30796482
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Žellova 2, Bratislava, 82924, SVK
36426041
PC SEMA, s.r.o.
Bôrická cesta 103, Žilina, 01001, SVK
Nákup bielej techniky (chladničky, mrazničky)
chladnička, mraznička
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Nákup bielej techniky (chladničky, mrazničky)
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je dodávka chladničiek a mrazničiek pre potreby objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Chladnička kombinovaná s mrazničkou hore | ks | 6 | ||
- Čistý objem chladničky | liter | 184 | ||
- Čistý objem mrazničky | liter | 44 | ||
2. Chladnička kombinovaná s mrazničkou dole | ks | 2 | ||
- Čistý objem chladničky | liter | 195 | 215 | |
- Čistý objem mrazničky | liter | 85 | 95 | |
3. Chladnička monoklimatická | ks | 4 | ||
- Čistý objem chladničky | liter | 290 | 320 | |
4. Chladnička jednodverová so zabudovanou mrazničkou (výparníkom) | ks | 1 | ||
- Čistý objem chladničky | liter | 95 | 105 | |
- Čistý objem mrazničky | liter | 12 | 17 | |
5. Mraznička skriňová | ks | 1 | ||
- Čistý objem mrazničky | liter | 155 | 165 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Energetická trieda pre položky 1. až 5. | min. A+ |
Odmrazovanie chladiacej časti pre položky 1.,2.,3. | automatické |
Police pre položky 1.,2.,3. | sklenené |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia aj s vynáškou do objednávateľom určenej miestnosti: |
- Nitra - 2x položka 2., 1x položka 3., 1x položka 4., 1x položka 5.; |
- Bratislava - 1x položka 1., 2x položka 3.; |
- Banská Bystrica - 2x položka 1.; |
- Košice - 2x položka 1.; |
- Martin - 1x položka 1.; |
- Prešov - 1x položka 3. |
Plnenie zo zmluvy sa uskutoční na základe objednávok vystavených pre jednotlivé pracoviská objednávateľa. |
Záručná doba - minimálne 24 mesiacov. |
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby. |
Záväzky dodávateľa: |
- Dodávateľ sa zaväzuje do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne dodanie predmetu zmluvy/plnenia. |
- Dodávateľ je povinný predložiť do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy „Cenovú kalkuláciu“ (formát tabuľky – vyplniť typové označenie výrobku, jednotkové ceny bez DPH, s DPH, celkovú cenu bez DPH, s DPH). Tabuľku poskytne dodávateľovi do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy objednávateľ. |
- Dodávateľ uvádza všetky ceny zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. |
- Súčasťou dodania bude technická dokumentácia tovaru (záručný list, návod). |
- Dodávateľ predložením svojej ponuky čestne vyhlasuje a zaručuje, že ním ponúkaný tovar je nový, nevystavovaný, nepoužívaný, v prvej akostnej triede, zodpovedajúci požiadavkám verejného obstarávateľa/objednávateľa. |
- Dodávateľ sa zaväzuje, v prípade ak tovar nevykazuje vady a bol riadne dodaný a prebratý, riadne potvrdiť záručný list. |
- Dodávateľ je povinný odovzdať kontaktnej osobe objednávateľa (na jednotlivých pracoviskách) dodací list. |
- V prípade ak bude zistené, že tovar nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a odstúpiť od zmluvy. |
- V prípade, že niektorý typ v priebehu platnosti zmluvy už nebude v ponuke (ukončená výroba), bude dodávateľom ponúknutý alternatívny typ s rovnakými, resp. podobnými parametrami a vlastnosťami pri dodržaní rovnakej alebo nižšej ceny. Po následnom posúdení a odsúhlasení typu a ceny chladničky alebo mrazničky objednávateľ môže vystaviť objednávku. |
- Dodávateľ sa zaväzuje poskytovať aj záručný servis na predmet dodávky/plnenia. |
- V prípade reklamácie tovaru v rámci záručnej doby dodávateľ zabezpečí opravu alebo výmenu tovaru a hradí všetky náklady s tým spojené (napr. dopravu). |
Záväzky objednávateľa: |
- Objednávateľ sa zaväzuje do 7 pracovných dní od účinnosti zmluvy poskytnúť presné adresy miest plnenia a kontaktné osoby na jednotlivých pracoviskách. |
- Objednávateľ si vyhradzuje právo prevziať iba tovar bez viditeľného poškodenia. |
Cena zahŕňa: |
- všetky náklady spojené s doručením na miesto plnenia aj s vynáškou do objednávateľom určenej miestnosti, |
- recyklačné poplatky, |
- inštaláciu na mieste plnenia, |
- odvoz obalového materiálu, |
- záručný servis, |
- v prípade potreby odvoz starého spotrebiča s doložením dokladu o prevzatí na ekologickú likvidáciu. |
Ukončenie zmluvy: |
- Zmluvný vzťah je možné ukončiť písomnou výpoveďou zo strany objednávateľa alebo dodávateľa aj bez udania dôvodu v 2-mesačnej výpovednej lehote, ktorá začína plynúť od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
Žellova 2, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
04.04.2016 08:00 — 03.10.2016 18:00
14,00 ks
4 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
15.03.2016 12:12
21.03.2016 10:00
21.03.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
15.03.2016 14:28 - Vstupná ponuka | 4 800,00 | € | Cena s DPH |
21.03.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 898,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: