• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2016 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2016 15:40

Detail zákazky Z20166750

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2016 11:33
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2016 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2016 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2016 15:40

Základné údaje

Z20166750

OF-78709

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2382750

Objednávateľ

00606731

Záchranná služba Košice

Rastislavova 43, Košice, 04091, SVK

Dodávateľ

44078145

TT Pharma, s.r.o.

Nitrianska 445, Šintava, 92551, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Aplikačné sady - Set na drenáž hrudníka sterilný s Veressovou ihlou, Dekompresná ihla TyTek s Heimlichovou chlopňou

drenáž, ihla, set

  • 33141624-0 - Aplikačné sady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 33141600-6 - Zberače a zberné vaky, drenáže a súpravy

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Aplikačné sady - Set na drenáž hrudníka sterilný s Veressovou ihlou, Dekompresná ihla TyTek s Heimlichovou chlopňou
Funkcia
drenáž hrudníka
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1 Set na drenáž hrudníka sterilný s Veressovou ihlou ks 50
2 Dekompresná ihla TyTek s Heimlichovou chlopňou ks 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 Set na drenáž hrudníka sterilný s Veressovou ihlou musí obsahovať:
1.1 Verresova ihla, CH 12 s integrovaným systémom dvoch jednocestných chlopní, bez spätného návratu
1.2 1x zberný drenážny vak s objemom 600 ml a 1x univerzálny konektor pre silikónové drény
1.3 1x jednorazový skalpel a peán , 1x striekačka na aspiráciu pleurálnej tekutiny s objemom 60 ml
1.4 požaduje sa každá položka setu osobitne sterilne zabalená s označením dátumu výroby a exspirácie
2 Dekompresná ihla TyTek s Heimlichovou chlopňou musí obsahovať:
2.1 1x dekompresná ihla TyTek, 3,25"x14G sterilná, jednorazová,obal zdrsnený, šesťhranné viečko , špeciálny systém na zavedenie ihly
2.2 1x Heimlichová chlopňa sterilná, jednorazová, jednosmerný univerzálny ventil pre odsávacie zariadenie, odstupňovaný konektor 6-10 mm so snímateľným, pružným nástavcom
2.3 požaduje sa každá položka setu osobitne sterilne zabalená s označením dátumu výroby a exspirácie
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Čiastkové plnenie sa nepripúšťa – dodávateľ musí dodať celý predmet zmluvy. Vystavanie faktúry je podmienené kompletným dodaním celého predmetu zmluvy.
Požadujú sa nové produkty – nepoužité v originálnom balení.
Požaduje sa do do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť údaje o ŠUKL kóde, preukazujúce registráciu predmetu zmluvy ŠUKL-om.
Požaduje sa do do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslanie vzorky každej položky predmetu zmluvy, alebo presnú špecifikáciu s obrázkom danej položky.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy predložiť ES Vyhlásenia o zhode: pre každú položku predmetu zákazky,doklad vystavený v inom ako v slovenskom alebo v českom jazyku musí byť doplnený prekladom do slovenského alebo českého jazyka,
vrátane certifikátov vydaných autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode, alebo iných dokumentov, ktoré boli podkladom pre vydanie tohto ES Vyhlásenia o zhode,kópie bez úradného osvedčenia.
Požaduje sa do 7 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek predmetu zmluvy.
Požaduje sa expirácia predmetu zmluvy minimálne 36 mesiacov od dodania na miesto plnenia.
Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy v lehote podľa bodu 3.2.zmluvy.
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo "Zmluvné podmienky" alebo "Zmluvná cena" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy.
Upozorňujeme na doplnenie ustanovenia § 26 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní od 29. 4. 2015 o podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia o skutočnosť, že verejného obstarávania sa môže zúčastniť len subjekt, ktorý nie je v reštrukturalizácii. ...
... Táto skutočnosť sa preukazuje potvrdením príslušného súdu, nie starším ako tri mesiace aj ako aktualizačný údaj Zoznamu podnikateľov, ktorý vedie Úrad pre verejné obstarávanie.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika

08.04.2016 08:00 — 22.04.2016 15:00

110,00 ks

6 480,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2016 11:33

29.03.2016 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2016 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 332
 2
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.03.2016 20:32 - Vstupná ponuka 6 480,00 € Cena s DPH
29.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 6 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS