00329321
Mesto Levoča
Námestie Majstra Pavla č. 4, Levoča, 05401, SVK
31685226
REKOM - Košice s.r.o.
Tranovského 9, Košice, 04001, SVK
Oprava chodníkov
chodník, schodisko, terénna kaskáda, živičné úpravy
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Oprava chodníkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je oprava chodníkov v 3 ucelených lokalitách, vrátane opravy určených stavebných objektov na telese chodníka, t.j. schodísk a terénnych kaskád. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Živičné úpravy chodníkov | komplet | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Výmera chodníkov určených na opravu: | |
1.1 Lokalita: časť A (viď príloha č. 8) | 6227 m2 |
1.2 Lokalita: časť B (viď príloha č.9) | 5709 m2 |
1.3 Lokalita: časť C (viď príloha č. 10) | 631,6 m2 |
Technologické riešenie rekonštrukcie chodníkov: | |
Odstránenie pôvodného asfaltového krytu v hr. do 50 mm | 12567,60 m2 |
Vytrhanie pôvodných betónových obrubníkov aj s lôžkami | 450 m |
Vodorovná preprava vybúraných hmôt | 1293,88 t |
Osadenie nových betónových obrubníkov | 450 m |
Aplikácia asfaltového postreku | 12567,6 m2 |
Pokládka asfaltového betónu so zhutnením v hr. 40 mm | 12567,60 m2 |
Poznámka: betónové obrubníky sa budú vymieňať v miestach, ktoré odsúhlasí objednávateľ, do vyčerpania limitu v položke: Vytrhanie pôvodných betónových obrubníkov aj s lôžkami, t.j. 450 metrov. | |
2. Špecifikácia stavebných objektov určených na opravu nachádzajúcich sa na telese chodníka: | |
2.1 Terénne kaskády (ozn. K1 až K4, viď príloha č.1 až 4.) | 4 ks |
Technické riešenie rekonštrukcie terénnych kaskád: | |
Čelo stupňa terénnej kaskády je potrebné nanovo vytvoriť osadením betónového obrubníka do betónového lôžka. | |
Nástupnica terénnej kaskády bude vytvorená v rovnakej konštrukčnej skladbe ako v prípade chodníkov | |
2.2 Schodiská (ozn S1 a S2, viď príloha č.5 a príloha č.6) | 2 ks |
Čelo stupňa každého stupňa schodiska je potrebné nanovo vytvoriť osadením betónového obrubníka do betónového lôžka. | |
Nástupnica každého stupňa schodiska bude vytvorená z betónu tr. C 16/20 do výškovej úrovne vrchnej hrany obrubníka (finálna úprava - viď navrhovaný stav (vzor) - príloha č. 7) | |
Poznámka: pri terénnych kaskadách a schodiskách je potrebné vytvoriť oporu z betónového obrubníka v pozdĺžnom smere (viď prílohu č.1 a prílohu č. 5) |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len "OPT") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizované podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh. |
1.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo a to v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov a platných právnych , prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ disponuje všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných a to počas trvania tejto Zmluvy. |
2.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.3 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. |
2.4 O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.5 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.6 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet zmluvy riadne a včas za podmienok dohodnutých v zmluve, v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.8 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác, podľa ktorého bude Dielo realizovať. Harmonogram postupu prác musí byť spracovaný na úrovni položiek výkazu výmer, a musí byť z neho zrejmá časová následnosť jednotlivých stavebných procesov a etapizácia stavebných prác. Zhotoviteľ je povinný dodržať schválený časový harmonogram postupu prác. |
2.9 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá zato, že: stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkov stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa a zabezpečí umiestnenie, udržiavanie a prevádzkovanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác počas celej doby realizácie Diela. |
2.10 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne iné materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa. |
2.11 Zhotoviteľ o potrebe zmeny pri realizácii Diela upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote troch (3) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.12 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11. |
2.13 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy zoznam subdodávateľov, vrátane informácií v nasledovnom rozsahu: |
2.13.1 identifikácia subdodávateľa, obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba |
2.13.2 odentifikácia a opis časti realizácie Diela, ktoré bude subdodávateľ realizovať |
2.13.3 doklad o oprávnení subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa § 26 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní |
2.14 Objednávateľ si vyhradzuje právo, na základe §32, ods. (3), písm. c Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vecne vymedziť časť plnenia, ktorú nesmie uchádzač alebo záujemca zabezpečiť subdodávateľom. Uvedené vymedzenie sa týka nasledovných stavebných prác - Pokládka asfaltového betónu so zhutnením v hr. 40 mm (položka č. 7 v zadaní s výkazom výmer). |
2.15 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy doklady o tom, že disponuje adekvátnym strojovým a vozovým parkom pre predmetné stavebné činnosti (dopravné prostriedky, fréza na asfalt, vibračné valce, finišer, vibračné ubíjadlá, technologické zariadenia na výrobu asfaltovej zmesi). |
2.16 Zhotoviteľ je povinný predložiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy technologický predpis na pokládku asfaltovej zmesi. |
3. Čas plnenia zmluvy |
3.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje riadne a včas do dvoch (2) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena je konečná a zahŕňa všetky náklady za : |
4.1.1 materiálové, dopravné a vedlajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály |
4.1.2 náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku Objednávateľa ( zariadenie a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
4.1.3 náklady na dočasné napojenie elektriny, vody - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
4.1.4 mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
4.1.5 zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
4.1.6 zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
4.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenené Zadanie s výkazom výmer (príloha č. 11), ktorý tvorí prílohu Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom o všetky jednotkové ceny jednotlivých položiek uvedených v Zadaní do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. Zo zadania musí byť zrejmé ako Zhotoviteľ dospel k celkovej cene predmetu Zmluvy o Dielo. |
4.3 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú zmluvné strany a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, VZP - OPET. |
4.4 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonávajú , alebo sa vykonávajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce faktúrovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenávaná v stavebnom denníku. |
4.5 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela, najmä: |
4.5.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky |
4.5.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
4.5.3 zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonávané alebo nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované. |
4.5.4 Zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činností, ktoré budú ďalším postupom zakryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne tri (3) pracovné dni vopred |
4.5.5 ak Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené. |
4.5.6 Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do troch (3) pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
4.5.7 Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5. Platobné podmienky |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ vystaví faktúru vo výške 50 % z ceny uvedenej v Zmluve o Dielo s lehotou splatnosti 60 dní odo dňa odovzdania Diela. Na zvyšnú časť, t.j. 50 % z ceny uvedenej v Zmluve o Dielo, Dodávateľ vystaví faktúru s lehotou splatnosti do 30.6.2017, pričom Objednávateľ si vyhradzuje právo uhradiť uvedenú faktúru aj v skoršom termíne bez penalizácie zo strany Zhotoviteľa. |
5.2 K faktúre musia byť doložené súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Zhotoviteľ je oprávnený faktúrovať iba skutočne vykonané práce. |
5.3 K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác. |
5.4 Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúry, vrátane zoznamu vykonaných prác, budú očíslované s udaním fakturačného obdobia. |
5.5 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Zhotoviteľa vo veci predloženia predpísanej dohodnutej dokladovej časti Diela. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to tridsaťšesť (36) mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmet zákazky. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu do protokolu z odovzdania a prevzatia Diela. |
6.2 Objednávateľ je povinný oznámiť Zhotoviteľovi vady na Diele najneskôr do tridsaťšesť (36) mesiacov od protokolu z odovzdania a prevzatia Diela podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
6.3 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná vada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácia) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza. |
6.4 Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu. |
6.5 Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb ( najmä kontaktné meno, e-mail, telefón..). |
7. Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v dvoch (2) vyhotoveniach minimálne : |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení, ktoré sú súčasťou odovzdaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok (revízne správy) u vyhradených technických zariadení |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- zápisnice o preverení zakrytých prác a konštrukcií |
- doklad o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonávania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok/ stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch. |
8.2 Objednávateľ upozorňuje Zhotoviteľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy až zápisom Zhotoviteľa v registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy nebude registrovaný. |
8.3 Objednávateľ uvádza , že nie je platcom DPH. |
8.4 Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy, ak Zhotoviteľ nedodrží ktorékoľvek z ustanovení uvedených v Osobitných požiadavkách na plnenie. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Námestie Majstra Pavla 4, Levoča, Levoča, Prešovský, Slovenská republika
06.04.2016 07:00 — 10.06.2016 07:00
1,00 komplet
230 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
18.03.2016 08:06
23.03.2016 09:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.03.2016 09:45 - Vstupná ponuka | 229 999,20 | € | Cena s DPH |
23.03.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 198 999,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: