• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2016 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2016 09:50

Detail zákazky Z20166901

  •    Vyhlásenie zákazky
    15.04.2016 11:47
  •    Predkladanie ponúk
    20.04.2016 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.04.2016 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.04.2016 09:50

Základné údaje

Z20166901

OF-78576

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2417723

Objednávateľ

00165336

Národný onkologický ústav

Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK

Dodávateľ

36056553

ARBE s.r.o.

Pekná cesta 19, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Monitorovací systém sestra - pacient VISOCALL IP pre 6x miestnosti, kde sa spolu nachádza 12 lôžok

signalizácia, monitorovací, systém, sestra - pacient, VISOCALL IP

  • 33000000-0 - Zdravotnícke vybavenie, farmaceutický materiál a výrobky osobnej starostlivosti
  • 33100000-1 - Zdravotnícke vybavenie
  • 33190000-8 - Rôzne lekárske zariadenia a výrobky
  • 33195000-3 - Systém monitorovania pacientov
  • 33195100-4 - Monitory
  • 33195110-7 - Respiračné monitory
  • 33195200-5 - Centrálne monitorovacie stanice
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Monitorovací systém sestra - pacient VISOCALL IP pre 6x miestnosti, kde sa spolu nachádza 12 lôžok
Funkcia
Homogénne rozšírenie už existujúceho monitorovacieho systému sestra - pacient VISOCALL IP s linuxovým serverom pre zber dát - XML databázou a napojením na Windows klientov, a tým vyhodnocovanie alarmov aj priamo na lekárskych izbách pre 6x miestnosti, kde sa spolu nachádza 12 lôžok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Zásuvka účastníka SM ks 13
Pacientský terminál, plnohodnotný IP telefón, ovládanie TV, radia, svetiel PAT ks 12
Držiak pre PAT K-PAT ks 12
Komunikačný terminál KMT ks 8
Montážna doska pre povrchovú montáž AP-KMP ks 2
Tiahlo pre núdzové privolanie ZTB-IO ks 12
Tlačitko nudzoveho volania RT-IO ks 6
Privolávacie a ukončovacie tlačítko RET-IO ks 6
Signalizaćné svetlo pred dvere LM-IO ks 6
Relový modul pre ovládanie svetiel SSR-IO ks 12
Hlavný terminál sestier ST-TOUCH ks 1
Systémový switch SWI9R-2IO ks 3
Napájací zdroj 20A E-TOP480-24 ks 1
Inštalačná krabica H1 ks 24
Inštalačná krabica H2 ks 3
Interkom vstupný terminál pri dvere systémový ICT-IP ks 1
Vstupno výstupný modul pre ovládanie dverí IO-M ks 1
kabeláž (drážkovanie do stien pre uloženie trubky, podružný inštalačný materiál) kpl. 1
komplexné skúšky kpl. 1
uvedenie zariadenia do trvaléj prevádzky kpl. 1
projektová dokumentácia kpl. 1
programovanie systému kpl. 1
školenie obsluhy kpl. 1
vystavenie správy o odbornej prehliadke kpl. 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
"kpl." - sa definuje ako "kompletná dodávka" to znamená celková cena za položku, ktorá obsahuje predmety dodania rôznych výmer (metre, kusy, hodiny)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Vrátane inštalácie, uvedenia do prevádzky a zaškolenia osôb do údržby a prevádzky predmetu plnenia na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť špecifikáciu, certifikát, záručný a dodací list k predmetu plnenia do 7 dní od uzavretia zmluvy
Faktúra za dodané tovary musí obsahovať jednotkovú cenu každej položky bez DPH, sadzbu DPH a s DPH danej položky
Požaduje sa návod na použitie v slovenskom jazyku
Požaduje sa zabezpečenie diagnostiky do 48 hodín
Požaduje sa zabezpečenie záručného a pozáručného servisu na mieste plnenia do 48 hodín
Predmet plnenia zmluvy bude dodaný na základe objednávky v celom objeme a v termíne určenom objednávateľom
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový
Plnenie dodania tovaru v originálnej kvalite nie alternatívne a nie repasované
Dostupnosť originálnych náhradných dielov minimálne 5 rokov po ukončení výroby zariadenia
Spĺňa záručné podmienky výrobcu
Spĺňa podmienky pre poskytnutie podpory a služieb výrobcu v súlade s podmienkami
Dodanie s platnými softwarovými licenciami
V súlade s EU trhovými pravidlami
Spätne výrobcovi reportované ako predané objednávateľovi
Kompatibilita s už existujúcim monitorovacim systémom sestra - pacient VISOCALL IP s linuxovým serverom pre zber dát - XML databázou a napojením na Windows klientov, a tým vyhodnocovanie alarmov aj priamo na lekárskych izbách
Názov Upresnenie
Monitorovací systém sestra - pacient VISOCALL IP pre 6x miestnosti, kde sa spolu nachádza 12 lôžok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Klenová 1, 833 10 Bratislava, Slovenská republika, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

29.04.2016 09:00 — 06.05.2016 15:00

1,00 kompletna dodavka

9 999,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

15.04.2016 11:47

20.04.2016 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

20.04.2016 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.04.2016 13:20 - Vstupná ponuka 9 890,00 € Cena bez DPH
15.04.2016 13:20 - Najvýhodnejšia ponuka 9 890,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS