00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
36414930
MIKOMIX, spol. s r.o.
Družínska 897, Rosina, 01322, SVK
Dostavba 6. pavilónu
Stavebné úpravy
Stavebná práca, Služba
1. Opravy a údržba
1. Dostavba 6. pavilónu
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú stavebné úpravy spojené s realizáciou I. etapy dostavby existujúceho 6. pavilónu v areáli nemocnice podľa vypracovaného projektu pre dobudovanie chýbajúcich priestorov pre jednotlivé kliniky. |
Predmet zákazky sa člení na stavebné objekty: SO 01 Architektúra a KPS, SO 01 Dátové rozvody a telefónne rozvody, SO 01 Elektroinštalácia silnoprúd, SO 01 EPS, HSP, SO 01 Rozvody medicinálnych plynov, SO 01 Statika, SO 01 Vykurovanie, SO 01 Vzduchotechnika, chladenie, SO 01 Zdravotechnika, SO 01 Zdravotechnická technológia, SO 02 Komunikácia a spevnené plochy, SO 03 Teplovodná prípojka, SO 04 Skrátenie plynu, SO 05 Prípojka vodovodu, SO 06 NN Prípojka. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
SO 01 Statika, SO 01 Architektúra a KPS viď príloha - Výkaz výmer Architektúra a statika | Kpl | 1 | ||
SO 01 Dátové rozvody a telefónne rozvody viď príloha - Výkaz výmer Dátové rozvody a telefónne rozvody | Kpl | 1 | ||
SO 01 Elektroinštalácia silnoprúd viď príloha - Výkaz výmer Elektroinštalácia silnoprúd, Bleskozvod | Kpl | 1 | ||
SO 01 EPS, HSP viď príloha - Výkaz výmer EPS, HSP | Kpl | 1 | ||
SO 01 Rozvody medicinálnych plynov viď príloha - Výkaz výmer Rozvody medicinálnych plynov | Kpl | 1 | ||
SO 01 Vykurovanie viď príloha - Výkaz výmer Vykurovanie | Kpl | 1 | ||
SO 01 Vzduchotechnika, chladenie viď príloha - Výkaz výmer Vzduchotechnika, chladenie | Kpl | 1 | ||
SO 01 Zdravotechnika, SO 01 Zdravotechnická technológia viď príloha - Výkaz výmer Zdravotechnika | Kpl | 1 | ||
SO 02 Komunikácie a spevnené plochy viď príloha - Výkaz výmer Komunikácie a spevnené plochy | Kpl | 1 | ||
SO 03 Teplovodná prípojka viď príloha - Výkaz výmer Teplovodná prípojka | Kpl | 1 | ||
SO 04 Skrátenie plyn viď príloha - Výkaz výmer Skrátenie plyn | Kpl | 1 | ||
SO 05 Prípojka vodovodu viď príloha - Výkaz výmer Prípojka vodovodu | Kpl | 1 | ||
SO 06 NN prípojka viď príloha - Výkaz výmer NN prípojka | Kpl | 1 |
Názov |
1. Stavebné úpravy sa týkajú realizácie dostavby 6. pavilónu v areáli nemocnice, ktorými sa zabezpečí dobudovanie chýbajúcich priestorov pre jednotlivé kliniky. Tieto priestory sú nevyhnutné pre zabezpečenie požadovanej zdravotníckej starostlivosti pre adekvátne poskytovanie zdravotníckych výkonov. |
2. Požadovaný termín dokončenia stavebných úprav je 6 mesiacov od odovzdania staveniska stavby v závislosti na termíne uzavretia zmluvy, ktorý vygeneruje EKS. Termín ukončenia diela je možné predĺžiť po vzájomnej dohode zmluvných strán, ak sa zhotoviteľ dostane do omeškania z nasledovných prípadov: - vyššia moc/ nepredvídateľné udalosti, t. j. udalosti, ktoré nie sú závislé od vôle zmluvných strán a tieto ich nemôžu ovplyvniť (o vzniku ako aj zániku týchto udalostí) je zhotoviteľ povinný objednávateľa písomne informovať; - nepriaznivé klimatické podmienky, ktoré by ohrozovali |
Pokračovanie: kvalitu realizovaných prác; - príkazy, zákazy, obmedzenia vydané štátnymi orgánmi alebo miestnymi správnymi orgánmi, ak neboli vykonané konaním resp. nekonaním zhotoviteľa. |
3. Zhotoviteľ je povinný predložiť objednávateľovi nový návrh zmluvy o dielo na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy cez Elektronický kontraktačný systém, ako súčasť vygenerovanej zmluvy Z2016..... cez EKS zahrňajúci obchodné podmienky uvedené v Osobitných požiadavkách na plnenie tohto opisného formulára. |
4. Prílohami nového návrhu zmluvy bude aktualizovaný rozpočet s ocenenými položkami podľa jednotlivých zadávacích výkazov výmer SO 01. až SO 06. opisného formulára a vecný a časový harmonogram. Harmonogram výstavby bude spracovaný formou úsečkového grafu s uvedením časového postupu prác (v dekádach) v závislosti od termínu začatia diela po termín jeho dokončenia. Vecná náplň jednotlivých postupových termínov bude s vyznačením plnenia podľa stavebných objektov a stavebných oddielov. |
5. Zhotoviteľ sa zaväzuje pre Objednávateľa zhotoviť kompletné dielo, bez akýchkoľvek technických nedostatkov a to vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť, pri dodržaní predpísaných kvalitatívnych a technických podmienok a v súlade so všetkými právnymi predpismi a technickými normami, ktoré sú platné na území Slovenskej republiky. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť funkčné dielo na vlastné náklady a odovzdať ho objednávateľovi v termínoch harmonogramu výstavby podľa uzavretej zmluvy. |
6. Zhotoviteľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela tovar, materiál a zariadenia, ktoré budú spĺňať kritériá a štandard požadovaný Objednávateľom podľa vypracovaného projektu a budú v súlade so súťažnými podmienkami, súťažnými podkladmi a podmienkami stavebného, povolenia a iných povolení vydaných pre výstavbu. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať pri príprave a realizácii diela všetky technické normy platné na území Slovenskej republiky. |
7. Zhotoviteľ môže dielo vykonať ešte pred dojednaným časom a riadne dokončené dielo odovzdať Objednávateľovi v skoršom termíne. Záväzok zhotoviť dielo bude splnený odovzdaním diela zhotoviteľom a jeho prevzatím objednávateľom. |
8. Riadnym a úplným vykonaním diela podľa Zmluvy a riadnym splnením všetkých záväzkov Zhotoviteľa podľa Zmluvy sa rozumie odovzdanie diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu, ktorý vypracuje zhotoviteľ. Dielo bude pred odovzdaním objednávateľovi riadne dokončené a budú vykonané všetky skúšky preukazujúce kvalitu, funkčnosť a spoľahlivosť ako aj dodržanie parametrov dohodnutých v tejto zmluve a predpísaných v projekte, vo vyjadreniach, stanoviskách a rozhodnutiach dotknutých orgánov štátnej správy, vydaných pre stavebné konanie. |
Pokračovanie: Časti diela technologického charakteru, ktoré zabezpečujú ucelený proces alebo funkciu, budú dokončené ich prevádzkovou a funkčnou skúškou resp. komplexným vyskúšaním, ktoré vykoná Zhotoviteľ za účasti Objednávateľa. |
9. Zhotoviteľ je povinný bez zbytočného odkladu, a to najneskôr do 3 kalendárnych dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termíny vykonania diela. |
10. Objednávateľ požaduje, aby financovanie stavebných prác v ich priebehu zabezpečil Zhotoviteľ. Objednávateľovi bude odovzdaný predmet zmluvy - dielo, ktorý bude splácať Zhotoviteľovi v rovnomerných mesačných splátkach po dobu 72 mesiacov z finančných prostriedkov objednávateľa. |
11. Splácanie záväzku začne nasledujúci mesiac po zápisničnom odovzdaní a prevzatí diela. Splátky vo výške cena bez DPH/72 z celkovej zmluvnej ceny budú splatné k 10. dňu prísl. mesiaca. Platby sa budú uskutočňovať bezhotovostným stykom. Právo fakturovať vzniká Zhotoviteľovi dňom podpísania Preberacieho protokolu. |
12. Cena za vykonanie diela je cenou, ktorá je uvedená v Zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Zhotoviteľa pri vykonávaní celého diela podľa Zmluvy. Cena kryje náklady potrebné na vybudovanie funkčnej dostavby, dodržanie zmluvne dohodnutých kvalitatívnych, dodacích a platobných podmienok podľa tejto zmluvy, ako aj: a) technicko-kvalitatívnych parametrov uvedených v: - technických normách a predpisoch platných na území Slovenskej republiky; - normách a technických podmienkach uvedených v projekte pre |
Pokračovanie: stavebné povolenie, v súťažných podmienkach, v súťažných podkladoch, v projekte; b) podmienok realizácie diela: - zhotovenie projektu skutočného vyhotovenia, obstaranie, vybudovanie, prevádzka, údržba a vypratanie dočasných objektov zariadenia staveniska alebo uvedenie do požadovaného stavu trvalých priestorov a stavby, ktoré budú počas výstavby využívané pre potreby zariadenia staveniska; - vykonanie predpísaných a dohodnutých skúšok materiálov, prvkov, strojov, zariadení a konštrukcií vrátane školení obsluhy (ktoré bude vykonané bezplatne), prípravy a vykonania komplexného |
Pokračovanie: vyskúšania a garančných skúšok, ako aj splnenie podmienok stavebného povolenia a odstránenie závad z preberacieho konania; - úhrada spotrebovaných energií počas realizácie diela; - úhrada vodného a stočného v priebehu výstavby; - náklady na odvoz a poplatky za uloženie prebytočnej stavebnej sute; - náklady na odvoz prebytočného materiálu; - náklady na zriadenie a používanie telefónu, faxu a internetu pre potreby výstavby; - náklady na osvetlenie staveniska a jednotlivých pracovísk; - náklady na stráženie staveniska a stavby; - náklady súvisiace s bezpečnosťou a ochranou zdravia |
Pokračovanie: pri práci počas výstavby; - náklady na zaistenie bezpečnosti technických zariadení počas výstavby; - náklady vynaložené na požiarnu ochranu v priebehu výstavby; - náklady na prácu v noci, v dňoch pracovného pokoja alebo pracovného voľna a na prácu nadčas; - poistenie diela; - colné a dovozné poplatky; - náklady na vodorovnú a zvislú dopravu pre potreby výstavby; - náklady spojené s obmedzeným priestorom staveniska; - náklady na zabezpečenie vykonávania stavebných prác v obvyklých podmienkach zimného obdobia a v nepriaznivom počasí; - náklady súvisiace s užívaním verejných plôch |
Pokračovanie: a s osobitným užívaním verejných komunikácií; - náklady na udržiavanie čistoty a poriadku na stavenisku a v jeho bezprostrednom okolí; V cene sú zahrnuté všetky náklady spojené so splnením záväzku a zhotoviteľ nemá nárok na zvýšenie ceny, ktorý vyplynie ako: a/ dôsledok vlastných chýb; b/ nepochopenia projektu, súťažných podmienok, súťažných podkladov; c/ zvýšenia cien dodávok a prác; Takto dodatočne vzniknuté náklady znáša zhotoviteľ. |
13. Konečná faktúra bude vyhotovená na základe skutočne vykonaných a Objednávateľom odsúhlasených prác, pričom súpis prác potvrdený oboma zmluvnými stranami bude neoddeliteľnou súčasťou konečnej faktúry. Za objednávateľa súpis vykonaných prác potvrdí stavebno technický dozor investora. Objednávateľ zadrží 3 % z ceny diela po dobu 12 mesiacov odo dňa odovzdania a prevzatia diela. Objednávateľ po uplynutí tejto lehoty uhradí zhotoviteľovi zadržanú čiastku v plnej výške, ak nebolo využité právo objednávateľa uhradiť náklady odstraňovania vád diela treťou stranou. |
14. Za správne vyčíslenie sadzby DPH (dane z pridanej hodnoty) podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov zodpovedá Zhotoviteľ v plnom rozsahu. |
15. Záručná doba za stavebné práce začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu a trvá päť rokov. Záručná doba za zabudované zariadenia začína plynúť v deň nasledujúci po dni podpísania odovzdávacieho protokolu (odovzdania a prevzatia diela) a trvá dva roky. |
16. Počas záručnej doby má Objednávateľ právo požadovať a Zhotoviteľ povinnosť odstrániť vady diela na náklady Zhotoviteľa v lehote najneskôr do 7 kalendárnych dní odo dňa písomnej reklamácie vady Objednávateľom Zhotoviteľovi. Ak je predmetom reklamácie havarijný stav, zhotoviteľ je povinný zabezpečiť bezodkladné odstránenie reklamovanej skrytej vady. Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť reklamovanú vadu v čo najkratšom technicky možnom čase. |
17. Skryté vady sú tie, ktoré objednávateľ nemohol zistiť pri odovzdaní a prevzatí diela, a ktoré sa vyskytnú v záručnej lehote. Tieto vady je objednávateľ povinný reklamovať u zhotoviteľa bezodkladne po ich zistení písomnou formou do rúk oprávneného zástupcu zhotoviteľa. |
18. Zhotoviteľ je povinný reagovať na reklamáciu do 3 pracovných dní po jej obdržaní a dohodnúť s objednávateľom spôsob a primeranú lehotu odstránenia reklamovanej vady. |
19. Ak Zhotoviteľ neodstráni vady diela v dohodnutom termíne, alebo neodstráni vady diela správne, Objednávateľ je oprávnený zabezpečiť odstránenie vád diela prostredníctvom tretej osoby, a to na náklady Zhotoviteľa. V prípade, že zhotoviteľ neodstráni reklamované vady v dohodnutej lehote, má objednávateľ právo zabezpečiť odstránenie vád treťou osobou. Na úhradu nárokov tretej osobe pri odstraňovaní vád týmto spôsobom sa použije zadržaná čiastka. |
20. Objednávateľ sa zaväzuje, že reklamáciu vady diela uplatní bezodkladne po jej zistení, a to písomnou formou alebo e -mailom Zhotoviteľovi. |
21. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú Objednávateľ nemôže dielo užívať pre jeho vady, za ktoré zodpovedá Zhotoviteľ. V prípade, že pri odstraňovaní vád došlo k výmene jednotlivých častí za nové, tak pre nové časti diela začína plynúť nová záručná doba. Plynutie záručnej doby na dotknutú časť diela sa preruší dňom uplatnenia práva objednávateľa na odstránenie vád (dňom doručenia reklamácie). |
22. Zhotoviteľ je povinný chrániť dielo počas jeho realizácie a zabezpečiť hotové časti diela ochrannými prostriedkami tak, aby nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu alebo znehodnoteniu do doby odovzdania diela Objednávateľovi. |
23. Zhotoviteľ nie je oprávnený pri realizácii diela použiť náhradné materiály a výrobky oproti predpokladaným, a to bez písomného súhlasu Objednávateľa. |
24. Zhotoviteľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia u svojich zamestnancov (a u zamestnancov svojich dodávateľov alebo subdodávateľov) na mieste vykonávania stavebných prác. |
25. Zhotoviteľ znáša nebezpečenstvo škody (poškodenie, zničenie, strata) na zhotovovanom diele, a to až do doby odovzdania diela Objednávateľovi na základe odovzdávacieho Protokolu. |
26. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť na svoje náklady dopravu všetkých materiálov a dielov, výrobkov, strojov a zariadení a ich presun na stavenisko. |
27. Zhotoviteľ je povinný zabezpečiť pred poškodením zariadenie Objednávateľa, ktoré sa nachádza v priamom dotyku stavebných prác. Zhotoviteľ zodpovedá a znáša náklady za všetky škody, ktoré spôsobí objednávateľovi. |
28. Zhotoviteľ je povinný objednávateľovi odovzdať pred ich zabudovaním certifikáty na použité materiály v zmysle platných právnych predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá aj za kvalitu prác svojich poddodávateľov a za materiály, prvky, stroje, zariadenia a konštrukcie, ktoré poddodávatelia dodávajú. |
29. Zhotoviteľ aj jeho dodávatelia a subdodávatelia na požiadanie Objednávateľa sú povinní zúčastňovať sa týždenných kontrolných dní. |
30. Zhotoviteľ poverí výkonom funkcie stavbyvedúceho osobu, ktorá má príslušné (zodpovedajúce predmetu zákazky) platné oprávnenie vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov, resp. ekvivalent vydávaný v krajinách EÚ a meno tejto osoby je povinný oznámiť Objednávateľovi najneskôr pri odovzdaní a prevzatí staveniska stavby. |
31. Zhotoviteľ vykoná na vlastné náklady všetky kontroly a merania, ktoré sú potrebné pre riadne ukončenie diela. |
32. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pred realizáciou jednotlivých častí diela predloží a odovzdá Objednávateľovi na schválenie vzorky materiálov, výrobkov, alebo iných náležitostí, ktoré budú použité pri realizácii diela. |
33. Pred začatím prác je Zhotoviteľ povinný odovzdať Objednávateľovi menný zoznam svojich zamestnancov a zamestnancov prípadného dodávateľa a subdodávateľa Objednávateľom odsúhlaseného a tento zoznam v priebehu realizácie diela aktualizovať. |
34. Zhotoviteľ je povinný kedykoľvek, na vyžiadanie zodpovedného pracovníka Objednávateľa, predložiť ku kontrole všetky požadované doklady z oblasti BOZP, PO a hygieny práce týkajúce sa činnosti zhotoviteľa. |
35. Zhotoviteľ je povinný udržiavať na stavbe poriadok a čistotu, ako aj odstraňovať odpady a nečistoty vzniknuté z jeho činnosti. Zhotoviteľ je povinný dokladovať Objednávateľovi uskladnenie odpadov podľa všeobecne záväzných právnych predpisov a technických noriem Slovenskej republiky. |
36. Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť objednávateľovi 10 dní vopred, kedy bude dielo pripravené na odovzdanie a prevzatie. |
37. Objednávateľ nie je povinný prevziať vykonané dielo, ktoré má vady brániace riadnemu prevádzkovaniu diela. Konania o odovzdaní a prevzatí diela sa zúčastnia splnomocnení zástupcovia zhotoviteľa, objednávateľa, spracovateľa projektu, autorského dozoru. Za deň odovzdania a prevzatia diela sa považuje deň podpísania Protokolu oboma zmluvnými stranami. |
38. V prípade zistených vád a nedorobkov bude spísaný ich zoznam s uvedením dohodnutých termínov ich odstránenia. V prípade, že vady a nedorobky budú charakteru, nebrániace riadnemu užívaniu diela, môže Objednávateľ prevziať dielo s určením termínu ich odstránenia. Zhotoviteľ zodpovedá aj za tzv. skryté vady, ktoré sa prejavili po odovzdaní diela. Nedorobkom sa rozumie nedokončená práca oproti projektu. Po odstránení vád a nedorobkov zistených pri odovzdaní a prevzatí diela a po odstránení reklamovaných skrytých vád pripraví zhotoviteľ záznam, ktorý potvrdia zodpovední zástupcovia |
Pokračovanie: Zhotoviteľa a Objednávateľa. |
39. Po ukončení prác na diele, avšak najneskôr do 10 dní od odovzdania a prevzatia diela je Zhotoviteľ povinný stavenisko úplne vypratať, odstrániť zvyšný materiál, odpady a pod. |
40. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade omeškania s odovzdaním diela ako celku zaplatí zhotoviteľ objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000 € za každý deň omeškania odovzdania diela. |
41. Pokiaľ Zhotoviteľ poruší svoju zmluvnú povinnosť a záväzok, pre ktorej porušenie je Objednávateľ oprávnený odstúpiť od tejto zmluvy, zaplatí Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1% z ceny diela v EUR s DPH. |
42. V prípade, ak Zhotoviteľ neodstráni v dohodnutom termíne vady a/alebo nedorobky diela reklamované Objednávateľom počas plynutia záručnej doby zaplatí Zhotoviteľ Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania. |
43. Zmluvná pokuta za nedodržanie termínu vypratania staveniska je 500,- € (slovom: päťsto eur) za každý aj začatý deň omeškania až do termínu úplného vypratania staveniska. |
44. Zmluvné pokuty, dohodnuté týmito Zmluvnými podmienkami, sa nedotýkajú náhrady škody, ktorá vznikne druhej zmluvnej strane z nesplnenia zmluvných povinností, ktoré sú zmluvnou pokutou zabezpečené. |
45. Ak Zhotoviteľ nevykoná dielo podľa podmienok uvedených v Zmluve, alebo preruší práce na vykonávaní diela, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Zhotoviteľa uhradenie všetkých nákladov a škôd, ktoré mu tak preukázateľne vznikli, a to v plnej výške. |
46. Zaplatením zmluvných pokút sa Zhotoviteľ nezbavuje povinnosti: - vykonať dielo, odstrániť vady alebo nedorobky ani zodpovednosti za spôsobenú škodu. |
47. Uplatnením vyššie uvedených sankcií nie je dotknuté právo Objednávateľa na náhradu škody spôsobenú omeškaním s odovzdaním diela podľa týchto Zmluvných podmienok a právo na náhradu škody spôsobenú na majetku Objednávateľa, ktorú preukázateľne spôsobí Zhotoviteľ pri realizácii diela. |
48. Objednávateľ má nárok na náhradu škody v celom jej rozsahu, bez ohľadu na to či, ide o škodu, ktorá vznikla v dôsledku porušenia povinnosti Zhotoviteľa, jeho dodávateľov alebo subdodávateľov. |
49. Ak Zhotoviteľ alebo jeho dodávateľ a/alebo subdodávateľ bezdôvodne preruší práce na vykonávaní diela, má Objednávateľ právo uplatniť si voči Zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,€ (slovom: päťsto eur) a to za každý jeden prípad prerušenia. |
50. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ neplní kvalitatívno technické parametre a/alebo podmienky zhotovovania diela určené Zmluvou, Slovenskými technickými normami a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
51. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak aj napriek písomnému upozorneniu Objednávateľa Zhotoviteľ pokračuje vo vadnom plnení, alebo ak v primeranej lehote určenej na odstránenie vady, vadu diela neodstránil. |
52. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak Zhotoviteľ bez kvalifikovaných dôvodov neprevezme stavenisko, nedokáže zhotoviť dielo riadne a včas, alebo zastaví práce na diele pred jeho dokončením. |
53. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť s okamžitou platnosťou, ak: - zhotoviteľ vstúpi v priebehu realizácie diela do likvidácie, na jeho majetok bude vyhlásený konkurz, reštrukturalizácia, alebo bude proti nemu zahájené exekučné konanie; - v prípade ak vykonané práce budú fakturované v rozpore s dohodnutými podmienkami v tejto zmluve alebo budú opakovane nárokované (fakturované); - zhotoviteľ použije iné materiály, ktorých použitie nebolo odsúhlasené stavebným dozorom, objednávateľom (napr. ekvivalentné alebo škodlivé), alebo vykonáva |
Pokračovanie: dielo v rozpore s podmienkami tejto zmluvy (zmeny v realizácii diela alebo v tejto zmluve neboli odsúhlasené stavebným dozorom; - ak počas realizácie diela dôjde k poškodeniu alebo strate diela alebo jeho časti, materiálov alebo technologického zariadenia a zhotoviteľ ich nenahradí na vlastné náklady a nezabezpečí, aby dielo vyhovovalo podmienkam ZoD; - zhotoviteľ nepoistí dielo podľa podmienok dohodnutých v zmluve, prípadne neplatí dohodnuté poistné; - zhotoviteľ bez súhlasu objednávateľa postúpi práva a záväzky z tejto zmluvy na tretiu osobu; - zhotoviteľ je v |
Pokračovanie: omeškaní s vykonávaním diela 10 pracovných dní bez odôvodnenia; - vykoná akúkoľvek zmenu bez súhlasu objednávateľa; - vzniknú nepredvídané okolností na strane zhotoviteľa, ktoré zásadne zmenia podmienky plnenia predmetu zmluvy a súčasne nejde o okolnosti vylučujúce zodpovednosť zhotoviteľa; - ide o preukázané porušenie právnych predpisov SR v rámci realizácie aktivít tejto zmluvy súvisiacich s činnosťou zhotoviteľa ide o poskytnutie nepravdivých alebo zavádzajúcich informácií, resp. neposkytnutie informácií v súlade s podmienkami zmluvy zo strany zhotoviteľa. |
54. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy ak sa Zhotoviteľ dostane do omeškania s akoukoľvek lehotou vykonávania diela uvedenou v podrobnom harmonograme realizácie diela, o viac ako 10 (slovom: desať) kalendárnych dní. |
55. Zhotoviteľ vyhlasuje, že má všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto sú zapísané v predmete jeho činnosti v Obchodnom registri alebo živnostenskom oprávnení a sú postačujúce k tomu, aby mohol začať vykonávanie diela riadne a včas. |
Pokračovanie: Objednávateľ si vyhradzuje práva odstúpiť už od uzavretej zmluvy cez EKS v prípade, ak zistí, že úspešný uchádzač nemá všetky platné oprávnenia, osvedčenia, povolenia a licencie, ktoré sú nevyhnutné k zhotoveniu diela, a že tieto nie sú zapísané v predmete jeho činnosti. |
56. Zhotoviteľ bude pri vykonávaní diela postupovať s odbornou starostlivosťou. Zhotoviteľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecné záväzné právne predpisy, technické normy a podmienky Zmluvy. |
57. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce zo Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
58. Nebezpečenstvo škody na diele znáša Zhotoviteľ, pričom nebezpečenstvo škody na diele prechádza zo Zhotoviteľa na Objednávateľa odovzdaním a prevzatím diela medzi Zhotoviteľom a Objednávateľom na základe Protokolu. |
59. Zhotoviteľ musí zabezpečiť stavenisko tak, aby nebola ohrozená bezpečnosť osôb pohybujúcich sa v bezprostrednej blízkosti vykonávaných stavebných prác. |
60. Zhotoviteľ je povinný prostredníctvom svojho stavbyvedúceho viesť stavebný denník odo dňa prevzatia staveniska a tento na vyzvanie predkladať stavebno technickému dozoru investora. Ak stavebný technický dozor nesúhlasí s denným záznamom, zapíše to najneskôr do troch pracovných dní do stavebného denníka s uvedením dôvodov, inak sa má za to, že s obsahom záznamu súhlasil. |
61. V priebehu pracovného času musí byť stavebný denník na stavbe trvalo prístupný. Stavebný denník je jedným z dokladov, ktoré odovzdá zhotoviteľ objednávateľovi pri odovzdaní a prevzatí diela. |
62. Objednávateľ si vyhradzuje práva neuzatvoriť zmluvu s úspešným uchádzačom alebo odstúpiť od uzavretej zmluvy v prípade, ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak zdravotníckemu zariadeniu ako verejnému obstarávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa. |
63. Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od už uzavretej zmluvy cez EKS v prípade nesplnenia osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v bodoch 1. až 61. tohto formulára. |
64. Ak v súvislosti so začatím prác na stavenisku bude potrebné umiestniť, premiestniť alebo zrušiť dopravné značky v zmysle vydaného rozhodnutia obstará tieto práce zhotoviteľ. |
65. Zhotoviteľ zabezpečí stráženie staveniska počas uskutočňovania diela, vrátane povolenia vstupu na stavenisko a povolenia na vjazd na stavenisko pre dopravné prostriedky a pre stavebné mechanizmy. |
66. Objednávateľ odovzdá zhotoviteľovi pri odovzdaní staveniska: a) miesto odberu elektrickej energie s predpísaným príkonom; b) miesto odberu vody pre potreby výstavby. |
67. Zhotoviteľ sa zaväzuje bezodplatne vykonať zaškolenie obsluhy objednávateľa na dodané zariadenia. |
68. Vstup na stavenisko za účelom kontroly je povolený len oprávneným pracovníkom objednávateľa. |
69. Zhotoviteľ sa zaväzuje do 10 pracovných dní od podpísania tejto zmluvy písomne deklarovať poistenie diela poistnou zmluvou na celú dobu zhotovovania diela, až do jeho odovzdania a prevzatia. |
70. Zhotoviteľ je povinný najneskôr 2 pracovné dni vopred vyzvať technický dozor na kontrolu a preverenie rozostavanej časti diela (stavebnej časti), ktorá bude v ďalšom priebehu výstavby zakrytá alebo sa stane neprístupnou. Za zakryté alebo zneprístupnené časti diela (stavebnej časti) budú považované: a) výstuž betónových konštrukcií; b) jednotlivé vrstvy konštrukcie plochej strechy; c) jednotlivé vrstvy zateplenia; d) rozvody ÚK,VZT a ZTV. |
71. K odovzdaniu a prevzatiu dokončeného diela pripraví zhotoviteľ tieto doklady: a) projekt skutočného vyhotovenia potvrdený zhotoviteľom; b) protokol z prvej úradnej skúšky; c) protokolárne odovzdanie zariadení, osvedčenia o kvalite a kompletnosti, návody na montáž, obsluhu a údržbu, zápisy o zaškolení obsluhy; d) zápisy, protokoly a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, osvedčenia o kvalite použitých konštrukcií; e) zápisnice o vyskúšaní zmontovaných zariadení; f) stavebné denníky; g) správy o vykonaní odborných prehliadok a odborných skúšok (bývalé revízne správy) |
Pokračovanie: protokoly o úspešnom komplexnom vyskúšaní; h) doklady o preukázaní zhody výrobkov pre komplexnú stavbu; i) doklady o vykonaných úradných skúškach vyhradených technických zariadení pasporty, revízne knihy alebo iné dokumenty vyhradených technických zariadení v rozsahu určenom bezpečnostno-technickými požiadavkami, platné na území Slovenskej republiky; j) atesty o požiarnej odolnosti použitých materiálov a výrobkov podľa ich umiestnenia v stavebnej časti; k) potvrdenia správcov skládok o prijatí odpadov (komunálnych a stavebných). |
72. Ak stavbyvedúci nesúhlasí so zápisom, ktorý do stavebného denníka vykonal technický dozor, autorský dozor, odborný autorský dohľad alebo spracovateľ realizačných projektov, vyjadrí sa do troch pracovných dní, inak sa predpokladá, že so zápisom súhlasí. |
73. Ak stavebný technický dozor objednávateľa zistí, že zhotoviteľ nedodržuje technologické postupy, technické normy, právne predpisy, alebo hrubým spôsobom porušuje bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a požiarnu bezpečnosť, má technický dozor právo zápisom do stavebného denníka okamžite zastaviť vykonávanie príslušných stavebných prác. |
74. Stavebný technický dozor buď vyjadrí zápisom do stavebného denníka súhlas na pokračovanie stavebných prác, alebo upozorní na nedostatky, ktoré zhotoviteľ odstráni a vyzve stavebný technický dozor na opakovanú kontrolu. Všetky skutočnosti zistené pri kontrole zapíše stavebný technický dozor do stavebného denníka. Nevykonanie kontroly realizácie diela zo strany objednávateľa nezbavuje zhotoviteľa zodpovednosti za vady diela. |
75. Zhotoviteľ má povinnosť zúčastniť sa kolaudačného konania stavby. |
76. Dokladom o splnení diela zhotoviteľom je protokol o odovzdaní a prevzatí diela. Ak objednávateľ odmieta stavebný objekt prevziať, spíšu zmluvné strany zápis, v ktorom uvedú svoje stanoviská a ich odôvodnenie a postúpia zápis na rozhodnutie zástupcom štatutárnych orgánov zmluvných strán. |
77. Zhotoviteľ je zodpovedný za dodržiavanie pravidiel bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej bezpečnosti na stavenisku. Zhotoviteľ zodpovedá za to, že pracovníci zhotovujúci dielo budú mať doklady o absolvovaní predpísaných školení o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o požiarnej bezpečnosti, lekárske potvrdenia o vyhovujúcom zdravotnom stave pre vykonávané činnosti a preukazy spôsobilosti na výkon vybraných činností. |
78. Zhotoviteľ musí vykonať také opatrenia na stavbe, aby nedochádzalo k porušovaniu dobrých mravov (nepožívanie alkoholických nápojov, drog, zamedzenie nevhodného správania a pod.). Zhotoviteľ zabezpečí dostatočný počet prenosných WC. Zhotoviteľ bude riadiť vykonávanie prác tak, aby nedošlo k poškodeniu zdravia vlastných pracovníkov a tretích osôb a ku škodám na majetku. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že jeho pracovníci budú na stavbe vhodným spôsobom označení názvom firmy na pracovnom odeve. |
79. Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri uskutočňovaní diela nepoužije materiály, prvky, stroje, zariadenia alebo konštrukcie, ktoré sú chránené patentovými alebo autorskými právami bez súhlasu oprávnených osôb. |
80. Zhotoviteľ bude počas uskutočňovania diela vykonávať všetky skúšky a kontroly uvedené v technických normách, v platných právnych predpisoch. Ak objednávateľ o to požiada, zabezpečí zhotoviteľ za úhradu vykonanie skúšok a kontrol aj nezávislými oprávnenými osobami. |
81. V prípade technologických dodávok zhotoviteľ montážne práce strojov a zariadení ukončí individuálnymi skúškami podľa obchodných zvyklostí. Zhotoviteľ prizve k vykonaniu individuálnych skúšok stavebný technický dozor objednávateľa a o výsledku individuálnych skúšok podpíšu stavbyvedúci a stavebný technický dozor protokol a vykonajú zápis do stavebného denníka. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Kollárová 2, Martin, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.04.2016 08:00 — 30.09.2016 16:00
1,00 Kpl
1 767 311,53
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2016 12:39
18.03.2016 13:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2016 18:04 - Vstupná ponuka | 1 762 800,00 | € | Cena s DPH |
18.03.2016 12:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 195 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: