00165387
Národné centrum zdravotníckych informácií
Lazaretská 26, Bratislava, 81109, SVK
00692069
LYNX s.r.o.
Jelačičova 8A, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82108, SVK
Obnova podpory pre licencie Systému pre detekciu zmien, obnova podpory HW pre certifikačnú autoritu a obnova podpory pre licencie "Systému pre zaznamenávanie interaktívných činností pri správe komponentov prostredia" - (obnova supportu na obdobie 1.4.2016 - 31.3.2017)
podpora, údržba, Tripwire, Opentrust, ObserveIT
Služba
7. Počítačové a súvisiace služby
1. Obnova podpory pre licencie Systému pre detekciu zmien, obnova podpory HW pre certifikačnú autoritu a obnova podpory pre licencie "Systému pre zaznamenávanie interaktívných činností pri správe komponentov prostredia" - (obnova supportu na obdobie 1.4.2016 - 31.3.2017)
|
|
---|---|
Funkcia |
A. Obnova podpory pre licencie Systému pre detekciu zmien - Tripwire (obnova supportu na obdobie 1.4.2016 - 31.3.2017): |
A.1. Tripwire Enterprise/Server Console – 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.2. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.3. Tripwire Enterprise / FIM for Directory Services - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.4. Tripwire Enterprise / FIM for Databases - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.5. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.6. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) |
A.7. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) |
A.8. Tripwire Enterprise / FIM for Databases - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) |
A.9. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) |
A.10. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) |
A.11. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) |
A.12. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) |
A.13 Tripwire Enterprise for Desktops - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) |
A.14. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) |
A.15. Tripwire Enterprise Console - MySQL - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.16. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16processors) - Prem Support For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.17. Tripwire Enterprise for Directory Services - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.18. Tripwire Enterprise for Databases - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.19. Tripwire Enterprise for Network Devices - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.20. Tripwire Enterprise for Desktops - Prem SupportFor 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
A.21. Tripwire Enterprise for Microsoft IIS - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) |
B. Obnova podpry HW pre certifikačnú autoritu - Opentrust - obnova supportu na obdobie 1.4.2016 - 31.3.2017: |
B.1. Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-PKI-ServerLic2, Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-PKI-UserLic2 (4.000 Users) - (predchádzajúca podpora ukončená 31.7.2015) |
B.2. Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-CMS-ServerLic2, Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-CMS-UserLic2 (4.000 Users) (predchádzajúca podpora ukončená 31.7.2015) |
C. Obnova podpory pre licencie Systému pre zaznamenávanie interaktívných činností pri správe komponentov prostredia -ObserveIT (obnova supportu na obdobie 1.04.2016 - 31.3.2017): |
C.1. ObserveIT Application and Management Server - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) |
C.2. Annual Premium Software Subscriptions on item NFUS-40-DEE-02 (9 AM to 6 PM (local time) live telephone support, 7 days, except holidays). (predchádzajúca podpora ukončená 30.12.2012) |
C.3. ObserveIT Linux Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) |
C.4. ObserveIT Windows Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) |
C.5. ObserveIT Application and Management Server - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) |
C.6. ObserveIT Windows Desktop Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) |
C.7. ObserveIT Linux Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) |
C.8. ObserveIT Windows Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A.1. Tripwire Enterprise/Server Console – 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 1 | ||
A.2. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 32 | ||
A.3. Tripwire Enterprise / FIM for Directory Services - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 4 | ||
A.4. Tripwire Enterprise / FIM for Databases - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 7 | ||
A.5. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 2 | ||
A.6. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.3.2014) | ks | 18 | ||
A.7. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) | ks | 53 | ||
A.8. Tripwire Enterprise / FIM for Databases - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) | ks | 10 | ||
A.9. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) | ks | 26 | ||
A.10. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 29.9.2014) | ks | 8 | ||
A.11. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16 processors) - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) | ks | 64 | ||
A.12. Tripwire Enterprise for Network Devices - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) | ks | 15 | ||
A.13. Tripwire Enterprise for Desktops - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) | ks | 22 | ||
A.14. Tripwire Enterprise / FIM for Microsoft IIS - 1 Year Renewal Prem Support (predchádzajúca podpora ukončená 31.12.2014) | ks | 23 | ||
A.15. Tripwire Enterprise Console - MySQL - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 1 | ||
A.16. Tripwire Enterprise for File Systems (1-16processors) - Prem Support For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 46 | ||
A.17. Tripwire Enterprise for Directory Services - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 1 | ||
A.18. Tripwire Enterprise for Databases - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 6 | ||
A.19. Tripwire Enterprise for Network Devices - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 30 | ||
A.20. Tripwire Enterprise for Desktops - Prem SupportFor 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 1 | ||
A.21. Tripwire Enterprise for Microsoft IIS - PremSupport For 12 Month(s) (predchádzajúca podpora ukončená 29.12.2014) | ks | 13 | ||
B.1. Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-PKI-ServerLic2, Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-PKI-UserLic2 (4.000 Users) - (predchádzajúca podpora ukončená 31.7.2015) | ks | 1 | ||
B.2. Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-CMS-ServerLic2, Standard Support & Maintenance OpenTrust OT-CMS-UserLic2 (4.000 Users) (predchádzajúca podpora ukončená 31.7.2015) | ks | 1 | ||
C.1. ObserveIT Application and Management Server - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) | ks | 1 | ||
C.2. ObserveIT Windows Desktop Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) | ks | 22 | ||
C.3. ObserveIT Linux Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 31.1.2015) | ks | 2 | ||
C.4. ObserveIT Windows Server Agent - (predchadzajuca podpora ukoncena 31.1.2015) | ks | 60 | ||
C.5. ObserveIT Application and Management Server - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) | ks | 1 | ||
C.6. ObserveIT Windows Desktop Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) | ks | 5 | ||
C.7. ObserveIT Linux Server Agent - (predchadzajuca podpora ukoncena 15.12.2015) | ks | 2 | ||
C.8. ObserveIT Windows Server Agent - (predchádzajúca podpora ukončená 15.12.2015) | ks | 6 |
Názov |
Osobitné požiadavky na plnenie – ďalej v skrátenej forme ako OPNP: |
1. Požiadavky na predloženie podkladov k plneniu |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek služieb podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením jednotkových cien bez DPH ako aj vrátane DPH. |
1.2. Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej Zmluvnej cene, t.j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
1.3. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie tejto zmluvy v rozsahu meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, funkcia, e-mailové adresy pre zasielanie objednávok, faktúr. |
1.4. Dodávateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi informácie o bankovom spojení Dodávateľa v rozsahu: Názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN. |
1.5. Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi doklad preukazujúci oprávnenie dodávateľa poskytovať služby, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. Z dokladu musí vyplývať, že Dodávateľ má oprávnenie na podnikanie v rozsahu vzťahujúcom sa na poskytnutie plnenia podľa tejto zmluvy. |
1.6. Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP predložením skenu originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo predložením skenu úradne overenej kópie takéhoto dokladu. |
1.7. V prípade nejasnosti si Objednávateľ vyhradzuje právo požiadať Dodávateľa o predloženie originálu dokladu nie staršieho ako 3 mesiace alebo úradne overenej kópie takéhoto dokladu v papierovej forme. |
1.8. Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.5 OPNP do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy,a to elektronickou formou na emailovú adresu Objednávateľa.Objednávateľ bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámi Dodávateľovi kontaktnú emailovú adresu pre splnenie povinností podľa tohto bodu. |
1.9. Nesplnenie povinnosti podľa bodu 1.1 až 1.8 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany Dodávateľa. |
2. Predmet plnenia: |
2.1. Objednávateľ požaduje ako výstup dodávky dodanie aktivovaných požadovaných supportov s akceptačným Protokolom. |
2.2. Dodávateľ zahrnie do ceny náklady spojené s obnovou supportu vrátane (aktivácie supportu, reaktivácie podpory, zaplatenie pokuty a reaktivačného poplatku) . |
2.3. Nesplnenie povinnosti podľa bodu 2.1 - 2.2 OPNP sa bude považovať za podstatné porušenie tejto zmluvy. |
3. Podmienky dodania predmetu plnenia: |
3.1 Plnenie Realizácia obnovy supportov bude poskytnuté na základe písomnej výzvy Objednávateľa zaslanej na emailovú adresu Dodávateľa, so začiatkom poskytovania plnenia najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
3.2 Dodávateľ je povinný ukončiť plnenie Realizácia obnovy supportov do 10 pracovných dní od doručenia výzvy Objednávateľa, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4. Miesto plnenia: |
4.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia sú prevádzkové priestory Objednávateľa v Bratislave. |
5. Fakturácia ceny – Platobné podmienky: |
5.1 Faktúra musí obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, číslo dodacieho listu, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
5.2 Bankové spojenie Dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 1.4 OPNP. V opačnom prípade je Objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
5.3 Lehota splatnosti faktúr je 30 (tridasť) dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi, pričom za deň splnenia peňažného záväzku sa považuje deň odpísania dlžnej sumy z účtu Objednávateľa v prospech účtu Dodávateľa. |
5.4 Pokiaľ posledný deň lehoty splatnosti pripadne podľa slovenského kalendára na deň pracovného voľna, pokoja alebo sviatok, ako deň splnenia peňažného záväzku bude zmluvným partnerom za rovnako dohodnutých cenových a platobných podmienok akceptovaný nasledujúci prvý pracovný deň. |
5.5 Bankové poplatky dlžníka znáša dlžník, bankové poplatky veriteľa znáša veriteľ. V prípade porušenia zmluvnej podmienky, súvisiacej s úhradou, znáša všetky bankové poplatky tá zmluvná strana, ktorá porušenie zavinila. |
6. Sankcie: |
6.1 V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa dodať obnovu supportov podľa bodu 2.1 a 2.2 OPNP, je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 5.000€. |
6.2 V prípade akéhokoľvek omeškania Dodávateľa s plnením predmetu zmluvy v porovnaní s termínmi uvedenými vo Funkčnej špecifikácii a týchto OPNP je Objednávateľ oprávnený fakturovať Dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu Zmluvy za každý deň omeškania/neposkytovania služieb. |
6.3 Zaplatením zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok Objednávateľa na náhradu spôsobenej škody v plnom rozsahu. |
6.4 V prípade omeškania so splnením peňažného záväzku má veriteľ právo fakturovať dlžníkovi úrok z omeškania vo výške 0,05 % z dlžnej čiastky za každý, aj začatý deň omeškania. Úrok z omeškania nie je predmetom DPH. |
6.5 Lehota splatnosti faktúr, ktorými bola vyúčtovaná zmluvná pokuta a úrok z omeškania je 30 dní odo dňa doručenia faktúry druhej zmluvnej strane. |
Lazaretská 26, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2016 15:30
484,00 ks
199 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2016 08:10
21.03.2016 11:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2016 10:59 - Vstupná ponuka | 184 165,53 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 184 165,53 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: