00326551
Obec Spišské Hanušovce
č. 97, Spišské Hanušovce, 05904, SVK
44899831
ELINSS, s. r. o.
Žilinská cesta 78A/507, Lietavská Lúčka, 013 11, SVK
Zateplenie a stavebné úpravy kultúrneho domu a administratívnej budovy za účelom zlepšenia energetickej efektivity
rekonštrukcia, elektroinštalácia, zdravotechnika,
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zateplenie a stavebné úpravy kultúrneho domu a administratívnej budovy za účelom zlepšenia energetickej efektivity
|
|
---|---|
Funkcia |
predmetom zákazky je: |
celkové zateplenie budovy – fasáda, stropy, odizolovanie základov proti zemnej vlhkosti, výmena vonkajších okien a dverí a nové efektívnejšie vykurovanie a prípravy teplej vody s využitím fotovoltaiky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zateplenie a stavebné úpravy kultúrneho domu a administratívnej budovy za účelom zlepšenia energetickej efektivity | projekt | 1 | ||
Zastavaná plocha: | m2 | 499,60 | ||
Podlahová plocha: | m2 | 494,33 | ||
Obostavaný priestor: | m3 | 3200,54 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Nové dispozičné a architektonické riešenie stavby: | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Výkaz výmer |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobených zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len "OPET") a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
1. Predmet zmluvy: |
1.1 Zhotoviteľ sa zaväzuje , že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a jeho príloh. |
1.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť dielo a to v kvalite podľa príslušných platných technických noriem, schválených technologických postupov, a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť |
a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy. |
1.3 Zhotoviteľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Zhotoviteľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy. |
2.1 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Zhotoviteľa a na konanie vo veciach zmluvných a to počas trvania tejto Zmluvy. |
2.2 Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1 podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu. |
2.3 Zhotoviteľ je povinný doručiť do piatich (5) pracovných dní od účinnosti Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky. |
2.4 Objednávateľ do piatich (5) pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy doručí Zhotoviteľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností. |
2.5 Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy. |
O odovzdaní a prevzatí staveniska vyhotoví Objednávateľ písomný protokol, ktorý obidve strany podpíšu. |
2.6 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska. |
2.7 Zhotoviteľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska. |
2.8 Zhotoviteľ sa zaväzuje dodať pre Objednávateľa predmet zmluvy a to za podmienok dohodnutých v zmluve, riadne a včas zhotovené Dielo odovzdať Objednávateľovi v zodpovedajúcej kvalite. Zhotoviteľ sa zaväzuje zhotoviť Dielo vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť. |
2.9 Zhotoviteľ je povinný ku dňu zahájenia diela predložiť na odsúhlasenie časový harmonogram postupu prác, podľa ktorého bude Dielo realizovať. Zhotoviteľ je povinný dodržať časový harmonogram postupu stavebných prác. Zhotoviteľ berie na vedomie, že časový |
harmonogram postupu stavebných prác je záväzný a jeho nedodržanie znamená podstatné porušenie tejto Zmluvy. |
2.10 Zhotoviteľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov. Zhotoviteľ zodpovedá zato, že: |
stavenisko bude označené ako stavenisko s uvedením potrebných údajov o stavbe a účastníkoch stavby na stavenisku na náklady Zhotoviteľa a zabezpečí umiestnenie, udržiavanie a prevádzkovanie dopravných značiek v súvislosti s priebehom prác počas celej doby realizácie Diela. |
2.11 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne iné materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak, |
bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa. |
2.12 Zhotoviteľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote troch (3) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo. |
2.13 Zhotoviteľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11. |
2.13 Zhotoviteľ môže zabezpečovať realizáciu Diela prostredníctvom subdodávateľov a v takom prípade je povinný: |
doručiť: Objednávateľovi najneskôr tri (3) pracovné dni pred nástupom subdodávateľa na výkon realizácie časti Diela informáciu v nasledovnom rozsahu a nasledovné dokumenty: |
2.13.1 identifikácia subdodávateľa, obchodné meno, sídlo, kontaktná osoba |
2.13.2 identifikácia a opis časti realizácie Diela, ktoré bude subdodávateľ realizovať |
2.13.3 doklad o oprávnení subdodávateľa vykonávať danú časť predmetu zákazky |
2.13.4 čestné vyhlásenie subdodávateľa, že spĺňa podmienky účasti podľa §26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní |
3. Čas plnenia Zmluvy: |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zmluva nadobudne účinnosť dňom oznámenia Objednávateľa Zhotoviteľovi, že na plnenie Zmluvy mu bol rozhodnutím RO poskytnutý NFP. |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Zhotoviteľovi ohľadom splnenia odkladacej podmienky, najneskôr do piatich (5) pracovných dní od momentu kedy mu vyššie uvedené rozhodnutie RO bolo doručené. |
3.2 Zhotoviteľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje riadne a včas do dvanástich (12) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska. |
4. Cena za zhotovenie diela |
4.1 Zhotoviteľ vyhlasuje, že cena zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové dopravné a vedlajšie materiálové náklady - príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku Objednávateľa (zariadenie a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody - zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedlajšie mzdové náklady -náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela |
- zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku ( pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
- zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi - akékoľvek ďalšie náklady, ktoré vzniknú Zhotoviteľovi pri zhotovovaní Diela |
4.2 Zhotoviteľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer - t.j. Výkaz výmer, ktorý tvorí prílohu Zmluvného formulára doplnený Zhotoviteľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer, v lehote najneskôr 7 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte .xls. |
4.3 V prípade vzniku potreby činnosti prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Zhotoviteľ v čase uzatvorenie tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Zhotoviteľ a: |
4.3.1 nevzniká mu nárok na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy |
4.3.2 na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela pokiaľ sa na zmene ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmenu termínu plnenia Zmluvy z uvedeného dôvodu zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.4 Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú zmluvné strany a to formou písomného dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní |
príslušných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní, VZP - OPET. |
4.5 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonávajú, alebo sa vykonávajú v menšom rozsahu, Zhotoviteľ nebude tieto práce faktúrovať a uplatňovať si ich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku. |
4.6 Zhotoviteľ je povinný viesť stavebný denník, do ktorého bude zapisovať všetky skutočnosti rozhodujúce pre zhotovenie diela, najmä: |
4.6.1 je povinný v denných záznamoch zapisovať údaje o časovom postupe prác, ich akosti, zdôvodnenie odchýliek vykonaných prác od Opisu predmetu zákazky |
4.6.2 stavebný denník sa musí nachádzať na stavbe a musí byť prístupný zástupcom Objednávateľa a dotknutých orgánov štátnej správy |
4.6.3 Zápisy do stavebného denníka čitateľne zapisuje a podpisuje stavbyvedúci vždy v ten deň, kedy boli práce vykonané alebo keď nastanú okolnosti brániace ich výkonu, resp. je potrebné riešiť ďalší postup prác. Všetky strany stavebného denníka musia byť očíslované |
4.6.4 Zhotoviteľ je povinný vyzvať Objednávateľa na kontrolu činnosti, ktoré budú ďalším postupom zakryté, a to písomne v stavebnom denníku minimálne 3 (tri) pracovné dni vopred |
4.6.5 Ak Zhotoviteľ nesplní uvedenú povinnosť, je povinný umožniť Objednávateľovi vykonanie dodatočnej kontroly a znášať náklady s tým spojené |
4.6.6 Objednávateľ sa zaväzuje vyjadriť svoje stanovisko k predloženému súpisu vykonaných prác do 3 pracovných dní odo dňa jeho predloženia |
5. Platobné podmienky |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa ich doručenia Objednávateľovi |
5.2 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať cenu Diela nasledovne: |
5.2.1 prvá platba: na základe faktúry vo výške 50% po zrealizovaní minimálne 50% časti Diela |
5.2.2 druhá platba: zvyšná časť za Dielo bude uhradená na základe faktúry vystavenej Zhotoviteľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.3 K vyúčtovacej faktúre musia byť doložené súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. |
5.4 K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác |
5.5 Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Zhotoviteľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami Zmluvy. |
5.6 V prípade, ak Objednávateľ preukazateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.7 Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Zhotoviteľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslované s udaním fakturačného obdobia |
5.8 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Zhotoviteľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.9 Objednávateľ má právo zadržať 10% zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
5.10 Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela |
6.1 Zmluvné strany sa dohodli, že Zhotoviteľ na Dielo poskytuje záručnú dobu a to šesťdesiat (60)mesiacov od protokolárneho ukončenia stavebných prác podpísaného zodpovednými osobami oboch zúčastnených strán na predmet zákazky. Presný termín ukončenia záručnej doby zmluvné strany zapíšu |
do protokolu z odovzdania a prevzatia Diela. |
6.2 Objednávateľ je povinný oznámiť Zhotoviteľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od protokolu z odovzdania a prevzatia Diela podpísaného oboma zmluvnými stranami. |
6.3 V prípade oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu, po ktorú bola odstraňovaná vada Diela. Oznámenie vád Diela (reklamácia) musí byť v písomnej forme a musí obsahovať popis, ako sa vada prejavuje a miesto, kde sa vada nachádza |
6.4 Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Zhotoviteľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronicú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb ( najmä kontaktné meno, e-mail...) |
7.Preberacie konanie |
7.1 Zhotoviteľ je povinný pri preberacom konaní odovzdať Objednávateľovi v dvoch (2) vyhotoveniach minimálne: |
- zoznam výrobkov, materiálov a zariadení , ktoré sú súčasťou odovzdávaného Diela, vrátane atestov, certifikátov na použité výrobky, zariadenia a materiály o vyhlásení o zhode |
- správy o vykonaní prehliadok a odborných skúšok (revízne správy) u vyhradených technických zariadení |
- stavebný denník |
- zápisnice a osvedčenia o vykonaných skúškach použitých materiálov, zariadení a výrobkov |
- zápisnice o preverení zakrytých prác a konštrukcií |
-doklad o spôsobe naloženia so vzniknutým odpadom počas vykonávania Diela |
- ostatné doklady podľa príslušných platných technických noriem |
7.2 Zhotoviteľ je povinný písomne oznámiť Objednávateľovi najneskôr sedem (7) kalendárnych dní vopred, kedy bude Dielo pripravené k odovzdaniu a prevzatiu. Objednávateľ je následne povinný do dvoch (2) pracovných dní od oznámenia pripravenosti Diela |
na jeho odovzdanie začať preberacie konanie a riadne v ňom pokračovať |
8. Ďalšie požiadavky |
8.1 Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov |
v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov |
8.2 Ak Zhotoviteľ ponúkne ekvivalenté plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok / stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch |
8.3 Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, ak dodávateľ bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu danej zákazky, je podmienkou pre zhotoviteľa, aby zamestnali na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie zákazky (obec, okres, VÚC). |
8.4 Forma zamestnania týchto osôb nie je určená , t.j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas ( na dobu určitú alebo neurčitú), dohodu o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru atď. |
8.5 Objednávateľ oboznamuje Zhotoviteľa a Zhotoviteľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov získaných formou nenávratného finančného príspevku v rámci operačného programu Program rozvoja vidieka 2014- 2020 |
8.6 Zhotoviteľ berie na vedomie , že uzatvorenie Zmluvy o dielo s úspešným uchádzačom podlieha odporúčaniu a schváleniu inštitúciami a orgánmi Európskej únie podľa osobitného predpisu, preto ponuka sa prijíma s odkladacou podmienkou, ktorá spočíva v tom, že dôjde |
k schváleniu žiadosti a k akceptácii verejného obstarávania |
8.7 Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska, Zhotoviteľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
8.8 Objednávateľ upozorňuje Zhotoviteľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy až zápisom Zhotoviteľa v registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Zhotoviteľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy nebude registrovaný. |
8.9 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného |
finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Spišské Hanušovce 97, Spišské Hanušovce, Kežmarok, Prešovský, Slovenská republika
01.04.2016 12:19 — 31.12.2017 12:19
1,00 paré
165 661,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 12:24
17.03.2016 13:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 12:31 - Vstupná ponuka | 165 600,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2016 13:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 120 600,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: