00311651
Obec Ivanovce
Ivanovce 1, Ivanovce, 91305, SVK
36396605
OB-BELSTAV, s.r.o.
č. 500, Podvysoká, 02352, SVK
Obecný úrad - rekonštrukcia, nadstavba a prístavba
rekonštrukcia, oprava, nadstavba, konštrukcia a izolácie strechy, elektroinštalácia, zdravotechnika, vykurovanie, zemné práce, zasklené steny, zasklené steny, plastové okná a vstupné zasklené steny, úpravy povrchov, izolácie proti vode, spevnené plochy, sadové a terénne úpravy, odpad
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obecný úrad - rekonštrukcia, nadstavba a prístavba
|
|
---|---|
Funkcia |
Pripravovaná rekonštrukcia a dostavba obecného úradu by mohla vyriešiť akútny nedostatok vhodných priestorov na uspokojenie spoločensko – športových, záujmových a duchovných potrieb obyvateľstva a zároveň by umožnila vytvoriť vhodné a dôstojné zázemie pre chod Obecného úradu. Estetickou a funkčnou úpravou exteriérov sa vytvoria nielen potrebné nástupové plochy, ale aj menší verejný priestor, ktorý ponúkne možnosť oddychu, relaxácie, pre starších občanov, priestor na hranie sa detí, športovanie mládeže a dospelých, ako aj plochy pre usporadúvanie spoločensko-kultúrnych podujatí v obci |
Nadstavbou jedného podlažia na objekt OU a dvojpodlažnou prístavbou vzniká pomerne veľkom pôdoryse dominantný objekt s viacerými funkciami a keďže sa jedná o budúce centrum obce |
Požadovaný rozsah prác na rekonštrukciu obecného úradu sa zrealizuje v znení a rozsahu podľa špecifikácie uvedenej v zmluve, sprievodnej dokumentácie, v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u a iných príslušných povolení a rozhodnutí a podmienok tejto zmluvy |
Predmet Diela (SO 01 Obecný úrad - rekonštrukcia, nadstavba a prístavba ) pozostáva z realizácie časti diela: Prípojka elektro, slaboprúdu , vodovodná prípojka, kanalizačná prípojka, vonkajšie terénne úpravy (spevnené plochy, zelené plochy) sú riešené ako novonavrhnuté a sú podrobne riešené v častiach elektroinštalácia, zdravotechnika, vykurovanie |
Celkové náklady stavby v členení podľa jednotlivých stavebných objektov a prevádzkových súborov boli stanovené podľa jednotlivých rozpočtov stavieb a zahrňujú náklady na : - práce HSV + PSV - stroje a zariadenia (PS) - VRN - kompletačnú činnosť - rozpočtovú rezervu |
Sprievodná a technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Sprievodná, súhrnná technická správa. pdf" |
Technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Technická správa.pdf" , zároveň sú pripojené aj Technická správa Elektro.pdf, Technická správa UK .pdf, Technická správa ZTI .pdf |
Výkaz - výmer k jednotlivým zadaniam stavebných prác objektu obecného úradu sú prílohami opisného formulára označeného názvom "Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Prílohou opisného formulára sú výkresové časti pod názvom Výkresová časť Architektúra.pdf, Výkresová časť Elektro.pdf, Výkresová časť UK.pdf a Výkresová časť ZTI.pdf |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
úprava verejného priestoru | projekt | 1 | ||
Zastavaná plocha objektu | m2 | 450,46 | ||
Obecný úrad | m2 | 373,30 | ||
Spevnené plochy | m2 | 77,16 | ||
Obostavaný priestor | m3 | 2.534,80 | ||
Úžitková plocha celkom | m2 | 9.136,84 | ||
Výška objektu | m | +8,39 (10,230) |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Členenie stavby na stavebné a inžinierske objekty: | |
Objekt : SO 01 Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Sprievodná, súhrnná technická správa. pdf (Dokumentácia pre stavebne konanie), Technická správa k objektu.pdf |
Objekt : Zt01 Zdravotechnika - (OU - rekonštrukcia, prístavba a nadstavba) | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Objekt: El01 Elektroinštalácia | |
Časť: E1 - 01 Elektromerový rozvádzač RE | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Časť: E2 - 02 Vnútorná elektroinštalácia | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Časť: E3 - 03 Bleskozvod | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Časť: E5 - 05 Premiestnenie hlásiča CO | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Zadanie VV - Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba .pdf" |
Projekt obnovy "Obecný úrad- rekonštrukcia, nadstavba a prístavba" rieši: | |
- dobudovaním a rekonštrukciou obecného úradu (jeho úpravou sa dosiahne vytvorenie dôstojného centra obce s atraktívnou náplňou a vyrieši sa tým akútny nedostatok vhodných priestorov na uspokojenie spoločensko – športových, záujmových a duchovných potrieb obyvateľstva a zároveň by umožnila vytvoriť vhodné a dôstojné zázemie pre chod Obecného úradu | |
- estetickou a funkčnou úpravou exteriérov sa vytvoria nielen potrebné nástupové plochy, ale aj menší verejný priestor, ktorý ponúkne možnosť oddychu, relaxácie, pre starších občanov (riešené v samostatnom projekte, ktorý nie je súčasťou tohto zadania ), priestor na hranie sa detí, športovanie mládeže a dospelých | |
-prístavbu objektu so všetkými potrebami budúcej funkcie priestorov, podlahy, úprav vnútorných stien, sociálno hygienické zariadenia, izoláciu proti vlhkosti, rekonštrukciu a vybudovanie spevnených plôch (vrátane rampy pre imobilných návštevníkov), rekonštrukciu interiérových a exteriérových povrchov, elektroinštaláciu, vykurovanie, zdravotechniku a tepelnú izoláciu objektu | |
projekt v tejto etape nerieši dobudovanie podkrovia, okrem galérie, ktorá súvisí s viacúčelovou sálou | |
Pre danú navrhovanú stavbu nie je potrebný záber pôdneho fondu, na riešenom území sa nenachádzajú žiadne objekty, ktoré je potrebné asanovať, ani potreba výrobu stromov, upravia sa kríky a orežú sa stromy. Počas realizácie nedôjde k narúšaniu kvality životného prostredia, ani zásahu do žiadneho ochranného pásma, prírody, či kultúrne cennej lokality, ani objektu. Odpad, ktorý vznikne pri stavebných prácach je potrebné roztriediť podľa toho, či môže byť ešte použitý ako druhotná surovina, alebo je potrebná jeho likvidácia, a to odvozom na legalizovanú skládku. |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem , schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1,3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Dodávateľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.7 OPET. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.6. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.7. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
2.8. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.9. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých alebo schválených Objednávateľom |
2.11. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, táto je možná len, ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
2.12 Pokiaľ, na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov a výrobkov určených k vykonaniu Diela, musia dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.13. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
Dodávateľ je povinný: |
2.14. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.17. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
2.18. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebných výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie a pod. |
2.19 Dodávateľ vyhlasuje, že mu je známe technické riešenie Diela, že sa oboznámil s požiadavkami objednávateľa, preštudoval všetky dostupné podklady a má potrebné údaje súvisiace s predmetom plnenia Zmluvy |
2.20 Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu diela ( doklad o stavebnom povolení a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo , Projektová dokumentácia, Výkaz výmer ) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmluvy mu bol rozhodnutím riadiaceho orgánu poskytnutý nenávratný finančný príspevok |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných dní od momentu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu bolo doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do deväť (9) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
-materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
-príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
-náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
-zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
-mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
-náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba) |
-zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
-zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela vr. porealizačného geodetického zamerania stavby Diela |
-náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
-náklady spojené s vytýčením existujúcich podzemných inžinierskych sietí v rozsahu podľa aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr pri odovzdaní staveniska |
-náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
-akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii . Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote a podľa požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 4.2 a ďalších uvedených podmienok vzťahujúcich sa k výkazu výmer, považuje to Objednávateľ za podstatné porušenie Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
- zmluvnej pokuty vo výške 1000,00 Eur a to aj opakovane |
- využitia inštitútu odstúpenia od Zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy, |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“) |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.6., 2.7. a 8.3. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000,00 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
7.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov: |
7.2.1 ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania |
7.2.2 ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.2.3 Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch 4.2 a 7. je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH. |
7.2.4 Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie- |
- za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR |
8.5. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska na Dielo, v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 , Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
9. Iné: |
9.1. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
9.2. Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH |
9.3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného - |
- finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Slovenská republika
31.10.2017 12:00
1,00 projekt
441 507,18
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2016 12:08
21.03.2016 12:10
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2016 13:14 - Vstupná ponuka | 441 000,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 12:09 - Najvýhodnejšia ponuka | 322 300,24 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: