00179027
Matica slovenská
P. Mudroňa 1, Martin, 03601, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Obnova objektu, zníženie energetickej náročnosti budovy
rekonštrukcia, oprava, zateplenie, elektroinštalácia, elektroinštalačné rozvody, zdravotechnika, búranie, vykurovanie, odpad,
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Obnova objektu, zníženie energetickej náročnosti budovy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom navrhovanej obnovy objektu je vytvoriť vyhovujúce prevádzkové a technické podmienky pre užívanie objektu čo do účelu, ale hlavne plnohodnotnú budovu z hľadiska energetických úspor. Navrhovanou stavebnou úpravou priestorov nepríde k zmene funkčného a vzhľadového charakteru stavby. |
Požadovaný rozsah stavebných prác - Oprava vonkajších omietok a zateplenie objektu - zateplenie plochej strechy- Výmena okien, zasklených stien, dverí a parapetov - Výmena a oprava klampiarskych výrobkov - Kontrola a revízia bleskozvodu- Výmena vykurovacích telies a kotlov, rozvodného potrubia - Výmena svietidiel a rozvodov elektrického vedenia - Úprava nástupových plôch - súvisiace búracie práce |
Požadovaný rozsah prác na obnovu objektu pôvodnej budovy sa zrealizuje v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvných podmienok. |
Sprievodná a súhrnná technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Sprievodná správa a súhrnná technická správa.pdf" |
Technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Technická správa.pdf" a zároveň prílohami opisného formulára sú aj ostatné Technické správy k jednotlivým častiam stavbených prác v "pdf" |
Výkaz - výmer k jednotlivým zadaniam stavebných prác a objektov sú prílohami opisného formulára s názvom "Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Prílohami opisného formulára sú jednotlivé výkresové časti stavebných prác v "pdf" a architektúra zadaní jednotlivých stavebných prác v "pdf" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obnova objektu, zníženie energetickej náročnosti budovy | projekt | 1 | ||
zastavaná plocha -zníženie energetickej náročnosti budovy | m2 | 1091,25 | ||
celková úžitková plocha - zníženie energetickej náročnosti budovy | m2 | 1318,40 | ||
obostavaný priestor - zníženie energetickej náročnosti budovy | m3 | 2940,40 | ||
1.NP | m2 | 965,90 | ||
2.NP | m2 | 315,41 | ||
3.NP | m2 | 37,10 | ||
výška objektu | m | 10,4 (7,05) | ||
zastavaná plocha garáži a skladov | m2 | 165,02 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stavba je členená na nasledovné stavebné objekty: SO 1 – Objekt, zníženie energetickej náročnosti budovy, SO 2 – Spevnené plochy a komunikácie, SO 3 – Garáže a sklady- rozpočty stavieb budú zahrňovať náklady na : - práce HSV + PSV- VRN- kompletačnú činnosť | projekt |
Objekt - St011 SO - 01 - zníženie energetickej náročnosti budovy | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Objekt - St013 SO -03 -Stavebné úpravy exter.vstupu | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Objekt - Zt01 Zt, UK - zdravotechnika , vykurovanie | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Objekt El01 Elektroinštalácia pozostáva z: | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Zadanie El011 - E1 - Elektromerový rozvádzač RE | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Zadanie El012 - E2 - Vnútorná elektroinštalácia | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Zadanie El013 - E3 - Bleskozvod | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe s označením: Projekt zadania - VV - Zníženie energetickej náročnosti budovy.pdf" |
Projekt obnovy Objektu, zníženie energetickej náročnosti budovy "rieši: | |
- zateplenie obvodového muriva, sokla, výmena vonkajších a vnútorných výplní otvorov ( všetky okná a dvere v objekte budú vymenené za plastové (5 komorové s izolačným trojsklom), sanácia proti vlhkosti, rekonštrukcia interiérových a exteriérových povrchov, zdravotechnika, spevnené plochy | |
- zateplenie plochej strechy (hlavný objekt), výmena a oprava klampiarskych výrobkov – žľaby, zvody, okapové chodníky, výmena vykurovacích telies a kotlov, zábradlia | |
- výmena svietidiel a rozvodov elektrického vedenia, bleskozvodu, vnútorná elektroinštalácia, elektronický zabezpečovací systém | |
Pre danú navrhovanú stavbu nie je potrebný záber pôdneho fondu, na riešenom území sa nenachádzajú žiadne objekty, ktoré je potrebné asanovať, ani potreba výrobu stromov. Počas realizácie nedôjde k narúšaniu kvality životného prostredia, ani zásahu do žiadneho ochranného pásma, prírody, či kultúrne cennej lokality, ani objektu. Odpad z výstavby objektu bude zneškodnený na povolenej skládke. | |
Práce a dodávky HSV v členení: | komplet |
Zadanie St011 SO - 01 - zníženie energetickej náročnosti budovy | zadanie |
1. Oddiel 1 | Zemné práce |
2. Oddiel 4 | Vodorovoné konštrukcie |
3. Oddiel 6 | Úpravy povrchov, podlahy, osadenie |
4. Oddiel 9 | Ostatné konštrukcie a práce-búranie |
5. Oddiel 99 | Presun hmôt HSV |
Práce a dodávky PSV v členení: - 1. Oddiel 711 | Izolácie proti vode a vlhkosti |
2. Oddiel 712 | Izolácia striech |
3. Oddiel 713 | Izolácie tepelné |
4. Oddiel 763 | Konštrukcie tesárske-drevostavby |
5. Oddiel 764 | Konštrukcie klampiarske |
6. Oddiel 766 | Konštrukcie stolárske |
7. Oddiel 767 | Konštrukcie doplnkové kovové |
8. Oddiel 769 | Montáž vzduchotechnických zariadení |
9. Oddiel 784 | Dokončovacie práce - maľby |
M Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 22-M | Montáž oznam.a zabezpeč. zariadení |
VP-Práce naviac | Práce naviac |
Zadanie SSt013 SO -03 -Stavebné úpravy exter.vstupu | zadanie |
1. Oddiel 5 | Komunikácie |
2. Oddiel 6 | Úpravy povrchov, podlahy, osadenie |
3. Oddiel 9 | Ostatné konštrukcie a práce-búranie |
4. Oddiel 99 | Presun hmôt HSV |
VP-Práce naviac | Práce naviac |
Zadanie Zt01 Zt, UK - zdravotechnika , vykurovanie | zadanie |
PSV - Práce a dodávky PSV | |
1. Oddiel 713 | Izolácie tepelné |
2. Oddiel 721 | Zdravotech. vnútorná kanalizácia |
3. Oddiel 722 | Zdravotechnika - vnútorný vodovod |
4. Oddiel 725 | Zdravotechnika - zariaď. predmety |
5. Oddiel 731 | Ústredné kúrenie, kotolne |
6. Oddiel 732 | Ústredné kúrenie, strojovne |
7. Oddiel 733 | Ústredné kúrenie, rozvodné potrubie |
8. Oddiel 734 | Ústredné kúrenie, armatúry. |
9. Oddiel 735 | Ústredné kúrenie, vykurov. telesá |
10. Oddiel 767 | Konštrukcie doplnkové kovové |
11. Oddiel 783 | Dokončovacie práce - nátery |
M Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 23-M | Montáž potrubia |
OST - Ostatné | Ostatné |
VP - Práce naviac | Práce naviac |
Zadanie El011 - E1 - Elektromerový rozvádzač RE | zadanie |
M - Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 21-M | Elektromontáže |
HZS - Hodinové zúčtovacie sadzby | Hodinové zúčtovacie sadzby |
VP - Práce naviac | VP - Práce naviac |
Zadanie El012 - E2 - Vnútorná elektroinštalácia | zadanie |
HSV - Práce a dodávky HSV | |
1. Oddiel 9 | Ostatné konštrukcie a práce-búranie |
M - Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 21-M | Elektromontáže |
2. Oddiel 22-M | Montáže oznam. a zabezpečovacích zariadení |
HZS - Hodinové zúčtovacie sadzby | Hodinové zúčtovacie sadzby |
VP - Práce naviac | Práce naviac |
Zadanie El013 - E3 - Bleskozvod | |
HSV - Práce a dodávky HSV | |
1. Oddiel 2 | Zakladanie |
2. Oddiel 9 | Ostatné konštrukcie a práce-búranie |
M - Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 21-M | Elektromontáže |
2. Oddiel 46-M | Zemné práce pri extr.mont.prácach |
HZS - Hodinové zúčtovacie sadzby | Hodinové zúčtovacie sadzby |
VP - Práce naviac | Práce naviac |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách. Realizáciou diela je aj povinnosť Dodávateľa vykonať všetky úkony a činnosti potrebné na to, aby objednávateľ mohol dielo použiť na plánovaný účel. |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem , schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy a v realizačnom projekte stavby |
1,3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že, ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Dodávateľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.7 OPET |
1.4. Dodávateľ zodpovedá za všetky škody na diele, stavbe ako celku, zariadeniach stavby či stavenisku, ako aj za škody tretích osôb a vecí, za ktoré zodpovedá zhotoviteľ, jeho zamestnanci, pracovníci, poverené tretie osoby alebo subdodávatelia. Zhotoviteľ sa zaväzuje odstrániť prípadne nahradiť objednávateľovi akúkoľvek škodu, ktorú zapríčinil alebo spôsobil pri realizácii diela, alebo za ktorú zodpovedá a to obnovením do pôvodného stavu poškodenú časť stavby alebo náhradu škody v plnej výške |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi |
2.11. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.12. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.13. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
Dodávateľ je povinný: |
2.14. Dodávateľ vypracuje časový harmonogram stavebných prác a pri realizácii diela je povinný dodržať časový harmonogram, ktorý tvorí neoddeliteľnú súčasť Zmluvy o dielo |
2.15. V prípade, ak nebude dodávateľ dodržiavať časový harmonogram v zmysle bodu 2.14 tejto zmluvy, je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 100,00 Eur za každý deň omeškania. |
2.16. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.17. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.18. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.19. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
2.20. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebných výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmluvy mu bol rozhodnutím riadiaceho orgánu poskytnutý nenávratný finančný príspevok |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momentu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu bolo doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do piatich (5) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska ( dielo sa zrealizuje v mesiacoch jún 2017 -október 2017) |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
- materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
- príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
- zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
- mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
- náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba) |
-zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
-zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela vr. porealizačného geodetického zamerania stavby Diela |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
- náklady spojené s vytýčením existujúcich podzemných inžinierskych sietí v rozsahu podľa aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr pri odovzdaní staveniska |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
- akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3) kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii . Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy, |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3. Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“) |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9. Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ustanovení bodov 2.7., 2.8. 4.2. a 8.4. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000,00 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
7.2. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov: |
7.2.1 ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania |
7.2.2 ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.2.3 Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch 4.2. , 7. a v bode 8. 4. je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH. |
7.2.4 Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
7.3. Odstúpenie od zmluvy musí byť oznámené písomne a musí v ňom byť uvedený konkrétny dôvod odstúpenia. Odstúpenie je možné aj od čiastočne splnenej zmluvy a odstúpenie od zmluvy je účinné dňom nasledujúcim po dni jeho doručenia v písomnej forme druhej zmluvnej strane. |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie |
za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave/ |
8.3. Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4. Dodávateľ do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi doklad o: - zavedenom systéme environmentálneho manažérstva (EN ISO 14 001:2004, EMAS, apod.) |
- Systému manažérstva bezpečnosti OHSAS 18001:2007, resp. inými environmentálnymi normami, minimálne v rozsahu činnosti na predmet činnosti uskutočňovanie stavieb a ich zmien, resp. pozemné stavby vydaného nezávislou inštitúciou |
- predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou integrovaného manažérskeho systému EN ISO 9001:2008 |
8.5. Verejný obstarávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu |
8.6. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR |
8.7. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska na Dielo, v rámci Programu Kvalita životného prostredia, Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán |
9. Iné: |
9.1. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný |
9.2. Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH |
9.3 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela a uskutočnením stavebných prác kedykoľvek, počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného finančného príspevku a - |
- jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Bratislavská 1458/71, parc. č .207/1,2,3 parc.č. 204/2 , Galanta, Galanta, Trnavský, Slovenská republika
01.06.2017 08:00 — 31.10.2017 12:00
1,00 projekt
372 715,81
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 08:23
17.03.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 13:45 - Vstupná ponuka | 372 000,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 260 406,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: