00738395
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Budovateľská 1, Košice-Šaca, 04015, SVK
36606693
ASANARATES s.r.o.
Park Angelinum 4, Košice, 04001, SVK
Vykonávanie deratizačných a dezinsekčných služieb v priestoroch objektu objednávateľa
Deratizácia, hlodavce, potkany, myši, dezinsekcia, šváby, mravce
Služba, Tovar
27. Ostatné služby
1. Vykonávanie deratizačných a dezinsekčných služieb v priestoroch objektu objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B) v priestoroch objektu objednávateľa. |
A. 1. Deratizácia (likvidácia hlodavcov) zahŕňa: kanalizačné systémy, chodby, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. |
A. 2. Objednávateľ požaduje, aby boli deratizačné služby vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
B. 1. Dezinsekcia (likvidácia hygienicky najvážnejšieho švábovitého hmyzu a iného hmyzu) zahŕňa: kanalizačné systémy, chodby, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. Prevádzkové priestory budú monitorované na výskyt hygienicky najvážnejšieho švábovitého hmyzu a iného hmyzu pre dané prípravky. |
B. 2. Dezinsekčné služby musia byť vykonávané prípravkami, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP ( Centrum pre chemické látky a prípravky - národný kompetentný orgán Slovenskej republiky) a musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
2. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác deratizačných služieb (A) a dezinsekčných služieb (B). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. 1. Deratizácia vnútorná | m2 | 500 | 600 | |
A. 2. Deratizácia vonkajšia | m2 | 600 | 700 | |
Predpokladaná periodicita deratizačných služieb | počet ročne | 3 | ||
Deratizácia (likvidácia hlodavcov) počet nástrah | ks/100g | 2200 | 2400 | |
B. Dezinsekcia (likvidácia hygienicky najvážnejšieho švábovitého hmyzu a iného hmyzu) | m2 | 6000 | ||
Predpokladaná periodicita dezinsekčných služieb | počet ročne | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. 1. Deratizácia vnútorná | zahŕňa, kanalizačné systémy, chodby, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. |
A. 2. Deratizácia vonkajšia | zahŕňa vonkajšie priestory s možným výskytom hlodavcov |
B. Dezinsekcia | zahŕňa kanalizačné systémy, chodby, šachty, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
2. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky na plnenie zmluvy. |
3. Poskytovateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
4. Poskytovateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác deratizačných služieb a dezinsekčných služieb. |
5. Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach deratizačných služieb a dezinsekčných služieb. |
6. V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom deratizačných služieb a dezinsekčných služieb, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba. |
7. Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí protokolu o poskytnutí služby objednávateľom, na základe skutočne vykonanej práce. |
8. Po dokončení požadovanej deratizácie a dezinsekcie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
9. Poskytovateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni, alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
10. Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu) v prípade deratizačných prác. |
11. Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
12. Postúpenie práv a povinnosti bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
13. Spôsob, čas a miesto dodania služby: súčasťou dodávky musí byť faktúra, dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, inštalačný/odovzdávací protokol. |
14. Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. |
15. Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie. |
16. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
17. Termín vykonania pravidelnej jarnej a jesennej deratizácie bude upresnený v zmysle bodov 17.1 a 17.2. |
17.1. Poskytovateľ vykoná pravidelné deratizačné služby na základe výzvy objednávateľa v nadväznosti na výzvu Regionálneho úradu verejného zdravotníctva. |
17.2. Objednávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby objednať aj nepravidelné deratizačné služby v závislosti od potreby. V prípade nepravidelných služieb bude poskytovateľ fakturovať výkon deratizačných služieb na základe konečných jednotkových cien použitých deratizačných prípravkov, ktoré poskytovateľ predloží. Objednávateľ bezprostredne po uzatvorení zmluvy o poskytovaní služieb, doručí prostredníctvom elektronickej pošty na emailovú adresu poskytovateľa tabuľku vo formáte Microsoft Word alebo inom editovateľnom formáte na doplnenie a predloženie poskytovateľom stanovenie cien. |
17.3. Cena za poskytnuté služby bude určená zmluvou. Úhrada za poskytnutú službu sa uskutoční podľa podmienok určených v zmluve z vlastných finančných zdrojov verejného obstarávateľa. Splatnosť faktúr bude 30 dní. |
18. Termín vykonania pravidelnej dezinsekcie bude upresnený v nadväznosti na vypracovaný harmonogram vykonávania dezinsekcie v priestoroch objednávateľa. |
18.1. Objednávateľ si uplatňuje právo využiť dezinsekčné služby aj mimo uvedenú predpokladanú periodicitu dezinsekčných služieb v mimoriadnych prípadoch (napr. výskyt mravcov, odstraňovanie osích hniezd a pod.) V mimoriadnych prípadoch bude poskytovateľ fakturovať výkon dezinsekčných služieb na základe konečných jednotkových cien použitých dezinsekčných prípravkov a počtu m2, na ktorých boli dezinsekčné služby vykonané. |
19. V prípade, že nedôjde k vyčerpaniu finančného limitu predpokladanej hodnoty zákazky do 12 mesiacov odo dňa uzatvorenia tejto zmluvy, zmluva zaniká uplynutím tejto doby. |
20. O vykonanej deratizačnej a dezinsekčnej službe vypracuje poskytovateľ protokol o vykonaní zásahu, ktorý predloží objednávateľovi do 3 pracovných dní na odsúhlasenie a potvrdenie prác. Jeden rovnopis protokolu o vykonaní zásahu potvrdeného objednávateľom bude súčasťou faktúry. |
21. Miestom plnenia je sídlo objednávateľa |
22. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať vnútorné predpisy objednávateľa, ktoré sa vzťahujú na činnosť poskytovateľa a na pohyb jeho zamestnancov v priestoroch objednávateľa. |
Názov | Upresnenie |
23. Poskytovateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s technickou špecifikáciou predmetu zákazky a osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. | |
24. Požadujeme dodanie predmetu zákazky: minimálne v uvádzanej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
25. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. | |
26. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť potvrdenie Úradu pre verejné obstarávanie o zapísaní do zoznamu podnikateľov, resp. výpis z OR, potvrdenie Daňového úradu, Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní a súdu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
27. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o uvedení administratívnych priestorov a priestorov skladu DDD prípravkov do prevádzky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
28. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií chemickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
29. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva o schválení prevádzkového poriadku pre prácu v expozícií biologickým faktorom používaných pri výkone dezinfekcie a regulácií živočíšnych škodcov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
30. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Regionálneho úradu verejného zdravotníctva na skladovanie a manipuláciu s veľmi toxickými látkami a prípravkami vrátane ich použitia pri dezinfekcii, regulácii živočíšnych škodcov a na ochranu rastlín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť rozhodnutie Okresného úradu životného prostredia na prepravu nebezpečného odpadu v danom obvode sídla spoločnosti poskytovateľa. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
32. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Rozhodnutie Okresného úradu životného prostredia na prepravu nebezpečných odpadov presahujúcu územný obvod sídla spoločnosti poskytovateľa. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
33. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť certifikát o zavedení systému manažérstva kvality v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie zabezpečenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 ako štandardu na certifikáciu systémov manažérstva kvality. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
34. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť certifikát o zavedení systému environmentálneho manažérstva v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie environmentálneho manažérstva vyplývajúcej z normy ISO 14001 ako štandardu na certifikáciu systémov environmentálneho manažérstva. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
35. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť certifikát o zavedení systému bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci v oblasti poskytovania dezinsekčných služieb vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky ochrany vyplývajúcej z normy ISO 18001. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
36. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prípravkami na profesionálne použitie a s prípravkami na reguláciu živočíšnych škodcov na profesionálne použitie vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
37. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s veľmi toxickými látkami a zmesami a toxickými látkami a zmesami vydané Regionálnym úradom verejného zdravotníctva. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
38. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť predloženie zoznamu a kariet bezpečnostných údajov (KBÚ) používaných prípravkov registrovaných CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky je národný kompetentný orgán Slovenskej republiky, ktorý je zodpovedný za prípravu a implementáciu chemickej legislatívy týkajúcej sa uvádzania látok, zmesí, detergentov a biocídnych výrobkov na trh). Resp. vystavených podľa platných Európskych smerníc. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
39. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Zmluva so zneškodňovateľom nebezpečného odpadu. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
40. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa predložiť Potvrdenie resp. rozhodnutie o zbere, skladovaní a preprave - zvoz vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1- uhynuté zvieratá z deratizačnej činnosti, a zároveň schválenie prevádzkarne podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady ES č. 1069/2009, ktorým sú stanovené zdravotné predpisy podľa COLC/CAD - pre poskytovanie služieb deratizácie (A) a predložením potvrdenia s úradným číslom zo Štátnej veterinárnej a potravinovej správy na činnosť, zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov kategórie 1 - uhynuté zvieratá | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
pokračovanie z 40.: z deratizačnej činnosti | |
41. Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy sa požaduje predložiť Doklad - rozhodnutie z Regionálneho úradu verejného zdravotníctva, podľa zákona č. 355/2007 Z. z. na uvedenie priestoru kadáverov kategórie 1 - uhynutých zvierat z deratizačnej činnosti , podľa § 13 ods. 4 písm. a) zákona č. 355/2007 Z. z. a § 46 a § 47 zák. č. 71/1967 Zb. o správnom konaní v znení neskorších predpisov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
42. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť zoznam (akými prípravkami, názov prípravkov) budú deratizačné (A) a dezinsekčné (B) služby vykonávané, ktoré podliehajú schváleniu CCHLP Bratislava (Centrum pre chemické látky a prípravky). Resp. vystavených podľa platných Európskych smerníc. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
43. Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy sa požaduje predložiť Objednávateľovi overenú kópiu uzatvorenej platnej poistnej zmluvy/poistných zmlúv, t. j Poistenie zodpovednosti za škodu pri výkone DDD prác uzatvorenú s Poisťovňou za posledné tri (3) roky. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
44. Presné množstvo služieb nie je možné presne určiť. Budú sa preto objednávať podľa aktuálnej potreby a v potrebnom rozsahu, od čoho sa bude následne odvíjať aj hodnota zákazky, ktorá sa môže zvýšiť, resp. znížiť. | Zvýšenie alebo zníženie hodnoty zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné. |
45. Predpokladaná hodnota zákazky je orientačná a stanovená podľa vyúčtovania služieb za predchádzajúce obdobie (12 mesiacov) a podľa potreby daných služieb na nasledujúce obdobie (12 mesiacov). Počas platnosti zmluvného vzťahu sa môže táto suma zvýšiť, resp. znížiť. | Zvýšenie alebo zníženie hodnoty zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné. |
46. Poskytovateľ sa zaväzuje dodržať a vykonať predmet zákazky aj v tom prípade, že hodnota zákazky počas platnosti zmluvy (12 mesiacov) bude nižšia alebo vyššia v porovnaní s predpokladanou hodnotou zákazky. | Zvýšenie alebo zníženie hodnoty zákazky počas platnosti zmluvy je prípustné. |
Košice - mestská časť Šaca, Košice II, Košický, Slovenská republika
11.04.2016 10:00 — 11.04.2017 09:59
1,00 množstvo
4 300,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2016 14:56
30.03.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2016 07:54 - Vstupná ponuka | 4 300,00 | € | Cena s DPH |
30.03.2016 14:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 149,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: