• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2016 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2016 14:40

Detail zákazky Z20165808

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.03.2016 09:42
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2016 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2016 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2016 14:40

Základné údaje

Z20165808

OF-77630

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=2368350

Objednávateľ

31194231

Zariadenie pre seniorov - Smaragd

Sládkovičova 30, Hurbanovo, 94701, SVK

Dodávateľ

36283576

PENAM SLOVAKIA, a.s.

Štúrova 74/138, Nitra, 94935, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky - Nitriansky kraj

Chlieb, rožok, závin, vianočka, bábovka, žemľa, brioška, buchta

  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15811100-7 - Chlieb
  • 15811200-8 - Rožky
  • 15812100-4 - Pečivo
  • 15813000-0 - Raňajkové pečivo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Čerstvý chlieb, pečivo a pekárske výrobky - Nitriansky kraj
Funkcia
Dodávka čerstvého chleba a pekárskych výrobkov
Dodanie tovaru do zariadenia obstarávateľa v Nitrianskom kraji, konkrétne miesto plnenia bude špecifikované po uzatvorení zmluvy
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Chlieb pšenično-ražný 1000 g krájaný ks 4250
Chlieb pšeničný 1000 g krájaný ks 1150
Chlieb celozrnný 900 g krájaný ks 20
Rožok obyčajný 40 g ks 4300
Rožok grahamový 50 g ks 1400
Závin 400 g balený kakao,mak,orech,jablko ks 150
Vianočka 460 g balená ks 240
Vianočka DIA balená ks 20
Bábovka 500 g balená ks 100
Bábovka DIA balená ks 10
Žemľa obyčajná 100 g ks 120
Žemľa graham 100 g ks 40
Brioška 70 g ks 1250
Sendvič 400 g krájaný ks 80
Buchta 100 g mak,marmeláda,orech,kakao,tvaroh ks 1450
Moravský koláč 100 g ks 250
Sladké pečivo pre diabetikov ks 250
Pečivo pre celiatikov ks 80
Štrúdľa 100 g ks 180
Bratislavské rožky 50 g orech,mak ks 180
Pizza rožok 60 g ks 80
Pagáč 60 g zemiakový,oškvarkový,kukuričný,syrový ks 300
Croissant 80 g ks 200
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Množstvá pekárenských výrobkov sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá pekárenského tovaru upraviť podľa aktuálnych stavov. Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné.
Množstvá jednotlivých druhov pekárenských výrobkov slúžia pre potreby súťaže. Dodávka tovaru bude realizovaná počas trvania zmluvného vzťahu na základe objednávok.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovarov sú uvedené ako predpokladané. Verejný obstarávateľ konkrétne množstvá tovaru v závislosti od počtu stravníkov špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa predložiť podrobnú cenovú ponuku do 7 dní od uzavretia zmluvy. Ceny uveďte za kus bez DPH a s DPH a celkovú cenu bez DPH a s DPH.
Doba trvania zmluvy je na obdobie 12 mesiacov s účinnosťou od 1.4.2016 - 31.3.2017.
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré dodávateľ vyhotoví dekádne. Splatnosť faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. Faktúra a dodací list musia mať čitateľne vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva, napr. číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka.
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy a v opakovaných dodávkach.
Ceny jednotlivých druhov tovarov predmetu plnenia platia po celé zmluvné obdobie. Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmeny ceny smerom nadol.
Cena za dodanie tovaru je vrátane bezplatnej dopravy a vyskladnenia na mieste určenia podľa jednotlivých objednávok v zariadení obstarávateľa.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni a v sobotu vždy najneskôr do 7.00 hod. ráno, ak nie je v objednávke vyslovene uvedené inak.
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu.
Dodávateľ do 3 pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky a riešenia prípadných reklamácií.
Plnenie zmluvy bude realizované priebežne na základe samostatných objednávok podľa potrieb objednávateľa.
Objednávky sa predložia deň vopred do 11.00 hod. elektronickou poštou prípadne telefonicky. Objednávky na sobotu, nedeľu a pondelok sa predkladajú v piatok v rovnakom čase.
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinovému kódexu.
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva Slovenskej republiky a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel k dátumu dodania vždy čerstvý a zdravotne nezávadný.
Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky dodávaný verejnému obstarávateľovi vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru je verejný obstarávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z celkovej ceny zákazky za každú aj začatú hodinu omeškania s dodaním tovaru.
V prípade, že dodávateľ nedodá verejnému obstarávateľovi tovar kompletne podľa objednávky a spolu s dodacím listom, má verejný obstarávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 10 % z ceny nedodaného tovaru.
Odstúpenie od zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia tejto zmluvy. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet zmluvy v rozsahu a v kvalite stanovenej objednávateľom a ak dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 2 a viac dní.

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 30, Hurbanovo, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

01.04.2016 05:00 — 31.03.2017 09:00

1,00 podľa rozpisu v objednávke

8 010,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.03.2016 09:42

17.03.2016 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2016 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 166
 6
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2016 13:07 - Vstupná ponuka 8 009,88 € Cena s DPH
16.03.2016 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka 7 760,24 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS