17336031
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nitre
Štefánikova 58, Nitra, 94963, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
kancelársky papier
kancelársky papier, papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do laserových a atramentových tlačiarní, papier do multifunkčných zariadení
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
papier do tlačiarenských zariadení, rozmnožovacích zariadení, fotokopírky, atramentových tlačiarní |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. kancelársky papier na obojstranné kopírovanie | g/m2 | 80 | ||
- šírka listu | mm | 210 | ||
- výška listu | mm | 297 | ||
- počet kusov v balíku | ks | 500 | ||
- počet balíkov v krabici | ks | 5 | ||
- požadované množstvo | bal | 75 | ||
2. dvojhárky čisté - biele (A3 preložená na A4) | bal | 10 | ||
- počet kusov v balíku | ks | 200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
formát kancelárskeho papiera | A4 |
formát dvojhárku | A3 preložená na A4 |
farba | biela |
belosť | CIE 146 |
opacita | 90% |
drsnosť max | 200ml/min. |
hrúbka | 104 um |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v termíne do 2 pracovných dní od automatického vygenerovania zmluvy EKS doručiť špecifikáciu dodávaného tovaru podľa jednotlivých položiek tovaru s uvedením jednotkových cien s rozpisom položiek bez DPH a s DPH na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ uvedie rovnaký rozpis tovaru a cien aj v dodacom liste a vo faktúre. |
V prípade nedodržania požadovaného sortimentu tovarov zo strany dodávateľa po doručení špecifikácii, objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy s dodávateľom. |
Cena za predmet zákazky zahŕňa náklady spojené s dopravou a vyložením kartónov a všetky ďalšie možné náklady spojené s dopravou predmetu zákazky na miesto určenia. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky zložiť podľa pokynov pracovníka povereného objednávateľom na prebratie predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie v pracovných dňoch v pracovnom čase od 8,00 do 14,00 hod. |
Objednávateľ požaduje predmet zákazky dodať podľa rozpisu objednávateľa poverenej osobe proti podpisu na dodacom liste, ktorý je súčasťou dodávky. |
Fakturácia bude realizovaná na základe odberateľom podpísaného dodacieho listu. |
Splatnosť faktúry je 30 dní. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky. Objednávateľ prevezme tovar v nepoškodených obaloch, originálny. Tovar, ktorý nespĺňa technické požiadavky resp. je poškodený, objednávateľ neprevezme. Vrátený tovar je možné nahradiť novým tovarom spĺňajúcim požiadavky do 5 pracovných dní od jeho vrátenia. |
Štefánikova 58, Nitra - Staré Mesto, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
31.03.2016 10:00
1,00 ks
230,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 14:26
18.03.2016 09:00
18.03.2016 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 16:47 - Vstupná ponuka | 229,20 | € | Cena s DPH |
18.03.2016 08:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 227,90 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: