00641383
Mestská časť Bratislava - Podunajské Biskupice
Trojičné nám. 11, Bratislava, 82561, SVK
13951068
Ing. arch. Zuzana Dudáková - per - A - per
J. Smreka 10, Bratislava - Devínska Nová Ves, 84107, SVK
Vypracovanie projektovej dokumentácie pre rekonštrukciu plochej strechy
projekt, projektová dokumentácia
Služba
12. Architektonické služby; inžinierske služby a integrované inžinierske služby; urbanistické plánovanie a záhradná architektúra; súvisiace vedecké a technické poradenstvo, technické testovania a analýzy
1. Vypracovanie projektovej dokumentácie pre rekonštrukciu plochej strechy
|
|
---|---|
Funkcia |
Vypracovanie projektovej dokumentácie v stupni realizačný projekt rekonštrukcia a zateplenie strechy MŠ a autorský dozor počas realizácie. |
Predmet zákazky musí byť spracovaný v súlade so zákonom č. 50/76 Zb. v znení neskorších predpisov a príslušnými STN a všeobecno-technickými požiadavkami na výstavbu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Projektová dokumentácia v stupni realizačného projektu v listinnej forme | komplet | 6 | ||
PD v digitálnej forme | ks | 2 | ||
Rozpočet ( slepáky ) | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
VYMEDZENIE PREDMETU ZÁKAZKY: | |
1. Predmetom zákazky je vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na realizáciu rekonštrukcie plochej strechy | |
2. Dokumentácia bude riešiť rekonštrukciu plochej strechy MŠ - zateplenie strechy, vrátane návrhu skladby na uzatvorenie otvorov po odstránení pôvodných svetlíkov | |
DOKUMENTÁCIA BUDE OBSAHOVAŤ: | |
1. Sprievodná správa, Súhrnná technická správa, celková situácia rekonštrukcie strechy. | |
2. Stavebné výkresy rekonštrukcie strechy (predovšetkým pôdorysy rezy a pohľady, obsahujúce jednotlivé druhy konštrukcií a časti strechy. | |
3. Stavebné výkresy rekonštrukcie strechy ( detaily zastrešenia otvorov po svetlíkoch). | |
4. Statické posúdenie strechy v častiach po odstránených svetlíkoch. | |
5. Projekt organizácie výstavby ( ktoré bude zohľadňovať čo najmenší rozsah zabratia verejného priestranstva ). | |
6. Rozpočet vo formáte Excel, Výkaz výmer vo formáte Excel. | |
7. Technické riešenie a rozsah dokumentácie bude zodpovedať požiadavkám objednávateľa. | |
8. Dokumentáciu v štádiu spracovania je nutné min. 3x odsúhlasiť zástupcom objednávateľa. ( vstupná konzultácia, konzultácia v štádiu rozpracovanosti projektu a konzultácia pred finalizáciou PD ) | |
Dodávateľ - zhotoviteľ predloží | doklad o oprávnení podnikať, fotokópiu s uvedením požadovanej činnosti k predmetu zákazky |
Dodávateľ - zhotoviteľ predloží | kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti projektanta |
Dodávateľ - zhotoviteľ predloží | zoznam projektantov a iných odborne spôsobilých osôb, ktoré sa zúčastnia na vypracovávaní PD |
Obsah projektovej dokumentácie | projekt požiarnej ochrany |
Obsah projektovej dokumentácie | projekt bleskozvodu |
Obsah projektovej dokumentácie | projekt zdravotechnika, v prípade potreby nových strešných zvodov |
Názov |
Vzhľadom na charakter stavby celková cenová ponuka uchádzača bude zohľadňovať aj náklady na výkon autorského dozoru počas výstavby a inžinierskej činnosti. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo v rámci tejto cenovej ponuky u zhotoviteľa požiadať o doplnenie, resp. technické prepracovanie určitej časti dokumentácie v prípade, že legislatívny proces povolenia stavby si to bude vyžadovať. |
Upozorňujeme na možnú obhliadku miesta stavby za účelom získania všetkých informácií potrebných pre dodania služby. V prípade, že projekčné riešenie nezohľadní vecné a technické potreby stavby, budú voči zhotoviteľovi projektového riešenia uplatnené sankcie v rozsahu zmluvného záväzku. |
Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti ceny, vo výške 60 % z celkovej zmluvnej ceny, za projektovú dokumentáciu vzniká dodaním projektovej dokumentácie. |
Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti ceny, vo výške 40 % z celkovej zmluvnej ceny, za výkon autorského dozoru počas výstavby a inžinierskej činnosti vzniká po ukončení a odovzdaní diela objednávateľovi. |
Projektová dokumentácia musí byť dodaná objednávateľovi najneskôr do 14 dní od momentu vzniku Zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Trojičné námestie č. 11, Bratislava - m. č. Podunajské Biskupice, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
11.04.2016 12:00
1,00 súbor
1 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2016 10:28
21.03.2016 16:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.03.2016 12:36 - Vstupná ponuka | 1 800,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 16:19 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: