30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
35857722
Boomerang Smartmedia, s. r. o.
Račianska 96, Bratislava, 83102, SVK
Pevné disky a držiaky pre čítačky čiarových kódov
pevný disk
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Pevné disky a držiaky pre čítačky čiarových kódov
|
|
---|---|
Funkcia |
A. Pevný disk - úložisko |
B. Pevný držiak pre čítačku čiarových kódov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A. Pevný disk | ks | 160 | ||
B. Pevný držiak pre čítačku čiarových kódov | ks | 405 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A. Kapacita | 1 TB |
A. Velkosť | 2,5 " |
A. Rozhranie | USB 3.0 |
A. Kompatibilita bez nutnosti inštalácie ovládačov | Windows 2000 a novší, Mac OS X 10.4.5 a novší |
A. Software dodávaný s nosičom | software na automatické plánované zálohovanie, software na automatické zálohovanie v reálnom čase |
A. Bezpečnosť | Šifrovanie dát na dátovom nosiči, podpora 256-bit AES a Blowfish 448 |
A. Napájanie | Len cez USB, bez potreby externého napájania |
B. Pevný držiak pre čítačku čiarových kódov | vg 1200 CUP, trip základňa, PLST, 7,5" |
Názov |
01. Vrátane dopravy na miesto plnenia |
02. Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
03. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
04. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
05. Dodávka tovaru podľa potreby objednávateľa na základe e-mailovej objednávky spolu s dodacím listom do 14 dní od doručenia objednávky |
06. Dodávateľ alebo rozvozná služba musí vytvoriť pri dodávke tovaru (rozvoze) dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru zamestnancami objednávateľa. |
06.1. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený obal tovaru a pod.) |
07. Po dodaní a inštalácii tovaru potvrdí objednávateľ prevzatie tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Dodací list je podkladom pre vystavenie faktúry |
08. Dodávateľ poskytuje objednávateľovi 36 mesačnú záruku na dodaný tovar. Záručná doba začína plynúť dňom podpisu preberacieho protokolu zástupcom objednávateľa. |
09. Objednávateľ si vyhradzuje právo, že v prípade reklamácie, žiadne dáta neopustia sídlo objednávateľa |
10. Objednávateľ je povinný prípadné vady písomne oznámiť dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do uplynutia dohodnutej záručnej doby. |
10.1. V prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa záručná doba prestáva plynúť a začína znova plynúť dňom odovzdania vymeneného vadného tovaru podľa predmetu dohody. |
10.2. Nároky objednávateľa z vád tovaru sa primeranie riadia ustanoveniami § 436 a nasl. Obchodného zákonníka. Dodávateľ sa zaväzuje oprávnenú reklamáciu vyriešiť do 30 dní od jej písomného uplatnenia. |
10.3. Požadovaný nástup na opravu v nasledujúci pracovný deň po nahlásení poruchy zariadenia |
11. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov, ako sú uvedené v opise predmetu zákazky |
11.1. V prípade ekvivalentného riešenia je dodávateľ povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť certifikát o zhode . |
11.2. V prípade, ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie nezávislej inštitúcie, že ním ponúkaný tovar je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave |
11.3. Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent v prípade ak je niekde požadovaná konkrétna položka. Ekvivalentom sa chápe tovar ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované bez obmedzení, má všetky vlastnosti rovnaké, alebo lepšie a zaručuje 100% kompatibilitu s požadovaným bez akýchkoľvek obmedzení, alebo zmien |
12. Dodávateľ vystaví faktúru až po dodaní dodávaného a inštalácii tovaru, podpísaný protokol o prevzatí predmetu zákazky bude prílohou faktúry |
12.1. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
12.2. Ak nastane omeškanie úhrady faktúry pre dôvody na strane Štátnej pokladnice, nie je objednávateľ po túto dobu v omeškaní so zaplatením súm uvedených vo vystavenej faktúre. |
12.3 Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie , miesto a termín plnenia, rozpis fakturovanej sumy |
12.4. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
12.5. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla, resp. pracoviska, ktoré vystavilo čiastkovú výzvu. |
13. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
14. Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
14.1. Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
15. Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
16. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný predložiť elektronicky objednávateľovi kópie certifikátov ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloženie originálov. Všetky certifikáty musia byť vydaný výrobcami ponúkaného tovaru, prehlásenie distribútora, prípade iná |
náhrada certifikátu nebude akceptovaná, nakoľko certifikátom sa preukazuje odbornosť požadovaných špecialistov. Nesplnenie tohoto bodu sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
17. Do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu je dodávateľ povinný predložiť elektronicky objednávateľovi prospekt/prospekty Plnenia podľa tejto zmluvy, ktorý/ktoré musí/musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, |
ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy; hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia. K tomuto aj vypracuje porovnávaciu tabuľku kde uvedie všetky požadované hodnoty a ponúkané hodnoty. |
17.1. Ak dodávateľ predloží objednávateľovi prospekt/prospekty Plnenia, v ktorom/ktorých ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 5% |
maximálnej výšky zdrojov, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
17.2. Zmluvná pokuta sa nežiada ak ide o preklep, alebo o zjavný omyl, poprípade ak je veľmi pravdepodobné že sa jedná o ojedinelí prípad prehliadnutia, alebo nepresnosti (posúdi objednáveteľ). Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie |
vrátane všetkých pridružených procesov, najme z dôvodu úmyselného, alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru, alebo služieb, ceny za ktorú to nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky. |
18. Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé podstatné porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 100 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky uvedenej v OPET-e samostatne, najviac však spolu 1000 eur |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 1000 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
19. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi a to na bankový účet objednávateľa. |
20. V prípade ak objednávateľovi vznikne akákoľvek škoda, zapríčinená najme konaním, alebo chybou úspešného účastníka aukcie (ten kto aukciu vyhral), napr. tak že tovar nedodá a z toho dôvodu objednávateľ premešká termíny kedy musela byť zákazka realizovaná aby mohla byť hradená z rôznych fondov, |
objednávateľ bude žiadať plnú náhradu takto vzniknutej škody. |
21. Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom dodania prospektu Plnenia, a oprávneným časom na jeho preštudovanie (2 prac. dni), a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom; povinnosť dodávateľa dodať Plnenie v určenom čase plnenia tým nie je dotknutá. |
22. Objednávateľ má právo v prípade pochybností si vyžiadať vzorku ktorejkoľvek časti zákazky na otestovanie, čo je dodávateľ povinný poskytnúť do 3 pracovných dní. |
23. Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia a predloženie prospektu Plnenia, |
v ktorom ktorákoľvek hodnota akéhokoľvek parametra Plnenia bude rozporná s požiadavkami Špecifikácie podľa tejto zmluvy. |
24. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodávkov tovaru a ostatným plnením. |
24.1. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenia nový, nesmie byť pred dodaním používaný alebo opotrebovaný, či testovaný. |
25. Objednávateľ požaduje predložiť Certifikát systému manažérstva kvality napr. podľa STN EN ISO 9001 vystavený na dodávateľa. |
25.1. Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom |
26. Ukončenie zmluvy môže nastať: |
a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, dodaním tovaru podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, |
c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
- v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
- ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy |
Slovenská republika
11.04.2016 10:00 — 31.05.2016 15:00
1,00 kompletný predmet zákazky
23 940,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.03.2016 10:38
24.03.2016 10:45
24.03.2016 11:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.03.2016 10:35 - Vstupná ponuka | 21 924,00 | € | Cena s DPH |
24.03.2016 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 784,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: