• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2016 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2016 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2016 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2016 14:50

Detail zákazky Z20166694

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.03.2016 09:01
  •    Predkladanie ponúk
    29.03.2016 10:10
  •    Ukončenie zákazky
    29.03.2016 10:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    29.03.2016 14:50

Základné údaje

Z20166694

OF-79291

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2382823

Objednávateľ

00165549

Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica

Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK

Dodávateľ

36515507

JANOLI, s.r.o.

26, Uzovce, 08266, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pacientská posteľná bielizeň

Plachta, vankúš, paplón

  • 18318000-1 - Nočná bielizeň

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Pacientská posteľná bielizeň
Funkcia
Pacientské posteľné prádlo
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prestieradlo veľké ks 160
Prestieradlo malé ks 70
Obliečka na paplón ks 160
Obliečka na vankúš ks 160
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Prestieradlo veľké : 140 x265 cm
Prestieradlo malé : 140 x 180 cm
Obliečka na paplón na záložku : 140 x 210 cm
Obliečka na vankúš na záložku : 70 x 95 cm
Zloženie : 50 % bavlna, 50 % PES, väzba plátnová
Pranie : 95°C
Plošná hmotnosť : 170 g/m2
Preukázanie zhody výrobkov v súlade s normou STN 14237:2003 v ukazovateľoch : stálofarebnosť na svetle, stálofarebnosť po 3 cykloch prania pri 95°C, stálofarebnosť pri bielení peroxidom vodíka a chlórnanom sodným, stálofarebnosť pri otere za sucha a za mokra,
- stálofarebnosť v pote alkalickom a kyslom, rozmerové zmeny po 3 cykloch prania pri 95°C max. 3%, pevnosť v ťahu, odolnosť proti žmolkovaniu, priepustnosť vzduchu
Farba : biela
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena vrátane dopravy na miesto plnenia a premietnutie nákladov na dopravu do jednotkových cien tovaru.
Vo faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu bez DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Súčasťou dodávky musí byť dodací list.
Dodávateľ vystavenú faktúru aj s potvrdeným dodacím listom zašle objednávateľovi poštou na adresu sídla.
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. § 34 ods. 5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie nevyhovujúceho tovaru a právo na výmenu veľkostí.
Objednávateľ požaduje predloženie certifikátov vydaných autorizovanými osobami podľa STN 14237:2003 Textílie pre zdravotníctvo na hotové výrobky z požadovaného materiálu, nie iba na materiál do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Objednávateľ požaduje predloženie záverečných protokolov o skúškach, ktoré potvrdzujú splnenie požadovaných technických parametrov na hotové výrobky do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Objednávateľ si vyhradzuje právo na predloženie vzoriek ku každej položke uvedenej v technickej špecifikácii do 3 kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvného vzťahu.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 10 dní odo dňa uzavretia zmluvy.
Názov Upresnenie
Požadujeme dodanie predmetu zákazky minimálne v uvedenej špecifikácii v technických a osobitných požiadavkách v opisnom formulári. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť certifikáty a záverečné protokoly. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

11.04.2016 10:10 — 29.04.2016 10:10

550,00 ks

4 990,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.03.2016 09:01

29.03.2016 10:10

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

29.03.2016 10:25

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 202
 9
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.03.2016 08:36 - Vstupná ponuka 4 950,00 € Cena bez DPH
29.03.2016 10:09 - Najvýhodnejšia ponuka 2 989,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS