Z20166672
OF-74574
zrušená
00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
Policový vozík - rudľa - vozík -prepravka
vozík, rudľa, plošinový vozík
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Policový vozík - rudľa - vozík -prepravka
|
|
---|---|
Funkcia |
Vozíky a rudla sú určené na bežné presúvanie a manipuláciu s tovarom. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Plošinový vozík s 2 pevnými plastovými policami. | ks | 2 | ||
1. Max. záťaž 200 kg. | kg | 200 | ||
1. Vozík má 2 pevné kolieska a 2 kolieska Ø 125 mm pevný guma. | ks | 4 | ||
1. D x Š x V | mm | 810 x 500 x 890 | ||
1. Priemer kolesa | mm | 125 | ||
2. Plošinový vozík (ložná plocha doska MDF, dekor drevo - buk) | ks | 2 | ||
2. Počet drôtených stien | ks | 4 | ||
2. Ložná plocha D x Š | mm | 850 x 500 | ||
2. Nosnosť | kg | 400 | ||
2. Hmotnosť | kg | 38 | ||
2. D x Š x V | mm | 1030 x 500 x 950 | ||
2. Priemer kolesa | mm | 160 | ||
2. Ložná výška | mm | 235 | ||
3. Sklopná hliníková rudla RU24 s plnými kolesami, do 200 kg | ks | 1 | ||
3. Nosnosť | kg | 200 | ||
3. Š x H lopaty | mm | 28,5 x 24,5 | ||
3. Š x V xH | mm | 100 x 47 x 45 | ||
3. Priemer a šírka kolesa | mm | 200 x 50 | ||
4. Prepravka 60 x 40 x 32 EURO 965750 | ks | 10 | ||
5. PALETOVÝ NADSTAVBOVÝ RÁM | ks | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Plošinový vozík s 2 pevnými plastovými policami. | farba police modra |
1. Plošinový vozík s 2 pevnými plastovými policami. | chromováná konštrukcia |
4. Prepravka - farba sivá | áno |
5. na paletu 1200 × 800 mm, materiál: drevo | áno |
3. materiál: hliník , materiál kolies: guma , | farba: strieborná , Hrúbka lopaty 6 mm |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Požaduje sa predložiť ocenenie jednotlivých položiek vrátane dopravy a ostatných nákladov v jednotkových cenách do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že ponúknute tovary nebudú spĺňať všetky požiadavky v súlade s technickou špecifikáciou predmetu zákazky. |
V súlade s čl. VIII bod 8.2 platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať tovar aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný predmet zákazky prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní objednaného tovaru na základe doručenej faktúry (aj s dodacím listom) s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkovej ceny s DPH zaokrúhlenej max. na dve desatinné miesta. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky |
Dodávateľ dodá tovar nepoškodený v štandardnej kvalite |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
Pri uplatnení reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy je dodávateľ povinný materiál prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného rozpisu, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí ako je v zmluve EKS. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
26.04.2016 08:30
19,00 ks
1 040,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.04.2016 14:08
15.04.2016 08:30
15.04.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: