00351750
,,BORINKA - ALZHEIMERCENTRUM", Zariadenie sociálnych služieb Nitra
Dolnočermánska 62, Nitra, 94901, SVK
36706795
Asphere, a.s.
Nad Lúčkami 6, Bratislava, 841 04, SVK
Služby súvisiace s poskytnutím a využívaním programového vybavenia pre poskytovateľov sociálnych služieb
informačný systém
Služba, Tovar
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Služby súvisiace s poskytnutím a využívaním programového vybavenia pre poskytovateľov sociálnych služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Komplexná evidencia prijímateľov sociálnej služby, evidencia žiadateľov o sociálnu službu, stanovenie predpisu úhrad, výpočet úhrad, výpočet vratiek za neprítomnosť, evidencia neprítomnosti klienta, evidencia doplatkov za lieky, prípadne ďalšie služby, vedenie finančných a hmotných depozít, vedenie depozitnej pokladne, vytvorenie zmluvy o poskytovaní sociálnych služieb, možnosť vytvárania prehľadov podľa druhu sociálnej služby, resp. podľa požiadaviek používateľa. |
Komplexné vedenie ošetrovateľskej a opatrovateľskej dokumentácie o prijímateľovi sociálnej služby, dokumentácia obsahujúca informácie o anamnéze, priebehu adaptácie, vytváranie individuálnych plánov, evidencia záznamov o realizácii cieľov, plánov starostlivosti a rizík, ošetrovateľských plánov, plánovanie intervencií z ošetrovateľského plánu vrátane ordinácie lekára, evidencia a objednávka liekov, inkontinentných pomôcok, prípadne ďalších pomôcok pre prijímateľa sociálnej služby. |
Zadávanie a následné vykazovanie výkonov ošetrovateľskej starostlivosti na zdravotné poisťovne, hromadné zadávanie výkonov, vytváranie návrhov, faktúr, editácia výkonov, formát rodných čísel, kódy diagnoz, smeny sestier voči zadaným výkonom. |
Normovanie receptúr jedál, zostavovanie jedálnych lístkov, vystavenie výdajky, odpis výdajky zo skladu potravín, evidencia stravníkov, vyúčtovanie stravného, sledovanie spotreby, stravných jednotiek, denné sledovanie normovaných a skutočných nákladov, vytváranie rozpisov pre kuchárov, jedálnych lístkov. |
Komplexné vedenie skladovej evidencie - príjem, výdaj, uzávierky, inventúry, prepojenie so stravovacou prevádzkou. |
Komplexná evidencia zamestnancov, plánovanie služieb v nepretržitej prevádzke, spracovanie a vyhodnotenie dochádzky zamestnancov, vytváranie podkladov pre spracovanie miezd, možnosť hodnotenia zamestnancov, vzdelávanie zamestnancov, vytvorenie vzdelávacieho harmonogramu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Modul Sociálna časť - počet prijímateľov sociálnej služby | ks | 200 | ||
Modul Dokumentácia klienta - počet prijímateľov sociálnej služby | ks | 200 | ||
Modul Výkony do zdravotných poisťovní - počet prijímateľov sociálnej služby | ks | 200 | ||
Modul Stravovacia časť - počet stravníkov | ks | 400 | ||
Modul Zamestnanci - počet zamestnancov | ks | 200 |
Názov |
V prípade, že programové vybavenie bude pozostávať z niekoľkých častí, resp. modulov požadujeme, aby jednotlivé moduly boli medzi sebou prepojené a umožňovali vzájomné zdieľanie dát tam, kde je to potrebné. |
Požadujeme inštaláciu programového vybavenia, nastavenie a zaškolenie užívateľov: predpokladaný počet PC užívateľov 80 zamestnancov. |
Počas celej doby využívania programového vybavenia požadujeme poskytovanie aktualizácií podľa platnej legislatívy, poradenstva, t.j. užívateľskej podpory (telefon, mail), správy systému. |
Možnosť snímania vykonaných činností s identifikáciou PSS a zamestnanca a následný prenos dát do PC. |
Užívateľské prostredie Microsoft Windows. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Dolnočermánska 62, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
07.04.2016 08:28 — 31.03.2019 08:28
3,00 rok
11 543,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2016 08:35
29.03.2016 08:26
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2016 16:49 - Vstupná ponuka | 11 543,40 | € | Cena s DPH |
29.03.2016 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 10 800,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: