• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2016 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2016 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2016 14:55

Detail zákazky Z20166650

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.03.2016 09:04
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2016 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2016 14:55

Základné údaje

Z20166650

OF-78990

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2380229

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

30879515

Bystrík Igaz - BIBO DESIGN

Horný Šianec 223, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výroba a dodanie bannerov a roll-upov

banner, roll-up, propagácia

  • 39294100-0 - Informačné a propagačné výrobky
  • 22462000-6 - Propagačný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 79342200-5 - Propagačné služby

Tovar, Služba

13. Reklamné služby

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Výroba a dodanie bannerov a roll-upov
Funkcia
Reklamné predmety reprezentujúce a propagujúce objednávateľa a propagácia pri akciách s účasťou verejnosti.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Bannerová plachta 180 x 100 cm (š x v), súčasťou je 6 kovových očiek na uchytenie, plnofarebná tlač, grafické podklady dodá objednávateľ, grafické spracovanie urobí dodávateľ, v cene grafické spracovanie dodávateľom ks 2
2. Roll-up 85 x 200 cm (š x v), stabilný a ťažší dvojitý hliníkový stojan, súčasťou je plnofarebná tlač, odolná prepravná taška, grafické podklady dodá objednávateľ, grafické spracovanie urobí dodávateľ, v cene grafické spracovanie dodávateľom ks 4
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Informácie pre 2x bannerová plachta 180 x 100 cm
potlač jednostranná plnofarebná
materiál určený na použitie v interiéri aj exteriéri
prichytenie 6 kovových očiek na prichytenie
2. Informácie pre 4x roll - up 85 x 200 cm
potlač jednostranná plnofarebná
materiál určený na použitie v interiéri aj exteriéri
konštrukcia systému roll up je prilepený v tele mechaniky
konštrukcia systému zaklapávacia horná lišta
konštrukcia systému mechanizmus pre zrolovanie
stojan stabilný a ťažší dvojitý hliníkový stojan
prepravná taška možnosť skladovania v zloženom stave
smer výsunu vertikálny zdola nahor
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Dodávateľ predloží objednávateľovi do 2 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie predmetu zákazky.
Objednávateľ do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy zašle e-mailom dodávateľovi grafický podklad predmetu zákazky.
Pred samotnou realizáciou predmetu zákazky, dodávateľ predloží objednávateľovi e-mailom finálny návrh predmetu zákazky na posúdenie grafického dizajnu a jeho odsúhlasenie. Realizácia zákazky bude možná až po vzájomnom písomnom odsúhlasení medzi dodávateľom a objednávateľom.
V prípade, že dodávateľ nedodrží technickú špecifikáciu podľa popisu predmetu zákazky je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť.
V dohodnutej cene sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky vrátane grafického vyhotovenia,prepravných nákladov a iných poplatkov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky do miesta plnenia.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne dodaný predmet zákazky.
Objednávateľ neposkytne žiadne preddavky na plnenie predmetu zákazky, splatnosť faktúry je 30 dní od jej preukázateľného doručenia do sídla objednávateľa. Faktúra musí obsahovať obligátne náležitosti podľa všeobecne záväzných právnych predpisov.
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo ak bude obsahovať nesprávne údaje, objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry sa prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni preukázateľného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry do sídla objednávateľa.
Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek s DPH a bez DPH. Podkladom fakturácie je potvrdený a odsúhlasený preberací protokol (dodací list) medzi objednávateľom a dodávateľom.

Zmluvná špecifikácia

K Dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

18.04.2016 10:00

6,00 ks

353,09

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.03.2016 09:04

24.03.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 792
 37
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2016 09:11 - Vstupná ponuka 353,09 € Cena s DPH
24.03.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 264,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS