36084221
Nemocnica Alexandra Wintera n. o.
Winterova 66, Piešťany, 92163, SVK
34113924
MED - ART, spol. s r.o.
Hornočermánska 4, Nitra, 94901, SVK
Lieky
Liečivo, injekcie
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Lieky
|
|
---|---|
Funkcia |
Liek slúži na liečbu pacienta |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
ATC skupina R05CA03 | balenie | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lieková forma | inj. 10 x 10 ml |
účinná látka | Guaifenezín |
koncentrácia | Guajfenezin 0,5 g v 10 ml injekčného roztoku |
Výroba lieku je v súlade s ISO normami | áno |
Návod k použitiu je v slovenskom alebo v českom jazyku | áno |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa dodanie tovaru na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy). |
Cena musí obsahovať všetky náklady spojené s dodaním liekov. |
Faktúra bude s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH, s DPH, sadzbou DPH, celkovou cenou bez DPH, s DPH. |
Ak vzniknú pri fakturácií úhrad za dodávku chyby, majú odberateľ a dodávateľ nárok na vyrovnanie nesprávne fakturovaných čiastok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží výpis z obchodného registra resp. živnostenský list, ktorý preukazuje oprávnenie dodávateľa na dodávanie tohto tovaru. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy dodávateľ predloží vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, v ktorom dodávateľ uvedie podrobnú štruktúru ceny. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy. |
Do 10 dní dodávateľ predloží splnenie požadovaných parametrov v opisnom formulári a osobitných požiadavkách. V prípade nesplnenia ktoréhokoľvek kritéria sa toto bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, a tým môže byť zmluva okamžite vypovedaná a zrušená ako celok. |
Termín dodávok liekov musí byť zrealizovaný podľa operatívnych objednávok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na vrátenie tovaru v prípade nepoužitia, ak tovar bol dodaný v lehote ohrozenej doby použiteľnosti. Expirácia pri dodávke: minimálne 12 mesiacov. |
Požaduje sa, aby dodávateľom poskytovaný predmet plnenia bol (v prípade ak je to relevantné), v súlade s: |
• zákonom č. 363/2011 Z. z. o rozsahu a podmienkach úhrady liekov, zdravotníckych pomôcok a dietetických potravín na základe verejného zdravotného poistenia a o zmene a doplnení niektorých zákonov, |
• s aktuálne platným Zoznamom kategorizovaných a nekategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov, s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne, poisťovne Union, poisťovne Dôvera. |
Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien): |
• údajov týkajúcich sa tovaru (napr. zaradenie/vyradenie tovaru do/zo Zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠÚKL kódu, zmena názvu tovaru a pod.), |
• ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov. |
Požaduje sa možnosť uplatnenia si náhrady škody u dodávateľa vo výške vzniknutých finančných nákladov alebo možnosť vrátenia nespotrebovanej časti tovaru v prípade nedodržania požiadaviek uvedených v predchádzajúcich bodoch. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu ŠUKL kód k danému predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu povolenie MZ SR na predmet zákazky v zmysle zákona č. 362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 10 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením sa požaduje predložiť kupujúcemu jednotkovú cenu za balenie bez DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Cena nesmie prekročiť cenu podľa aktuálnej platnej kategorizácie liekov, prípadne úradne určenú cenu, pokiaľ nie je v zozname kategorizovaných liekov. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Piešťany, Trnavský, Slovenská republika
06.04.2016 12:53 — 05.08.2016 12:53
120,00 balenie
880,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2016 12:59
23.03.2016 12:54
23.03.2016 13:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.03.2016 09:58 - Vstupná ponuka | 880,00 | € | Cena bez DPH |
23.03.2016 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 880,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: