00151882
Centrum vedecko-technických informácií Slovenskej republiky
Lamačská cesta 8/A, Bratislava, 81104, SVK
36667234
Letecká agentúra SKYTRAVEL s.r.o.
Letná 45, Košice, 04001, SVK
Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
služby spojené s nadobúdaním leteniek, rezervácia leteniek
Služba
3. Služby osobnej a nákladnej leteckej dopravy okrem prepravy poštových zásielok
1. Zabezpečenie leteckých dopravných služieb
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodanie leteniek vrátane poskytnutia komplexných služieb spojených s nadobúdaním leteniek podľa aktuálnej požiadavky verejného obstarávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy | letenka | 300 | ||
2. Odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy | letenka | 30 |
Názov |
Vzorec výpočtu zmluvnej ceny podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky: (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky do Európy v € krát 300 ks) plus (odplata za sprostredkovanie poskytnutia jednej spiatočnej letenky mimo Európy v € krát 30 ks) plus 80.000,-€. |
Suma 80.000,- € je pevne stanovená objednávateľom na nákup leteniek a nie je predmetom súťaže. Ku tejto sume budú dodávateľom pripočítané odplaty za sprostredkovanie podľa vzorca vyššie. |
Počty kusov leteniek sú maximálne možné objednané množstvá počas platnosti Rámcovej dohody. Objednávateľ bude objednávať letenky podľa svojich skutočných potrieb. Vysúťažená suma bude zároveň maximálnou hodnotou rámcovej dohody. |
Rámcová dohoda sa uzatvára na dobu 12 mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej hodnoty Rámcovej dohody. |
Požaduje sa, aby letenky boli rezervované v ekonomickej triede. |
Požaduje sa zabezpečenie zmeny letenky podľa požiadaviek objednávateľa. |
Cena vrátane poskytnutia bezplatnej nepretržitej asistenčnej služby a pomoc najmä pri riešení vzniknutých mimoriadnych situácií. |
Požadujú sa ponuky na zabezpečenie leteniek a súvisiacich služieb podľa potreby objednávateľa prostredníctvom zadania konkrétnej požiadavky, ktorá bude obsahovať nasledovné minimálne náležitosti: a) názov a sídlo objednávateľa, |
b) číslo telefónu, faxu, e-mailová adresa objednávateľa, c) počet leteniek, d) označenie miesta odletu a miesta príletu, f) informácia o tom, či ide o jednosmernú letenku alebo spiatočnú letenku, |
g) najskorší a najneskorší možný čas a dátum odletu a najskorší a najneskorší možný čas a dátum príletu, h) maximálny čas trvania letu, i) dátum a čas vystavenia požiadavky, j) súvisiace služby a údaje potrebné na vypracovanie ponúk a plnenie predmetu zmluvy. |
Vyžiadanie ponúk na konkrétne letenky bude prebiehať počas pracovných dní v čase od 8:00 hod. do 15:00 hod. formou elektronickej požiadavky. |
Lehota na predloženie relevantných ponúk podľa požiadavky objednávateľa dodávateľom je maximálne 2 hodiny od odoslania požiadavky objednávateľom. K ponuke predloží dodávateľ print screen obrazovky z medzinárodného rezervačného systému leteniek ( Amadeus, Galileo alebo ekvivalentný) prípadne online rezervačného systému priamo leteckej spoločnosti poskytujúcej let. |
Objednávateľ porovná cenu letenky so zaslaným print screenom obrazovky z medzinárodného rezervačného systému. Dodávateľom ponúknutá cena sa musí rovnať Odplate za sprostredkovanie podľa vzorca + cena letenky z medzinárodného rezervačného systému leteniek. |
Objednávateľ vyhodnotí prijaté ponuky z hľadiska hospodárnosti a efektívnosti s prihliadnutím na splnenie termínu a účelu pracovnej cesty. |
Revízia ceny: |
Ak objednávateľ v čase 1h od predloženia ponúk od dodávateľa nájde na verejne prístupných rezervačných portáloch a predloží dodávateľovi cenovo výhodnejšiu vyhovujúcu letenku ( podporí dôkazne odkazom na link alebo printscreenom obrazovky) ako predložené ponuky od dodávateľa, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť letenku za maximálne takú istú sumu ako je cena letenky, ktorú objednávateľ odoslal dodávateľovi ako dôkaz letenky s nižšou cenou na trhu (revízia ceny). Tento záväzok dodávateľa platí v prípade ak je letenka reálne rezervovateľná cez dostupné rezervačné systémy na trhu. |
Letenka zaslaná dodávateľovi ako revízia ceny musí spľňať tie isté parametre aké vyžadoval objednávateľ od dodávateľa pri zadávaní konkrétnej požiadavky na letenku/y, |
Ak objednávateľ požiada o vystavenie rezervácie s garanciou ponuky dodávateľa, dodávateľ je povinný rezervovať letenku a dodržať svoju ponuku. |
Rezervácia musí obsahovať: meno cestujúceho, destináciu, leteckú spoločnosť, cenu, informácie o podmienkach zmeny a storna letenky. |
Objednávateľ potvrdí dodávateľovi najvýhodnejšiu ponuku a zašle dodávateľovi záväznú objednávku. Dodávateľ potvrdí prijatie objednávky oznámením tejto skutočnosti na e-mailovú adresu objednávateľa do 1 hodiny od jej odoslania objednávateľom. |
Dodávateľ zašle objednané letenky objednávateľovi najneskôr do 2 hodín od doručenia objednávky dodávateľovi elektronicky. Dodávateľ je povinný doručiť poskytované služby spolu so všetkými dokladmi, ktoré sa k službe vydávajú. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia Rámcovej dohody. |
Lamačská cesta 8/A, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 množstvo uvedené v špecifikácii
80 030,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2016 09:04
21.03.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2016 09:08 - Vstupná ponuka | 80 000,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 900,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: