30794536
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Špitálska 8, Bratislava, 81267, SVK
44021763
POPRADSKÁ TLAČIAREŇ, VYDAVATEĽSTVO s. r. o.
Popradskej brigády 749/13, Poprad, 05801, SVK
Komplexná výroba a distribúcia informačných materiálov
tlač, tlačiarenská služba, výroba tlače, grafický návrh, polygrafické spracovanie, distribúcia materiálov
Služba
15. Tlačiarenské a publikačné služby za poplatok alebo na základe zmluvy
1. Komplexná výroba a distribúcia informačných materiálov
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebná tlač informačných materiálov. |
Zabezpečenie všetkých etáp tlačiarenského výrobného procesu od prijatia podkladov cez vyhotovenie grafického návrhu, predtlačovej prípravy, polygrafického spracovania až po distribúciu materiálov vrátane dopravy a balenia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1.Leták A4 skladačka 4+4,krieda 150g, 2 lomy | ks | 40 000 | ||
2.List A3/obojstranná tlač 4+4, 80g, BO, 3 lomy | ks | 40 000 | ||
3.Plagát A3 4+0, biely 200g | ks | 12 | ||
4.Plagát A2 4+0, biely 200g | ks | 500 | ||
5.Plagát A1 4+0, biely 250g | ks | 10 |
Názov |
01.Dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy zaslať objednávateľovi kontaktné osoby zodpovedné za plnenie zmluvy. |
02.Dodávateľ predloží podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
a)cena musí byť stanovená v rámci celej dodávky, vrátane dopravy/poštovného a balného do 45 miest určenia v rámci SR. |
03.Podklady na výrobu grafického návrhu budú dodané vopred určenému zodpovednému pracovníkovi dodávateľa do 10 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
04.Do 36 hodín od odoslania podkladov na grafiku objednávateľ požaduje náhľad grafického návrhu dodávateľa zaslať elektronicky zodpovednému zamestnancovi objednávateľa. |
05.Objednávateľ do 36 hodín od doručenia náhľadu grafického návrhu je povinný ho schváliť resp. pripomienkovať. Dodávateľ dodá informačné materiály najneskôr do 25.4.2016. |
06.Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie objednávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
07. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
7.1. V prípade, ak bude plnenie financované z fondov EÚ, lehota splatnosti faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
7.2.Dodávateľ berie na vedomie a rešpektuje že v prípade, ak bude plnenie financované z fondov EÚ toto plnenie bude predmetom „ex post“ administratívnej kontroly procesu verejného obstarávania zo strany príslušného Riadiaceho orgánu. |
7.3. Dodávateľ je povinný uchovávať účtovné doklady a inú súvisiacu dokumentáciu, doklady a dokumenty súvisiace s plnením predmetu tejto časti zmluvy (financovaných z fondov EÚ ) 10 rokov od ich úhrady. |
7.4.Dodávateľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s poskytnutím služby kedykoľvek počas plnenia predmetu zákazky a v nevyhnutnej dobe aj po ukončení zmluvy a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť pri výkone kontroly/auditu. |
08.V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
09.Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov |
- že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako tri mesiace. Potvrdenie príslušného súdu dodávateľ predkladá len v prípade ak túto skutočnosť nemá zapísanú v zozname podnikateľov. |
10.Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 ods. 1 písm. c) zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou |
využitia inštitútu odstúpenia od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11.Skutočnosť, že poskytovateľ nemal v čase uzatvorenia zmluvného vzťahu zapísaných konečných užívateľov výhod v Registri konečných užívateľov výhod sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12.Zmluvné pokuty: |
13.Objednávateľ môže v prípade ak dôjde zo strany dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok zmluvy uplatniť zmluvnú pokutu za: |
-za každé porušenie zmluvných podmienok uvedených v tejto časti zmluvy alebo za každé porušenie zmluvy, definované v OPET-e a to vo výške 50 eur, za každé podstatné porušenie zmluvnej podmienky samostatne, najviac však spolu 200 eur. |
- jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 200 eur, ak objednávateľ z titulu podstatného porušenia zmluvy, zmluvných podmienok spôsobených zo strany dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od zmluvy. |
14.Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu dodávateľovi. |
15.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. |
16.Ukončenie zmluvy môže nastať: |
16.1 riadnym splnením všetkých práv a povinnosti zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách |
16.2. odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok |
16.3 odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u |
16.3.a ukončenie zmluvy z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme |
16.3.b v prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od zmluvy je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od zmluvy |
16.4 ukončením zmluvy dohodou zmluvných strán |
16.4.a ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení zmluvy |
16.4.b pre ukončenie zmluvy dohodou zmluvných strán sa vyžaduje vyhotovenie dohody o ukončení zmluvy v písomne , ktorá bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením zmluvy a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán |
16.5 výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov |
16.5.a ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede dodávateľovi |
16.5.b výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením zmluvy do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia zmluvy. |
17.Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
18.Iné dojednania: |
19.Podmienky poskytnutia služby neupravené touto zmluvou sa riadia ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, ustanoveniami Obchodného zákonníka a iných právnych predpisov viažúcich sa k plneniu predmetu zákazky. |
20.Uplatnením sankcií, penále a zmluvných pokút nie je dotknutý nárok na náhradu škody, ktorú svojím konaním, nekonaním spôsobil objednávateľovi dodávateľ. Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje aj opakované porušenie zmluvných podmienok napriek predchádzajúcemu upozorneniu druhej zmluvnej strany. |
Slovenská republika
30.03.2016 09:00 — 22.04.2016 15:00
5,00 počet druhov informačných materiálov
5 447,59
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.03.2016 08:24
17.03.2016 08:30
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.03.2016 09:42 - Vstupná ponuka | 5 440,00 | € | Cena s DPH |
17.03.2016 08:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 742,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: