• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2016 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2016 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2016 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2016 16:35

Detail zákazky Z20166628

  •    Vyhlásenie zákazky
    30.03.2016 10:15
  •    Predkladanie ponúk
    04.04.2016 11:55
  •    Ukončenie zákazky
    04.04.2016 12:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.04.2016 16:35

Základné údaje

Z20166628

OF-79645

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2392057

Objednávateľ

00893552

Stredná odborná škola

Horný Smokovec 26, Vysoké Tatry, 06201, SVK

Dodávateľ

35683813

VAŠA Slovensko, s. r. o.

Račianske mýto 1/B, Bratislava, 83102, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok - výška poplatku za poskytnuté služby

Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok - výška poplatku za poskytnuté služby
Funkcia
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov
Celková hodnota zmluvy je súčtom ceny za stravné lístky 3,20 x 9600 = 30720,00 + výška poplatku za poskytnuté služby , o ktorú sa v tejto zákazke súťaží.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky € 3,20
Množstvo stravných lístkov ks 9600
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje Názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje Ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje Rok platnosti stravnej poukážky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote.
Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa.
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky.
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou.
Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady.
Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje v Eur bez DPH a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu.
CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 3,20 € × 9600 = 30720 €).
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať:
1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok
2. z ceny poplatku za poskytnuté služby
3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) + (výška poplatku za poskytnuté služby na 1 stravný lístok x počet zakúpených stravných lístkov) . Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta.
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi.
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane.
Pre zmluvu platia osobitné ustanovenia čl. XVI Všeobecných zmluvných podmienok, účinných od 1.11.2015
Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode
Platnosť rámcovej dohody: 12 mesiacov od dátumu uzatvorenia tejto rámcovej dohody.
Výška poplatku za poskytnuté služby na dodanie jedného stravného lístka sa vypočíta zo sumy ponúknutej dodávateľom podelená predpokladaným množstvom stravných lístkov, t.j. číslom 9600 ks
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti
Interval objednávania stravných poukážok raz mesačne

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Horný Smokovec, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

12

1,00 poplatok za službu - ako balík

500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

30.03.2016 10:15

04.04.2016 11:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.04.2016 12:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 511
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
30.03.2016 10:19 - Vstupná ponuka 0,00 € Cena s DPH
30.03.2016 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka 0,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS