00316679
Obec Turčianske Jaseno
Turčianske Jaseno 24, Turčianske Jaseno, 03802, SVK
44496788
FISgroup ASSET, spol. s r.o.
Považská 23, Bratislava, 83103, SVK
Obecný úrad - kultúrno/spoločenské centrum, obnova objektu
rekonštrukcia, oprava, zateplenie objektu , elektroinštalácia, hygienické zariadenia, búranie, vykurovanie, žľaby, zvody, bleskozvod, odpad, montáž šikmej nájazdovej rampy, spevnené plochy
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obecný úrad - kultúrno/spoločenské centrum, obnova objektu
|
|
---|---|
Funkcia |
Navrhovanou obnovou budovy obecného úradu sa výrazne zvýši kvalita pôvodného stavebného diela a zlepší sa komfort užívania a prevádzky stavby. Rozsah prác je zameraný na zateplenie objektu a strechy podkrovia-pôjd, stavebné úpravy - oprava vonkajších omietok, výmena okien a zasklených stien, parapetov, výmena a oprava klampiarskych výrobkov žľaby, zvodov, bleskozvodu, montáž šikmej nájazdovej rampy - exteriérovej, parkové lavičky, smetné koše, reklamná vitrína, plastové okná a dvere,zábradľový systém nerez |
Navrhované technické riešenie predstavuje celoplošne zateplenie vonkajších častí obvodového plášťa, čím sa odstránia nedostatočné tepelno-izolačné vlastnosti pôvodných murív obvodového plášťa. Zateplením sa zabráni aj zatekaniu muriva v trhlinách a postupnému zvetrávaniu obvodového plášťa. |
Požadovaný rozsah stavebných prác na obnove objektu budovy obecného úradu sa zrealizuje v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvných podmienok. |
Sprievodná a technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Sprievodná, súhrnná technická správa. pdf" |
Technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Technická správa.pdf" |
Výkaz - výmer k jednotlivým zadaniam stavebných prác objektu obecného úradu sú prílohami opisného formulára označeného názvom "Zadanie VV - Obecný úrad-kultúrno-spoločenské centrum, obnova objektu .pdf" a prílohou opisného formulára je aj Príloha č.1 k zadaniu elektroinštalácia pod názvom "Zadanie VV (Príloha č.1) - elektroinštalácia. pdf" |
Prílohou opisného formulára sú výkresové časti pod názvom Výkresová časť Architektúra.pdf a Výkresová časť Elektro.pdf |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obecný úrad- kultúrno/spoločenské centrum, obnova objektu | projekt | 1 | ||
Zastavaná plocha objektu | m2 | 310,760 | ||
Obostavaný priestor objektu | m3 | 2.976,960 | ||
Úžitková plocha celkom | m2 | 743,210 | ||
- úžitková plocha 1PP | m2 | 245,800 | ||
- úžitková plocha 1NP | m2 | 243,600 | ||
- úžitková plocha 2NP - podkrovie | m2 | 253,810 | ||
Výška objektu | m | +12,280 | ||
Rozsah stavebných prác podľa výkazu výmer : | projekt | 1 | ||
Priečky z tvárnic YTONG hr. 150 mm P4-500 hladkých, na MVC a maltu YTONG (150x249x599) | m2 | 18,910 | ||
Betón stropov doskových a trámových, železový tr. C 25/30 | m3 | 1,719 | ||
Debnenie stropov doskových zhotovenie-dielce | m2 | 9,550 | ||
Debnenie stropov doskových odstránenie-dielce | m2 | 9,550 | ||
Výstuž stropov doskových, trámových, vložkových,konzolových alebo balkónových, 10505 | t | 0,258 | ||
Valcované nosníky dodatočne osadzované do pripravených otvorov bez zamurovania hláv č.14 až 22 | t | 0,408 | ||
Tyč oceľová prierezu L rovnoramenný uholník 110x110x10 mm, ozn.11 373 podľa EN ISO S235JRG1 | t | 0,437 | ||
Zakrývanie výplní vnútorných okenných a dverných otvorov | m2 | 85,170 | ||
Oprava vnútorných vápenných omietok stropov železobetónových rovných tvárnicových a klenieb, opravovaná plocha nad 10 do 30 % hladkých | m2 | 489,400 | ||
Oprava vnútorných vápenných omietok stien, v množstve opravenej plochy nad 10 do 30 % hladkých | m2 | 1 035,400 | ||
Príprava vnútorného podkladu stien Weber - Terranova, podkladný náter weber 700 | m2 | 33,520 | ||
Vnútorná omietka stien jadrová zo zmesi Weber - Terranova, weber.mvc 630 UNI | m2 | 33,520 | ||
Vnútorná sanačná omietka stien weber.san podhoz WTA, krytie 100% | 49,200 | 49,200 | ||
Vnútorná sanačná omietka stien weber.san vyrovnávací WTA, hr. 20 mm | m2 | 49,200 | ||
Vnútorná sanačná omietka stien weber.san sanačná WTA, hr. 20 mm | m2 | 49,200 | ||
Vnútorná omietka stien tenkovrstvová Weber - Terranova štruktúrovaná roztieraná jemnozrnná | m2 | 20,720 | ||
Príprava vonkajšieho podkladu podhľadov Weber - Terranova, podkladný náter weber 700 | m2 | 66,240 | ||
Vonkajšia omietka podhľadov jadrová zo zmesi Weber - Terranova, weber.mvc grobputz 004 | m2 | 66,240 | ||
Vonkajšia omietka podhľadov tenkovrstvová Weber - Terranova, silikón - silikátová, weber.pas clean, roztieraná jemnozrnná | m2 | 66,240 | ||
Oprava vonkajších omietok vápenných a vápenocem. stupeň členitosti III - 30 % opravovanej plochy | m2 | 661,598 | ||
Príprava vonkajšieho podkladu stien napr. Weber - Terranova, podkladný náter weber 700 | m2 | 595,358 | ||
Vonkajšia omietka stien jadrová zo zmesi Weber - Terranova, weber.mvc grobputz 004 | m2 | 595,358 | ||
Vonkajšia sanačná omietka stien weber.san evoluzione, hr. 30 mm | m2 | 19,570 | ||
Vonkajšia sanačná omietka stien weber.san podhoz WTA, krytie 100% | m2 | 19,570 | ||
Vonkajšia omietka stien tenkovrstvová Weber - Terranova weber.pas clean roztieraná jemnozrnná | m2 | 529,098 | ||
Vonkajšia omietka stien Weber - Terranova, marmolit, mramorové zrná, strednozrnná | m2 | 66,260 | ||
Kontaktný zatepľovací systém hr. 120 mm - riešenie pre sokel (XPS), skrutkovacie kotvy | m2 | 38,960 | ||
Kontaktný zatepľovací systém hr. 160 mm Weber - Terranova THERM - EXLUSIVE (kamenná vlna), skrutkovacie kotvy | m2 | 456,700 | ||
Kontaktný zatepľovací systém ostenia hr. 20 mm Weber - Terranova THERM - EXLUSIVE (kamenná vlna) | m2 | 72,398 | ||
Opravný poter CEMIX, oprava dutín a výtlkov v poteroch, Polymércementový poter 40 MPa, ozn. 070, hr. 20 mm | m2 | 109,200 | ||
Osadenie odpadkového koša kotevnými skrutkami na pevný podklad | ks | 2,000 | ||
Odpadkový kôš 50l, štvorcový pôdorys, opláštený tropickým drevom-lamely | ks | 2,000 | ||
Osadenie parkovej lavičky kotvenými skrutkami bez zabetonovánia nôh na pevný podklad | ks | 5,000 | ||
Parková lavička konštr.v pohľad. stave hlin. zliatina, sedadlo bez operadla z borovicového dreva, dĺžka 1,8 m ks 5,000 | ks | 5,000 | ||
Osadenie reklamnej vitríny, informačného nosiča kotvenými skrutkami bez zabetonovánia nôh na pevný podklad | ks | 2,000 | ||
INFO Osvetlená informačná skriňa, využitelná ,jednostr.,osvetlená, k inštalácii na stenu | ks | 2,000 | ||
Montáž kvetináča so zabetónovaním oceľového rámu | ks | 6,000 | ||
Kvetináč dekoratívny, záhradný 620/620/900 | ks | 6,000 | ||
Montáž lešenia ľahkého pracovného radového s podlahami šírky nad 1, 00 do 1,20 m a výšky do 10 m | m2 | 816,634 | ||
Príplatok za prvý a každý ďalší i začatý mesiac použitia lešenia šírky nad 1,00 do 1,20 m, výšky do 10 m | m2 | 816,634 | ||
Demontáž lešenia ľahkého pracovného radového a s podlahami, šírky nad 1,00 do 1,20 m výšky do 10 m | m2 | 816,634 | ||
Ochranné zábradlie na lešeňových rúrkových konštrukciách jednotyčové | m | 379,900 | ||
Ochranná sieť na boku lešenia zo siete Baumit - montáž | m2 | 816,634 | ||
Demontáž ochrannej siete na boku lešenia zo siete Baumit | m2 | 816,634 | ||
Čistenie budov umývaním vonkajších plôch okien a dverí | m2 | 85,170 | ||
Vyčistenie budov pri výške podlaží do 4m | m2 | 737,050 | ||
Vyčistenie ostatných objektov akejkoľvek výšky - okolie stavby | m2 | 113,970 | ||
Osadenie mreže do pripravených otvorov, bez ich dodania so zaliatím cementovou maltou | ks | 2,000 | ||
Ventilačná mreža exteriérová | ks | 2,000 | ||
Osadenie ostatných výrobkov do muriva, so zaliatím cementovou maltou (bez dodávky) | ks | 2,000 | ||
Nástenná rozvádzačová skriňa | ks | 2,000 | ||
Búranie dlažieb, z kamen., cement., terazzových, čadičových alebo keram. dĺžky , hr.nad 10 mm, -0,06500t | m2 | 74,400 | ||
Vyvesenie kovového dverného krídla do suti plochy nad 2 m2 | ks | 6,000 | ||
Vybúranie kovových dverových zárubní plochy do 2 m2, -0,07600t | m2 | 9,675 | ||
Odsekanie a odobratie stien z obkladačiek vnútorných nad 2 m2, -0,06800t | m2 | 20,340 | ||
Zvislá doprava sutiny a vybúraných hmôt za prvé podlažie nad alebo pod základným podlažím | t | 8,035 | ||
Zvislá doprava sutiny a vybúraných hmôt za každé ďalšie podlažie | t | 16,070 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku do 1 km | t | 8,035 | ||
Odvoz sutiny a vybúraných hmôt na skládku za každý ďalší 1 km | t | 120,525 | ||
Vnútrostavenisková doprava sutiny a vybúraných hmôt do 10 m | t | 8,035 | ||
Poplatok za skladovanie - betón, tehly, dlaždice (17 01 ), ostatné | t | 8,035 | ||
Uloženie sutiny na skládku s hrubým urovnaním bez zhutnenia | t | 8,035 | ||
Presun hmôt pre opravy a údržbu objektov vrátane vonkajších plášťov výšky do 25 m | t | 73,661 | ||
Zakrývanie tepelnej izolácie podláh fóliou | m2 | 247,650 | ||
UNIVENTA špeciálna polyetylénová fólia - zosilnená izolácia | m2 | 284,798 | ||
Montáž tepelnej izolácie stien minerálnou vlnou, celoplošným prilepením | m2 | 49,700 | ||
ISOVER Uni kamenná vlna hrúbka 100 mm | m2 | 50,694 | ||
Montáž parotesnej fólie na steny | m2 | 49,700 | ||
Parozábrana - fólia PVC hrúbka 0,2 mm | m2 | 57,155 | ||
Montáž tepelnej izolácie striech šikmých prichytená pribitím a vyviazaním na latovanie medzi a pod krokvy hr. nad 10 cm | m2 | 377,780 | ||
Tepelné izolácie šikmých striech NOBASIL MPS, čadičová minerálna izolácia - doska 180x600x1000 | m2 | 385,336 | ||
Tepelné izolácie šikmých striech NOBASIL MPS, čadičová minerálna izolácia - doska 140x600x1000 | m2 | 385,336 | ||
Parozábrana | m2 | 434,447 | ||
Presun hmôt pre izolácie tepelné v objektoch výšky nad 6 m do 12 m | % | 0,000 | ||
Montáž podbíjania stropov a striech rovných z hrubých dosiek na zraz | m2 | 377,780 | ||
Doska drevoštiepková OSB 3 PD4 2500x675x22 mm | m2 | 377,780 | ||
Spojovacie prostriedky pre záklop, stropnice, podbíjanie - klince, svorky | m3 | 8,311 | ||
Presun hmôt pre konštrukcie tesárske v objektoch výšky do 12 m | t | 4,860 | ||
LINDAB hladká tabuľa Plastizol tvrdá FOP/FA do 30° | m2 | 61,630 | ||
Demontáž krytiny hladkej strešnej z tabúľ 2000 x 670 mm, do 30st., -0,00751t | m2 | 61,630 | ||
Demontáž žľabov pododkvap. štvorhranných rovných, oblúkových, do 30st. rš 500 mm, -0,00440t | m | 94,540 | ||
Demontáž kotlíka kónického, so sklonom žľabu do 30st., -0,00110t | ks | 6,000 | ||
Montáž oplechovania parapetov z hliníkového Al plechu, vrátane rohov r.š. 330 mm | m | 55,150 | ||
príslušenstvo parapety vonkajšie hliníkové lakované 1mm, biele a hnedé, dĺžky 6m, š.340mm, obj.č.216 MASLEN | m | 55,150 | ||
Demontáž oplechovania parapetov rš od 100 do 330 mm, -0,00135t | m | 55,150 | ||
Demontáž oplechovania ríms rš od 600 do 800 mm, -0,00395t | m | 10,500 | ||
Demontáž odpadových rúr kruhových, s priemerom 150 mm, -0,00356t | m | 33,900 | ||
Oplechovanie ríms Lindab rš 600 mm | m | 10,500 | ||
Odpadné rúry PP kruhové rovné D 120 mm | m | 33,900 | ||
Odpadné rúry PP výtokové koleno 120 mm | ks | 6,000 | ||
Odpadné rúry PP lapač nečistôt RT s objímkou MRT univerzálny | ks | 6,000 | ||
Žľaby PP podokapné polkruhové R s hákmi K 33 veľkosť 150 mm | m | 94,540 | ||
Žľaby PP kotlík SOK k polkruhovým žľabom veľkosť 125 mm | ks | 6,000 | ||
Žľaby PP filtračná vložka kotlíka RSIL veľkosť 125 mm | ks | 6,000 | ||
Presun hmôt pre konštrukcie klampiarske v objektoch výšky nad 6 do 12 m | % | 0,000 | ||
Montáž okien a dvier plastových pre občiansku a bytovú výstavbu, za 1 bm montáže | m | 21,900 | ||
Plastové okná a dvere, otvaravo-sklopné | m2 | 9,675 | ||
Presun hmot pre konštrukcie stolárske v objektoch výšky nad 6 do 12 m | % | 0,000 | ||
Montáž zábradlia rovného z profilovej ocele na oceľovú konštrukciu | m | 43,600 | ||
Zábradlový systém nerez, zvislá výplň | m | 43,600 | ||
Montáž šikmej nájazdovej rampy - exteriérovej | m | 14,785 | ||
Šikmá nájazdová rampa, exteriérová | m | 14,785 | ||
Presun hmôt pre kovové stavebné doplnkové konštrukcie v objektoch výšky nad 6 do 12 m | % | 0,000 | ||
Montáž obkladov schodiskových stupňov dlaždicami do malty veľ. 150 x 150 mm | m2 | 15,800 | ||
Montáž profilu schodiskovej hrany | m | 9,000 | ||
Schodová lišta, exteriérová, mrazuvzdorná | m | 9,000 | ||
Montáž podláh z obkladačiek gres kladených do tmelu flexibil. mrazuvzdorného veľ. 300 x 300 mm | m2 | 195,880 | ||
Dlaždice keramické Taunus - gres Mackenzie 300x300 | m2 | 211,680 | ||
Montáž podláh z dlaždíc keramických do tmelu v obmedzenom priestore veľ. 300 x 300 mm | m2 | 14,400 | ||
Dlaždice keramické - 300x300 | m2 | 15,120 | ||
Presun hmôt pre podlahy z dlaždíc v objektoch výšky nad 6 do 12 m | % | 0,000 | ||
Montáž obkladov stien z obkladačiek hutných, keramických do tmelu, škar. Ceresit CE 33 400x300 mm | m2 | 33,140 | ||
CONCEPT obkladačka, rozmer 298x398x10 mm, farba svetlo béžová | m2 | 33,803 | ||
Presun hmôt pre obklady keramické v objektoch výšky nad 6 do 12 m | % | 0,000 | ||
Odstránenie starých náterov z kovových stavebných doplnkových konštrukcií oceľovou kefou | m2 | 16,920 | ||
Nátery kov.stav.doplnk.konštr. syntet. na vzduchu schnúce dvojnás.1x email a tmelením - 105µm | m2 | 16,920 | ||
Nátery kov.stav.doplnk.konštr. syntetické na vzduchu schnúce základný - 35µm | m2 | 16,920 | ||
Pačokovanie vápenným mliekom dvojnás. s obrúsením a presadrovaním v miestnostiach výšky do 3, 80 m | m2 | 1 524,800 | ||
Zakrývanie otvorov, podláh a zariadení fóliou v miestnostiach alebo na schodisku | m2 | 85,170 | ||
Zakrývanie podláh a zariadení papierom v miestnostiach alebo na schodisku | m2 | 737,050 | ||
Maľby z maliarskych zmesí Weber - Terranova, ručne nanášané weber.ton Profi plus na jemnozrnný podklad výšky do 3, 80 m | m2 | 1 524,800 | ||
Elektroinštalácia - montáž "podrobný popis v rozpočte elektro - príloha č.1" | komplet | 1,000 | ||
Elektroinštalácia - dodávka "podrobný popis v rozpočte elektro - príloha č.1" | komplet | 1,000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Členenie stavby na stavebné a inžinierske objekty: | |
St01 - Obecný úrad- kultúrno/spoločenské centrum, obnova objektu | podrobná špecifikácia stavebných prác je uvedená v prílohe Zadanie VV - Obecný úrad-kultúrno-spoločenské centrum, obnova objektu.pdf |
El01 - Elektroinštalácia - Obecný úrad- kultúrno/spoločenské centrum,obnova objektu | podrobná špecifikácia stavebných prác je uvedená v prílohe Zadanie VV (Príloha č.1) - elektroinštalácia.pdf |
Projekt obnovy objektu obecného úradu rieši: | |
zateplenie objektu a strechy podkrovia-pôjd, stavebné úpravy - oprava vonkajších omietok, výmena okien a zasklených stien, parapetov, výmena a oprava klampiarskych výrobkov žľaby, zvodov, bleskozvodu, montáže šikmej nájazdovej rampy - exteriérovej, parkové lavičky, smetné koše, reklamnú vitrínu, plastové okná a dvere, nájazdovej rampy - exteriérovej, zábradľový systém nerez, | |
sanácia vnútorných omietok proti vlhkosti, rekonštrukcia interiérových a exteriérových povrchov-vonkajšie dlažby, výmena vykurovacích akumulačných telies, úpravy v časti interiéru – hygienických zariadení | |
-docieli sa zlepšenie teplotechnických vlastností konštrukcií, ktoré ovplyvňovali pohodu prevádzky obecného úradu, dôjde ku zníženiu spotreby vykurovacej energie, | |
Pre danú navrhovanú stavbu nie je potrebný záber pôdneho fondu, na riešenom území sa nenachádzajú žiadne objekty, ktoré je potrebné asanovať, ani potreba výrobu stromov. Počas realizácie nedôjde k narúšaniu kvality životného prostredia, ani zásahu do žiadneho ochranného pásma, prírody, či kultúrne cennej lokality, ani objektu. Odvoz a miesto skládky odpadu z búracích a zatepľovacích prác zabezpečí dodávateľ na riadenú skládku, na základe zmluvy o likvidácii odpadov. |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem , schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1.3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Dodávateľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.7 OPET. |
1.4. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na diele, stavbe ako celku, zariadeniach stavby či stavenisku, ako aj za škody tretích osôb a vecí, za ktoré zodpovedá zhotoviteľ, jeho zamestnanci, pracovníci, poverené tretie osoby alebo subdodávatelia. Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť prípadne nahradiť objednávateľovi akúkoľvek škodu, ktorú zapríčinil alebo spôsobil pri realizácii diela, alebo za ktorú zodpovedá a to obnovením do pôvodného stavu poškodenú časť stavby alebo náhradu škody v plnej výške |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi |
2.11. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.12. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.13. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
Dodávateľ je povinný: |
2.14. Dodávateľ vypracuje časový harmonogram stavebných prác a pri realizácii diela je povinný dodržať časový harmonogram, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy o dielo |
2.15. V prípade, ak nebude dodávateľ dodržiavať časový harmonogram v zmysle bodu 2.14 tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,00 Eur za každý deň omeškania |
2.16. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.17. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.18. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.19. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
2.20. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebnžých výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmluvy mu bol rozhodnutím riadiaceho orgánu poskytnutý nenávratný finančný príspevok |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momentu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu bolo doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do dvoch (2) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska ( dielo sa zrealizuje v mesiacoch máj - september 2017) |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
-materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
-príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
-náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
-zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
-mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
-náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba) |
-zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
-zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela vr. porealizačného geodetického zamerania stavby Diela |
-náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
-náklady spojené s vytýčením existujúcich podzemných inžinierskych sietí v rozsahu podľa aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr pri odovzdaní staveniska |
-náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
-akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlačenej a elektronickej verzii . Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy, |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“) |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9. Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ustanovení bodov 2.7., 2.8. ,4.2., 8.4. a 8.5. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000,00 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
7.2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov: |
7.2.1. ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania |
7.2.2. ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.2.3. Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch 2.7., 2.8., 4.2., 8.4. a 8.5. je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH |
7.2.4. Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie- |
- za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4. Dodávateľ do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi doklad o: - zavedenom systéme environmentálneho manažérstva (ISO 14 001, EMAS, apod.) |
- Systému manažérstva bezpečnosti 18001:2007, resp. inými environmentálnymi normami, minimálne v rozsahu činnosti na predmet činnosti uskutočňovanie stavieb a ich zmien, resp. pozemné stavby vydaného nezávislou inštitúciou |
- predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou integrovaného manažérskeho systému EN ISO 9001:2008 |
Verejný obstarávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu |
8.5.Dodávateľ stavebných prác vypracuje a dá schváliť konkrétny plán BOZP, kde musí rešpektovať všetky dôležité požiadavky počas výstavby podľa Predpisu č. 147/2013 Z. z. Vyhláška Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri stavebných prácach a prácach s nimi súvisiacich a podrobnosti o odbornej spôsobilosti na výkon niektorých pracovných činností a tento predloží pri začatí realizácie stavebných prác |
8.6. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR |
8.7. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska na Dielo, v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 , Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
9. Iné: |
9.1. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný |
9.2. Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH |
9.3. Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného - |
- finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Turčianske Jaseno 24, Turčianske Jaseno, Martin, Žilinský, Slovenská republika
30.09.2017 12:00
1,00 projekt
169 566,85
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.03.2016 09:50
21.03.2016 10:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.03.2016 07:59 - Vstupná ponuka | 168 000,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 138 971,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: