42137004
Centrum účelových zariadení
Rekreačná 13, Piešťany, 92101, SVK
31328695
Edenred Slovakia, s. r. o.
Karadžičova 8, Bratislava, 82015, SVK
Gastrolístky - stravné poukážky
stravné lístky, stravné poukážky, dodávka stravných lístkov, dodávka stravných poukážok
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Gastrolístky - stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravných poukážok pre zamestnancov v prevádzkach objednávateľa na celom území SR |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota | eur | 3,20 | ||
predpokladané množstvo | ks | 65 310 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka musí obsahovať | názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka musí obsahovať | ochranné prvky proti falšovaniu |
stravná poukážka musí obsahovať | rok platnosti |
Názov |
Celková cena je vrátane dopravy (na všetky odberné miesta - strediska objednávateľa) a všetkých ostatných nákladov dodávateľa |
Celková cena stravnej poukážky je tvorená v zmysle zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v platnom znení |
Dodávateľ je povinný dodať objednané množstvo stravných poukážok do všetkých prevádzok objednávateľa v rámci celého územia SR, objednávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy predloží kontaktné osoby a adresy jednotlivých odberných miest - stredísk |
Objednávateľ si vyhradzuje právo doplniť nové odberné miesta - strediska, ktoré vzniknú počas trvania uzatvorenej zmluvy |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ najneskôr do troch pracovných dní od podania objednávky, pričom plnenie sa uskutoční na základe čiastkových objednávok |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať e-mailom, prostredníctvom internetu, telefonicky, osobne, faxom alebo poštou |
Dodávateľ je povinný spätne odobrať od objednávateľa nespotrebované stravné poukážky najneskôr do 31.12.2016 a uhradiť mu čiastku rovnajúcu sa nominálnej hodnote poukážky alebo zameniť za stravné poukážky inej nominálnej hodnoty |
Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit. |
Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa |
Dodávateľ musí disponovať uzavretými zmluvami s max. počtom stravovacích zariadení, zariadení rýchleho občerstvenia, obchodov s potravinami, reštauráciami a pod. pre odber stravy na základe akceptovania ponúkanej stravovacej poukážky na celom území SR v minimálnom počte 10 000 (Dodávateľ je do 3 dní po uzatvorení zmluvy povinný predložiť Objednávateľovi zoznam miest v ktorom uvedie názov a adresu sídla prevádzky) |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky |
Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca roka, v ktorom boli poukážky vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok priebežne na základe čiastkových objednávok jednotlivých prevádzok objednávateľa |
Cena je maximálna, vrátane všetkých nákladov dodávateľa spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia |
Drotárska cesta 46, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 ks
208 992,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 08:04
17.03.2016 08:30
17.03.2016 08:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 08:58 - Vstupná ponuka | 208 992,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2016 08:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 208 741,21 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: