Z20166830
OF-78662
zazmluvnená
37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
45329478
ŠTÝL EU s.r.o.
Vyšný Kazimír 23, Vyšný Kazimír, 09409, SVK
Vibračný valec ručne vedený s hydrostatickým pohonom
valec na hutnenie asfaltových plôch
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Vibračný valec ručne vedený s hydrostatickým pohonom
|
|
---|---|
Funkcia |
Vibračný valec ručne vedený s vodiacim kolesom na ovládanie pohybu do strán s použitím na hutnenie asfaltových plôch pomocou vlastnej váhy zariadenia a vibrácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Šírka behúňa | cm | 70 | ||
Odstredivá sila | kN | 20 | ||
Frekvencia vibrácie | Hz | 55 | ||
Výkon motora | kW | 5 | ||
Stúpavosť | ° | 20 | ||
Pojazdná rýchlosť vpred | km/hod. | 0 | 5 | |
Celková hmotnosť | kg | 950 | 1050 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Motor | dieselový |
Elektrické štartovanie | |
Hydrostatický pohon pojazdu | |
Mechanický pohon vibrátora s elektromagnetickou spojkou | |
Plynulé nastavenie smeru a rýchlosti pojazdu | |
Všetky ovládacie prvky na rukoväti | |
Bezpečnosť | parkovacia brzda |
Centrálne závesné oko na nakladanie a skladanie | |
Počítadlo motohodín | |
Riadiace koleso | |
Škrabák a kropenie | |
Záruka | 24 mesiacov |
Rok výroby | 2015 - 2016 |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky a všetkých súvisiacich nákladov ako je zabezpečenie servisu počas záruky (vrátane nákladov na dopravu) a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Objednávateľ požaduje dodanie tovaru - do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia objednávateľa dodávateľovi v zmysle bodu 6 na základe predchádzajúceho telefonického dojednania so zástupcom objednávateľa. |
3. Dodávateľ poskytne Objednávateľovi školenie vo dvoch častiach - teoretická časť a následne praktická časť pre 2 osoby formou realizácie valcovania, vibrovania a používania zariadenia. Rozsah školenia je minimálne 8 hodín. Miesto školenia: územie Prešovského kraja. Školenie je zahrnuté v cene zákazky. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť záručný a pozáručný servis za nasledujúcich podmienok: |
a) počas záručnej doby je dodávateľom garantovaný bezplatný servis a oprava alebo výmena vadných dielov, ktoré sa vyskytnú na tovare v záručnej lehote v dôsledku jeho chybnej konštrukcie, montáže, funkcie alebo chybného materiálu. Vadným dielom či poruchou v rámci záruky sa chápe diel alebo porucha, ktorá nebola zapríčinená prevádzkovým opotrebením alebo mechanickým poškodením. Prevádzkové náplne a diely prevádzkovo opotrebované si hradí objednávateľ, |
b) záručná doba sa predlžuje o dobu, kedy je zariadenie v oprave, predávajúci je povinný vydať potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania. Ak dôjde k výmene, záručná doba začne plynúť odznova od prevzatia novej veci. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky, na ktorú bola poskytnutá záruka, |
c) dodávateľ sa zaväzuje na začatie servisného úkonu v nasledujúci pracovný deň od jeho nahlásenia, |
d) miesto zabezpečenia záručného a pozáručneho servisu požaduje objednávateľ v servisných strediskách na území Prešovského kraja, resp. v sídle objednávateľa . Objednávateľ požaduje jednotnú jednotkovú hodinovú sadzbu pre všetky typy servisných prác pozáručného servisu. |
e) dodávateľ zabezpečí bezplatné výrobcom predpísané servisné prehliadky počas trvania záručnej doby na území Prešovského kraje, resp. v sídle objednávateľa. Materiál potrebný k vykonaniu prehliadky (oleje, mazadlá, pohonné hmoty, filtre atď.) sú platené objednávateľom. |
5. Dodávateľ zašle objednávateľovi do 24 hod., resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledovné doklady a dokumenty: |
a) dokument s uvedením obchodnej značku a typu, vrátane technickej špecifikácie a vlastností tovaru, zhodnej s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom, |
b) vyhlásenie o zhode výrobku, |
c) potvrdenie o obchodnom zastúpení na autorizovaný predaj, záručný a pozáručný servis tovaru v prípade, ak dodávateľ nie je výrobcom tovaru. |
6. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom v zmysle bodu 5 a do troch pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi jednu z nasledujúcich informácií: |
a) predložené doklady preukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru a dodávateľ môže tovar dodať, |
b) predložené doklady nepreukazujú splnenie všetkých požiadaviek v zmysle bodu 5 Osobitných požiadaviek na plnenie, technických špecifikácií a technických vlastností tovaru požadovaných objednávateľom; objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie, |
c ) v prípade, ak dodávateľ predloženými dokladmi nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky a nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov (3 pracovné dni), objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
7. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
8. Tovar požadujeme dodať ako nový – nie je prípustné dodať tovar starší, repasovaný, použitý a pod. |
9. Predávajúci ručí za predmet zákazky t.j. za to že má v dobe prevzatia a počas záruky požadované vlastnosti, ktoré zodpovedajú technickým normám a parametrom určeným v Technickej špecifikácií tak, aby nevykazoval chyby, ktoré by mohli negatívne ovplyvniť parametre súvisiace s jeho používaním na požadované účely. |
10. Predávajúci je povinný predložiť najneskôr v deň odovzdania predmetu zákazky kupujúcemu pasporty, záručné listy, a návody na obsluhu a ostatnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom jazyku. |
11. V prípade, ak vyššie uvedené doklady sú vyžadované v zmysle platných právnych predpisov na uvedenie predmetu tejto zákazky do prevádzky a predávajúci ich nedodá v lehote na plnenie uvedenej v zmluve, ktorá je výsledkom tohto zadávania zákazky, nebude predmet zmluvy považovaný za dodaný. |
12. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
13. Miestom dodania predmetu zákazky je sídlo objednávateľa. |
14. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru na adresu miesta plnenia v súlade s Čl. XI Platobné podmienky, Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska (2. Časť Obchodných podmienok ET). |
15. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Jesenná 14, 080 05 Prešov, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
12.04.2016 07:00 — 12.05.2016 15:00
2,00 ks
20 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2016 12:01
30.03.2016 08:00
30.03.2016 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.03.2016 12:09 - Vstupná ponuka | 19 999,99 | € | Cena s DPH |
29.03.2016 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 18 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: