00322211
Obec Kružlov
Kružlov 141, Kružlov, 08604, SVK
46121501
TEKTONIKA s.r.o.
Hviezdoslavova 1328, Stropkov, 09101, SVK
Zateplenie a oprava strechy ZŠ
zateplenie, stavebná činnosť, stavebné úpravy, inžinierska činnosť, strecha, zateplenie obvodového plášťa, zateplenie stropu
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Zateplenie a oprava strechy ZŠ
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spojených so zateplením fasády a strechy existujúcej budovy základnej školy podľa poskytnutých podkladov - príloh Opisného formulára. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zateplenie a stavebné úpravy - viď príloha - Výkaz výmer+ obrazová dokumentácia | Kpl | 1 |
Názov |
1.Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu. Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. Dodávateľ je povinný dodržiavať všetky príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy a technické normy Slovenskej republiky a/alebo Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela, a to najmä, nie však výlučne, zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní |
1./Pokračovanie: a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení. Dodávateľ potvrdzuje a zodpovedá za to, že Dodávateľ a rovnako všetci jeho subdodávatelia disponujú všetkými licenciami, povoleniami a živnostenskými oprávneniami potrebnými pre vykonávanie všetkých prác a dodávok v súlade s touto Zmluvou. |
2.Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s podrobným výkazom výmer (ďalej len „Výkaz výmer“). Výkaz výmer tvorí prílohu Špecifikácie. Dodávateľ súčasne prehlasuje a potvrdzuje, že Cena Plnenia ako aj ďalšie podmienky realizácie Diela boli stanovené s ohľadom na možné chybné (nedostatočné) určenie postupov a/alebo materiálov a/alebo technológií obsiahnutých v Projektovej dokumentácii a/alebo Výkaze výmer, pričom tieto nedostatky budú počas realizácie Diela odstránené Dodávateľom bez nároku na akékoľvek zvýšenie Ceny Plnenia a/alebo bez nároku na zmenu termínov |
2./Pokračovanie: na zhotovenie Diela podľa Zmluvy. Dodávateľ prehlasuje, že Dielo je v zmysle Projektovej dokumentácie realizovateľné a prípadné nedostatky Projektovej dokumentácie a/alebo Výkazu výmer budú odstránené Dodávateľom na jeho náklady. |
3.Dodávateľ má záujem, za podmienok špecifikovaných v Zmluve, zhotoviť pre Objednávateľa Dielo. Dodávateľ pred podpisom Zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Plnenia, zobral do úvahy rozsah potrebných materiálov, prác a služieb potrebných na dokončenie Diela (materiály, transport, energie, náklady na zariadenia a stroje, údržba prístupových ciest, náklady na odstránenie odpadov, náklady na robotníkov a špecialistov ako aj ostatné náklady súvisiace s realizáciou Diela). |
4.Dodávateľ je povinný zhotoviť dielo v zmysle požiadaviek ETICS a na vyžiadanie objednávateľa predložiť platnú licenciu na vyhotovenie kontaktného zatepľovacieho systému ako aj certifikáty - systémy manažérstva kvality v zmysle ISO- 9001:2015, - systémy environmentálneho manažérstva v zmysle ISO 14001:2015, - systémy manažérstva BOZP v zmysle OHSAS 18001:2007, alebo ekvivalenty certifikátov. |
4./Pokračovanie: Splnenie môže zhotoviteľ preukázať aj prostredníctvom tretej osoby. V prípade, ak zhotoviteľ nebude disponovať uvedenými certifikátmi, objednávateľ má právo od zmluvy odstúpiť a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 3000 Eur za nesplnenie uvedených povinností. |
5.Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou, jej prílohami a pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi Cenu Plnenia v zmysle tejto Zmluvy a VZP. |
6.Dodávateľ na základe Zmluvy zabezpečí realizáciu Diela v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami |
7.Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. Dodávateľ nepoužije žiadne materiály, zariadenia, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom, pokiaľ takáto zmena nebude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa zápisom v stavebnom denníku v súlade s podmienkami dohodnutými v tejto Zmluve. Pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej |
8.Pokračovanie: časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami. Na žiadosť Objednávateľa je Dodávateľ povinný zdokumentovať navrhované materiály a výrobky na vzorkách a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky a dohodnutého harmonogramu na odsúhlasenie dielenskú a montážnu dokumentáciu vybraných častí dodávok. |
9.Dodávateľ doručí objednávateľovi zoznam kontaktných osôb a kontaktné údaje osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do dvoch dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy, tento zoznam je povinný v priebehu realizácie diela aktualizovať. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
10.Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi na schválenie Časový harmonogram stavebných prác, ktorý bude zohľadňovať maximálnu lehotu realizácie Diela. Časový harmonogram doručí najneskôr do troch (3) kalendárnych dní od uzavretia zmluvy. |
11.Realizácia predmetu zmluvy môže prebiehať za plnej prevádzky a preto si objednávateľ vyhradzuje právo upravovať harmonogram jednotlivých prác dodávateľa počas ich plnenia. |
12.Dodávateľ je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. Od odovzdania Staveniska zodpovedá za Stavenisko Dodávateľ. Dodávateľ nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a ani na oplotení Staveniska akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače. Dodávateľ je oprávnený umiestniť na Stavenisku svoje logo s rozmermi 2m x 2m. |
13.Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však do troch (3) kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny Časového harmonogramu, prípadne na čiastkové termíny vykonania Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
14.Dodávateľ sa zaväzuje, že dielo v súlade so zmluvou vykoná do 3 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
15.Ak dodávateľ vykoná dielo pred dohodnutým časom tejto zmluvy, objednávateľ sa zaväzuje vykonané dielo prevziať pred dohodnutým časom plnenia. |
16.Predĺženie termínu je možné po dohode zmluvných strán prostredníctvom zápisu do stavebného denníka, v prípade vyššej moci a nepredvídaných objektívnych okolností, ktoré boli príčinou, že dielo nebolo možné vykonať v stanovenom termíne. |
17.Dielo je financované a realizované prostredníctvom prostriedkov z Environmentálneho fondu. Účinnosť zmluvy o dielo nadobúda účinnosť a k realizácii diela sa pristúpi až po tom, čo zmluva medzi Obstarávateľom a Environmentálnym fondom nadobudne účinnosť a finančné prostriedky budú pripísané na účet Obstarávateľa. |
18.Ak zmluva nadobudne účinnosť, je zhotoviteľ povinný do 5 dní písomne potvrdiť nástup na práce v dohodnutom termíne. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť pre závažné porušenie zmluvných podmienok a zhotoviteľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 2500 Eur. |
19.Objednávateľ požaduje od dodávateľa v rámci navrhnutej ceny odovzdať dokumentáciu skutočného vyhotovenia stavby, stavebný denníka a certifikáty použitých materiálov k preberaciemu konaniu. |
20.Objednávateľ požaduje predložiť podrobný rozpočet jednotkových cien položiek s uvedením MJ, množstva celkom, ceny jednotkovej, ceny celkom s DPH a bez DPH najneskôr do troch dní od účinnosti zmluvy, vyhotovený v súlade s podmienkami a požiadavkami uvedenými v predmetnom verejnom obstarávaní. Nedodanie rozpočtu sa považuje za závažné porušenie zmluvných podmienok. |
21.Dodávateľ predloží na vyžiadanie objednávateľa vzorky materiálov, ktoré majú byť predmetom dodania diela na test kvality a splnenia požadovaných špecifikácií uvedených v zmluve. Testovanie prebehne deštrukčným spôsobom na náklady zhotoviteľa. |
22.Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri vykonaní celého diela tejto zmluvy a je nemenná. (Zahŕňa všetky priame a nepriame náklady) |
23.Objednávateľ si vyhradzuje neprevziať dielo v prípade, ak bude vykazovať akékoľvek, aj malé vady a nedorobky |
24.Dodávateľ sa zaväzuje určiť v súlade so Zmluvou osobu stavbyvedúceho a jeho zástupcu. Stavbyvedúci a jeho Zástupca musia byť bezúhonný a musia svojimi odbornými a profesionálnymi znalosťami a dĺžkou praxe zaručovať riadne a včasné splnenie povinností Dodávateľa. |
25.Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi do troch (3) kalendárnych dní od uzatvorenia zmluvy - fotokópie dokladov odbornej spôsobilosti stavbyvedúceho a jeho zástupcu. V prípade neprítomnosti Stavbyvedúceho musí byť na Stavenisku prítomný Zástupca stavbyvedúceho. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade neplnenia povinností Stavbyvedúceho na základe odôvodneného písomného oznámenia Objednávateľa ho nahradiť bezodkladne inou osobou. |
26.Cena za dielo je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov, Vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. |
27.Cena Plnenia zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa Projektovej dokumentácie a Stavebného povolenia až do doby odovzdania celého Diela Objednávateľovi, a to najmä, ale nie výlučne: |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, náklady na bezpečnosť majetku a nákladov na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, telefónneho a iného dočasného spojenia výlučne pre účely zhotovovania Diela, (ktoré zriadi a odstráni Dodávateľ) a to vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu. Informačná tabuľa bude mať rozmer 2m x 2m a bude obsahovať text s názvom stavby, čísla Stavebného povolenia a dňom jeho vydania, obchodné meno Objednávateľa, meno Projektanta, obchodné meno Dodávateľa, termíny začatia a dokončenia Diela, meno zodpovedného stavbyvedúceho ako aj prípadné ďalšie informácie požadované všeobecne záväznými právnymi predpismi; |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
- náklady na všetky bezpečnostné opatrenia do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, a to konkrétne projekty skutočného vyhotovenia, certifikáty, doklady o zhutnení podložia základovej špáry, doklady o odvoze a likvidácii stavebnej sute, revízne správy, záručné listy v kópii, doklady o vykonaní tlakových a tesnostných skúšok, návody na obsluhu a údržbu technologických zariadení, návody na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, pokiaľ sa takéto |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom; |
- vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute, náklady na geodetické vytýčenie pre účely vytyčovania realizácie Diela a nákladov na poistenie Diela; |
- porealizačné geodetické zameranie stavby Diela; |
- náklady spojené s dovozom materiálov a výrobkov zo zahraničia, (vrátane colných a iných poplatkov), dopravných nákladov, certifikácie výrobkov a materiálov; |
- náklady na vykonanie všetkých potrebných skúšok k realizácií, prevádzke a odovzdaniu Diela; |
- náklady na hlukovú štúdiu a svetlo-technický posudok; |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. na Stavenisku; |
- náklady na ochranu Staveniska, |
- náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty; |
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie zariadenia Staveniska a jeho likvidáciu; |
- náklady na akékoľvek vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); |
- náklady na projekt dočasného dopravného značenia a náklady na zriadenie mobilných chemických suchých WC; |
- osadenie statických terčov pre kontrolu statickej stability susedných objektov; |
- vytýčenie všetkých existujúcich podzemných inžinierskych sietí, v rozsahu podľa ich aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskoršie pri odovzdaní Staveniska; |
- náklady za dočasné zábery a rozkopávky verejných priestranstiev (chodníky, komunikácie); |
- akékoľvek iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy; |
- náklady na pravidelné čistenie komunikácií, ak došlo k ich znečisteniu stavebnými a/alebo dopravnými mechanizmami Dodávateľa a/alebo subdodávateľov pri zhotovovaní Diela a náklady na prípadné proti prašné opatrenia; |
- akékoľvek náklady na školenia a zaučenie prevádzkového technika (technikov) počas kompletizačných prác technológie a príprav na skúšky; |
- náklady spojené s prenájmom nehnuteľností potrebných na zriadenie Staveniska; |
- náklady spojené so stiahnutím, uložením a vrátením ornice na Stavenisko. |
- uchádzač je povinný započítať do ceny za zhotovenie diela 10% rozpočtovú rezervu, pričom vyhlásená cena nesmie byť prekročená. Uvedené objednávateľ požaduje z dôvodu, že žiadne naviac práce uhradené nebudú a uchádzač na základe poskytnutých podkladov musí predpokladať naviac práce priamo v cene |
- pomocné práce demontáže pôvodného bleskozvodu pre potreby zateplenia objektu musia byť zahrnuté v cene diela |
- v cene diela je zahrnutá aj možnosť farebného riešenia fasády zo strany objednávateľa, pričom objednávateľ je oprávnený vybrať si zo všetkých farieb vzorkovníka daného zatepľovacieho systému bez navýšenia ceny za dielo. Obdobné platí pri výbere farieb krytiny, parapetných dosiek a odkvapového systému. |
28.Dodávateľ vyhlasuje, potvrdzuje a zaručuje, že Dodávateľom predložená cenová kalkulácia – Cena Plnenia je úplná a záväzná a teda aj v prípade vzniku potreby činností, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, nevzniká Dodávateľovi nárok požadovať akékoľvek zvýšenie Ceny Plnenia. |
28./Pokračovanie: Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať. Cena Plnenia môže byť zvýšená výlučne po predchádzajúcej písomnej dohode Zmluvných strán. |
29.Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že Dodávateľ nie je oprávnený jednostranne započítať akúkoľvek svoju pohľadávku voči pohľadávke Objednávateľa. |
30.Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po odovzdaní diela. Objednávateľ sa zaväzuje uhradiť dohodnutú cenu za dielo na základe faktúry vystavenej dodávateľom do 60 dní odo dňa doručenia faktúry na adresu objednávateľa. |
31.Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku na základe odsúhlaseného súpisu zrealizovaných prác jednorázovo po protokolárnom prevzatí diela. |
32.Prílohou faktúry bude preberací protokol potvrdený oprávnenými zástupcami obidvoch zmluvných strán a súpisom zrealizovaných prác, rovnako potvrdeným dodávateľom a zodpovedným zástupcom objednávateľa. |
33.Ak bude protokol o odovzdaní a prevzatí diela obsahovať zoznam vád a nedorobkov je objednávateľ oprávnený neuhradiť vystavenú faktúru až do ich úplného odstránenia, pričom pôvodná splatnosť faktúry sa o tento čas predlžuje. |
34.Dodávateľom predložená faktúra musí byť vyhotovená v súlade s ustanovením zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
35.V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti, alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. |
36.Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
37.Dodávateľ dodá objednávateľovi 3 originály faktúry. Na faktúre bude označený predmet fakturácie presným názvom diela podľa zmluvy. |
38.Objednávateľ na predmetné dielo neposkytuje zálohu. |
39.Dodávateľ zodpovedá za čistotu a poriadok v mieste zhotovenia diela počas realizácie diela. |
40.Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za bezpečnosť a ochranu zdravia osôb v priestoroch realizácie diela. |
41.Dodávateľ zodpovedá za škodu, ktorú on alebo jeho prípadný subdodávateľ spôsobí objednávateľovi pri vykonávaní diela a zaväzuje sa uhradiť objednávateľovi všetky škody spôsobené zamestnancami dodávateľa alebo jeho prípadným subdodávateľom pri vykonaní diela. |
42.Zhotoviteľ diela musí byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod a rovnako jeho subdodávatelia musia spĺňať všetky predpoklady na realizáciu diela. |
43.Objednávateľ je oprávnený kontrolovať vykonávanie diela. Ak objednávateľ zistí, že dodávateľ vykonáva dielo v rozpore s jeho povinnosťami, je objednávateľ oprávnený dožadovať sa toho, aby dodávateľ odstránil vady vzniknuté vadným vykonávaním diela a dielo vykonal riadnym spôsobom. |
44.Ak dodávateľ zistí pri vykonávaní diela skryté prekážky týkajúce sa miesta, kde sa má dielo vykonať a tieto prekážky znemožňujú vykonanie diela dohodnutým spôsobom, je dodávateľ povinný oznámiť to bez zbytočného odkladu objednávateľovi. |
45.Objednávateľ sa zaväzuje poskytnúť dodávateľovi potrebnú súčinnosť pri realizácii diela. |
46.Dodávateľ prehlasuje, že má uzatvorené poistenie majetku a zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám výkonom činnosti a prevádzkou vrátane poistenia všetkej dokumentácie, materiálu proti strate, poškodeniu, zničeniu na výšku zaisťujúcu plnenie príslušnej poisťovne v súvislosti s celým dielom do výšky predmetu realizovaného diela. |
47.Zhotoviteľ je povinný predložiť poistnú zmluvu objednávateľovi najneskôr v deň prevzatia staveniska. Suma na poistnej zmluve musí byť minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Nepredloženie zmluvy sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o dielo. |
48.Poistenie sa zaväzuje dodávateľ udržiavať v platnosti a účinnosti po celú dobu trvania tejto zmluvy do odovzdania diela objednávateľovi. |
49.Objednávateľ odovzdá dodávateľovi stavenisko, zbavené faktických a právnych vád a nárokov tretích osôb do 2 prac. dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
50.Objednávateľ sa zaväzuje po celú dobu, po ktorú má dodávateľ vykonávať dielo podľa tejto zmluvy, zabezpečiť: prívod vody, elektrického prúdu s napätím 220 V, riadny prístup pre vykonávanie diela zamestnancom a vozidlám dodávateľa. |
51.Dodávateľ sa zaväzuje všetky prípadné zásahy do objektu a zariadení, spôsobené pri realizácii diela uviesť do pôvodného stavu kvalifikovaným pracovníkom. |
52.Dodávateľ je povinný zabezpečiť dodržiavanie zásad bezpečnosti pri práci v súlade s ustanoveniami Zákonníka práce a od neho sa odvíjajúcich predpisov. |
53.Dodávateľ vybaví svojich pracovníkov príslušnými ochrannými pracovnými pomôckami a zároveň zabezpečí výkon prác podľa ich druhu a charakteru tak, aby zodpovedali príslušným STN a platným právnym predpisom. |
54.Dodávateľ je pre oblasť požiarnej ochrany povinný zabezpečiť dodržiavanie zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov. |
55.Ak je dodávateľ v omeškaní s odovzdaním diela, alebo je v omeškaní s odstránením reklamovanej vady alebo vád, zistených pri odovzdaní diela, je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500 Eur za každý začatý deň omeškania. |
56.Dodávateľ zodpovedá za to, že dielo je zhotovené v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a platnými technickými predpismi a podmienkami zmluvy. |
57.Dodávateľ zodpovedá za to, že dielo bude mať v čase jeho odovzdania a prevzatia všetky zmluvne dohodnuté vlastnosti a že nemá vady, ktoré by znižovali hodnotu alebo schopnosť jeho využitia. |
58.Dodávateľ splní svoju povinnosť vykonať dielo jeho riadnym dodaním, montážou a protokolárnym odovzdaním predmetu zmluvy objednávateľovi. |
59.Dodávateľ sa zaväzuje písomne oznámiť objednávateľovi pripravenosť diela na odovzdanie a termín odovzdania oznámiť najmenej tri dni vopred v mieste plnenia. |
60.Dodávateľ je povinný viesť na stavbe stavebný denník v súlade so Stavebným zákonom a vyhláškou MŽP SR č. 453/2000 Z.z. ktorou sa vykonávajú niektoré ustanovenia Stavebného zákona, a to odo dňa začatia prác až do odstránenia poslednej vady, resp. nedorobku, zisteného pri preberacom konaní. |
61.Stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť trvale prístupný objednávateľovi, zápisy do neho robí dodávateľ v deň, kedy boli práce vykonané alebo nastali okolnosti, ktoré je potrebné riešiť. |
62.Zápisy do stavebného denníka môžu vykonávať okrem zástupcov dodávateľa, objednávateľa a projektanta aj poverení zástupcovia orgánov štátnej správy. |
63.Po ukončení prác na diele, je dodávateľ povinný bezodkladne stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
64.Nebezpečenstvo škody na diele prechádza na objednávateľa odovzdaním diela. |
65.Dodávateľ na vykonané práce dáva záruku 5 rokov na plnú funkčnosť a na fyzikálne vlastnosti. Dodávateľ nezodpovedá za vady, ktoré boli spôsobené cudzím zásahom do diela. |
66.Objednávateľ je povinný vady diela reklamovať u dodávateľa písomne bez zbytočného odkladu. Záručná doba začína plynúť odo dňa protokolárneho prevzatia diela objednávateľom. |
67.Dodávateľ sa zaväzuje odstrániť reklamované vady diela bezodkladne po uplatnení písomnej reklamácie, najneskôr do 5 dní podľa charakteru vady. |
68.Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade, že dodávateľ mešká s plnením diela, alebo jeho časti, o viac ako tri kalendárne dni po uplynutí lehoty na dokončenie diela podľa tejto zmluvy. Odstúpenie je účinné okamihom jeho doručenia druhej zmluvnej strane. |
69.Pri podstatnom porušení povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy môže oprávnená zmluvná strana okamžite písomne odstúpiť od zmluvy a požadovať od povinnej zmluvnej strany v súlade s platnou právnou úpravou náhradu preukázateľnej škody, ktorá jej vinou vznikla. |
70.Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie zmluvných povinností možno považovať porušenie akejkoľvek povinnosti vyplývajúcej z tejto zmluvy. |
71.Zmluvné strany výslovne vyhlasujú, že vzhľadom na význam včasného dokončenia diela pre objednávateľa, najmä vzhľadom na financovanie diela, sú jednotlivé zmluvné pokuty ako aj možnosti objednávateľa jednostranne ukončiť zmluvu pri jej porušení zo strany dodávateľa primerané a v súlade s dobrými mravmi a obchodnými zvyklosťami. |
72.Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán. |
73.Ostatné právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky. |
74.Dodávateľ berie na vedomie, že dielo je financované z prostriedkov Environmentálneho fondu. Na stavbe budú realizované len práce, ktoré určí objednávateľ na základe zmluvy o poskytnutí finančných prostriedkov (práce, ktoré boli predmetom verejného obstarávania). |
75.Objednávateľ môže od dodávateľa vyžadovať zábezpeku vo forme bankovej záruky vo výške 40% z celkovej ceny za dielo bez DPH. Takáto banková záruka musí byť platná a vymáhateľná po celú dobu vykonania diela, t.j. až pokým dodávateľ riadne a včas nevyhotoví a neukončí a objednávateľ takto dokončené dielo bez vád a nedorobkov neprevezme v súlade s podmienkami tejto zmluvy. |
76.Banková záruka sa bude riadiť ustanoveniami § 313 a nasl. Obchodného zákonníka, musí byť vydaná vo forme a s obsahom akceptovateľným pre objednávateľa ako neodvolateľná a bezpodmienečná banková záruka splatná na prvé písomné požiadanie, podľa ktorej príslušná renomovaná slovenská banka alebo pobočka zahraničnej banky na území Slovenskej republiky vyhlási, že uspokojí objednávateľa na základe písomného oznámenia objednávateľa adresovaného banke v prípade, že dodávateľ porušuje svoje záväzky vyplývajúce mu zo zmluvy a všeobecne záväzných právnych predpisov alebo podľa |
76./Pokračovanie: ustanovení § 306 Obchodného zákonníka bude nepochybné, že dodávateľ svoj záväzok nesplní, napr. pri vyhlásení konkurzu. |
77.Lehota platnosti zábezpeky bankovou zárukou končí najneskôr k termínu ukončenia diela (bez vád a nedorobkov), ku dňu prevzatia diela protokolárnym odovzdaním. |
78.Dodávateľ je oprávnený nahradiť bankovú záruku zložením sumy predstavujúcej 40% z celkovej ceny za dielo bez DPH do notárskej úschovy, alebo na účet objednávateľa alebo vinkulovaním na svojom účte v banke v prospech objednávateľa a to počas celej doby vykonania diela. |
79.Dodávateľ je oprávnený po odovzdaní diela fakturovať 95% celkovej ceny diela. Zvyšných 5% celkovej ceny diela bude dodávateľ oprávnený fakturovať až po uplynutí záručnej doby a po odstránení všetkých reklamovaných vád. |
80.Záruka na vyhotovené dielo je 60 mesiacov od riadneho odovzdania a prevzatia diela. |
81.V prípade, ak sa na predmete diela vyskytnú aj drobné vady a nedorobky, zaväzuje sa ich zhotoviteľ, na základe písomnej reklamácie objednávateľa odstrániť na vlastné náklady do 5 kalendárnych dní. V opačnom prípade budú odstránené na jeho náklady. |
82.V prípade neodôvodneného neprevzatia staveniska je zhotoviteľ povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 1000 Eur za každý aj začatý deň neprevzatia staveniska, až do jeho prevzatia, alebo do momentu odstúpenia objednávateľa od zmluvy o dielo. Tým nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody. |
83.Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o dielo v prípade akéhokoľvek porušenia zmluvných podmienok zo strany zhotoviteľa. V prípade odstúpenia od zmluvy o dielo ktoroukoľvek zmluvnou stranou sa zhotoviteľ zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške 10% z celkovej ceny diela bez DPH. |
84. Pred realizáciou diela je nevyhnutná obhliadka. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kružlov 94, Kružlov, Bardejov, Prešovský, Slovenská republika
02.05.2016 08:00 — 29.07.2016 15:00
1,00 kpl
211 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2016 13:12
21.03.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2016 08:14 - Vstupná ponuka | 204 000,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 166 996,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: