00164381
Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu Slovenskej republiky
Stromová 1, Bratislava, 81330, SVK
47216174
Enfield, s.r.o.
Kapicova 6, Bratislava, 85101, SVK
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
dodanie leteniek, komplexné služby spojené s nadobúdaním leteniek, rezervácia leteniek
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie leteniek v najvýhodnejšej cene, vrátane ich vyhľadávania a poskytnutia komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek podľa aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy | ks | 312 | ||
2. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do USA | ks | 4 |
Názov |
Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy v € s DPH krát 312 ks) plus (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do USA v € s DPH krát 4 ks) plus 160 800,-€ s DPH. |
Suma 160 800,- € s DPH je pevne stanovená objednávateľom na nákup leteniek a nie je predmetom súťaže. |
Jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky uvedené v aktualizovanom rozpočte sú záväzné pre dodávateľa počas trvania zmluvy. |
Požaduje sa, aby letenky boli rezervované v ekonomickej triede, v prípade ojedinelej požiadavky na let prvou triedou bude dodávateľ upozornený vopred. |
Požaduje sa poistenie počas letu, poistenie zodpovednosti za škodu, poistenie batožiny a iné dodatkové poistenia súvisiace so zahraničnou pracovnou cestou, vrátane poistenia storna letenky z dôvodu zrušenia cesty zo strany pozývateľa alebo prekážky v práci podľa platnej legislatívy SR. |
Požaduje sa zabezpečenie zmeny letenky podľa požiadaviek objednávateľa. |
Požaduje sa poskytnutie bezplatnej nepretržitej asistenčnej služby a pomoc najmä pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií. |
Zmluva sa uzatvára do 31.12.2016 alebo do vyčerpania finančného limitu zmluvy. |
Požadujú sa ponuky na zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb podľa potreby objednávateľa prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky, ktorá bude obsahovať nasledovné minimálne náležitosti: a) názov a sídlo objednávateľa, |
b) číslo telefónu, faxu, e-mailová adresa objednávateľa, c) počet leteniek, d) označenie miesta odletu a miesta príletu, f) informácia o tom, či ide o jednosmernú letenku alebo spiatočnú letenku, |
g) najskorší možný čas a dátum odletu a najneskorší možný čas a dátum príletu, h) dátum a čas vystavenia požiadavky, i) súvisiace služby a údaje potrebné na vypracovanie ponúk a plnenie predmetu zmluvy. |
Vyžiadanie minimálne 3 ponúk (ak je to možné) bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. formou elektronickej požiadavky. |
Lehota na predloženie troch ponúk dodávateľom trvá 2 hodiny od odoslania požiadavky objednávateľom. K ponuke predloží dodávateľ print screen obrazovky. |
Objednávateľ vyhodnotí prijaté ponuky z hľadiska hospodárnosti a efektívnosti s prihliadnutím na splnenie termínu a účelu pracovnej cesty. |
Ak objednávateľ požiada o vystavenie rezervácie s garanciou ponuky dodávateľa, dodávateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku. |
Rezervácia musí obsahovať: meno cestujúceho, destináciu, leteckú spoločnosť, cenu, informácie o podmienkach zmeny a storna letenky. |
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi najvýhodnejšiu ponuku a zašle dodávateľovi záväznú objednávku. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky oznámením tejto skutočnosti na e-mailovú adresu objednávateľa do 1 hodiny od jej odoslania objednávateľom. |
Dodávateľ zašle objednané letenky objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ je povinný doručiť poskytované služby spolu so všetkými dokladmi, ktoré sa k službe vydávajú. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy (jednotkové ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky). |
Sstromová 1, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
160 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2016 16:15
31.03.2016 14:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2016 16:17 - Vstupná ponuka | 160 800,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2016 13:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: