00603481
Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava
Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK
17321450
exe, a.s.
Galvaniho 19045/19, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82104, SVK
Kolaboračná platforma zahrňujúca kancelársky balík MS Office 365 Enterprise E3
softvér
Služba, Tovar
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Kolaboračná platforma zahrňujúca kancelársky balík MS Office 365 Enterprise E3
|
|
---|---|
Funkcia |
Verejný objednávateľ využíva v svojom informačnom systéme kancelársky balík MS Office 2003, ktorý je v nových operačných systémov nepoužiteľný. Zároveň využívaný kancelársky balík nedokáže správne pracovať s novými formátmi súborov ktoré v rámci komunikácie s partnermi dostavajú zamestnanci úradu. Vzhľadom aj na počet licencií ktoré verejný obstarávateľ vlastní, je potrebné zrovnoprávnenie právneho stavu s aktuálnym stavom a využívanie aktuálnych verzií SW – nástroje - kolaborácia práce, zdieľanie dokumentov, interoperabilita. |
Kolaboračná platforma zahrňujúca technológiu e-mailovej komunikácie, instant messaging, centrálne úložisko dát, šifrovanie dokumentov a možnosť zálohovania užívateľských dát na cloudove úložisko. Licencia oprávňuje nasadenie kolaboračnej platformy tak v cloudovej ako aj on-premise variante (lokálne nasadenie). Produkt obsahuje aj balík kancelárskych nástrojov Office 365. |
Vytvorenie spoločnej platformy na riešenie základnej kancelárskej agendy pre verejného obstarávateľa. Umožniť zamestnancom verejného obstarávateľa používať najmodernejšie technológie bez nutnosti investovania do serverov pre software pre každú agendu akou je pošta, úložisko dokumentov alebo konferenčný software pre konanie porád a prezentácií. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
„ MS Cloud služieb vrátané Office 365 Plan E3“ | používateľ | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Office 365 na riešenie základnej kancelárskej agendy pre verejného obstarávateľa. | |
Poštová schránka s veľkosťou 50 GB pre každého používateľa. | |
Zdieľanie kalendára, kontaktov, zdrojov a úloh medzi všetkými firemnými používateľmi. | |
Synchronizácia kontaktov, e-mailov, kalendáre a úlohy do mobilných zariadení. | |
Špičková antivírová a antispamová ochrana e-mailov. | |
Zasielanie rýchlych správ. | |
Audiovizuálne hovory okamžite alebo plánované v kalendári ako online schôdzky. | |
Zdieľanie plochy počítačov a aplikácií s možnosťou prevziať riadenie týchto aplikácií. | |
Online prezentácie pre zákazníkov i kolegov obsahujúce zvuk, obraz, zdieľanie obrazovky a virtuálne tabule. Online schôdzí je možné sa zúčastniť kedykoľvek s použitím webového klienta, ktorý je k dispozícií zdarma. | |
Bezpečné úložisko dokumentov a vyhľadávanie využívajúceindexovanie obsahu dokumentov.- veľkosť priestoru – 1TB. | |
Riadené zdieľanie dokumentov s ochranou obsahu pomocou oprávnení na úrovni jednotlivých dokumentov. | |
Automatické verziovanie a história práce s každým dokumentom. | |
Integrácia do aplikácií systému Office. | |
Garantovaná dostupnosť 99,9%. | |
Jednotné prihlasovanie synchronizácia pomocou služby Active Directory v lokalnej sieti a v MS Cloud -e. | |
eDiscovery pre bezpečnosť firemných dát. | |
Podpora Business Inteligence. |
Názov |
Licenčná zmluva na 12 mesiacov. |
Kalkulácia musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government) definované v licenčnom programe MPSA. |
Dodávateľ sa musí preukázať platným certifikátom kategórie Large Solution Partner (LSP) pre Slovensku republiku. |
Dodávateľ (implementátor) sa musí preukázať platnou kompetenciou Microsoft Cloud Productivity - minimálne na úrovni Gold. |
Ponuka musí zohľadňovať náklady na vytvorenie užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. |
Telefonická a e-mailová podpora. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Verejný obstarávateľ požaduje bez vyzvania do 24 hodín od uzavretia zmluvy a od doručenia oznámenia z EKS predložiť od víťazného uchádzača zápis v Registri konečných užívateľov výhod podľa platného právneho poriadku. |
Nedodržanie uvedených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zákazky. Nedodržaním uvedených osobitných požiadaviek na plnenie objednávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
Úspešný uchádzač je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktorá vznikne v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
13.04.2016 09:00 — 12.04.2017 18:00
1,00 ks
74 466,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
29.03.2016 15:28
01.04.2016 15:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
31.03.2016 09:27 - Vstupná ponuka | 74 100,00 | € | Cena s DPH |
01.04.2016 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 028,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: