00699021
Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
Hlboká cesta 2, Bratislava, 83336, SVK
35698586
DOLIS s.r.o.
Grösslingova 45, Bratislava, 81109, SVK
Dodanie prenosných reklamných systémov pre účely konania podujatí
Roll up banner, L banner, L banner stena, Pop up stena, Smerová tabuľa
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Dodanie prenosných reklamných systémov pre účely konania podujatí
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je potlač a dodanie Roll up bannerov, Pop up stien, L-bannerov (s možnosťou spojenia pre vytvorenie L banner wall - stena), Smerových (orientačných tabúľ) na miesto určenia v rámci mesta Bratislava. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Roll up banner PVC (predpokladaný počet) | ks | 178 | ||
2.Roll up banner s polyesterovou tkaninou (predpokladaný počet) | ks | 59 | ||
3.L banner (predpokladaný počet) | ks | 60 | ||
4.Pop up stena (predpokladaný počet) | ks | 2 | ||
5.Smerové /orientačné tabule (predpokladaný počet) | ks | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.Roll up banner PVC: | |
1.Hmotnosť objektu v kg | min.1,5 -max.6 |
1.Hrúbka plachty v g/m² | max.420 |
1.Rozmer výška v cm : | presná hodnota 200 |
1.Rozmer šírka v cm: | min.80 - max.85 |
1.Kvalita potlače v dpi | min.720 |
1.Potlač | jednostranná plnofarebná CMYK 4/0 |
1.Základňa | hliníková s dvomi nožičkami s roll up mechanikou |
1.Púzdro na prenos Roll upu | rozmer zodpovedajúci rozmerom zloženého roll upu, čierna farba |
1.Technológia tlače | UV |
1.Banner (plachta) | ľahké PVC - block out |
1.Vymeniteľná grafika | áno |
1.Tyč | teleskopická |
1.Grafický návrh | bude zadaný objednávateľom úspešnému uchádzačovi |
1.Ilustračný obrázok Roll up banneru PVC. Pohľad z viacero strán. | 1.Zobrazené v prílohe opisného formuláru |
2.Roll up banner s polyesterovou tkaninou: | |
2.Hmotnosť objektu v kg | min.1,5 - max.6 |
2.Hrúbka plachty v g/m² | max.340 |
2.Rozmer výška v cm: | presná hodnota 200 |
2.Rozmer šírka v cm: | presná hodnota 80 |
2.Kvalita potlače v dpi | min.720 |
2.Potlač | jednostranná plnofarebná CMYK 4/0 |
2.Technológia tlače | UV |
2.Základňa | hliníková s dvomi nožičkami s roll up mechanikou |
2.Púzdro na prenos Roll upu s polyesterovou tkaninou | rozmer zodpovedajúci rozmerom zloženého roll upu, čierna farba |
2.Banner (plachta) | polyesterová tkanina - block out |
2.Vymeniteľná grafika | áno |
2.Tyč | teleskopická |
2.Grafický návrh | bude zadaný objednávateľom úspešnému uchádzačovi |
2.Ilustračný obrázok Roll up banneru s polyesterovou tkaninou. Pohľad z viacero strán. | 2.Zobrazené v prílohe opisného formuláru |
3.L banner | |
3.Hmotnosť objektu v kg | min.1,5 - max.6 |
3.Hrúbka plachty v g/m² | max.420 |
3.Rozmer výška v cm: | min.220 - max.230 |
3.Rozmer šírka v cm: | presná hodnota 100 |
3.Rozmer dĺžka v cm | min.35 - max.40 |
3.Kvalita potlače v dpi | min.720 |
3.Potlač | jednostranná plnofarebná CMYK 4/0 |
3.Technológia tlače | UV |
3.Základňa | hliníková v tvare L s jednou nožičkou |
3.Púzdro na prenos Roll upu /L Banner/ | rozmer zodpovedajúci rozmerom zloženého roll upu, čierna farba |
3.Banner (plachta) | PVC - block out |
3.Tyč | teleskopická |
3..Grafický návrh | bude zadaný objednávateľom úspešnému uchádzačovi |
3.Spájanie (prezentačnej steny) | možnosť spojenia viacerých systémov vedľa seba pre vytvorenie dlhej rovnej steny s vlastnou grafikou |
3.Ilustračné obrázky L Banner – zľava na pravo pohľad na prednú stenu, pohľad na zadnú stenu a pohľad na zadnú stenu L banner steny. | 3.Zobrazené v prílohe opisného formuláru |
4.Pop up stena | |
4.Hmotnosť objektu v kg | min.10 - max. 40 |
4.PVC hrúbka μm | min.300 - max.350 |
4.Rozmer výška v cm | min.220 - max.240 |
4.Rozmer šírka v cm: | min.310 - max.340 |
4.Rozmer dĺžka v cm | min.50 - max.100 |
4.Kvalita potlače v dpi | min.720 |
4.Potlač | jednostranná plnofarebná CMYK 4/0 |
4.Technológia tlače | UV |
4.Základňa | hliníková typu 3x3 |
4.Púzdro na prenos Pop up steny | rozmer zodpovedajúci rozmerom zloženého Pop up steny, čierna farba |
4.PVC panely | PVC – stop light |
4.Vymeniteľná grafika | áno |
4.Uchytenie panelov na konštrukciu | magnetické lišty |
4.Grafický návrh | bude zadaný objednávateľom úspešnému uchádzačovi |
4.Laminácia | matná |
4.Zaoblená/rovná stena | zaoblená |
4.Ilustračný obrázok Pop Up stena (3x3) – pohľad na prednú stenu. | 4.Zobrazené v prílohe opisného formuláru |
5.Smerové /orientačné tabule/ | |
5.Hmotnosť objektu v kg | max.10 |
5.Priemer podstavca v cm | min.24 - max.26 |
5.Rozmer výška v cm | max.120 |
5.Rám výška v mm | min.297 - max.307 |
5.Rám šírka v mm | min.420 - max.430 |
5.Podstavec | kruhový |
5.Materiál základne podstavca | oceľ |
5.Taška | áno |
5.Formát prospektu v ráme | A3 |
5.Tyč | teleskopická |
5.Ilustračný obrázok smerovej /orientačnej/ tabule. | 5.Zobrazené v prílohe opisného formuláru |
Názov |
A. Zmluvné strany za zaväzujú navzájom si oznámiť svoje e-mailové adresy, telefónne a faxové čísla do 5 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy. |
B. Dodávateľ na základe písomnej výzvy objednávateľa dodá objednávateľovi bezplatné vzorky tých položiek Plnenia podľa tejto zmluvy (t.j. Roll up banneru PVC, Roll up banneru s polyesterovou tkaninou, L banneru, Pop up steny, Smerových (orientačných) tabúľ), na ktorých dodanie bude objednávateľom vyzvaný, a to s potlačou podľa grafických podkladov dodaných objednávateľom. Na spôsob poskytnutia grafických podkladov podľa tohto bodu a súčinnosť dodávateľa sa uplatnia body J. a L. |
C. Dodávateľ je povinný dodať bezplatné vzorky položiek Plnenia podľa bodu B. do sídla objednávateľa alebo na miesto uvedené vo výzve objednávateľa, a to do 5 pracovných dní odo dňa doručenia grafických podkladov na potlač príslušných položiek Plnenia dodávateľovi. Dodávateľ dodá bezplatné vzorky Plnenia podľa bodu B. do miesta dodania počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod.; |
na dodanie bezplatných vzoriek Plnenia sa vzťahuje bod P. s tým, že dodávateľ oznámi objednávateľovi termín dodania vzoriek aspoň 1 pracovný deň vopred. O schválení alebo neschválení vzoriek Plnenia bude objednávateľ dodávateľa informovať do 5 pracovných dní od ich dodania. |
D. Ak ktorákoľvek vzorka Plnenia podľa bodu C. nebude zodpovedať požiadavkám tejto zmluvy, objednávateľ je oprávnený požadovať opätovné dodanie predmetnej vzorky Plnenia, a to až dovtedy, kým mu nebude poskytnutá bezplatná vzorka Plnenia v súlade s touto zmluvou.Bezplatnú vzorku Plnenia podľa tohto bodu je dodávateľ povinný dodať objednávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti objednávateľa o opätovné dodanie takej vzorky. |
V žiadosti o opätovné dodanie bezplatnej vzorky Plnenia objednávateľ uvedie dôvody neschválenia už dodanej vzorky Plnenia, ktoré je dodávateľ povinný zohľadniť pri opätovnom poskytnutí bezplatnej vzorky Plnenia. Na podmienky opätovného dodania bezplatných vzoriek Plnenia neupravených v tomto bode sa vzťahuje bod C. |
E. Vzhľadom na to, že objednávateľom schválené bezplatné vzorky Plnenia budú považované za súladné s požiadavkami na Plnenie podľa tejto zmluvy, dodávateľ je povinný dodať Plnenie v súlade s touto zmluvou a schválenými vzorkami Plnenia. |
F. Dodávateľ berie na vedomie, že v prípadoch uvedených v bode 18.2 písm. t) Všeobecných zmluvných podmienok tvoriacich prílohu tejto zmluvy (ďalej aj ako „VZP“) je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť; toto právo zostáva objednávateľovi zachované aj v prípade postupu podľa bodu D. |
G. Do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto zmluvy sa dodávateľ zaväzuje predložiť objednávateľovi rozpis jednotkových cien položiek Plnenia podľa tejto zmluvy s DPH a bez DPH, a sadzieb DPH s vyčíslením DPH pre jednotlivé položky Plnenia. |
H. Ak sa dodávateľ dostane do omeškania so splnením povinnosti podľa bodu C., D. alebo G., objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,05% z celkovej ceny predmetu plnenia podľa tejto zmluvy za každý deň omeškania. |
I. Zmluvná pokuta podľa bodu H. a X. je splatná do 15 dní odo dňa doručenia výzvy objednávateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty dodávateľovi, a to na bankový účet objednávateľa uvedený vo výzve. |
J. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ poskytne dodávateľovi grafické podklady na potlač Tovaru podľa tejto zmluvy (ďalej iba ako „grafické podklady“) v elektronických súboroch e-mailom alebo na DVD; spôsob dodania grafických podkladov je oprávnený zvoliť výlučne objednávateľ. |
K. Príslušné grafické podklady pre potlač jednotlivých položiek Tovaru, na ktorých dodanie bude dodávateľ vyzvaný, bude objednávateľ poskytovať dodávateľovi súbežne s príslušnými Čiastkovými výzvami. Objednávateľ sa zaväzuje odoslať dodávateľovi príslušné grafické podklady najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa odoslania príslušnej Čiastkovej výzvy. |
L. Ak grafické podklady dodané dodávateľovi podľa bodu J. nebudú dodané vo forme/ formáte, na základe ktorého by bolo možné potlač vykonať, dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť objednávateľovi všetku potrebnú súčinnosť k vyhotoveniu grafického znázornenia, na základe ktorého bude možné potlač vykonať. |
M. Vzhľadom na to, že táto zmluva je Rámcovou dohodou, dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi Plnenie podľa tejto zmluvy na základe písomných Čiastkových výziev podľa bodu 16.1.1 VZP. |
N. Objednávateľ je oprávnený predkladať dodávateľovi Čiastkové výzvy v periodicite a na objem Plnenia v závislosti od svojich potrieb. |
O. Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať Plnenie objednávateľovi v objemoch uvedených v príslušnej Čiastkovej výzve, a to riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené objednávateľom v príslušnej Čiastkovej výzve. |
P. Dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi Plnenie podľa Čiastkovej výzvy v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia Čiastkovej výzvy dodávateľovi, a to len počas pracovných dní od 7:00 hod. do 15:00 hod.. V prípade, ak dodávateľ nedodrží lehotu dodania príslušného čiastkového Plnenia do miesta dodania v dôsledku omeškania objednávateľa s poskytnutím príslušných grafických podkladov, dodávateľ po dobu zodpovedajúcu omeškaniu objednávateľa nie je v omeškaní s dodaním Plnenia. |
Q. Dodávateľ oznámi presný dátum a čas dodania príslušného čiastkového Plnenia podľa tejto zmluvy do miesta dodania aspoň 72 hodín pred jeho dodaním. |
R. Cena Plnenia podľa tejto zmluvy v súlade s bodom 10.4 VZP pokrýva všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu tejto zmluvy, ako napr. náklady na poskytnutie bezplatných vzoriek Plnenia podľa bodu B. a D., náklady na balné a dopravu Plnenia do miesta dodania. |
S. Nárok dodávateľa na zaplatenie príslušnej časti Ceny za poskytnuté čiastkové plnenie vzniká momentom prevzatia príslušného čiastkového Plnenia objednávateľom podľa bodu 6.5.4, 11.1, a 16.1.1 VZP. |
T. Faktúru na cenu poskytnutého Plnenia je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi do 10 dní odo dňa vzniku jeho nároku na zaplatenie ceny poskytnutého Plnenia. |
U. Vo faktúre je dodávateľ povinný uvádzať názov banky, jej kód SWIFT/BIC, poštovú adresu sídla pobočky banky, kde bol zriadený bankový účet, na ktorý objednávateľ uhradí fakturovanú sumu, a číslo takého bankového účtu vo formáte IBAN. V prípade, ak z technických dôvodov nebude môcť dodávateľ informácie podľa tohto bodu na faktúre uviesť, uvedie tieto informácie v prílohe faktúry. |
Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ bude Cenu za Plnenie poskytnuté podľa tejto zmluvy uhrádzať na bankový účet dodávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy. |
V. Ak v záhlaví tejto zmluvy nie je uvedené číslo bankového účtu vo formáte IBAN, DIČ dodávateľa a/alebo IČ DPH dodávateľa, zaväzujú sa zmluvné strany uzatvoriť dodatok k tejto zmluve, predmetom ktorého bude doplnenie údajov podľa tejto vety do záhlavia tejto zmluvy. |
W. Dodávateľ berie na vedomie, že všetky grafické podklady poskytnuté objednávateľom dodávateľovi v súlade s touto zmluvou a na účely plnenia tejto zmluvy, sa považujú za dôverné informácie podľa článku XVII VZP. |
X. Ak dodávateľ poruší ktorúkoľvek svoju povinnosť uvedenú v článku XVII VZP, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 2 000 EUR za každé také porušenie. |
Y. Zmluvné strany sa dohodli, že za podstatné porušenie povinností dodávateľa sa považuje omeškanie s poskytnutím Plnenia, na ktoré bol dodávateľ objednávateľom riadne Čiastkovou výzvou vyzvaný, dodanie akejkoľvek položky Plnenia s vadami, a porušenie ktorejkoľvek povinnosti dodávateľa uvedenej v článku XVII VZP. |
Z. Táto zmluva má charakter Rámcovej dohody a uzatvára sa na obdobie 12 mesiacov od Momentu uzavretia tejto zmluvy – Rámcovej dohody, alebo do momentu vyčerpania zazmluvneného rámca podľa tejto zmluvy, podľa toho, čo nastane skôr. |
AA. Zmluvné strany sa v súlade s bodom 16.1.9 VZP dohodli, že objednávateľ na účely bodu 16.1.8 VZP bude v súlade s podmienkami bodu 16.1.9 VZP zisťovať ceny Tovaru prieskumom trhu aspoň u troch dodávateľov identického alebo zastupiteľného tovaru, ak v čase zisťovania taký tovar existuje, a to zisťovaním ceny predpokladaného množstva identického alebo zastupiteľného tovaru za rovnakých zmluvných podmienok, aké sú uvedené v tejto zmluve. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Hlboká cesta 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
12
379,00 ks
30 541,84
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.03.2016 12:30
22.03.2016 15:00
22.03.2016 15:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.03.2016 13:59 - Vstupná ponuka | 27 840,00 | € | Cena s DPH |
22.03.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 26 280,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: