17070775
Prešovská univerzita v Prešove
Ul. 17. novembra 15, Prešov, 08001, SVK
46675477
LM reklama s.r.o.
Arménska 1/A, Bratislava, 82106, SVK
Výroba a dodávka informačných predmetov s potlačou
Informačná tabuľa, trvalá tabuľa, pamätná doska, roll-up (baner)
Tovar, Služba
13. Reklamné služby
1. Výroba a dodávka informačných predmetov s potlačou
|
|
---|---|
Funkcia |
Výroba a dodávka informačných predmetov s potlačou pre publicitu projektu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Informačná tabuľa s potlačou | ks | 1 | ||
2.Roll-up s potlačou | ks | 5 | ||
3.Trvalá tabuľa (pamätná doska) s potlačou | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Rozmery: 250cm x 150cm v zmysle príručky, materiál: plast-antikorózna úprava odolná voči poveternostným vplyvom a oderu, potlač:jednostranná plnofarebná solventnými UV farbami 4+0.Obsah tabule bude pozostávať zo štyroch lóg, jednej fotografie a textu v rozsahu max. 800 znakov. | |
2.Rozmery: výška 200 cm, šírka 85 cm, materiál: PVC, základňa: hliník, potlač: jednostranná, plnofarebná solventnými UV farbami 4+0, obal: áno. Obsah roll-upu bude pozostávať zo štyroch lóg, jednej fotografie a textu v rozsahu cca 750 znakov. | |
3.Rozmery: výška 20cm, šírka 30cm, hrúbka 0,2cm, materiál: pokovaný plast-antikorózna úprava odolná voči poveternostným vplyvom, oderu a vandalizmu, potlač: jednostranná plnofarebná solventnými UV farbami 4+0.Obsah tabule bude pozostávať zo štyroch lóg a textu v rozsahu cca 800 znakov |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Dodávateľ sa v súlade s povinnosťami objednávateľa podľa Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiacej s predmetom plnenia počas celej doby trvania záväzkov zo Zmluvy o poskytnutí NFP. Zákazka bude financovaná z prostriedkov Nórskeho finančného mechanizmu. |
Cena obsahuje všetky náklady od nákupu až po dodanie, resp. montáž, pokiaľ je súčasťou dodávky. Zmena ceny je možná len v prípade zmeny DPH. |
Faktúra dodávateľa musí obsahovať informáciu, že ide o dodávku v rámci projektu "Číslo" a "Názov projektu" (objednávateľ dodá po uzatvorení zmluvy), rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Objednávateľ bezprostredne po uzatvorení zmluvy, najneskôr do 3 dní, poskytne dodávateľovi informácie o projekte, logách a potlači a zároveň poskytne prístup k Príručke pre prijímateľov a partnerov a k Logomanuálu. |
Dodávateľ pri plnení predmetu zmluvy je povinný rešpektovať požiadavky Príručky pre prijímateľov a partnerov a logomanuálu. |
Dodávateľ do 3 dní, odo dňa poskytnutia informácii objednávateľom, predloží grafický návrh (vizualizáciu) dizajnu a obsahu predmetu zmluvy v súlade s požiadavkami Príručky pre príjemcu a partnera a logomanuálu. |
Objednávateľ odsúhlasí finálny grafický návrh najneskôr do 2 pracovných dní po jeho predložení dodávateľom. |
Dodávateľ zabezpečí dodávku predmetu zmluvy na miesto určenia. |
Maximálna cena pre tovar č.1 musí byť do 250 E s dph, pre tovar č.2 do 600 E s dph, pre tovar č. 3 do 100 E s dph |
Ul. 17. novembra 15, 080 01 Prešov,rektorát Prešovskej univerzity v Prešove, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
07.04.2016 11:01
1,00 sada
950,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2016 11:08
29.03.2016 11:00
29.03.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2016 11:15 - Vstupná ponuka | 699,60 | € | Cena s DPH |
29.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 570,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: