby zateplenia objektu musia byť zahrnuté v cene diela - v cene diela je zahrnutá aj možnosť farebného riešenia fasády zo strany objednávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený vybrať si zo všetkých farieb vzorkovníka daného zatepľovacieho systému bez navýšenia ceny za dielo. Obdobné platí pri výbere farieb krytiny, parapetných dosiek a odkvapového systému.
- akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy;
Práva a povinnosti zmluvných strán:
- Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že dodávateľom predložená cena plnenia je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie ceny plnenia.
- Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, dodávateľ tieto nevykonané práce nebude objednávateľovi fakturovať.
- Dodávateľ je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dni od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
- Dodávateľ je povinný predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
-Dodávateľ je povinný zhotoviť dielo v zmysle požiadaviek ETICS a na vyžiadanie objednávateľa predložiť platnú licenciu systému manažérstva kvality v zmysle ISO- 9001:2015 alebo ekvivalenty certifikátov. V prípade, ak zhotoviteľ nebude disponovať uvedenými certifikátmi, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 3000 Eur za nesplnenie uvedenýchpovinností
- Objednávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené dodávateľom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu
- Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) do 240 dní odo dňa doručenia výzvy na začatie prác.
- Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela.
- Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela.
- Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela.
- Ak dodávateľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu objednávateľovi.
- Dodávateľ sa zaväzuje začať s realizáciou diela výlučne na základe doručenej výzvy objednávateľa na začatie prác.
- Dodávateľ bude o podpise zmluvy o NFP písomne informovaný formou výzvy na začatie realizačných prác.
- Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má dodávateľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa.
- Oprávnení kontrolní zamestnanci budú môcť uplatňovať voči Dodávateľovi kontrolu obchodných dokumentov a vecnú kontrolu v súvislosti s realizáciou projektu (Diela) počas piatich rokov po skončení realizácie schváleného projektu.
Oprávnení kontrolní zamestnanci:
a) sú poverení zamestnanci SORO, Ministerstva financií SR, Najvyššieho kontrolného úradu, príslušnej finančnej správy, iné štátne alebo verejné inštitúcie
b) poverení kontrolným orgánom na kontrolu čerpania finančných prostriedkov zo štátneho rozpočtu SR vančnej kontroly, zmysle zákona 523/2004 Z.z. o rozpočtových pravidlách v znení neskorších predpisov a v zmysle zákona 502/2001 Z. z. o finančnej kontrole a vnútornom audite v znení neskorších predpisov,
c) sú riadne splnomocnení zástupcovia Komisie a Audítorského dvora ES,
d) sú osoby prizvané kontrolnými orgánmi uvedenými v písm. a) aţ c) v súlade s príslušnými predpismi
Zodpovednosť za vady a záruka diela:
- Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela.
- Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami
- Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. V opačnom prípade budú odstránené na náklady dodávateľa. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu
- Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email)
Platobné podmienky:
- Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 60 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa.
- Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného preberacieho protokolu jednorázovo po protokolárnom prevzatí diela.
- Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa.
- Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje.
- Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
- V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
- Dodávateľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy.
Sankcie:
- Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov:
a) ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania
b) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád
- Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH
- Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov.
Ďalšie požiadavky:
- Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov.
- Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup / certifikát je ekvivalentý v požadovaných technických parametroch.
- Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu.
- Dodávateľ sa zaväzuje, pred realizáciou diela vykonať nevyhnutnú obhliadku.
Stavebný denník:
- Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní.
- Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný objednávateľovi, zápisy do neho robí dodávateľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť.
- Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov dodávateľa, objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy.
Iné:
- Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH
- Objednávateľ na predmetné dielo neposkytuje zálohu.
Zmluvné strany uzatvorením zmluvy potvrdzujú, že celkovému zneniu zmluvy porozumeli a dobrovoľne danú zmluvu uzatvárajú.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Prešovský, Slovenská republika

01.06.2016 00:00 — 30.09.2016 23:59

1,00 dielo

192 000,00

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.03.2016 13:25

31.03.2016 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 903
 12
 8
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2016 13:30 - Vstupná ponuka 191 820,00 € Cena s DPH
31.03.2016 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka 154 860,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS