Z20166939
OF-78500
zrušená
00166804
Ústav materiálového výskumu SAV, v. v. i.
Watsonova 47, Košice, 04001, SVK
Spiatočná letenka Budapešť (HU) – Paríž (FR)
Spiatočná letenka
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Spiatočná letenka Budapešť (HU) – Paríž (FR)
|
|
---|---|
Funkcia |
Preprava zamestnancov |
Spiatočná letenka |
Ekonomická/turistická trieda |
Fakturácia v slovenskom jazyku - elektronicky aj poštou |
Odlet z Budapešť (BUD) – 10.04.2016 (vo večerných hodinách) |
prílet do Paríž (ORY) – 10.04.2016 (vo večerných hodinách). |
Maximálny čas na prestupovanie ma byť 3 hodiny na každom prestupovom letisku bez zmeny letiska. |
Maximálny počet prestupov - Budapešť (BUD) - Paríž (ORY) 1 krát. |
Odlet z Paríž (ORY) – 17.04.2016 (v popoludňajších hodinách) |
prílet do Budapešť (BUD) 17.04.2016 (vo večerných hodinách). |
Maximálny čas na prestupovanie ma byť 3 hodiny na každom prestupovom letisku bez zmeny letiska. |
Maximálny počet prestupov - Paríž (ORY) - Budapešť (BUD) 1 krát. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Spiatočná letenka Budapešť (HU) - Paríž (FR) – Budapešť (HU) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Príručná batožina | 1ks/1osoba |
Podpalubná batožina | 1ks/1osoba |
Názov |
Výška konečnej ceny musí zahŕňať cenu spiatočnej letenky a spiatočného transferu s DPH V cene letenky musia byť zahrnuté všetky náklady, ktoré s ňou bezprostredne súvisia (Taxy, palivové poplatky, servisné poplatky, poplatky za Check-in, všetky letiskové poplatky, batožina na palubu aj zapísaná batožina do podpalubia (min. 15 kg), atď.) |
Watsonova 47, Košice - mestská časť Sever, Košice I, Košický, Slovenská republika
07.04.2016 14:30
1,00 kpl
600,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2016 14:14
29.03.2016 14:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: