30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
35746343
SIAD Slovakia spol. s r. o.
Rožňavská 17, Bratislava, 83104, SVK
Technické plyny
Technické plyny, kyslík na dýchanie, kyslík do dýchacích prístrojov
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Technické plyny
|
|
---|---|
Funkcia |
Kyslík do dýchacích prístrojov dodávaný vo zväzku tlakových fliaš |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obsah plynu (kyslíka) | % | 99,5 | ||
Obsah zväzku tlakových fliaš | m³ | 100 | 200 | |
Tlak naplnenia zväzku | MPa | 20 | 30 | |
Merná jednotka | m³ | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Číslo CAS | 7782-44-7 |
Číslo ES (EINECS) | 231-956-9 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a z miesta plnenia zmluvy. Tovar bude dodaný do viacerých miest plnenia na území Slovenskej republiky. |
Presné adresy miest plnenia s kontaktnými údajmi na osoby zodpovedné za prevzatie tovaru oznámi objednávateľ dodávateľovi písomne najneskôr do začiatku času/lehoty plnenia kúpnej zmluvy. Upresnenie adries plnenia bude odoslané na adresu dodávateľa uvedenú v bode 1.2. kúpnej zmluvy. |
Množstvá tovaru pre jednotlivé miesta plnenia oznámi objednávateľ písomne dodávateľovi najneskôr do začiatku času/lehoty plnenia kúpnej zmluvy. Upresnenie množstva bude odoslané na adresu dodávateľa uvedenú v bode 1.2. kúpnej zmluvy. |
Kyslík bude dodávaný vo zväzku tlakových fliaš. |
Vyloženie a naloženie zväzku zabezpečí objednávateľ. |
Zväzok musí objednávateľ vyprázdniť do 5 pracovných dní. |
Cena prenájmu zväzku musí byť započítaná do celkovej ponúknutej ceny. |
Od prevzatia zväzku podpisom zástupcu objednávateľa, až po jeho písomné odovzdanie dodávateľovi, zodpovedá za manipuláciu so zväzkom, prípadne za jeho poškodenie, objednávateľ. |
Dodávateľ musí na vyžiadanie objednávateľa poskytnúť údaje, ktoré budú použité na zabezpečenie vstupu vozidla a pracovníka dodávateľa dovoz a odvoz zväzku do a z objektov objednávateľa. |
Všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním kyslíka musia byť započítané v ponúknutej cene. |
Objednávateľ bude záväzok objednávať písomnou objednávkou na adresu dodávateľa uvedenú v bode 1.2. tejto zmluvy, dodávateľ následne zrealizuje dodávku do 14 dní po obdržaní objednávky. |
Dodávateľ vyfakturuje každú dodávku osobitne, pričom súčasťou faktúry bude aj dodací list. |
S každou dodávkou kyslíka musí byť dodaný aj certifikát kvality. Nedodanie certifikátu bude dôvodom na neprevzatie zväzku. |
Požaduje sa, aby dodávateľ vyrozumel o termíne ako aj oznámil objem dodávaných zväzkov kyslíka kontaktné osoby objednávateľa v jednotlivých miestach dodania najmenej tri pracovné dni pred jeho dodaním. |
Celkové odobraté množstvo kyslíka bude tvoriť násobok objemu zväzku tak, aby nebolo prekročené celkové požadované množstvo a zároveň, aby neodobraté množstvo bolo nižšie ako obsah zväzku, ak bude neodobraté množstvo nižšie, ako obsah zväzku, bude sa zmluva považovať za splnenú. |
Posledný zväzok bude odobratý do 15. decembra 2016. Pokiaľ k tomuto dátumu nebude odobraté celé zazmluvnené množstvo, bude sa zmluva považovať za splnenú. |
Na faktúre musí byť uvedená aj adresa miesta plnenia. |
Platba bude vykonaná na základe faktúry s dobou splatnosti 30 dní od jej doručenia na adresu, ktorá bude na tento účel písomne oznámená dodávateľovi. |
Tovar musí spĺňať všetky požadované kvalitatívne parametre a úžitkové vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Nesplnenie akejkoľvek podmienky alebo požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Termín dodania: do 14 dní po doručení písomnej objednávky, pričom posledná objednávka bude doručená maximálne do 1.12.2016. |
Čas dodania: v pracovných dňoch od 8:00h do 14:00h. |
Dodávateľ je povinný zaslať objednávateľovi meno priezvisko kontaktnej osoby, kontaktný e-mail a kontaktný telefón do 3 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy. |
Československej armády 1, Sliač, Zvolen, Banskobystrický, Slovenská republika
04.04.2016 08:00 — 15.12.2016 14:00
3 100,00 m³
5 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 10:36
21.03.2016 11:00
21.03.2016 11:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 14:24 - Vstupná ponuka | 5 499,60 | € | Cena s DPH |
15.03.2016 11:04 - Najvýhodnejšia ponuka | 5 480,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: