318094
Mesto Handlová
Námestie baníkov č. 7, Handlová, 97251, SVK
35810734
DATALAN, a.s.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Dodávka servera a migrácia softvéru Korwin
server, softvér, migrácia programu, sql program
Tovar, Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Dodávka servera a migrácia softvéru Korwin
|
|
---|---|
Funkcia |
Nový hardvér, softvér a migrácia SW KORWIN |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Server | ks | 1 | ||
NAS | ks | 1 | ||
Záložný zdroj | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Server - Prevedenie | Tower |
Server - Processor | Intel Xeon E3-1220v2 Processor (3.1GHz, 4C/4T, 8M Cache, 69W, Turbo) |
Server - Pamäť | 32GB Memory (2x4GB), 1600MT/s, Single Ranked, Low Volt UDIMM |
Server - Pevné disky | 2x 1TB, SAS, 3.5-in |
Server - Radič | Server - Radič |
Server - CD/DVD | DVD+/-RW ROM |
Server - Vzdialená správa | DRAC6 Embedded BMC |
Server - Záruka | 3Yr ProSupport and Next Business Day On-Site Service |
Server - Operačný systém | Windows server 2012 alebo novší, 64 bit, verzia štandard s licenciami pre 70 užívateľov |
Server - Software | Microsoft SQL server štandard s licenciami pre 40 užívateľov |
NAS | QNAP TS-212P, 2x HDD 2TB WD20EFRX RED 64MB |
Záložný zdroj | APC Smart-UPS 1000VA LCD 230V |
Inštalačné práce | Oživenie a otestovanie servera |
Inštalačné práce | Konfigurácia diskového poľa |
Inštalačné práce | Inštalácia OS |
Inštalačné práce | Inštalácia SQL servera |
Inštalačné práce | Inštalácia všetkých aktualizácií |
Inštalačné práce | Konfigurácia OS podľa požiadaviek |
Inštalačné práce | Konfigurácia SQL servera podľa požiadaviek |
Inštalačné práce | Migrácia domény |
Inštalačné práce | inštalácia SW KORWIN server |
Inštalačné práce | migrácia databáz SW KORWIN |
Inštalačné práce | test migrovaných databáz |
Inštalačné práce | nastavenie užívateľov Korwin |
Inštalačné práce | nastavenie konektivity užívateľských PC na server Korwin |
Inštalačné práce | Nastavenie a otestovanie zálohovania |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla. Ak je rovnaké poradové číslo vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia. |
Všetky požadované certifikáty, potvrdenia, prospekty, iné vyžadované dokumenty, ktoré sú vyžadované v týchto osobitných požiadavkách na plnenie, alebo kdekoľvek inde v zmluve (ďalej len dokumenty), je povinný Dodávateľ mať zabezpečené pred predložením ponuky tak aby ich vedel predložiť v požadovaných lehotách. Dodávateľ je povinný poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkaného tovaru, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátov špecialistov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov. Všetky certifikáty musia byť vydané výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Certifikátmi sa preukazuje odbornosť požadovaných špecialistov a schopnosť dodávateľa plniť v požadovanej kvalite. |
Do 24h od úspechu v aukcii, uzavretia zmluvy alebo vyzvania Objednávateľom, podľa toho čo nastane skôr, je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi prospekt/prospekty Plnenia podľa tejto zmluvy, ktorý/ktoré musí/musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v špecifikácií. |
V špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“) musia byť hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. Spolu s prospektom zašle Dodávateľ aj porovnávaciu tabuľku, kde uvedie všetky požadované hodnoty/vlastnosti a ponúkané hodnoty/vlastnosti (ponúkané hodnoty/vlastnosti treba uviesť konkrétne a nie sú nahraditeľné vyhlásením že hodnotu/vlastnosť ponúkaný tovar spĺňa). |
Všetky ponúkané parametre musí mať možnosť Objednávateľ overiť z verejne dostupných zdrojov na mieste/miestach kde daný výrobca uverejňuje bežne k svojim výrobkom rovnakého druhu takéto prospekty alebo špecifikácie. V prípade ak Dodávateľ doručí prospekt, pri ktorom správnosť ponúkaných parametrov Objednávateľ nevie overiť z verejne dostupných zdrojov, môže verejne dostupné zdroje nahradiť vyhlásením výrobcu spolu s potvrdením o zhode od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosti a spôsobilosť takúto zhodu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom dodania prospektu Plnenia a oprávneným časom na jeho preštudovanie (2 prac. dni) a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom; povinnosť dodávateľa dodať Plnenie v určenom čase plnenia tým nie je dotknutá. |
Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní. |
Ak má Objednávateľ odôvodnenú pochybnosť o tom, že dodaná vzorka zodpovedá požadovanej špecifikácií, Dodávateľ zabezpečí preukázanie zhody s ponúkanou špecifikáciou, obvyklým spôsobom, 3 nezávislou odbornou stranou, ktorá má oprávnenie takúto zhodu preukázať. |
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra Plnenia bude rozporná s požiadavkami Špecifikácie podľa tejto zmluvy, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie. |
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením. |
Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie, žiadne dáta neopustia sídlo objednávateľa. Všetky záruky musia byť riešené minimálne NBD. |
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent v prípade ak je niekde požadovaná konkrétna položka. Ekvivalentom sa chápe tovar ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení alebo zmien, čo podloží potvrdením o kompatibilite od nezávislej oficiálnej inštitúcie, ktorá má oprávnenie a odbornú možnosti a spôsobilosť takúto kompatibilitu overiť a posúdiť a takéto potvrdenia vydáva. |
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi. |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 |
Dodávateľ predloží do troch dní od uzatvorenia zmluvy objednávateľovi Certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií napr. podľa STN EN ISO 27001 |
Spôsobilosť inštalovať, konfigurovať softvér KORWIN preukáže Dodávateľ potvrdením alebo certifikátom výrobcu softvéru KORWIN |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ tovaru vystaví faktúru na celý predmet zákazky v troch vyhotoveniach. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej pripísania na účet dodávateľa. |
Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. |
Fakturácia v slovenskom jazyku. Prílohou faktúry bude kópia dodacieho listu potvrdeného obidvomi zmluvným stranami. Dodávateľ je povinný vo faktúre uviesť číslo čiastkovej objednávky objednávateľa alebo k faktúre pripojiť kópiu čiastkovej objednávky objednávateľa. |
V prípade omeškania dodávateľa s plnením podľa konkrétnej objednávky má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z ceny plnenia, t. j. z ceny danej rozsahom konkrétnej objednávky, a to za každý deň omeškania. |
Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. |
Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Ak dodávateľ nepredloží, alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
V prípade,že dodávateľ dodá objednávateľovi tovar iný ako požadovaný, alebo nesplní službu tak ako bola požadovaná, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% z predpokladanej hodnoty zákazky, minimálne však 500 EUR za každý takýto prípad, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Zmluvná pokuta sa nežiada ak ide o preklep alebo o zjavný omyl, poprípade ak je veľmi pravdepodobné že sa jedná o ojedinelý prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti (posúdi Objednávateľ). Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokazaním splniť osobitné požiadavky. |
Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
Námestie baníkov 7, Handlová, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
29.04.2016 14:00
1,00 ks
18 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2016 14:30
31.03.2016 13:00
31.03.2016 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2016 12:59 - Vstupná ponuka | 18 240,00 | € | Cena s DPH |
31.03.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 240,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: