00179132
Slovenská katolícka charita
Kapitulská 18, Bratislava, 81415, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
stravné lístky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,50 | ||
Množstvo stravných poukážok | ks | 1000 | 6600 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravný lístok obsahuje | rok platnosti stravného lístka |
Stravná lístok obsahuje | nominálnu hodnotu stravného lístka |
Názov |
01. Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných lístkov riadne a včas na miesto určené v objednávke a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
02. Dodanie stravných lístkov zabezpečí dodávateľ do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky. |
03. Plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zazmluvneného počtu stravných lístkov alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty stravného lístka až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky uvedenej v zmluve. |
04. Podanie objednávky na dodanie stravných lístkov môže objednávateľ zadať poštou, faxom alebo prostredníctvom internetu. |
05. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
06. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do provízie dodávateľa. |
07. Celková cena predmetu zmluvy v € vrátane DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy vrátane DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
08. Celková cena predmetu zmluvy v € bez DPH je výsledná celková cena predmetu zmluvy bez DPH, ktorá vzíde z verejného obstarávania, zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
09. Sadzba DPH v % je aktuálna hodnota sadzby DPH. |
10. Cena spolu stravných lístkov bez provízie v € je celková nominálna hodnota všetkých stravných lístkov, ktoré sú predmetom tejto zákazky. |
11. Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. |
12. Celková cena za stravné lístky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných lístkov v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných lístkov a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
13. Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
14. Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo podľa čiastkových objednávok. |
15. Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné lístky na účet objednávateľa, resp. dodanie stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných lístkov. |
16. Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných lístkov alebo dodaním stravných lístkov na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
17. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na č. účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
18. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní doručiť objednávateľovi rozpis štruktúry ceny vrátane všetkých poplatkov (výšky provízie v %, výšky provízie v EUR, príp. ďalšie poplatky) a DPH. |
19. Objednávateľ vyžaduje listinnú formu stravných lístkov, nepripúšťa ekvivalent, pretože jeho opis nie je nastavený na konkrétnu značku stravných lístkov. |
20. Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
21. Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Názov | Upresnenie |
1. Doba platnosti stravných lístkov | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
3. Vrátenie a výmena nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
4. Interval objednávania stravných lístkov | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | Stravný lístok obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 19. Objednávateľ vyžaduje listinnú formu stravných lístkov, nepripúšťa ekvivalent, pretože jeho opis nie je nastavený na konkrétnu značku stravných lístkov. |
Navrhnutá hodnota | Vypustiť. |
Diskriminačné ustanoveni! Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Názov | Upresnenie | |
Pôvodná hodnota | 2. Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku |
Navrhnutá hodnota | 2. Doba platnosti stravných lístkov | re obdobie uvedené na každom stravnom lístku alebo inde zistiteľné |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.”Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009 „Pre princíp nediskriminácie platí, že nemôžu byť stanovované podmienky, ktoré by niektorého z uchádzačov alebo záujemcov zvýhodňovali a iného naopak znevýhodňovali ....“
Kapitulská 18, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
6 600,00 uvedené v opisnom formulári, najviac
23 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.03.2016 15:22
31.03.2016 16:00
31.03.2016 16:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2016 16:12 - Vstupná ponuka | 23 100,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2016 12:54 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 098,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: