• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2016 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2016 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2016 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2016 15:35

Detail zákazky Z20166476

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.03.2016 10:26
  •    Predkladanie ponúk
    22.03.2016 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    22.03.2016 11:33
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.03.2016 15:35

Základné údaje

Z20166476

OF-79299

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2375475

Objednávateľ

00331791

Obec Nový Ruskov

Sv. Cyrila a Metoda 155/113, Nový Ruskov, 07501, SVK

Dodávateľ

44496788

FISgroup ASSET, spol. s r.o.

Považská 23, Bratislava, 83103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dom smútku

výstavba, kultúra

  • 45000000-7 - Stavebné práce
  • 45212000-6 - Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Stavebná práca, Služba

1. Opravy a údržba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dom smútku
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.1.1 Odstránenie ornice ručne s vodorov. premiest. na hromady do 50 m hr. do 150 mm m3 20,173
1.1.1 Hĺbenie rýh šírka do 60 cm v horn. tr. 3 do 100 m3 m3 3,993
1.1.1 Príplatok za lepivosť horniny tr. 3 v rýhach š. do 60 cm m3 2,000
1.1.1 Hĺbenie rýh šírka do 2 m v horn. tr. 3 do 100 m3 m3 51,313
1.1.1 Príplatok za lepivosť horniny tr.3 v rýhach š. do 200 cm m3 25,657
1.1.1 Vodorovné premiestnenie výkopu do 20 m horn. tr. 1-4 m3 26,800
1.1.1 Vodorovné premiestnenie výkopu do 10000 m horn. tr. 1-4 m3 28,506
1.1.1 poplatok za skládku m3 28,506
1.1.1 Zásyp zhutnený jám, rýh, šachiet alebo okolo objektu m3 26,800
1.1.2 Základové dosky zo železobetónu tr. C 16/20 cement portlandský m3 20,173
1.1.2 Výstuž základových dosiek zo zvarovaných sietí KARI t 0,402
1.1.2 Základové pásy z betónu prostého tr. C 16/20 cement portlandský m3 51,313
1.1.3 Murivo nosné z tehál 29 cm P15 na maltu MC-10 m3 2,430
1.1.3 Murivo nosné z betónových tvárnic PREMAC DT15 hr. 400mm s výplňou C16/20 m3 15,260
1.1.3 Murivo presné porobet tvárnice PPT-hlad.Ytong, 250mm, P4-500 m3 9,218
1.1.3 Murivo presné porobet tvárnice PPT-hlad.Ytong, 365mm, P3-550 m3 51,893
1.1.3 Výstuž nadzákladových múrov nosných BSt 500 (10505) t 0,488
1.1.3 Preklady POROTHERM 120/65/1000 mm ks 14,000
1.1.3 Preklady POROTHERM 120/65/1250 mm ks 10,000
1.1.3 Preklady POROTHERM 120/65/1500 mm ks 6,000
1.1.3 Preklady POROTHERM 120/65/2000 mm ks 4,000
1.1.3 Preklady POROTHERM 120/65/2250 mm ks 6,000
1.1.3 Konštrukcie stĺpov hran. aj obl. zo železobet. C16/20 m3 0,675
1.1.3 Debnenie stĺpov prierezu 4-uholníka v. do 4 m zhotovenie m2 9,000
1.1.3 Debnenie stĺpov prierezu 4-uholníka v. do 4 m odstránenie m2 9,000
1.1.3 Prípl. za vzopretie debnenia stĺpov do 6 m2 9,000
1.1.3 Výstuž stĺpov hranatých BSt 500 (10505) t 0,068
1.1.3 Priečky PPP Ytong hr. 75mm 600kg/m3 m2 10,136
1.1.3 Priečky PPP Ytong hr.125mm 550kg/m3 m2 17,500
1.1.4 Nosníky zo železobetónu tr. C16/20 m3 2,943
1.1.4 Debnenie nosníkov bez podpernej konštrukcie zhotovenie m2 25,813
1.1.4 Debnenie nosníkov bez podpernej konštrukcie odstránenie m2 25,813
1.1.4 Podperná konštr. nosníkov pre zaťaženie do 5 kPa zhotovenie m2 6,195
1.1.4 Podperná konštr. nosníkov pre zaťaženie do 5 kPa odstránenie m2 6,195
1.1.4 Betón stužujúcich pásov a vencov železový tr. C25/30 m3 4,102
1.1.4 Debnenie stužujúcich pásov a vencov zhotovenie m2 27,275
1.1.4 Debnenie stužujúcich pásov a vencov odstránenie m2 27,275
1.1.4 Výstuž stužujúcich pásov, vencov BSt 500 (10505) t 0,410
1.1.4 Stupne na terén alebo na dosku bez poteru z betónu tr. B 12,5-B 15 m 25,000
1.1.5 Kladenie bet. dlažby komunik. pre chodcov do lôžka z kameniva vel do 0,25 m2 m2 54,000
1.1.5 Kladenie betónovej dlažby pre chodcov do lôžka z cementovej malty m2 38,700
1.1.5 Dlažba m2 92,700
1.1.6 Omietka vnút. stien zo suchých zmesí na tvárnice Ytong hr. 10mm m2 309,835
1.1.6 Potiahnutie vnút. stien sklovláknitým pletivom vtlačeným do tmelu m2 309,835
1.1.6 Omietka vonk. stien vápenná štuková zlož. I až II m2 9,000
1.1.6 Omietka vonk. stien zo suchých zmesí na Ytong hr.15 mm m2 149,106
1.1.6 Potiahnutie vonk. stien sklotextilnou mriežkou m2 149,106
1.1.6 Náter vonkajších omietok Baumit Silikátová farba 1x a 1x penetrácia m2 157,800
1.1.6 Zatepl. vonk. stien omietka such. zmesí a polystyrén hr. 50 mm m2 0,375
1.1.6 Zatepl. vonk. stien omietka such. zmesí a polystyrén hr. 70 mm m2 8,378
1.1.6 Poter pieskocement. 400 kg cem./m3 drevom hladený hr. do 5 cm m2 77,700
1.1.6 Vložka do poter. i maz. zo zvar. sieti m2 77,700
1.1.9 Lešenie ľahké prac. pomocné výš. podlahy do 2,5 m m2 77,700
1.1.9 Montáž lešenia ťaž. rad. s podlahami š. 2-2,5 m v. do 10 m do 3 kPa m2 158,000
1.1.9 Demontáž lešenia ťaž. rad. s podlahami š. 2-2,5 m v. do 10 m do 3 kPa m2 158,000
1.1.9 elektroinštalácie + bleskozvod ks 1,000
1.1.9 Konvektor elektrický 2000 W ks 4,000
1.1.9 Chladiaci box + osadenie ks 1,000
1.1.9 Presun hmôt pre budovy murované výšky do 6 m t 329,135
1.1.711 Zhotov. izolácie proti vlhkosti za studena vodor. náterom asfalt. penetr. m2 134,485
1.1.711 Lak asfaltový ALP-PENETRAL sudy t 0,040
1.1.711 Zhotov. izolácie proti vlhkosti pritavením NAIP vodor. m2 268,970
1.1.711 Pas asfaltovaný nataviteľný HYDROBIT V 60 S m2 309,316
1.1.711 Presun hmôt pre izolácie proti vode v objektoch výšky do 6 m t 0,148
1.1.713 Montáž tep. izolácie stropov rovných spodom, pripevnenie drôtom m2 138,000
1.1.713 Doska čadičová NOBASIL MPE(M) 40kg/m3 hr. 20 cm m2 140,760
1.1.713 Izolácia tepelná podláh, stropov, striech vrchom, položením PE fólia m2 77,700
1.1.713 Doska z penového polystyrénu PSE S 30 - hr.50 m2 79,254
1.1.713 Presun hmôt pre izolácie tepelné v objektoch výšky do 6 m t 0,985
1.1.725 ZT - WC kombi kompl 2,000
1.1.725 ZT - umývadlo s batériou kompl 2,000
1.1.725 ZT zariaď. blok (2 umývadlá, 2WC, ) kompl 1,000
1.1.762 Montáž kotevných želiez ks 29,000
1.1.762 Tyč závitová pozinkovaná M16 x500 mm+matica ks 29,000
1.1.762 Montáž krovov viazaných prierez. plocha do 120 cm2 m 44,000
1.1.762 Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 120 do 224 cm2 m 220,400
1.1.762 Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 224 do 288 cm2 m 23,000
1.1.762 Montáž krovov viazaných prierez. plocha nad 288 do 450 cm2 m 53,600
1.1.762 Montáž latovania striech, rozpätie 22 až 36 cm, vrátane vyrez. otvor. do 0,25 m2 m2 176,960
1.1.762 Montáž kontralatí, rozpätie 80-120 cm m2 176,960
1.1.762 Hranol SM 1 S76-100 L400-600 m3 7,832
1.1.762 Lata SM 1 do 25cm2 x 200-375cm m3 1,623
1.1.762 Spojovacie a ochranné prostriedky k montáži krovov m3 9,455
1.1.762 Presun hmôt pre tesárske konštr. v objektoch výšky do 12 m t 5,530
1.1.763 Podhľady sadr. D112 zaves. 2-vrstv. oceľ. konštr. CD, bez tep. iz. GKBI 12,5 mm m2 138,000
1.1.763 Presun hmôt pre drevostavby v objektoch výšky do 12 m t 2,052
1.1.764 lakoplast. odkvapové lemovanie sklon do 30° m 52,400
1.1.764 lakoplast. oplechovanie rš 250 m 52,400
1.1.764 lakoplast. rúry odkvapové SROR d 87 mm m 6,000
1.1.764 lakoplast.žľab pododkvapný R+KFL 125 mm m 52,400
1.1.764 lakoplast. kotlík SOK kruh žľab 125 mm ks 2,000
1.1.764 Presun hmôt pre klampiarske konštr. v objektoch výšky do 6 m t 0,175
1.91.765 Zastrešenie kryt. BRAMAC Alp., Moravská striech pultových na sucho s povrch. úpr m2 176,960
1.1.765 Zastrešenie kryt. BRAMAC Alp. Moravská hrebenáč na sucho m 6,000
1.1.765 Zastrešenie kryt. BRAMAC Alp. Moravská nárožie na sucho m 29,600
1.1.765 Zastrešenie kryt. vetracia mriežka univerzálna m 52,400
1.1.765 Zakr šikm striech podstr hydroizol fólia m2 176,960
1.1.765 Zakr šikm striech parotesnou zábranou m2 138,000
1.1.765 Presun hmôt pre krytiny tvrdé na objektoch výšky do 6 m t 8,969
1.1.766 Obloženie drev. do vonkajšieho prostr. m2 51,200
1.1.766 Montáž oblož. podhľadov jedn. palub. z mäk. dreva š. do 80mm m2 51,200
1.1.766 okno plast. 600x1500+par.+osad. ks 2,000
1.1.766 okno -//- 1200x600 ks 1,000
1.1.766 dvere -//- 1200x2000+zár. ks 1,000
1.1.766 okno -//- 900x2000 ks 2,000
1.1.766 dvere -//- 950x2000 ks 2,000
1.1.766 Dvere -//- 1850x2000 ks 3,000
1.1.766 Dvere vnútorné kpl 1600x1970+zár.drev. obložk. ks 2,000
1.1.766 Dvere vnútorné kpl 600x1970+zár.-//- ks 2,000
1.1.766 Dvere plast. 600x1970 ks 2,000
1.1.766 Presun hmôt pre konštr. stolárske v objektoch výšky do 6 m t 1,483
1.1.771 Montáž podláh z dlaždíc keram. rež. hlad. 200x200 do tmelu m2 77,700
1.1.771 Lepidlo pod obkladačky Unifix 2K/6 - SCHOMBURG - 261507 kg 310,800
1.1.771 Dlaž. keramická mrazuvzd. m2 79,254
1.1.771 Presun hmôt pre podlahy z dlaždíc v objektoch výšky do 6 m t 2,079
1.1.771 Montáž obkladov vnút. z obklad. pórovin. 200x100 do tmelu m2 29,700
1.1.771 Obkl. ker. m2 30,294
1.1.771 Presun hmôt pre obklady keramické v objektoch výšky do 6 m t 0,524
1.1.782 Obklad stien rovných z kameňa hr. 30mm m2 59,188
1.1.782 Presun hmôt pre kamenné obklady v objektoch výšky do 6 m t 7,288
1.1.783 Nátery stolár. výrobkov lazurovacím lakom 3x lakovaním m2 51,200
1.1.783 Nátery tesárskych konštr. Lastanoxom Q (Bochemit QB-inovovaná náhrada) m2 203,840
1.1.784 Maľba zo zmesí tekut. 1 far. dvojnás. v miest. do 3,8m m2 309,000
2.1. Ukonč. káblov do 4x25 ks 2,000
2.2. Prípojková skriňa SPP2 C IV ks 1,000
2.3. Kábel NAYY-J4x25 v.u. m 10,000
2.4. Ostatné pomocné a nepredvídané práce hod 6,000
3.1.1. Plast.pancier.rúrka D36 (KSX40) m 5,000
3.1.1. Ukonč. káblov do 4x10 ks 2,000
3.1.1. Ukonč. káblov do 4x25 ks 2,000
3.1.1. Rozvádzač RE-RE 1.0 F402 25A P2 ks 1,000
3.1.1. Pás FeZn30/4 v zemi m 30,000
3.1.1. Kábel CYKY-J4x10 p.u. m 10,000
3.1.1. Kábel NAVY-J4x25 v.u. m 30,000
3.1.1. Ostatné pomocné a nepredvídané práce hod 8,000
3.1.2. Búranie živič.povrchov m2 2,500
3.1.2. Rezanie špáry v asfalte, betóne m 10,000
3.1.2. Jama pre rozp./príp. skriňu ks 2,000
3.1.2. Betón. základ do debnenia m3 1,500
3.1.2. Búranie betón. podkladu m3 0,75
3.1.2. Hĺbenie ryhy 50x80 cm -zvýš. opatrnosť m 25,000
3.1.2. Hĺbenie ryhy 50x120 cm -zvýš. opatrnosť m 5,000
3.1.2. Kábl. lôžko 2x10 cm, kr. doska KAD250 m 25,000
3.1.2. Výstraž. fólia š.33cm m 30,000
3.1.2. Kábl. žľab Kž 10 m 5,000
3.1.2. Zahádzanie ryhy 50x80cm m 25,000
3.1.2. Zahádzanie ryhy 50x120cm m 5,000
3.1.2. Úprava povrchu ryhy zeminou m2 15,000
3.1.2. Obnova živič. povrchov m2 2,500
3.1.2. Betón. podklad. vrstva pod žľab m3 0,500
3.1.2. Obnova betón. podklad. vrstvy m3 0,750
4.1.1. Prístr. krabica 1xD68 ks 18,000
4.1.1. Prístrojový 1-rámček TANGO ks 14,000
4.1.1. Prístrojový 2-rámček TANGO ks 7,000
4.1.1. Krabic. rozvodka KR68 (KU68/1903) ks 28,000
4.1.1. Krab. rozvodka KR125/1 ks 9,000
4.1.1. Príprav. a dokonč. práce v rozv. ks 2,000
4.1.1. Ukonč. drôtov a lán do 16 mm2 ks 4,000
4.1.1. Ukonč. káblov do 4x16 ks 2,000
4.1.1. Ukonč. káblov do 5x4 ks 13,000
4.1.1. Spínač do omietky, 10A, 1-pól.-TANGO ks 6,000
4.1.1. Spínač do omietky, 10A, sériový-TANGO ks 5,000
4.1.1. Zásuvka do omiet. 16A, 2P+Z-TANGO ks 17,000
4.1.1. El. konvektor 500W/230V, IP24 (ECOFLEX EL 05) ks 3,000
4.1.1. El. konvektor 1500W/230V, IP24 (ECOFLEX EL 15) ks 6,000
4.1.1. Rozvádzač RH - Príloha ks 1,000
4.1.1. Hlavná ochr. prípojnica - OBO 1809/UP ks 1,000
4.1.1. Montáž svietidla ks 24,000
4.1.1. Svorka na potrubie BERNARD vč. pásky ks 1,000
4.1.1. Pospájanie-CY10 p.o. m 10,000
4.1.1. Upevň. bod pre svietidlo ks 23,000
4.1.1. Kábel CYKY - O2x1,5 p.u. m 20,000
4.1.1. Kábel CYKY - J3x1,5 p.u. m 150,000
4.1.1. Kábel CYKY - O3x1,5 p.u. m 30,000
4.1.1. Kábel CYKY - J3x2,5 p.o. m 200,000
4.1.1. Kábel CYKY - J5x1,5 p.u. m 20,000
4.1.1. Kábel CYKY - J5x2,5 p.u. m 25,000
4.1.1. Označenie kábla ks 15,000
4.1.1. Otvor do D6cm v tehl. murive do 15cm ks 4,000
4.1.1. Otvor do D6cm v tehl. murive do 30cm ks 6,000
4.1.1. Otvor do D6cm v tehl. murive do 45cm ks 2,000
4.1.1. Otvor do D6cm v tehl. murive do 60cm ks 4,000
4.1.1. Otvor do 0,01m2 v základoch hr.60cm ks 1,000
4.1.1. Frézovanie ryhy v tehl. murive 4x2 cm m 130,000
4.1.1. Ostatné pomocné a nepredvídané práce hod 20,000
4.1.2. Drôt FeZnD10 v základoch m 60,000
4.1.2. Drôt D8 AlMgSi na podperách m 70,000
4.1.2. Podpera PV01 ks 10,000
4.1.2. Podpera PV12-PV16 ks 75,000
4.1.2. Zachytávacia tyč JP15 ks 2,000
4.1.2. Svorka SJ01 ks 4,000
4.1.2. Svorka SO ks 8,000
4.1.2. Svorka SS ks 4,000
4.1.2. Svorka SZ ks 5,000
4.1.2. Štítok kovový ks 5,000
4.1.2. Náter zvod. vodiča m 70,000
4.1.3. Koovoplast. skriňa Pragma 56M ks 1,000
4.1.3. DIN lišta TS35/0,5m ks 4,000
4.1.3. Prípojnica 3-fázová ks 3,000
4.1.3. Prípojnica PEN/N/PE ks 4,000
4.1.3. Istič C60H-1/C10A ks 3,000
4.1.3. Istič C60H-1/C16A ks 10,000
4.1.3. Istič C60H-1/C6A ks 2,000
4.1.3. Istič C60H-3/C16A ks 1,000
4.1.3. Istič C60H-3/C20A ks 1,000
4.1.3. Prúd. chránič 4-pól. ID/40A/30mA ks 1,000
4.1.3. Zvodič prepätia FLP-B+C MAXI VS/3 ks 1,000
4.1.3. Stykač 1-pól. CT/16A ks 4,000
4.1.3. Stykač 3-pól. CT/25A ks 1,000
4.1.3. Spínacie hodiny IH 24hod. analog. ks 1,000
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
*1 Práce a dodávky HSV
1.1 Zemné práce
1.2 Zakladanie
1.3 Zvislé a kompletné rekonštrukcie
1.4 Vodorovné konštrukcie
1.5 Komunikácie
1.6 Úpravy povrchov, podlahy, výplne
1.9 Ostatné konštrukcie a práce
1.711 Izolácie proti vode a vlhkosti
1.713 Izolácie tepelné
1.725 Zariaďovacie predmety
1.762 Konštrukcie tesárske
1.763 Konštrukcie - drevostavby
1.764 Konštrukcie klampiarske
1.765 Krytiny tvrdé
1.766 Konštrukcie stolárske
1.771 Podlahy z dlaždíc keramických
1.781 Obklady z obkladačiek a dosiek
1.782 Obklady z kameňa
1.783 Nátery
1.784 Maľby
2 Elektrická prípojka
3 Odberné elektrické zariadenie
4 Elektroinštalácia a ochrana pred bleskom
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Úvodné informácie k osobitným požiadavkám
Stanovené osobitné požiadavky je potrebné chápať ako súvislý text a jednotlivé očíslované riadky sú len technickou záležitosťou a nemajú vplyv na význam a uprednostnenie niektorých podmienok a požiadaviek vo vzťahu k poradiu v akom sú uvedené.
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Dodávateľa vo veciach pri realizácii Diela -plnenia zmluvy a v prípade jej zmeny, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Objednávateľovi i najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície
Dodávateľ doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky v stanovenej lehote identifikačné údaje osoby oprávnenej konať v jej mene v rozsahu - meno, priezvisko, pozícia a kontaktné údaje - tel.číslo/mobil, e-mailovú adresu
Objednávateľ najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Objednávateľa vo veciach pri realizácii Diela -plnenia zmluvy a v prípade jej zmeny, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Dodávateľovi najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície
Objednávateľ doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky v stanovenej lehote identifikačné údaje osoby oprávnenej konať v jej mene v rozsahu - meno, priezvisko, pozícia a kontaktné údaje - tel.číslo/mobil, e-mailovú adresu
Vyhlásenia dodávateľa, povinnosti a záväzky dodávateľa súvisiace s plnením Zmluvných podmienok a s priamou realizáciou diela :
1. Dodávateľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo vykonať-zrealizovať dielo v uvedenom rozsahu s požadovanými špecifikáciami a v požadovanej kvalite a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu zákazky - realizáciu diela.
2. Dodávateľ vyhlasuje, že je:
2.1 spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu o dielo (ďalej aj ako "Zmluva")
2.2 spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov
2.3 spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie.
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že je držiteľom a počas celej doby plnenia Zmluvy:
- bude vlastniť platný certifikát systémov manažérstva kvality podľa ISO 9001, resp. jeho ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou,
ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality s možnosťou využitia zabezpečenia kvality vyplývajúcej z európskych noriem
3.1 Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi v listinnej forme certifikáty uvedené v bode 3, postačuje ich doručiť vo forme kópií
4. Ak Dodávateľ:
4.1 nedoručí dokumenty - požadované kópie certifikátov uvedených v bode 3 a v lehote podľa bodu 3. 1 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 5 000 eur
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
4.2 ak sa preukáže, že ku dňu uzavretia zmluvy, alebo v priebehu plnenia zmluvy - realizácie diela, nepravdivosť vyhlásenia Dodávateľa podľa bodu 2, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 500 eur
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
5. Dodávateľ je povinný dodržiavať počas celej doby realizácie diela - plnenia predmetu zákazky a plnenia podmienok tejto zmluvy :
- príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky
- technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela
- ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovanía stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení
6. Dodávateľ potvrdzuje, zaväzuje sa a zodpovedá za to, že on a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na realizácií časti Diela, disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať a Dielo bude zhotovené podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu a v požadovanej kvalite a lehotách a podľa:
- špecifikácie, technických parametrov a opisu uvedeného v tejto Zmluve
- podľa projektovej dokumentácie a výkazu výmer (neoceneného) a inej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí a príslušných povolení, nevyhnutných na začatie realizácie diela, ktoré mu doručí objednávateľ najneskôr do troch dní po uzavretí zmluvy, pokiaľ nie je určené v zmluve inak,
alebo v primeraných lehotách, ktoré reálne vzhľadom na vydanie týchto dokladov, dokumentov alebo sprievodnej dokumentácie ich doručenie reálne umožnia.
7.1 Doručená projektová dokumentácia, podrobný výkaz výmer (neocenený/ocenený) a iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy
8. Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela a nemá k tomu výhrady
9. Dodávateľ vyhlasuje a potvrdzuje, že Cena za realizáciu Diela je stanovená s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v obsahu tejto zmluvy a bola stanovená ako reálna za realizáciu diela v požadovanom rozsahu, kvalite a lehote
10. Cena za Dielo zahŕňa všetky nevyhnutné náklady spojené s realizáciou Diel , náklady za mzdy a práce, dodanie tovarov a poskytnutie služieb, a iné neuvedené náklady všetko náklady spojené s riadnym realizovaním Diela v rozsahu podľa zmluvy
11. Iné náklady na realizáciu diela, ktoré neboli zahrnuté v Cene uvedenej v zmluve, ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol Dodávateľ zistiť a neboli zahrnuté v cene Diela, uhradí Dodávateľ:
- bez možnosti navýšenia Ceny za dielo, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
12. Dodávateľ berie na vedomie a nemá výhrady proti skutočnostiam:
- podmienky a požiadavky na realizáciu Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v špecifikácií a v podmienkach uvedených v zmluve
- že v prípadné práce naviac, ktoré budú nevyhnutné na realizáciu Diela, zabezpečí ich bez nároku na náhradu za ich plnenie, bez nároku na navýšenie ceny a zmenu termínu plnenia, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
- že zo svojho postavenia odborníka v danej oblasti, tieto skutočnosti sú mu známe a cenu za predmet plnenia - cenu za Dielo stanovil podľa opisu predmetu zákazky a technickej a funkčnej špecifikácie a daných podmienok zmluvy
13. Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo v rozsahu podľa danej technickej a funkčnej špecifikácie a podľa podmienok určených v tejto zmluve ako aj v zmysle poskytnutých - doručených dokladov, dokumentov a inej sprievodnej dokumentácie
13. 1 Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy:
- rozsah potrebných materiálov, rozsah prác a služieb potrebných na riadnu realizáciu Diela podľa zmluvných podmienok a dostupnej dokumentácie pre realizáciu Diela
13.2 Dodávateľ vyhlasuje, že Cena diela zahŕňa:
- všetky náklady spojené s dodaním nevyhnutných materiálov, poskytnutím nevyhnutných služieb a nevyhnutných stavebných prác na riadne splnenie a realizáciu Diela podľa požiadaviek a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve a dostupnej dokumentácie potrebnej na realizáciu Diela
- všetky náklady za: materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržbu prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela
14. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu
15. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu za riadne dodané dielo, ktoré bude spĺňať požiadavky podľa tejto zmluvy a jej príloh, VZP a ustanovení Obchodného zákonníka
15.1 Realizácia Diela bola príslušnými orgánmi verejnej správy povolená na základe ohlásenia stavby a iných rozhodnutí vydaných príslušnými orgánmi
16. Dodávateľ zabezpečí realizáciu Diela v rozsahu danej špecifikácie v tejto zmluve, podľa doručenej projektovej dokumentácie a výkazu výmer a v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami
17. Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou.
18. Dielo bude realizované podľa dokumentov súvisiacich s ohlásením stavby a súvisiacich dokumentov, vzťahujúcich sa k oprávnenosti Dielo realizovať, podľa Projektovej dokumentácie, Výkazu výmer a prípadne ďalších podkladov odovzdaných Objednávateľom Dodávateľovi.
19. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi.
20. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela nepoužije:
- žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom
- zmena materiálov, technológie alebo technických riešení a postupov je možná, len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku
- pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami
21. Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie objednávateľovi
22. Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami Objednávateľa, preštudoval všetky dostupné podklady a má potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia podľa Zmluvy
23. Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy.
24. Dodávateľ je povinný upozorniť Objednávateľa na chyby v Projektovej dokumentácie a ostatných podkladov súvisia realizáciu Diela
-najneskôr do času, kedy má dôjsť k výkonu realizácie časti Diela, ktorej sa chybná a/alebo nepresná Projektová dokumentácia a/alebo iný podklad k zhotoveniu týka,
- tieto zistenia na vlastné náklady odstrániť a zabezpečiť riadne a včasné vykonanie Diela vrátane zistených nepresností, ak ich plnenie sú nevyhnutné na riadne splnenie Diela, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak
25. Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi najneskôr do 3 dní po uzatvorení zmluvy: kompletné paré projektovej dokumentácie a neocenený výkaz výmer a inú sprievodnú dokumentáciu a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie diela a to v nasledovnom minimálnom rozsahu a forme:
- kompletné paré projektovej dokumentácie v listinnej forme/alebo v digitalizovanej forme
- neocenený výkaz výmer v elektronickej forme (na nosiči USB ,CD alebo e-mail)
-inú sprievodnú dokumentáciu súvisiacu s realizáciou diela a povolenia nevyhnutné pre riadne plnenie Diela
26. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní po prevzatí neoceneného výkazu výmer a projektovej dokumentácie podľa bodu 25 doručiť Objednávateľovi:
- ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme
26.1. Objednávateľ stanovuje, že podmienkou pre ocenene položiek je, že každá rovnaká položka musí byť vo výkaze výmer ocenená rovnakou jednotkovou cenou
27. Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote a podľa požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 26 a ďalších uvedených podmienok viažúcich sa k oceneniu výkazu výmer, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 1 000 eur a to aj opakovane
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
28. Prevzatie staveniska a Termín realizácie Diela - začatie prác na realizácií Diela
28.1 Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia v Protokole o odovzdaní a prevzatí Staveniska , podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán
28.2 O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia Staveniska
28.3 Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude Stavebný denník a potvrdenie o realizovaných prácach
29. Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do piatich (5) kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska
30. Dodávateľ sa bezodkladne po prevzatí Staveniska zaväzuje a je povinný zabezpečiť na Stavebných pozemkoch:
- inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, a iných médií, ktoré bude čerpať z účelom riadneho plnenia Zmluvy a realizácie Diela
31. Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a až do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela :
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače,
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi,
- je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia,
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m, ktorá bude bude obsahovať nasledovné informácie a údaje:
text s názvom stavby,
obchodné meno Objednávateľa/jeho názov/sídlo Objednávateľa/kontaktné údaje a kontaktnú osobu Objednávateľa, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi
meno Projektanta/sídlo, kontakt na projektanta
obchodné meno/názov Dodávateľa/sídlo, kontaktné údaje a kontaktnú osobu Dodávateľa
termíny začatia a dokončenia Diela,
meno Zodpovedného stavbyvedúceho /kontakt
ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; alebo Objednávateľom (na základe osobitne doručenej písomnej žiadosti o doplnenie údajov na informačnej tabuli)
31.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác v úracovných dňoch a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb
32. Ďalšie práva a povinnosti Dodávateľ a Odberateľa v priebehu plnenia Zmluvy - realizácie Diela :
32.1 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu: najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu,
- najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou.
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v Zmluve, je povinný posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela
33. Cena Diela, platobné podmienky:
33.1 Cena Diela - Plnenia predmetu zákazky zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto Zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa:
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác,
- na náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa ,
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a iných médií, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela,
- na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov;
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu.
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa;
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniklé od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom,
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednom vyhotovení) ,
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute, a vzniklého odpadu pri realizácií Diela a v súvislosti s plnením predmetu zákazky
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správy, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela
- doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú;
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom;
- náklady vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov , kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania,
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty;
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu ak je to relevantné a potrebné v zmysle dokumentov súvisiacich s realizáciou Diela
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy;
33.2 Ak cena Diela - cena za predmet plnenia zmluvy bude o 30 % nižšia ako je výška zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela, je Dodávateľ povinný: predloží v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie:
predložiť a to aj bez výzvy objednávateľa písomne v listinnej forme v lehote najneskôr do troch (3) pracovných dní doklady, dokumenty a vyjadrenie, ktorým preukáže a bude deklarovať :
- že je schopný a že je reálne realizovať Dielo podľa požiadaviek uvedených v Zmluve a v stanovenej kvalite a v určenej lehote za Zmluvnú cenu uvedenú v zmluve
34. Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná
35. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne dodávateľ a :
- nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie Diela
-na zmenu ceny Diela a na zmenu termínu na ukončenie Diela
pokiaľ sa na zmene Ceny diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia - realizácie Diela z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak
35.1 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v zmluve, ale sú nevyhnutné na riadne plnenie Diela, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom zmluvné strany dohodnú a to formou písomného dodatku pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení:
- zákona o verejnom obstarávaní, VZPOPET-u, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov
36. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu
37. Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu
38. Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa, pokiaľ sa na tom zmluvné strany nedohodnú inak
39. Cena za dielo - forma úhrady
39. 1 Cenu za vykonanie diela uhradí Objednávateľ Dodávateľovi na základe vystavenej doručenej jednorázovej faktúry, bezhotovostným prevodom na bankový účet dodávateľa
39.2 Objednávateľ neposkytuje Dodávateľovi počas realizácie Diela zálohové platby a nebude uhrádzať čiastkové faktúry za čiastočne zrealizované časti Diela po realizácií jednotlivých časti Diela
40. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru (daňový doklad) najskôr ku dňu podpísania Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela
40.1 Faktúra vystavená Dodávateľom musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením § 71 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať aj tieto zákonné náležitosti:
- označenie zmluvných strán s uvedením sídla, identifikačného čísla a daňového identifikačného čísla,
- číslo faktúry (daňového dokladu),
- deň, mesiac a rok vystavenia faktúry (daňového dokladu),
- deň, mesiac a rok splatnosti fakturovanej sumy určený v súlade s touto Zmluvo,u
- dátum uskutočnenia zdaniteľného plnenia, podľa tejto zmluvy na základe odovzdania a prevzatia Diela potvrdeného podpísaním príslušného protokolu
- označenie peňažného ústavu a číslo účtu, na ktorý sa má poukázať fakturovaná suma,
- názov požadovaného úkonu, Diela, za realizáciu ktorého je vystavená faktúra,
- výšku ceny za Dielo v eur bez dane z pridanej hodnoty,
- sadzbu dane z pridanej hodnoty vyjadrenú v percentách,
- výšku dane z pridanej hodnoty v eurách,
- výšku ceny za Dielo vrátane dane z pridanej hodnoty v eur,
- pečiatku a podpis štatutárneho zástupcu Dodávateľa ,
- a ďalšie náležitosti vyžadované právnymi predpismi ktoré sa viažu k obsahu daňového dokladu platnými v čase vystavenia faktúry (daňového dokladu)
40.2 Podkladom pre vystavenie faktúry je Protokol a súpis skutočne realizovaných prác potvrdený oboma zmluvnými stranami a bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť vystavenej faktúry
40.3 Splatnosť vystavenej a doručenej faktúry je určená touto zmluvou a podmienkami OPET-u, Všeobecnými zmluvné podmienkami a začína plynúť od nasledujúceho dňa po jej riadnom doručení Objednávateľovi
40.4 Pokiaľ faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu vrátane je súčasti podľa tejto zmluvy, prípadne po obsahovej stránke nebude úplná alebo bude obsahovať nesprávne údaje, Objednávateľ si vyhradzuje právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na prepracovanie
40.5 V prípade vrátenia faktúry, ktorá má vady lehoty splatnosti neplynie, nová lehota splatnosti začne plynúť podľa bodu 36.2 a to doručením opravenej faktúry Objednávateľovi
40.6 Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť cenu Diela vo výške vystavenej faktúry na účet zhotoviteľa v lehote splatnosti určenej v tejto zmluve v zmysle OPET-u, Všeobecných zmluvných podmienkach a to v lehote ktorá plynie od nasledujúceho dňa odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi
Za deň úhrady ceny Diela - vystavenej a doručenej faktúry bez vád sa považuje dátum odpísania uhradenej ceny za poskytnutú prácu z účtu objednávateľa.
40.7 Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy bez DPH z vystavenej faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených za odstránenie vád diela, alebo úhradu časti alebo celej hodnoty zmluvných pokút
40.8 Zadržanú čiastku vráti - uvolní Objednávateľ Dodávateľovi
- do 15 dní ak nenastali dôvody na jej zadržanie z titulu úhrady nákladov na odstránenie vád, všetko po protokolárnom odovzdaní a prevzatí Diela
- do 3 dní po odstránení vád Diela alebo po úhrade zmluvnej pokuty alebo iných sankcií uplatnených podľa zmluvy
41. Zábezpeka na plnenie, jej zloženie, podmienky jej použitia a uvolnenia
41.1 Dodávateľ je povinný do troch pracovných dní odo dńa uzavretia zmluvy zložiť na určený bankový účet Objednávateľa zábezpeku na plnenie (ďalej len "zábezpeka") vo výške 10 % z ponúkanej - zmluvnej ceny Diela s DPH
41.2 Zábezpeka ako inštitút je je určená:
- na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Dodávateľa spôsobených jeho konaním alebo zdržaním sa konania ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa
- na zabezpečenie nákladov spojených s riadným ukončením Diela,
- na náklady spojené s odstránením vád a nedorobkov
- na úhradu oprávnene uplatnených zmluvných pokút, penále za omeškanie a iných finančných uplatnených voči Dodávateľovi v zmysle zmluvy
41. 3 Objednávateľ má právo uspokojiť svoje oprávnené nároky na úhradu vzniklých nákladov (podľa bodu 41.2 ) prvotne z hodnoty zloženej v rámci inštitútu zábezpeky.
41. 4 Objednávateľ uvolní zábezpeku Dodávateľovi v plnej výške alebo jej alikvótnu časť (zníženú o príslušnú výšku jej uplatnenie v zmysle bodu 41.2) najneskôr do 15 dní po protokolárnom odovzdaní a prevzatí diela
41.5 Dodávateľ nemá právo požadovať vrátenie zábezpeky počas trvania zmluvného vzťahu a počas realizácie Diela a to až do riadneho ukončenia a protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela.
42. Ak Dodávateľ nezloží zábezpeku v požadovanej výške alebo v požadovanej lehote na účet Objednávateľa podľa bodu 41 považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia:
- zmluvnej pokuty vo výške 10 000 eur
- využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
43. Zmluvné pokuty, dôvody uplatnenia zmluvných pokút, spôsob, forma a lehoty na ich úhradu:
43.1 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty podľa tejto Zmluvy z dôvodov podstatného porušenia zmluvy - zmluvných podmienok ako aj z nasledovných dôvodov a v uvedenej výške ak Dodávateľ :
a) bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50% z ceny diela a to aj za každý začatý deň omeškania
b) nepredloží informácie spojené so subdodávateľom vo výške 200 eur, za každý deň omeškania poskytnutia danej informácie a zmluvnú pokutu vo výške 10 000 eur ak takúto informáciu neposkytne vôbec a Objednávateľ zistí výkon činnosti subdodávateľom
c) ak najneskôr tri (3) dni pred odovzdaním Diela objednávateľovi neodstráni z miesta vykonávania diela, ako aj z ostatných pozemkov, resp. objektov nachádzajúcich sa v mieste plnenia
- všetok odpad a znečistenie, ktoré spôsobil alebo vytvoril pri vykonávaní diela,
- všetok nepoužitý materiál, výrobky a veci, všetky nástroje, prístroje, resp. zariadenia, ktoré používal na vykonávanie diela,
- neodstráni Stavenisko a neuvedie priestory Staveniska, ako aj ostatné časti objektu, kde bola vykonávaná rekonštrukcia - plnenie Diela
a to ani po písomnej výzve Objednávateľa a nezabezpečí nápravu do 24 hod. , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 1000,- € za každý začatý deň omeškania.
a to vo výške 500 eur a to aj opakovane za porušenia a nesplnenia stanovených povinností a lehôt uvedených v bode 43.1 c)
d) ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy, je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50% z ceny diela za každý začatý deň omeškania s odstránením vád
e) ak v prípade ceny Diela, ktorá je nižšia ako 30 % od výšky zdrojov určených Objednávateľom na predmet Diela, nepredloží Dodávateľ v stanovenej lehote doklady, dokumenty a vyjadrenie v zmysle bodu 33.2:
- o schopnosti a reálnosti realizácie Diela podľa požiadaviek uvedených v zmluve a v stanovenej kvalite a v určenej lehote za Zmluvnú cenu uvedenú v zmluve a /alebo ich obsahom nepreukáže reálnosť realizácie Diela za danú cenu
- alebo dané doklady, dokumenty a vyjadrenie predloží ale tieto nebudú objektívne preukazovať jeho schopnosť reálne realizovať dielo podľa požiadaviek uvedených v tejto Zmluve a v stanovených lehotách
Objednávateľ môže uplatniť zmluvnú pokutu
a to vo výške jvo výške 10 000 eur
44. Zmluvnú pokutu/pokuty uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených vbodoch 43 je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu
44.1 Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške bez DPH
44.2 Uplatnením Zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa obchodného zákonníka a iných právnych predpisov
45. Zastupovanie Objednávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky Dodávateľom, konanie v mene Objednávateľa počas trvania zmluvy
45.1 Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo generálnym projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve, ktoré bude poskytnuté Dodávateľovi
45.1 a) Objednávateľ Rozsah práv a povinností každého zástupcu oprávneného konať v jeho mene s presným vymedzením jeho kompetencií v jednom vyhotovení vo forme písomného plnomocenstva doručí Dodávateľovi najneskôr do troch (3) dní po uzavretí zmluvy
46. Zastupovanie Dodávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky, konanie v mene Dodávateľa počas trvania zmluvy
46.1 Dodávateľ je povinný doručiť do 3 dní po uzavretí zmluvy oznámenie o určení kontaktej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvy a to po celý čas jej trvania
46.1.a) Oznámenie o určení konatktnej osoby Dodávateľa bude obsahovať plnomocenstvo s presne určeným rozsahom práv a povinností a kompetencií na konanie v mene Dodávateľa
46.1 b) Zmenu určenej kontaktnej osoby musí oznámiť Dodávateľ Objednávateľovi písomne /listinne alebo elektornicky najneskôr 3 dní pred nástupom na výkon činnosti zastupovania Dodávateľa
46.2 Dodávateľ je povinný určiť do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy osobu stavbyvedúceho. Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa.
46.2 a) Dodávateľom určená osoba - Stavbyvedúci musí byť bezúhonný a musí svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa
46.2 b) Dodávateľ je povinný v súvislosti so splnením povinnosti podľa bodu 40.2 a) doručiť Objednávateľovi do troch (3) dní od dňa uzavretia zmluvy v písomnej forme listinne/alebo elektronicky :
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať stavebný dozor - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho a životopis stavbyvedúceho v ktorom sa preukáže minimálna prax 5 rokov v danom odbore
46.2 c) Dodávateľ pri zmene určenej osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne listinne /alebo elektronicky oznámiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho
46.3 Dodávateľ alebo jeho zástupca sa zúčastni na poradách vyvolaných Objednávateľom v rámci plnenia zmluvy , koordinačných porádách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom
- Dodávateľ je povinný vždy zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach
47. Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Dodávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia :
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokúmenty súvisiace s predmetom rokovania
- iné dôležité skutočnosti
a to najneskôr 3 (tri dni pred samotným stretnutím, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci.
48. Stavebný denníík, obsah stavebného denníka, kompetencie , práva a povinnosti viažuce sa k vedeniu a obsahu stavebného denníka
48.1 Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela
48.2 Zástupca Dodávateľa je povinný umožniť prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie a inému určenému zástupcovi Objednávateľa
48.2 a) v prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej si okamžité riešenie a rozhodnutie Objednávateľa vo veci, je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť s daným stavom priamo aj technický dozor Objednávateľa na stavbe.
48. 2 b) zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do troch (3) pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku:
- uviesť/vyjadriť svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu.
- v prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom a/alebo navrhovaným riešením a konaním vo veci záznamu súhlasí
49. Stavebný denník sa bude viesť odo dňa prevzatia a odovzdania staveniska až do doby protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia
50. Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa.
50.1 Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby:
- Stavbyvedúci Dodávateľa;
- Technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca;
- Projektant;
- Štatutárne orgány oboch Zmluvných strán;
- Zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu.
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela
51. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej forme a /alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými.
51.1 Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr dva (2) pracovné dni vopred, pred vykonaním predmetných prác
51.2 Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady zabezpečil:
- tieto práce odkryť a opakovane zakryť, a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela
52. Dodávateľ je povinný chrániť Dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti Diela ochrannými prostriedkami tak, aby:
- nedošlo k zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu Diela alebo jeho časti a to až do doby protokolárneho odovzdania Diela Objednávateľovi. Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom prevzatiadiela na základe protokolu.
52. 1 Nebezpečenstvo vzniku škody na Diele prejde na Objednávateľa dňom protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela, pokiaľ sa nedohodnú zmluvné strany inak
53. Ďalšie povinností, práva a oprávnenia pri realizácií Diela
53.1 Dodávateľ nie je oprávnený pri realizácii Diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti stanoveným v tejto zmluve a v doručenej Projektovej dokumentácii a sprievodných dokumentov bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa alebo oprávnenej osoby Objednávateľa
- použitie náhradných materiálov , výrobkov, technických postupov a technológie je možné na základe len na základe súhlasu Objednávateľa, a to po doručení žiadosti o tento súhlas s príslušnou zmenou
- ak Objednávateľ na základe doručenej žiadosti o súhlas na príslušnú zmenu/zmeny sa nevyjadrí do 2 dní, má sa za to, že so zmenami súhlasí
54. Objednávateľ v prípade pochybnosti alebo preukázateľných dôvodov má za to, že niektoré osoby/zamestnanci Dodávateľa/alebo subdodávateľa Dodávateľa
- zneužívajú svoju funkciu pri výkone realizácií Diela,
- sú nespôsobilé alebo nedbalé pri riadnom plnení svojich povinností pri plnení a realizácií Diela,
-alebo svojím konaním spôsobili alebo mohli spôsobiť svojím konaním, alebo zdržaním sa konania škodu Objednávateľovi,
- ich prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov
môže požiadať Dodávateľa, ak nastane jedná alebo viac vyššie uvedených skutočností o ich výmenu za iné osoby a žiadať o zamedzenie vstupu na stavenisko a zabezpečiť ďalší ich výkon činnosti na realizácií Diela, pokiaľ nedá Objednávateľ súhlas na ich ďalšie pôsobenie na realizácií Diela
55. Objednávateľ môže žiadať od Dodávateľa odvolanie subdodávateľa z realizácie časti Diela ak nastane jedna, alebo viac skutočnosti nižšie uevedených :
- subdodávateľ koná a vykonáva činnosti v rozpore s touto zmluvou a s požiadavkami alebo pokynmi Objednávateľa
- neužíva svoju funkciu pri výkone realizácií Diela,
- stratil schopnosť vykonávať činnosti na realizácií Diela
-alebo svojím konaním/zdržaním sa konania spôsobil alebo mohol spôsobiť škodu Objednávateľovi,
-jeho prítomnosť na Stavenisku je považovaná Objednávateľom za nežiadúcu z iných objektívnych dôvodov (napr. vzhľadom na súdny spor so subdodávateľom)
55.1 Dodávateľ je povinný takejto žiadosti vyhovieť najneskôr do troch dní, po jej doručení a nahradiť odvolaného subdodávateľa novým subdodávateľom (ak nebude dané práce zabezpečovať vlastnými kapacitami po odvolaní spochybneného subdodávateľa)
55.2 Nahradenie nového subdodávateľa/alebo nominovanie nového subdodávateľa na realizáciu diela vždy podlieha súhlasu Objednávateľa, ktorý je povinný sa k nemu vyjadriť do troch dní po nahlásení zmeny/nového subdodávateľa
55.3 Ak sa Objednávateľ nevyjadrí v stanovenej lehote k novému/nominovanému subdodávateľovi, má sa zato, že s ním súhlasí
56. Pre subdodávateľov, ktorých na základe zmluvy poverí Dodávateľ realizáciou časti Diela platí a vyžaduje sa, že:
56.1 Musia spĺňať všetky podmienky a požiadavky viažuce sa k oprávnenosti vykonávať činnosti spojené s realizáciou časti Diela, ktoré v zmysle zmluvy s Dodávateľom majú v prospech Objednávateľa vykonať
56.2 Spĺňať všetky podmienky a požiadavky v zmysle Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, ustanovení Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov
57. Prenesenie povinností a právomoci objednávateľa
58. Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť a to aj bez súhlasu Dodávateľa, pričom uvedené oznámi Dodávateľovi nasledovne:
58.1 Delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení v listinnej alebo elektronickej forme Dodávateľovi
58.2 Akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt a úkony uskutočňované touto osobou, určenou v rámci delegovania a v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám a to so všetkými následkami
59. Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia:
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa
a iných osôb, ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať dodržiavať alebo ich porušujú
59.1 Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov, ktorí sa podieľajú na realizácií Diela:
- absolvovali právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné oprávnenia, atesty a osvedčenia, ktoré sa na realizáciu danej časti Diela, na ktorej sa budú podieľať vzťahujú
59.2 Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov a zabezpečiť a zaručiť sa, že a subdodávateľ/lia, ktorí sa podieľajú na realizácií časti Diela uvedené zabezpečia pre svojich zamestnancov
59.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak ako dodávateľ predmetnej zákazky bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky ( obec, okres, VÚC)
60. Dodávateľ je povinný v prípade nehody, pracovného úrazu alebo inej podobnej udalosti, ktorá nastane na stavenisku počas realizácie diela postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o:
- pracovných úrazoch,
- škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela
- o vzniklých požiaroch, aj zneškodnených
- o vzniklých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku bez ohľadu na osoby, ktoré daný stav spôsobili
- alebo o inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela
61.Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak:
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa, ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná
- a ak ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody
62. Iné informácie a požiadavky súvisiace s plnením predmetu zákazky a realizáciou diela
62.1 Dodávateľ sa zaväzuje - počas realizácie Diela a plnenia predmetu zákazky:
- vytvoriť jedno pracovné miesto a udržať ho počas celej realizácie diela, pričom dané pracovné miesto sa neviaže počas realizácie diela a plnenia predmetu zákazky na jednu rovnakú osobu
- ak bude dielo realizované v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, dodávateľ sa zaväzuje, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020
uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK.
62.2 Pokiaľ z opisu predmetu zákazky, alebo projektovej dokumentácie, doručeného výkazu výmer alebo v inej sprievodnej dokumentácie, ktorá bola poskytnutá po a známa Dodávateľovi vyplýva priame alebo nepriame označenie stavebného postupu ( výrobku alebo výrobcu), Objednávateľ :
- umožňuje ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať stavebný postup (výrobok) rovnakých alebo vyšších parametrov a ak ich uplatnenie nebude v rozpore s inými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov
62.3 Ak dodávateľ ponúkne ekvivalentný predmet plnenia, zaväzuje sa spolu s jeho dodaním predložiť potvrdenie, že ním ponúkaný stavebný postup/ výrobok je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch a výbave
Ďalšie povinnosti Dodávateľa a následky ich neplnenia, zmluvné pokuty a sankcie
63. Dodávateľ bude realizovať predmet zákazky vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť a môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov, pričom v danom prípade je povinný Dodávateľ:
63.1 Doručiť Objednávateľovi najneskôr 3 dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti diela informáciu v nasledovnom rozsahu a doručiť nasledovné doklady a dokumenty: k identifikácii a splneniu povinnosti viažucich sa k osobe subdodávateľa:
- identifikácia subdodávateľa/obchodné meno/sídlo/kontaktná osoba
- identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktorú bude subdodávateľ realizovať
- doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky
- vyhlásenie, že subdodávateľ spĺňa oprávnenie na činnosť, ktorú bude v rámci realizácie zabezpečovať a spĺňa všetky podmienky a požiadavky v zmysle zákona o verejnom obstarávaní, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a Obchodného zákonníka
64. Dodávateľ najneskôr do 3 dní po uzavretí zmluvy je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľa minimálne do výšky hodnoty Diela
64.1 Dodávateľ na preukázanie splnenia povinnosti uvedenej v bode 64 doručí objednávateľovi do 3 dní po uzavretí zmluvy:
- kópiu poistnej zmluvy na stanovenú výšku poistnej udalosti, kópiu dokladu uhradenia príslušného poistného za dohodnuté obdobie
- vyhlásenie Dodávateľ že sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela
64.2 Ak Dodávateľ nepredloží dokumenty viažuce sa k poisteniu:
- v stanovenej lehote/alebo v požadovanom rozsahu
- alebo Objednávateľ preukázateľné zistí, že s priebehu realizácie Diela, poistenie bolo ukončené
považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou:
- uplatnenia zmluvnej pokuty za podstatné porušenie zmluvných podmienok - zmluvy a to vo výške 10 000 eur aj opakovane
- uplatnenia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
65. Dodávateľ je povinný dodať predmet zákazky - a Dielo realizovať a dodať v rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve a v doručenej sprievodnej dokumentácie, projektovej dokumentácie, výkazu výmer a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podľa podmienok tejto zmluvy
65.1 Porušenie zmluvných podmienok, ktoré majú vplyv na riadne plnenie zmluvy, na dodržanie termínu odovzdania riadne splneného a realizovaného diela oprávňuje Objednávateľa
- uplatniť jednorázovo voči Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z ceny Diela
ak sa s porušením/ podstatným porušením zmluvných podmienok - porušením zmluvy, alebo porušením zmluvných podmienok viaže možnosť odstúpenia od zmluvy podľa týchto zmluvných podmienok alebo podľa Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, alebo podľa ustanovení Obchodného zákonníka
65.2 Uplatnením zmluvnej pokuty podľa bodu 60.1 nie je dotknutý nárok Objednávateľa voči dodávateľovi na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ, ktorému bolo zo strany Dodávteľa umožnené konanie a realizácia časti Diela.
- náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil Objednávateľovi Dodávateľ, alebo ním nominovaný subdodávateľ,
- uplatnenie iných zmluvných pokút, sankcií, penále a pokút, podľa tejto zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, alebo podľa ustanovení Obchodného zákonníka
66. Platnosť a účinnosť zmluvy, ukončenie zmluvy - podmienky a forma
66.1 Zmluva nadobudne platnosť a účinnosť v zmysle ustanovení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanovení zákona o verejnom obstarávaní a podľa ustanovení Obchodného zákonníka
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane nasledujúcim dňom po doručení oznámenia o odstúpení od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy Dodávateľovi v listinnej forme
66.2 Zmluva sa končí:
66.2 a) riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, odovzdaním zrealizovaného diela podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách
66.2 b) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré ako podstatné porušenie označil v zmluve Dodávateľ
66.2 c) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
- ukončenie zmluvy z dôvodu podľa bodov 66:2 a) a b) nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme
- v prípade pochybnosti sa má za to, že odstúpenie - ukončenie zmluvy je účinné na tretí deň po odoslaní oznámenie o odstúpení od zmluvy
66.2 d) ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán
-pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne v listinnej forme, ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán
- ukončenie zmluvných strán dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy
66.2 e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 15 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme
- výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy
67. Iné dojednania
67.1 Dodávateľ je povinný uchovávať účtovné doklady a inú súvisiacu dokumentáciu, doklady a dokumenty súvisiace s plnením predmetu tejto zmluvy 10 rokov od ich úhrady
67. 2 Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným tovarom kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť pri výkone kontroly/auditu. ak to bude aktuálne
67.3 Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje, že zákazka môže byť:
- predmetom administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu a/alebo Sprostredkovateľského orgánu pod Riadiacim orgánom.
67.3 a) Ak výsledok predmetnej administratívnej kontroly nebude kladný alebo kontrolné orgány odhalia akúkoľvek nezrovnalosť, alebo k schváleniu nedôjde najneskôr do 3 mesiacov od nadobudnutia platnosti zmluvy ,
- je ktorákoľvek zo zmluvných strán oprávnená od zmluvy odstúpiť.
67.3 b) Schválenie Zákazky v rámci ex ante kontroly príslušným kontrolným orgánom je zároveň podmienkou nadobudnutia účinnosti zmluvy, všetko podľa podmienok zmluvy a podmienok Všeobecných zmluvných podmienok - OPET-u a podľa ustanovení zákona o verejnom obstarávaní
68. Zmluvné pokuty
68.1 Objednávateľ je oprávnený uplatniť si zmluvnú pokutu za každé porušenie zmluvných podmienok vo výške 100 eur a to aj opakovane, pokiaľ ich výška a určenie konkrétneho porušenia zmluvnej podmienky nie je uvedené v Zmluve inak
Uplatnením zmluvných pokút v stanovenej výške nie sú oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie sankcií, penále, pokút a na náhradu škody, všetko v znení Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, zákona o verejnom obstarávaní, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov
69. Zmena zmluvných podmienok - zmluvy, uzatváranie dodatkov, forma a podmienky ich uzavretia
69.1 Akákoľvek zmena zmluvných podmienok je možná len na základe písomne uzatvoreného dodatku, ktorá bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť zmluvy
69.2 Dodatok k zmluve je možné uzatvoriť len ak jeho obsah nebude:
- v rozpore so zmluvnými podmienkami tejto zmluvy
-znevýhodňovať Objednávateľa
-sa vymykať bežným obchodným zvyklostiam
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u
- uzatvorený v rozpore s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ustanoveniami obchodného zákonníka
70. Všetky doklady, dokumenty, dodatky a iná sprievodná dokumentácia tvorí neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy a bude vždy vyhotovená v dvoch rovnopisoch - vyhotoveniach, aby každá zmluvná strana mala k dispozícií jedno vyhotovenie
71. Podmienky realizácie Diela neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažucich sa k plneniu predmetu zákazky - realizácii Diela
Názov Upresnenie
Používané skratky
Zákon o verejnom obstarávaní Zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov
OPET Obchodné podmienky elektronického trhoviska
VZP Všeobecné zmluvné podmienky
Určenie podstatného porušenia zmluvy a jeho následky
Objednávateľ určil podmienky zmluvy, ktorých nesplnenie v danom rozsahu alebo splnenie po lehote považuje za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a inštitútu odstúpenia od Zmluvy pre podstatné porušenie Zmluvy v bodoch 4.1, 4.2, 27, 42, 64.2
Objednávateľ určil v zmluve zmluvné podmienky, ktorých nedodržanie umožňuje uplatnenie zmluvnej pokuty v stanovenej výške
Určením možnosti uplatnenia zmluvných pokút v stanovenej výške za podstatné porušenie zmluvy alebo určením možnosti uplatnenia zmluvných pokút v stanovenej výške za porušenie zmluvy nie je dotknutá možnosť a oprávnenie inštitútu iných sankcií, pokút a penále
- v zmysle Zmluvy
- v zmysle OPET-u, VZP
- podľa ustanovení Obchodného zákonníka
S podstatným porušením zmluvy alebo s porušením zmluvy - zmluvných podmienok s vplyvom na samotné plnenie zmluvy sa viaže možnosť odstúpenia od zmluvy, všetko v zmysle Zmluvy
- v zmysle OPET-u, VZP
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sv. Cyrila a Metoda 155/113, Nový Ruskov, Trebišov, Košický, Slovenská republika

02.05.2016 08:00 — 31.12.2017 16:00

1,00 celok podľa uvedeného rozpisu

121 121,72

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.03.2016 10:26

22.03.2016 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 963
 11
 7
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.03.2016 12:25 - Vstupná ponuka 120 000,00 € Cena s DPH
22.03.2016 11:29 - Najvýhodnejšia ponuka 95 498,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS