36601284
Východoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb
Ondavská 8, Košice, 04011, SVK
46378979
Messer Medical Home Care Slovakia, s. r. o.
Piešťanská 12, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Monitory pre Intermediárnu jednotku KAIM
Zdravotnícke vybavenie, monitory
Tovar, Služba
1. Opravy a údržba
1. Monitory pre Intermediárnu jednotku KAIM
|
|
---|---|
Funkcia |
Monitory vitálnych funkcií |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Monitory vitálnych funkcií | |
1. Možnosť rozšírenia o ďalšie moduly monitorovania (najmä o modul EtCO2, modul neinvazívneho merania tlaku, modul pre meranie kontinuálneho srdcového výdaja), | |
1.1 vkladanie a vyberanie modulov musí byť riešené systémom "plug and play" tak, aby ho zvládol aj obsluhujúci personál. | |
2. Farebná dotyková obrazovka s min. veľkosťou uhlopriečky 31 cm. | |
3. DVI výstup pre pripojenie externej pridruženej obrazovky pre zobrazenie údajov z klinického informačného systému. | |
4. Elektrické napájanie 230V/50Hz so záložným napájaním vstavaným akumulátorom. | |
5. Súčasné zobrazenie 6 kriviek. | |
6. Grafické, numerické trendy všetkých monitorovaných parametrov do 72 hod. | |
7. Možnosť výtlače na zabudovanej termotlačiarni a štandardnej laserovej tlačiarni. | |
8. Možnosť personalizácie ako (minimálne 4 užívateľské profily): | |
8.1 rozloženie kriviek a údajov, | |
8.2 farebné prostredie, | |
8.3 prednastavenie užívateľského prostredia monitora, | |
8.4 ukladanie jednotlivých užívateľských profilov do pamäti prístroj. | |
9. Užívateľom nastaviteľné alarmové hranice. | |
10. Možnosť poltačenia zvuk. alarmu. | |
11. Možnosť nastavenia intenzity zvuk. alarmu. | |
12. Stránka histórie alarmov so zobrazením všetkých alarmov chronologicky s vyznačením priority alarmu. | |
13. Obsluhou viditeľný alarmový indikátor s viditeľnosťou priority alarmu v uhle 360°. | |
14. Možnosť pripojenia klávesnice a myši pre zjednodušenie ovládania monitora. | |
15. Kompatibilita s monitoringom značky DATEX GE Healthcare. | |
B. Monitorované parametre: | |
1. EKG (3, 5, 12 zvodové) s plným zobrazením arytmii. | |
2. Pre 12-zvodové EKG sa požaduje: | |
2.1 schopnosť 12-zvodovej analýzy ST segmentu s posunom segmentu +9 mm/ -9 mm, | |
2.2 meranie ST elevácie a ST depresie, | |
2.3 možnosť zobraziť ST trendy, | |
2.4 zobrazenie 12 kriviek v reálnom čase. | |
3. Schopnosť multi-zvodovej EKG analýzy a detekcií arytmií. | |
4. Monitorovanie QT/Qtc intervalu. | |
5. Krivka respirácie a hodnoty v rozsahu 4 až 120 dychov/min. | |
6. SpO2 /krivky, hodnoty/. | |
7. Neinvazívny TK systolický, stredný, diastolický. | |
8. Nastavenie merania neinvazívneho tlaku v cykle, manuálne alebo kontinuálne. | |
9. Nastavenie merania neinvazívneho tlaku v 4 rozdielnych krokoch s možnosťou opakovania týchto krokov 1 až 25krát. | |
10. Invazívny TK systolický, stredný, diastolický (2x vstup na meranie invazívnych tlakov, meranie arteriálneho tlaku, centrálneho venózneho tlaku, meranie ICP, meranie tlaku v pľúcnice). | |
11. Meranie teploty: naraz z dvoch miest súčasne s označením spôsobu merania na displeji prístroja. | |
12. Zobrazenie minimálne týchto hemodynamických výpočtov s indexovanými hodnotami: | |
12.1 c.I., SV, SI, SVR, SVRI, PVR, PVRI, LVSW, LVSWI, LCW, LCWI, RCW. | |
13. Zobrazenie minimálne týchto výpočtov okysličenia s indexovanými hodnotami: | |
13.1 CaO2, CvO2, C(av)O2, VO2, VO2I. | |
14. Pre modul na meranie kontinuálneho srdcového výdaja (1ks) sa požadujú nasledovné monitorované parametre: | |
14.1 meranie na základe impulzu, | |
14.2 výpočet kontúry, | |
14.3 transpulmonálny kontinuálny srdcový výdaj (CO), | |
14.4 zobrazenie min. 6 CO meraní, ktoré možno upraviť na priemerne CO. | |
C. Príslušenstvo: | |
1. EKG káble. | |
2. Saturačný senzor. | |
3. Manžeta na meranie neinvazívneho tlaku. | |
4. Káble na meranie invazívnych tlakov. | |
5. Príslušenstvo pre meranie CCO. |
Názov |
A. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi po uzavretí zmluvy na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk disponuje všetkými, objednávateľom požadovanými dokladmi čím spĺňa osobitné požiadavky na plnenie, kvalifikačné, odborné, technické a iné predpoklady pre riadne plnenie predmetu zákazky. |
POZOR !!! nepredloženie ktoréhokoľvek požadovaného DOKLADU sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
DOKLADY, ktoré je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi na preukázanie splnenia osobitných požiadaviek na plnenie, všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky: |
- najneskôr do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy s objednávateľom, |
- na adresu objednávateľa, |
- v uzatvorenej obálke označenej heslom "NEOTVÁRAŤ - DOKLADY - Monitory". |
1. Dodávateľom vystavený a potvrdený Zoznam (súpis) všetkých predložených dokladov. |
2. Dodávateľom vystavený a potvrdený Identifikačný list s kontaktnými údajmi oprávnenej osoby dodávateľa, ktorý musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- meno, priezvisko, titul, pracovnú pozíciu dodávateľom oprávnenej kontaktnej osoby pre účely zasielania informácií týkajúcich sa predmetnej zákazky, |
- telefónne číslo kontaktnej osoby, |
- e-mail kontaktnej osoby. |
3. Ponukový list - cenník (sortiment) všetkých ponúkaných prístrojov, ktoré spĺňajú technickú špecifikáciu predmetu zákazky uvedenú tomto OF. Pri každom produkte musí byť uvedené: |
a) katalógové číslo, |
b) názov produktu, |
c) jednotková cena bez DPH, |
d) sadzba DPH, |
e) jednotková cena s DPH. |
4. Prospektový materiál ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Ponukovom liste - cenníku: |
- v tlačenej forme a zároveň na CD/DVD nosiči vo formáte umožňujúcom bezproblémovú tlač, |
- prospektový materiál musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol verejný obstarávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt uvedených v tomto OF, |
- prospektový materiál nemusí byť preložený do slovenského jazyka. |
5. Podľa § 28 ods. 1 písm. k) zákona o VO - v prípade, ak má dodávateľ v úmysle zadať podiel zákazky tretím osobám: |
5.1 Vyhlásenie uchádzača o podiele zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám a o navrhovaných subdodávateľoch s uvedením informácií: |
a) o výške podielu zákazky, ktorý má v úmysle zadať tretím osobám, |
b) o navrhovaných subdodávateľoch, v min. rozsahu meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresa pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo alebo dátum narodenia, ak nebolo pridelené identifikačné číslo, |
c) predmety subdodávok. |
5.2 Čestné vyhlásenie, že každý subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1 zákona o VO. |
5.3 Písomnú Zmluvu uzavretú so subdodávateľom, platnú k poslednému dňu lehoty na predkladanie ponúk, obsahujúcu záväzok subdodávateľa, že bude k dispozícií uchádzačovi na plnenie predmetu zákazky počas celej doby jej realizácie. |
6. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Vyhlásenie o zhode výrobku s doplňujúcimi dokladmi k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobkov. |
7. Ku všetkým ponúkaným produktom uvedeným v Ponukovom liste - cenníku originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenia ŠÚKL (výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok), resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie. |
8. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu Potvrdenie o autorizovanom servise vydané výrobcom prístroja, ktorým dodávateľ preukáže schopnosť vykonávať autorizovaný servis. |
9. Ak dodávateľ nemá potvrdenie uvedené v bode 8. tejto časti OF, predloží originál, resp. úradne osvedčenú kópiu zmluvy so servisnou organizáciou, ktorá požadované potvrdenie má a zároveň originál, resp. úradne osvedčenú kópiu potvrdenia servisnej organizácie v súlade s bodom 8. tejto časti OF. |
10. Zoznam odborne vyškolených servisných technikov s podrobným rozpisom ich činností, ktorí budú vykonávať činnosti uvedené v časti B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ. |
11. Originál, resp. úradne osvedčenú kópiu osvedčenia o odbornom vyškolení všetkých servis. technikov uvedených v zozname podľa predchádzajúceho bodu vydané výrobcom prístroja, ktorými dodávateľ preukáže ich schopnosť poskytovať autorizované služby. |
12. Podľa § 28 ods. 1 písm. a) zákona o VO na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti predloží dodávateľ Zoznamom dodávok tovaru, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky: |
(v prípade, ak dodávateľ nedodal tovar, ktorý spĺňa požiadavky objednávateľa na predmet zákazky, preukáže splnenie podmienok týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti predložením Zoznamu dodávok tovaru, nového, nepoužívaného a nerepasovaného zdravotníckeho prístroja/prístrojov pre potreby Kliniky anesteziológie a intenzívnej medicíny) |
- pre aspoň jedno zdravotnícke zariadenie za predchádzajúce tri roky predchádzajúce dňu, ktorý je posledným dňom na predkladanie ponúk, |
- v minimálnej hodnote 22 000,- EUR bez DPH za všetky plnenia spolu (do hodnoty sa započítava výška skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH). |
Zoznam dodávok tovaru musí obsahovať minimálne tieto údaje: |
- obchodné meno, adresu sídla alebo miesto podnikania objednávateľa, |
- meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby objednávateľa, ktorá potvrdenie o plnení vystavila (pre účely overenia uvedených údajov), |
- obdobie plnenia od – do, |
- hodnotu skutočne vyfakturovanej ceny plnenia v EUR bez DPH za uvedené obdobie plnenia, |
- prílohou Zoznamu dodávok musí byť objednávateľom potvrdený doklad o plnení (z ktorého uchádzač dopĺňal informácie do Zoznamu dodávok tovar), ktorý musí obsahovať povinné náležitosti v súlade s § 9a ods. 2 zákona o VO. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
Dodávateľom predložené doklady objednávateľ skontroluje a v prípade: |
a) ak predložené doklady budú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento zašle dodávateľovi Oznámenie o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek, na základe ktorého bude mať dodávateľ oprávnenie na realizáciu predmetu zákazky, |
b) ak predložené doklady nebudú doručené v stanovenom termíne a/alebo nebudú v súlade s požiadavkami objednávateľa, tento si vyhradzuje právo ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = |
B. OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu. |
Dodávateľ predložením svojej záväznej ponuky potvrdzuje, že v čase lehoty na predkladanie ponúk spĺňa všetky, objednávateľom požadované ostatné osobitné požiadavky. |
POZOR !!! nesplnenie ktorejkoľvek OSOBITNEJ POŽIADAVKY na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo strany úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa zákona o VO uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 EUR, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ |
OSOBITNÉ POŽIADAVKY na plnenie - OSTATNÉ, ktoré je dodávateľ povinný splniť v plnom rozsahu: |
1. Požaduje sa dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
1.1 do 30 pracovných dní odo dňa doručenia Oznámenia o splnení objednávateľom stanovených podmienok a požiadaviek na predmet zákazky (do termínu sa nezapočítavajú dni pracovného voľna, pracovného pokoja a štátne sviatky), |
1.2 v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
1.3 na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa, |
1.4 dodávateľ je povinný najneskôr 1 pracovný deň pred dňom dodania prístroja vyzvať zodpovednú osobu objednávateľa prevziať prístroj v dohodnutom mieste plnenia v čase, kedy bude prístroj k dispozícii na prevzatie, |
1.5 cena prístroja musí v sebe zahŕňať jeho kompletné dodanie do miesta plnenia, jeho inštaláciu, odskúšanie a uvedenie do prevádzky, údržbu a ošetrovanie, zaškolenie zamestnancov objednávateľa, predloženie príslušnej servisnej dokumentácie, |
1.6 servisná dokumentácia musí obsahovať návod na obsluhu v slovenskom, resp. českom jazyku, záručný list, preberací protokol, inštalačný protokol, protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
2. Požadujú sa záručné podmienky: |
2.1 záručná doba na prístroj: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania inštalačného protokolu, |
2.2 záručná doba na vykonanú opravu: minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave, |
2.3 záruka minimálnej životnosti prístroja: min. 6 rokov odo dňa podpísania inštalačného protokolu. |
3. Požaduje sa autorizovaný servis (záručný, mimozáručný) a údržba: |
3.1 bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby prístroja t.j. pravidelných previerok/kontrol podľa výrobcom stanovených intervalov počas trvania záručnej doby prístroja, |
3.2 poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu (práca a náhradné diely) počas trvania záručnej doby prístroja, |
3.3 vykonanie inštalácie, periodických bezpečnostno-technických kontrol, preventívnej údržby, periodických školení obsluhy, záručného a mimozáručného servisu prístroja odborne kvalifikovanými osobami, |
3.4 nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 48 hodín od písomného nahlásenie poruchy dodávateľovi, |
3.5 dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 24 hodín od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky, |
3.6 dodávateľ je povinný odstrániť vady/poruchy prístroja alebo zabezpečiť opravu prístroja, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 48 hodín od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie prístroja do prevádzky, |
3.7 ak dodávateľ nie je schopný odstrániť vadu/poruchu prístroja v požadovanom termíne (viď body 3.5 a 3.6), je povinný poskytnúť objednávateľovi plne funkčný náhradný prístroj (identický), a to počas celej doby trvania opravy prístroja, najneskôr do 24 hodín od uplynutia termínu na opravu. |
4. Požaduje sa, aby výsledná cena predmetu zákazky ponúknutá dodávateľom po ukončení elektronickej aukcie bola v súlade s aktuálne (t.j. v čase lehoty na predkladanie ponúk) obvyklou trhovou cenou predmetu zákazky. |
5. Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov v prípade nedodržania požiadavky uvedenej v bode 4 tejto časti OF. |
6. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom. |
7. Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
8. Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
9. Objednávateľ a dodávateľ v zmysle § 155q ods. 6 zákona o VO postupujú podľa § 18 zákona o VO v znení účinnom do 31.10.2015. |
Ondavská 8, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika
13.04.2016 08:00 — 25.05.2016 14:30
6,00 ks
29 382,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.03.2016 12:55
31.03.2016 11:00
31.03.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.03.2016 17:42 - Vstupná ponuka | 29 380,00 | € | Cena bez DPH |
31.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 250,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: