00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
47079690
GGFS s.r.o.
Sasinkova 5, Bratislava, 81108, SVK
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
Tovar, Služba
27. Ostatné služby
1. Zabezpečenie stravovania elektronickou stravnou kartou alebo ekvivalentom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných kariet vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v objednávateľom požadovaných stravovacích zariadeniach za predpokladu, že dané stravovacie zariadenia disponujú vhodným platobným terminálom. Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota stravnej jednotky | EUR | 3,15 | ||
Počet stravných jednotiek | ks | 42800 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná karta obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu |
Stravná karta obsahuje | názov a logo dodávateľa, poučenie pre držiteľa karty, platnosť minimálne po dobu kontraktu resp. 12 mesiacov |
Stravná karta obsahuje | meno držiteľa karty |
Stravná karta | Umožňuje prevedenie vo vizuály zadávateľa |
Stravná karta | umožňuje bezkontaktné použitie |
Miesta dodania stravných kariet | Bratislava, Košice - Staré Mesto |
Názov |
Celková cena za stravnú jednotku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej jednotky v eurách a výškou provízie v eurách. |
1. V provízii dodávateľa sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa a to najmä ale nie výlučne týkajúce sa: |
- vydania, revydania, blokácie, aktivácie, personalizácie a dodávky do miesta plnenia, |
- priradenie stravných jednotiek k stravným kartám, vedenie zamestnaneckých účtov k stravným kartám, |
- všetky súvisiace transakčné náklady, |
- týkajúca sa komunikácie s držiteľom karty (zasielanie SMS, apod.). |
2. Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej jednotky počas účinnosti zmluvy/rámcovej dohody je právom objednávateľa. Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných jednotiek sú započítané do provízie dodávateľa. |
3. Výška provízie (VP) sa vyjadruje nezáporným percentom z objednanej hodnoty stravných jednotiek (nominálna hodnota stravnej jednotky x počet stravných jednotiek) a je nemenná počas celej doby platnosti zmluvného vzťahu a počas trvania zmluvného vzťahu bude max. 1,00%. Výška provízie po skončení súťaže sa stanoví na 2 desatinné miesta. |
4. Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej objednávateľovi spolu s informáciou o hodnotách stravných jednotiek priradených k jednotlivým stravným kartám zamestnancov objednávateľa bez poskytnutia záloh alebo preddavkov. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
5. Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stravných jednotiek je len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. |
6. Dodávateľ do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/ rámcovej dohody predloží:- a) zoznam minimálne päť tisíc stravovacích zariadení pokrývajúcich celé územie Slovenskej republiky a piatich potravinových obchodných reťazcov s obchodnou sieťou pokrývajúcou všetky slovenské mestá minimálne jedným z nich, kde sa môže uplatniť karta, - b) rozpis výpočtu provízie. |
7. Dodávateľ zabezpečí akceptáciu stravných kariet vo všetkých vyžiadaných stravovacích zariadeniach v mieste plnenia objednávateľa. |
8. Dodávateľ zabezpečí dodanie stravných kariet do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody. |
9. Dodávateľ zabezpečí priradenie hodnoty stravných jednotiek k príslušným stravným kartám do 1 hodiny od prijatia záväznej objednávky. |
10. Dodávateľ priraďuje hodnotu stravných jednotiek k jednotlivým stravným kartám objednávateľa raz mesačne podľa údajov uvedených v objednávke. Objednávka bude obsahovať meno zamestnanca objednávateľa a jemu priradený počet stravných jednotiek a nominálnu hodnotu stravnej jednotky na základe, ktorej dôjde k priradeniu hodnoty stravných jednotiek k príslušnej stravnej karte objednávateľa. |
11. Nedodržanie predmetu zmluvy/rámcovej dohody a lehôt dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/rámcovej dohody. |
12. Platnosť zmluvy/rámcovej dohody - 12 kalendárnych mesiacov od momentu uzavretia rámcovej dohody alebo do vyčerpania zazmluvneného rámca podľa rámcovej dohody, podľa toho čo nastane skôr. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody |
Názov | Upresnenie |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet najneskôr do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy/rámcovej dohody | stanovenie ceny za stravnú jednotku |
Slovenská republika
12
1,00 celý predmet zákazky
136 168,20
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2016 09:53
24.03.2016 10:00
24.03.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2016 11:44 - Vstupná ponuka | 134 820,00 | € | Cena bez DPH |
21.03.2016 11:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 134 820,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: