00893552
Stredná odborná škola
Horný Smokovec 26, Vysoké Tatry, 06201, SVK
35683813
VAŠA Slovensko, s. r. o.
Račianske mýto 1/B, Bratislava, 83102, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok - výška poplatku za poskytnuté služby
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
|
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok - výška poplatku za poskytnuté služby
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
| Celková hodnota zmluvy je súčtom ceny za stravné lístky 3,20 x 9600 = 30720,00 + výška poplatku za poskytnuté služby , o ktorú sa v tejto zákazke súťaží. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,20 | ||
| Množstvo stravných lístkov | ks | 9600 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
| Názov |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote. |
| Požadujeme dodanie objednaného množstva stravných poukážok do sídla objednávateľa. |
| Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok, do vyčerpania zmluvného počtu stravných poukážok alebo v prípade zmeny nominálnej hodnoty až do dosiahnutia celkovej ceny za predmet zákazky. |
| Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou. |
| Celková cena za stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v eurách a výškou poplatku za poskytnuté služby v eurách vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Poplatok za poskytnuté služby (PPS) pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu, a všetky ďalšie náklady. |
| Výška poplatku za poskytné služby (PPS) sa vyjadruje v Eur bez DPH a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
| CNHSP - Celková nominálna hodnota stravných poukážok, ktoré sú predmetom tejto zákazky (CNHSP = 3,20 € × 9600 = 30720 €). |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
| Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných poukážok sú započítané do poplatku za poskytné služby. |
| Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať: |
| 1. z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok |
| 2. z ceny poplatku za poskytnuté služby |
| 3. z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. |
| Celková cena na úhradu (CCÚ) za dodané stravné poukážky (SP) bude vo faktúre vypočítaná podľa vzorca CCÚ = (nominálna hodnota SP x množstvo SP) + (výška poplatku za poskytnuté služby na 1 stravný lístok x počet zakúpených stravných lístkov) . Takto vypočítaná suma bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok. |
| Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb objednávateľovi, vrátane nákladov dodávateľa spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
| Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu. Výpoveď nadobúda účinnosť dňom jej doručenia druhej zmluvnej strane. |
| Pre zmluvu platia osobitné ustanovenia čl. XVI Všeobecných zmluvných podmienok, účinných od 1.11.2015 |
| Táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú uvedenú v zmluvných podmienkach, prípadne do vyčerpania sumy, resp. množstva podľa tejto zmluvy, a to podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr |
| Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode |
| Platnosť rámcovej dohody: 12 mesiacov od dátumu uzatvorenia tejto rámcovej dohody. |
| Výška poplatku za poskytnuté služby na dodanie jedného stravného lístka sa vypočíta zo sumy ponúknutej dodávateľom podelená predpokladaným množstvom stravných lístkov, t.j. číslom 9600 ks |
| Názov | Upresnenie |
| Doba platnosti stravných poukážok | minimálne do konca roka, v ktorom boli vydané |
| Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
| Interval objednávania stravných poukážok | raz mesačne |
Horný Smokovec, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
12
1,00 poplatok za službu - ako balík
500,00
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
30.03.2016 10:15
04.04.2016 11:55
04.04.2016 12:10
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 30.03.2016 10:19 - Vstupná ponuka | 0,00 | € | Cena s DPH |
| 30.03.2016 10:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 0,00 | € | Cena s DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: