30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
46101241
AutoFlex, s.r.o.
Rubínová 590/4, Žilina - Bytčica, 01009, SVK
Opravy a servis osobných motorových vozidiel
oprava vozidiel, servis vozidiel
Služba, Tovar
1. Opravy a údržba
1. Opravy a servis osobných motorových vozidiel
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie prevádzkyschopnosti služobných osobných motorových vozidiel (cca 10 ks) pre región Žilina (regionálne pracoviská Žilina, Dolný Kubín a Trenčín) |
Požadované miesto servisu: Žilina |
Max. finančný limit predmetnej zmluvy je 22 536 EUR vratane DPH. Tento limit pozostáva z vysúťaženej zmluvnej ceny uvedenej v čl. IV predmetnej zmluvy (práca) a z predpokladanej sumy na náhradné diely a ostatný montážny a spotrebný materiál, prevádzkové náplne a kvapaliny (tovar). V max. finančnom limite je podiel práca/tovar odhadovaný v pomere cca 35/65 %. |
Skutočný počet vykonaných Nh bude závisieť od aktuálnej potreby realizovať opravy a servis na osobných motorových vozidlách počas lehoty plnenia predmetnej zmluvy. Pre Nh nad rámec dohodnutý v predmetnej zmluve (310) sa dojednáva rovnaká jednotková cena, na základe ktorej bola stanovená zmluvná cena v zmysle čl. IV predmetnej zmluvy. |
Zmluva zaniká aj uplynutím lehoty jej plnenia v zmysle bodu 3.2 bez vyčerpania jej max. finančného limitu; resp. zaniká aj vyčerpaním jej max. finančného limitu pred uplynutím lehoty jej plnenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Normohodina za výkon opravy, servisu | Nh | 310 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Hodnotiacim kritériom je celková cena (vrátane DPH) za 310 normohodín (Nh) práce, ktorá zahŕňa všetky druhy prác: viď pokračovanie | |
Oprava motorov, prevodoviek, náprav, autoklimatizácií, výmena olejov a filtrov, brzdových segmentov a obložení, elektrikárske práce, údržba a servis iných mechanických častí vozidla (aj svietidlá), lakovnícke práce (leštenie vozidiel, oprava drobných poškodení laku, striekanie vozidiel), klampiarske práce (výmena poškodených dielov karosérie vozidla, oprava dielov), pneuservis (výmena kolies na diskoch, prezutie pneumatík, vrátane vyváženia). | |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 20012, ZA |
Škoda Fabia combi classic 1,2 | rok výroby 2004, ZA |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 2012, ZA |
Suzuki SX4 | rok výroby 2012, ZA |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 2012, ZA |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 2012, DK |
Škoda Octavia Tour TDI | rok výroby 2005, DK |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 2012, TN |
Suzuki SX4 | rok výroby 2012, TN |
Suzuki Jimny 1,3 benzín 4WD, AC | rok výroby 2012, TN |
Názov |
Verejný obstarávateľ (VO) - objednávateľ si vyhradzuje právo pred vystavením faktúry vzájomne si odsúhlasiť cenové položky za náhradne diely, montážny a spotrebný materiál, prevádzkové náplne a kvapaliny. Vychádzať sa bude pritom z cien obvyklých na relevantnom trhu v rovnakom čase a mieste obstarávania. Na takto vzájomne odsúhlasené cenové položky bude dodávateľom poskytnutá 5 % zľava. |
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať opravu a údržbu vozidiel a taktiež dodávku náhradných dielov a príslušenstva na základe objednávky objednávateľa, a dodržiavať všeobecný postup pri údržbe a oprave. |
Dodávateľ sa zaväzuje jednotlivé úkony a činnosti vykonávať v súlade na trhu obvyklými a bežnými normatívami prác. Dodávateľ je povinný na základe vyžiadania predložiť objednávateľovi súpis normohodín, stanovených výrobcom vozidla pre jednotlivé pracovné úkony. |
Objednávateľ je povinný dodržiavať servisné intervaly stanovené výrobcom motorového vozidla. |
Dodávateľ je povinný vykonávať opravu a údržbu vozidiel vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť vo vlastnej prevádzke. |
Dodávateľ je povinný v prípade poskytovania bežných údržbových prác vozidla (napr.výmena oleja, filtrov, brzdovej a chladiacej kvapaliny a pod.) vykonať práce bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 5 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky od objednávateľa. |
Všetky práce a opravy je povinný dodávateľ vykonať tak, aby vyhovovali príslušným technickým normám a predpisom pre údržbu, opravy a servis motorových vozidiel. |
Dodávateľ je povinný v prípade poskytovania opravy vozidla vykonať práce bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 10 pracovných dní odo dňa prevzatia objednávky od objednávateľa.V prípade, ak pri vykonávaní opravy vozidla nastanú nepredvídané okolnosti, bude dodávateľ povinný ich písomne preukázať najneskôr nasledujúci deň po dni dohodnutom v prvej vete tohto bodu, v opačnom prípade bude mať objednávateľ právo od dodávateľa požadovať ako náhradu za omeškanie zmluvnú pokutu. |
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať dielo vykonané v súlade s touto zmluvou a zaplatiť cenu. Dodržanie času plnenia zo strany dodávateľa je závislé od riadneho a včasného spolupôsobenia objednávateľa. |
Objednávateľ bude objednávať služby na základe písomných objednávok povereného zamestnanca. Zmluvné strany sa dohodli, že vozidlo objednávateľa bude na základe zákazkového listu prevzaté na opravu prostredníctvom prijímacieho technika, ktorý je oprávnený prevziať v mene dodávateľa vozidlo na opravu. |
Neoddeliteľnou súčasťou faktúry bude objednávateľom odsúhlasený a podpísaný súpis vykonaných prác a dodávok a odovzdávací protokol bez chýb a nedorobkov, zákazkový list, prípadne aj potvrdením o dodatočnom rozšírení požadovanej služby oproti pôvodnému zákazkovému listu a kópiou objednávky. |
Zmluvné strany sa dohodli pre prípad chyby diela, že počas záručnej doby má objednávateľ právo požadovať a dodávateľ povinnosť bezplatne odstrániť chyby. |
Dodávateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných chýb bez zbytočného odkladu najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia písomnej reklamácie objednávateľom a chyby odstrániť v čo najkratšom možnom čase, pokiaľ sa zmluvné strany písomne nedohodnú inak. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu chyby diela uplatní bezodkladne po jej zistení písomnou formou, chybu popíše a umožní dodávateľovi prístup do priestorov, pokiaľ je to potrebné na riadne odstránenie chyby diela. |
Dodávateľ poskytne záruku na akúkoľvek prácu a originál náhradné diely vykonanú v spojení s údržbou alebo opravou vozidla po dobu min. 24 mesiacov od prevzatia opraveného vozidla objednávateľom. V prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku na originálne náhradné diely ako 24 mesiacov, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi predĺženú dobu záruky. |
Povinnosť zhotoviť dielo riadne a včas splní dodávateľ podľa tejto zmluvy odovzdaním diela objednávateľovi, čo bude dokladované podpismi poverených zamestnancov dodávateľa a objednávateľa v „Zápise o odovzdaní a prevzatí motorového vozidla“, spolu s odtlačkom pečiatky a zápisom údržbových a opravárenských prác v servisnej knihe motorového vozidla objednávateľa. |
K termínu preberacieho konania odovzdá dodávateľ objednávateľovi všetky doklady potrebné k odovzdaniu a užívaniu diela. O prevzatí diela objednávateľom spíšu zmluvné strany „Zápis o odovzdaní a prevzatí diela“ v dvoch vyhotoveniach, po jednom vyhotovení pre každú zmluvnú stranu. Súčasťou zápisu o odovzdaní a prevzatí budú doklady potrebné k riadnemu užívaniu diela a názvy použitých náhradných dielov a materiálov, záručné listy a pod.) |
Pri odmietnutí prevzatia diela objednávateľom sa spíše zápisnica, kde sa uvedú dôvody odmietnutia. Ak objednávateľ odmietne prevziať dielo pre jeho vady alebo nedorobky, preberacie konanie sa zopakuje podľa zásad dohodnutých v tomto článku. |
Skončením tejto zmluvy nezanikajú práva objednávateľovi na náhradu škody a nárokov vyplývajúcich z ustanovení o poskytovaní záruky a zodpovednosti za chyby diela/časti diela. |
Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
01.04.2016 09:20 — 31.03.2019 09:20
310,00 Nh
7 440,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2016 09:23
18.03.2016 12:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2016 10:45 - Vstupná ponuka | 7 440,00 | € | Cena s DPH |
18.03.2016 11:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 464,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: