00316679
Obec Turčianske Jaseno
Turčianske Jaseno 24, Turčianske Jaseno, 03802, SVK
44496788
FISgroup ASSET, spol. s r.o.
Považská 23, Bratislava, 83103, SVK
Zníženie energetickej náročnosti stavy budovy materskej školy
rekonštrukcia, oprava, zateplenie, elektroinštalácia, elektroinštalačné rozvody, elektrická prípojka, búranie, vykurovanie a prípravy teplej vody s využitím fotovoltaiky, odpad
Stavebná práca, Služba, Tovar
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Zníženie energetickej náročnosti stavy budovy materskej školy
|
|
---|---|
Funkcia |
Navrhovanou rekonštrukciou existujúcej budovy materskej školy sa výrazne zvýši kvalita pôvodného stavebného diela. Dodatočnou realizáciou sa zlepší komfort užívania a prevádzky stavby. Rozsah prác je zameraný na zateplenie bytového objektu, stavebné úpravy vyplývajúce z výsledkov teplotechniky, výmenu stavebne a teplotechnicky nevyhovujúcich otvorových konštrukcií materskej školy, nového systému vykurovania a vnútornej elektroinštalácie. |
Požadovaný rozsah prác na rekonštrukciu budovy materskej školy sa zrealizuje v zmysle vypracovanej projektovej dokumentácie, výkazu výmer a zmluvných podmienok. |
Sprievodná a technická správa k stavebnej časti je priložená v prílohe "Sprievodná a technická správa k objektu.pdf" |
Výkaz - výmer k jednotlivým zadaniam stavebných prác objektu materskej školy sú prílohami opisného formulára označeného "Projekt zadania _VV -MŠ. pdf" |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rekonštrukcia objektu materskej školy | projekt | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Členenie stavby na stavebné a inžinierske objekty: | |
Časť - 01 - Zníženie energetickej náročnosti stavby | podrobná špecifikácia prác je uvedená v prílohe Projekt zadania_ VV - MŠ.pdf |
Časť -02 - Vykurovanie | podrobná špecifikácia prác je uvedená v príloheProjekt zadania_ VV - MŠ.pdf |
Časť -03 - Elektroinštalácia a prípojka NN | podrobná špecifikácia prác je uvedená v príloheProjekt zadania_ VV - MŠ.pdf |
Časť - 04 - Fotovolvatické panaly | podrobná špecifikácia prác je uvedená v príloheProjekt zadania_ VV - MŠ.pdf |
Časť - 05 - ELEKTROINŠTALÁCIA | podrobná špecifikácia prác je uvedená v príloheProjekt zadania_ VV - MŠ.pdf |
Projekt rekonštrukcie materskej školy rieši: | |
dispozičné zmeny - Zníženie energetickej náročnosti stavby (stavebné práce)- Vykurovanie-Elektroinštalácia a prípojka NN - Fotovolvatické panely - neoprávnený náklad ELEKTROINŠTALÁCIA | |
dispozičné zmeny ( prispôsobenie dispozície požiadavkám materskej školy, zateplenie obvodového muriva, výmena vonkajších a vnútorných výplní otvorov, výmena jednokrídlových okien a vchodových dvojkrídlových dverí za plastové,sanácia proti vlhkosti, rekonštrukcia interiérových a exteriérových povrchov, fotovoltaika, | |
- zateplenie stropu krovu fúkanou izoláciou prístavba prístreškov pred vchodovými dverami (drevená nosná konštrukcia), výmena všetkých rozvodov inžinierskych sietí ( elektro, vodovodná a kanalizačná prípojka, sociálne zariadenie, teplá úžitková voda, ústredné kúrenie), rekonštrukcia kotolne, | |
-docieli sa zlepšenie teplotechnických vlastností konštrukcií, ktoré ovplyvňovali pohodu prevádzky materskej školy, dôjde ku zníženiu spotreby vykurovacej energie, | |
Pre danú navrhovanú stavbu nie je potrebný záber pôdneho fondu, na riešenom území sa nenachádzajú žiadne objekty, ktoré je potrebné asanovať, ani potreba výrobu stromov. Počas realizácie nedôjde k narúšaniu kvality životného prostredia, ani zásahu do žiadneho ochranného pásma, prírody, či kultúrne cennej lokality, ani objektu. Odvoz a miesto skládky odpadu z búracích a zatepľovacích prác zabezpečí dodávateľ na riadenú skládku, na základe zmluvy o likvidácii odpadov. | |
Práce a dodávky HSV v členení: | komplet |
Zadanie Časť -01 Zníženie energetickej náročnosti stavby | zadanie |
1. Oddiel 1 | Zemné práce |
2. Oddiel 4 | Vodorovné konštrukcie |
3. Oddiel 5 | Komunikácie |
4. Oddiel 6 | Úpravy povrchov, podlahy, osadenie |
5. Oddiel 9 | Ostatné konštrukcie a práce-búranie |
6. Oddiel 99 | Presun hmôt HSV |
PSV Práce a dodávky PSV v členení: - 1. Oddiel 711 | Izolácie proti vode a vlhkosti |
2. Oddiel 713 | Izolácie tepelné |
3. Oddiel 735 | Ústredné kúrenie, vykurovacie telesá |
4. Oddiel 762 | Konštrukcie tesárske |
5. Oddiel 763 | Konštrukcie - drevostavby |
6. Oddiel 764 | Konštrukcie klampiarske |
7. Oddiel 765 | Konštrukcie - krytiny tvrdé |
8. Oddiel 766 | Konštrukcie stolárske |
9. Oddiel 767 | Konštrukcie doplnkové kovové |
10. Oddiel 769 | Montáž vzduchotechnických zariadení |
11. Oddiel 771 | Podlahy z dlaždíc |
12. Oddiel 775 | Podlahy vlysové a parketové |
13. Oddiel 781 | Dokončovacie práce a obklady |
14. Oddiel 782 | Dokončovacie práce a obklady z kam. |
15. Oddiel 783 | Dokončovacie práce - nátery |
16. Oddiel 784 | Dokončovacie práce - maľby |
17. Oddiel 787 | Dokončovacie práce - zasklievanie |
18. Oddiel OST | Ostatné |
M Práce a dodávky M | |
1. Oddiel 21-M | Elektromontáže |
VRN - Vedľajšie rozpočtové náklady | |
1. Oddiel VRN06 | Zariadenie staveniska |
2. Oddiel VP | Práce naviac |
Zadanie Časť 02 - Vykurovanie | zadanie |
D1 - Práce a dodávky PSV | |
1. Oddiel 713 | Izolácie tepelné |
2. Oddiel 721 | Vnútorná kanalizácia |
3. Oddiel 722 | Vnútorný vodovod |
4. Oddiel 725 | Zariaďovacie predmety |
5. Oddiel 731 | Kotolne |
6. Oddiel 732 | Strojovne |
7. Oddiel 733 | Rozvod potrubia |
8. Oddiel 734 | Armatúry |
9. Oddiel 735 | Vykurovacie telesá |
10. Oddiel VP | Práce naviac |
Zadanie Časť 03 - Elektroinštalácia a prípojka NN | zadanie |
21-M | Elektromontáže a materiál |
1. Oddiel D1 | Napojenie tepelného čerpadla na elektrickú energiu |
2. Oddiel D2 | Bleskozvod |
3. Oddiel D3 | Osvetlenie |
4. Oddiel D4 | Prípojka NN |
5. Oddiel OST | Ostatné -HZS |
6. Oddiel V1 | Vedľajšie rozpočtové náklady |
7. Oddiel VP | Práce naviac |
Zadanie časť 04 - Fotovolvatické panely | zadanie |
21-M | Elektromontáže a materiál |
1. Oddiel D1 | Projektová a inžinierka činnosť |
2. Oddiel D2 | Realizácia stavby |
3. Oddiel D3 | Montáže |
4. Oddiel D4 | Ostatné |
5. Oddiel VP | Práce naviac |
Zadanie Časť 05 - ELEKTROINŠTALÁCIA" | neoprávnený náklad |
21 - M | Elektromontáže a materiál |
1. Oddiel D1 | Zásuvky |
2. Oddiel VP | Naviac práce |
Názov |
Zmluvné strany sa dohodli, že pri realizácii Diela sa budú riadiť ustanoveniami Všeobecných zmluvných podmienok pre elektronické trhovisko (ďalej len „OPET“) a nasledovnými osobitnými požiadavkami na plnenie uvedenými nižšie: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
1. Predmet zmluvy: |
1.1. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude realizovať podľa špecifikácie a technických parametrov uvedených v Zmluvnom formulári tejto zákazky a v jeho prílohách |
1.2. Dodávateľ sa zaväzuje vo svojom mene, na svoje náklady a na svoje nebezpečenstvo zhotoviť Dielo v požadovanom rozsahu (vrátane nákladov na vybudovanie, prevádzku, údržbu a vypratanie staveniska), v kvalite podľa príslušných platných technických noriem , schválených technologických postupov a platných právnych, prevádzkových, požiarnych a bezpečnostných predpisov a zabezpečiť a uskutočniť všetky s tým súvisiace činnosti a služby zabezpečujúce riadne plnenie predmetu tejto Zmluvy |
1,3. Dodávateľ potvrdzuje a je zodpovedný za to, že ako Dodávateľ a ním nominovaní subdodávatelia, ktorí sa budú podieľať na zhotovení Diela, disponujú všetkými oprávneniami, povoleniami, licenciami potrebnými pre vykonávanie všetkých dodávok, prác a činností v súlade s touto Zmluvou. Dodávateľ je povinný v prípade subdodávateľov postupovať podľa bodu 6.1.7 OPET. |
2. Plnenie a preberanie predmetu Zmluvy: |
2.1 Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od uzavretia tejto Zmluvy oznámenie o určení kontaktnej osoby, ktorá bude určená na zastupovanie Dodávateľa a na konanie vo veciach zmluvných a to po celý čas trvania tejto Zmluvy |
2.2. Prípadná zmena osoby podľa bodu 2.1. podlieha oznámeniu Objednávateľovi a jeho schváleniu |
2.3. Dodávateľ je povinný doručiť do troch (3) pracovných dní od účinnosti tejto Zmluvy oznámenie o určení stavbyvedúceho vrátane dokladu - oprávnenia na výkon stavbyvedúceho v predmete zákazky |
2.4. Objednávateľ do troch (3) pracovných dní od uzavretie tejto Zmluvy doručí Dodávateľovi písomné plnomocenstvo, ktorým určí zástupcu, oprávneného konať v mene Objednávateľa s uvedením rozsahu jeho práv a povinností |
2.5. Zmluvné strany sa dohodli, že k odovzdaniu a prevzatiu staveniska dôjde na základe písomnej výzvy Objednávateľa |
2.6. Objednávateľ odošle výzvu najneskôr do piatich (7) pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy |
2.7. Dodávateľ sa zaväzuje, že stavenisko od Objednávateľa prevezme najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia výzvy Objednávateľa na prevzatie staveniska |
2.8. Dodávateľ začne so zhotovením Diela najneskôr do piatich (5) pracovných dní odo dňa prevzatia staveniska |
2.9. Dodávateľ pre zhotovenie Diela je povinný zabezpečiť stavenisko a vykonať všetky potrebné opatrenia z hľadiska bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a verejnosti podľa všeobecne platných predpisov |
2.10. Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie diela výhradne také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi - |
2.11. Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii Diela nepoužije žiadne materiály, technológie alebo technické riešenia, ktoré by boli odlišné od podkladov poskytnutých Objednávateľom |
2.12. V prípade, ak vyplynie takáto potreba, je možná len ak bude najskôr písomne schválená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku |
Dodávateľ o potrebe zmeny upozorní Objednávateľa písomne osobitným oznámením a to v lehote do troch (3 ) pracovných dní od zistenia, kedy k tejto skutočnosti došlo |
2.13. Dodávateľ je povinný zdokumentovať navrhované zmeny a predložiť ich Objednávateľovi spolu s oznámením podľa bodu 2.11 na odsúhlasenie |
Dodávateľ je povinný: |
2.14. Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej podobe resp. zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými a to v lehote najneskôr dva (2) pracovné dni vopred |
2.15. Nedoručenie výzvy podľa bodu 2.14. resp. nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote oprávňuje Objednávateľa požiadať o zabezpečenie odkrytia a opakovane zakrytia a uvedenia danej časti Diela do pôvodného stavu a to na náklady Dodávateľa. |
2.16. Dodávateľ sa zaväzuje, že počas zhotovovania Diela bude zabezpečovať fotodokumentáciu zrealizovaných prác a to obzvlášť detailne zachytených konštrukcií, ktoré sú ďalšími prácami zakryté (v rozsahu minimálne 30 digitálnych fotografií na CD/ DVD) |
2.17. Odovzdanie a prevzatie Diela potvrdia Zmluvné strany písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela |
2.18. Súčasťou Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela budú najmä: atesty, certifikáty, prehlásenia o zhode od použitých materiálov a stavebnžých výrobkov, projekt skutočného vyhotovenia Diela, rozhodnutí, revízne správy (ak ich potreba vyplynie z realizácie Diela), záručné listy, návody na použitie |
3. Čas plnenia zmluvy: |
3.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto Zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia Oznámenia Objednávateľa Dodávateľovi, v ktorom Objednávateľ oznámi, že na plnenie Zmluvy mu bol rozhodnutím riadiaceho orgánu poskytnutý nenávratný finančný príspevok |
Objednávateľ je povinný odoslať oznámenie Dodávateľovi najneskôr do troch (3) pracovných od momentu, odkedy mu vyššie uvedené rozhodnutie riadiaceho orgánu bolo doručené |
3.2. Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo zrealizuje (ukončí) riadne a včas do dvoch (2) mesiacov odo dňa odovzdania staveniska ( dielo sa zrealizuje počas školských prázdnin v mesiaci júl-august) |
4. Cena |
4.1. Dodávateľ vyhlasuje, že cena Diela zahŕňa všetky náklady za: |
-materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady |
-príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, |
-náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa (zriadenie staveniska a vypratanie staveniska po odovzdaní Diela) |
-náklady na dočasné napojenie elektriny, vody, |
-zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a pre verejnosť podľa príslušných predpisov |
-mzdové náklady a vedľajšie mzdové náklady |
-náklady na dočasné dopravné značenie počas realizácie Diela (ak vyplynie takáto potreba) |
-zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku (pre účely odovzdania a prevzatia Diela) |
-zabezpečenie vydaní nevyhnutných rozhodnutí, povolení a certifikátov potrebných pre riadne zhotovenie a odovzdanie Diela vr. porealizačného geodetického zamerania stavby Diela |
-náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (v tlačenej a v elektronickej verzii po jednom vyhotovení) |
-náklady spojené s vytýčením existujúcich podzemných inžnierskych sietí v rozsahu podľa aktuálneho zakreslenia, ktoré poskytne Objednávateľ Dodávateľovi najneskôr pri odovzdaní staveniska |
-náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebného odpadu v súlade so všeobecne platnými predpismi |
-akékoľvek ďalšie náklady (nepomenované), ktoré vzniknú Dodávateľovi pri zhotovovaní Diela, |
4.2. Dodávateľ je povinný doručiť Objednávateľovi ocenený Výkaz výmer (t.j. prílohy Zmluvného formulára doplnené Dodávateľom o všetky ceny jednotlivých položiek uvedených vo Výkaze výmer) v lehote najneskôr do troch (3 kalendárnych dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy vo formáte M EXCEL v tlač. a el. verzii . Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 kalendárnych dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
4.3. V prípade vzniku potreby činností, prác naviac, nevyhnutných na riadnu realizáciu Diela, ktoré Dodávateľ v čase uzatvorenia tejto Zmluvy z akýchkoľvek dôvodov nepredvídal, tieto zrealizuje riadne Dodávateľ a nevzniká mu nárok: |
4.3.1. na úhradu nákladov spojených s ich realizáciou, nevyhnutnou na riadne plnenie zmluvy, |
4.3.2. na zmenu ceny Diela a zmeny termínu ukončenia Diela |
pokiaľ sa na zmene Ceny Diela z titulu realizácie týchto prác a na zmene termínu plnenia tejto Zmluvy z uvedeného dôvodu Zmluvné strany nedohodnú inak |
4.4. Objednávateľ môže uznať náklady na vykonanie prác, ktoré neboli zahrnuté v Zmluve a sú nevyhnutné na riadne plnenie Zmluvy, ak sa ich potreba objektívne preukáže a ak sa na tom dohodnú Zmluvné strany a to formou písomnom dodatku k Zmluve pri splnení a dodržaní príslušných ust.zákona o VO, OPET-u |
4.5. Pri oceňovaní prác podľa 4.4 sa budú Zmluvné strany riadiť oceneným výkazom výmer pre zhotovenie Diela. V prípade, ak nie je možné použiť ocenený výkaz výmer (pre neprítomnosť položky) Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi návrh ceny podľa obvyklých cien v čase predkladania návrhu |
4.6. V prípade, že kalkulácia ceny nebude predložená alebo nedôjde k dohode o cene prác budú tieto práce ocenené pomocou smerných orientačných cien, odporučených Objednávateľovi spoločnosťou CENEKON, spol. s r.o., Bratislava, na obdobie, v ktorom budú práce vykonávané |
4.7. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade, ak sa niektoré práce podľa výkazu výmer nevykonajú, alebo sa vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ nebude tieto práce fakturovať a uplatňovať si za nich úhradu. Táto skutočnosť bude zaznamenaná v stavebnom denníku |
5. Platobné podmienky: |
5.1 Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je dohodnutá na šesťdesiat (60) kalendárnych dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi |
5.2. Okrem všeobecných príloh k faktúre, má Dodávateľ povinnosť predložiť aj fotodokumentáciu z realizácie prác na Diele (na CD/DVD), ktoré sú predmetom fakturácie a súpisu vykonaných prác |
5.3 Zmluvné strany sa dohodli, že Objednávateľ bude uhrádzať Cenu Diela na základe jednej faktúry vystavenej Dodávateľom po ukončení celého diela a ukončení preberacieho konania Diela |
5.4. K faktúre musia byť dokladované súpisy vykonaných prác, ktoré budú odsúhlasené oboma Zmluvnými stranami. Dodávateľ je oprávnený fakturovať iba skutočne vykonané práce |
5.5. K súpisom bude vždy priložený zisťovací protokol. Objednávateľ sa musí do piatich (5) pracovných dní odo dňa doručenia súpisu vykonaných prác vyjadriť k predloženému súpisu vykonaných prác (ďalej len„Súpis vykonaných prác“) |
5.6. Ak sa Objednávateľ v danej lehote k Súpisu vykonaných prác nevyjadrí, Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru a Objednávateľ je povinný takto vystavenú faktúru uhradiť v súlade s podmienkami tejto Zmluvy |
5.7. V prípade, ak Objednávateľ preukázateľne preukáže, že z objektívnych príčin sa nemohol k Súpisu vykonaných prác vo vyššie uvedenej lehote vyjadriť, námietky, ktoré by mohol uplatniť voči Súpisu vykonaných prác mu zostávajú zachované |
5.8. Všetky Súpisy vykonaných prác predložené Dodávateľom, musia byť členené podľa položiek, množstva a zoznamu prác. Faktúra, vrátane popisu vykonaných prác, budú očíslovaná s udaním fakturačného obdobia |
5.9 Podmienkou zaplatenia faktúry je aj splnenie všetkých povinností Dodávateľa vo veci predloženia predpísanej a dohodnutej dokladovej časti Diela |
5.10. Objednávateľ má právo zadržať 10 % zo sumy v EUR s DPH z faktúry a to na zabezpečenie nákladov spojených s odstránením prípadných vád Diela uvedených v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela |
5.11. Zadržanú čiastku Objednávateľ uvoľní do troch (3) kalendárnych dní po odstránení vád Diela a jeho prevzatí Objednávateľom. |
6. Zodpovednosť za vady a záruka Diela: |
6.1. Zmluvné strany sa dohodli na záručnej dobe v trvaní šesťdesiat (60) mesiacov, pričom táto záručná doba začína plynúť riadnym odovzdaním a prevzatím diela. |
6.2. Objednávateľ je povinný oznámiť Dodávateľovi vady na Diele najneskôr do šesťdesiatich (60) mesiacov od podpisu Protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela Zmluvnými stranami |
6.3. Objednávateľ na odstránenie vád stanovuje lehotu desať (10) pracovných dní odo dňa doručenia písomného uplatnenia nároku na ich odstránenie Dodávateľovi. Za spôsob doručenia si Zmluvné strany dohodli aj elektronickú komunikáciu |
Pre tieto účely Zmluvné strany v Protokole o odovzdaní a prevzatí diela uvedú kontaktné údaje zodpovedných osôb (najmä kontaktné meno a email) |
7. Sankcie: |
7.1. Objednávateľ bude nesplnenie povinností zo strany Dodávateľa vyplývajúcich z ust. bodov 2.7., 2.8. a 8.8. osobitných požiadaviek na plnenie tejto Zmluvy považovať za podstatný spôsob porušenia tejto Zmluvy s možnosťou uplatnenia: |
7.1.1. zmluvnej pokuty vo výške 10 000,00 Eur za takéto porušenie povinnosti Dodávateľa alebo |
7.1.2. využitia inštitútu odstúpenia Objednávateľa od tejto Zmluvy |
7.2 Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči Dodávateľovi zmluvné pokuty aj z nasledovných dôvodov: |
7.2.1 ak bude v omeškaní s vykonávaním a odovzdaním diela vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania |
7.2.2 ak bude v omeškaní s odstránením vád, ktoré je povinný odstrániť podľa tejto Zmluvy , je možné uplatniť zmluvnú pokutu vo výške 0,50 % z ceny diela, a to aj za každý začatý deň omeškania s odstránením vád |
7.2.3 Zmluvnú pokutu uplatnenú Objednávateľom z dôvodov uvedených v bodoch 4.2 a 7. je povinný Dodávateľ uhradiť do 15 dní po doručení písomnej výzvy na jej úhradu. Zmluvná pokuta sa uplatňuje v príslušnej výške s DPH. |
7.2.4 Uplatnením zmluvných pokút podľa vyššie uvedených bodov, nie sú dotknuté oprávnenia Objednávateľa na uplatnenie ďalších sankcií a zmluvných pokút v zmysle Zmluvy, Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u, podľa Obchodného zákonníka a iných platných právnych predpisov |
8. Ďalšie požiadavky: |
8.1.Pokiaľ z opisu technickej špecifikácie predmetu zákazky vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku resp. výrobcu Objednávateľ umožňuje predložiť ekvivalentné plnenie- |
- za podmienky, že ekvivalentné plnenie preukáže splnenie rovnakých alebo vyšších parametrov v porovnaní s uvedenými parametrami v opise a nebude v rozpore s inými všeobecne platnými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
8.2. Ak Dodávateľ ponúkne ekvivalentné plnenie, je povinný do piatich (5) kalendárnych dní od uzavretia tejto Zmluvy predložiť potvrdenie, že ním ponúknutý výrobok /stavebný postup je ekvivalentný v požadovaných technických parametroch alebo výbave |
8.3.Dodávateľ sa zaväzuje, že bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa neprevedie žiadne záväzky, práva a/alebo povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na žiadnu tretiu osobu. |
8.4 Dodávateľ do troch (3) pracovných dní po nadobudnutí účinnosti tejto zmluvy predloží objednávateľovi doklad o: - zavedenom systéme environmentálneho manažérstva (ISO 14 001, EMAS, apod.) |
- Systému manažérstva bezpečnosti 18001:2007, resp. inými environmentálnymi normami, minimálne v rozsahu činnosti na predmet činnosti uskutočňovanie stavieb a ich zmien, resp. pozemné stavby vydaného nezávislou inštitúciou |
- predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou integrovaného manažérskeho systému EN ISO 9001:2008. |
Verejný obstarávateľ prijme a uzná aj iné ekvivalentné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. |
8.6. Dodávateľ berie na vedomie, že Dielo bude financované z prostriedkov Európskeho spoločenstva a z prostriedkov štátneho rozpočtu SR |
8.7. Pokiaľ Objednávateľ tieto prostriedky nezíska na Dielo, v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020 , Dodávateľ súhlasí s tým, že Objednávateľ má právo od tejto Zmluvy odstúpiť bez finančných nárokov oboch zmluvných strán. |
9. Iné: |
9.1. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na znenie bodu 4.4 VZP OPET, ktorý pojednáva o momente nadobudnutia účinnosti Zmluvy až zápisom Dodávateľa v Registri konečných užívateľov výhod, pokiaľ Dodávateľ v čase uzatvorenia Zmluvy nebude registrovaný. |
9.2. Objednávateľ uvádza, že nie je platcom DPH |
9.3 Dodávateľ sa zaväzuje strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s vykonaním Diela a poskytovaním Služieb kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku uzavretej Objednávateľom ako prijímateľom nenávratného - |
- finančného príspevku a jej príloh vrátane Všeobecných zmluvných podmienok pre také zmluvy a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. Porušenie tejto povinnosti Dodávateľa je podstatným porušením Zmluvy, ktoré oprávňuje Objednávateľa od Zmluvy odstúpiť. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Turčianske Jaseno 24, Turčianske Jaseno, Martin, Žilinský, Slovenská republika
01.07.2016 06:00 — 31.08.2016 12:00
1,00 projekt
254 647,10
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2016 12:39
16.03.2016 12:45
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2016 13:42 - Vstupná ponuka | 254 647,10 | € | Cena s DPH |
16.03.2016 12:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 178 199,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: