35776005
Slovenská konsolidačná, a.s.
Cintorínska 21, Bratislava, 81499, SVK
17327547
MERCATOR DMS, spol. s r.o.
Jasovská 3/a, Bratislava, 85107, SVK
Mobilné regálové systémy
mobilné regálové systémy, registratúrne stredisko, archív
Tovar, Služba
2. Služby pozemnej dopravy, vrátane služieb pancierových automobilov a kuriérskych služieb okrem prepravy poštových zásielok
1. Mobilné regálové systémy
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je vypracovanie projektu umiestnenia mobilných regálových systémov, výroba, dodávka a montáž troch (3) mobilných regálových systémov registratúrneho strediska v nasledovnej štruktúre: |
1. Vypracovanie projektu umiestnenia mobilných regálových systémov (spolu 3 regálové systémy) pre miestnosti č. 1.29, 1.30 a 1.39. |
2. Miestnosť č. 1.39 - obojstranné mobilné regály budú rozdelené do dvoch blokov vpravo a vľavo od komunikačnej trasy. V regáloch budú uložené registratúrne záznamy. Pôdorys miestnosti 1.39 je uvedený v Prílohe č. 1. Rozmiestnenie regálov v miestnosti 1.39 je uvedené v Prílohe č. 2. |
3. Miestnosti č. 1.29 a 1.30 – obojstranné mobilné regály budú umiestnené v dvoch samostatných miestnostiach, komunikačná trasa bude v zadnej časti miestnosti v zmysle technickej špecifikácie a návrhu umiestnenia regálového systému. V regáloch budú uložené registratúrne záznamy. Pôdorys miestností 1.29 a 1.30 je uvedený v Prílohe č. 3. Rozmiestnenie regálov v miestnostiach 1.29 a 1.30 je uvedené v Prílohe č. 4. a Prílohe č. 5. |
4. Záručný servis na dodané mobilné regály v zmysle osobitných požiadaviek na plnenie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Požadovaná úložná kapacita pre miestnosť č. 1.39 | bm | 1100 | 1200 | |
Požadovaná úložná kapacita pre miestnosť č. 1.29 | bm | 200 | 250 | |
Požadovaná úložná kapacita pre miestnosť č. 1.30 | bm | 200 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Vypracovanie projektu – projekčná činnosť | |
1.1. Prieskumné práce spojené s obhliadkou a presným vymeraním miestností budú realizované pred začatím samotných prác na projektovej dokumentácii umiestnenia mobilných regálových systémov. | |
1.2. Vypracovanie projektovej dokumentácie pre umiestnenie mobilných regálových systémov, s presným rozpisom počtu mobilných regálov, výpočtom počtu bežných metrov, s označením nosnosti police a celkovej hmotnosti regálového systému (váha technológie + max. zaťaženie spismi), označenie plochy v m2 a výpočet zaťaženia na podlahu v kg/m2. | |
1.3. Maximálne zaťaženie je potrebné dimenzovať v zmysle statického posudku, ktorý sa nachádza v Prílohe č. 6. | |
1.4. Dokumentácia bude pozostávať z technickej správy a výkresovej dokumentácie v mierke 1:100, rozpočet realizácie vrátane položkovitého súpisu materiálu a montážnych prác. | |
2. Montážna činnosť | |
2.1. Prieskumné práce budú realizované pred začatím montážnych prác. | |
2.2. Začiatok realizácie montážnych prác bude v dohodnutom termíne, po odsúhlasení projektovej dokumentácie objednávateľom. | |
2.3. Montážne práce budú realizované v zmysle odsúhlasenej projektovej dokumentácie, zmeny budú možné len po ich obojstrannom odsúhlasení. | |
3. Konštrukčné riešenie regálov | |
3.1. Regály majú byť vyrobené z tenkostenných ohýbaných a odporovo zváraných oceľových plechov, tak aby bola zabezpečená tuhá konštrukcia s vysokou pevnosťou a nosnosťou podľa predpísaných noriem. Čelný panel má byť monolitický z jedného kusu. Police musia byť dimenzované na požadovanú nosnosť 60 kg / m. Perforáciou stojín musí byť dosiahnutá prestaviteľnosť políc v celom rozsahu výšky regálu nezávisle od susedných políc s krokom 20 mm bez použitia náradia. V konštrukcii regálov nie sú povolené iné materiály ako kovové. | Požiadavky: šírka police 2x30 mm, dĺžka police 1000 mm, svetlá výška medzi policami 370 mm, počet políc na výšku určených na ukladanie 6 ks. |
3.2. Medzi policami musia byť zarážky zabraňujúce pretlačeniu registratúrnych záznamov v protiľahlej polici. Stojky medzi policami musia byť vyrobené z plného materiálu. Medzi policou a stojkou nesmie byť medzera, cez ktorú môžu prepadnúť archivované dokumenty. Čelný panel regálu vyrobený z plechu a osadený informačným rámikom. | |
3.3. Registratúrne záznamy sa do regálov ukladajú v škatuliach s rozmermi: výška 250 mm, šírka 220 mm, hĺbka 300 mm. Požadovaná je rezerva výšky nad škatuľou 120 mm. Výškovo sa predpokladá 6 úrovní políc. | |
3.4. Podvozok by mal byť konštruovaný z hrubostenných plechov a plne rozoberateľný. Musí byť zabezpečená možnosť montovať regály aj v obtiažne prístupných priestoroch. | |
3.5. Regály musia byť zabezpečené proti prevráteniu. | |
3.6. Koľajové dráhy budú namontované na súčasnú podlahu. Okolo koľají budú namontované nájazdové plochy. Pojazdový mechanizmus regálov je uložený v ložiskách, ktoré by nemali vyžadovať žiadnu údržbu. | |
3.7. Pohon regálov musí byť riešený ovládacím kolesom pomocou retiazkových mechanizmov. V každom ovládacom kolese musí byť zabudovaný mechanizmus pre zablokovanie regálov, ktorý zabraňuje samovoľnému posunu regálov a tým sa zväčšuje bezpečnosť obsluhy. Ovládací mechanizmus musí byť schovaný za čelným panelom z dôvodu bezpečnosti. Pojazdový mechanizmus regálov musí byť uložený v ložiskách, ktoré sú ošetrené vazelínou, takže nevyžadujú žiadnu údržbu. Pojazdové kolesá na náhonovej strane musia byť spriahnuté tak, aby nedochádzalo k priečeniu regálu počas pohybu. | |
3.8. Povrchová úprava regálov musí byť riešená odolnými, stálymi a bezpečnými práškovými vypalovanými farbami. Práškovými farbami sú upravené všetky vodorovné aj zvislé konštrukcie regálov. Regály musia byť označené podľa požiadavky. | |
3.9. Pre zabezpečenie ochrany uložených registratúrnych záznamov pred degradáciou a zneužitím musí byť možné celý regálový systém uzamknúť ako celok. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Realizácia zákazky bude v dvoch etapách: 1. etapa - objednávka č. 1: dodanie a inštalácia mobilného regálového systému v miestnostiach č. 1.29 a 1.30. 2. etapa – objednávka č. 2: dodanie a inštalácia mobilného regálového systému v miestnosti č. 1.39. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie predmetu zákazky podľa objednávky č. 1, resp. objednávky č. 2 do 40 pracovných dní od vystavenia objednávky č. 1, resp. objednávky č. 2 objednávateľom po nadobudnutí účinnosti zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy zoznam min. 6 dodávok služieb a prác rovnakého alebo podobného charakteru za predchádzajúce tri roky (2013 až 2015). Písomné prehlásenie (o referenciách/dodávkach) bude obsahovať minimálne nasledovné údaje: stručný opis predmetu zákazky, cena plnenia bez DPH v posudzovanom období, identifikačné a kontaktné údaje na odberateľa predmetu plnenia. |
Objednávateľ požaduje zaslanie certifikátu v zmysle zákona o štátnom skúšobníctve, že regálový systém a jeho konštrukčné riešenie bolo podrobené skúškam, na základe ktorých bol vydaný certifikát. Certifikát je potrebné zaslať do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy, v kópii objednávateľovi. |
Dodávateľ musí zohľadniť špecifiká administratívnej budovy a nevynechať žiadne prípadné obmedzenia a podobné náležitosti súvisiace s realizáciou predmetu zákazky. |
Dodávateľ zabezpečí vypracovanie projektu umiestnenia mobilných regálových systémov pre miestnosti č. 1.29, 1.30 a 1.39 najneskôr do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy. Projektová dokumentácia bude protokolárne odovzdaná objednávateľovi. |
Jednotlivé súčasti (zariadenia) predmetu zákazky je potrebné dodať nové a nepoužívané, vrátane všetkých potrebných súčastí k ich prevádzke. |
Predmet zákazky bude ukončený protokolárnym prevzatím do používania, tzn. musí byť dodaná projektová dokumentácia skutočného vyhotovenia predmetu zákazky a ukončenie všetkých montážnych činností. |
Na dielo je požadovaná 10 ročná záruka, ktorá začne plynúť od podpisu preberacieho protokolu zmluvnými stranami. Regály budú v rámci záručného servisu každé dva roky od podpísania preberacieho protokolu prekontrolované a budú odstránené prípadné nedostatky. Servisný zásah bude zrealizovaný do 24 hodín od písomného nahlásenia. |
V rámci záručného servisu sú požadované nasledovné činnosti: vykonávanie záručných prehliadok, min. 1 za 2 roky, vykonávanie konštrukčných úprav regálového systému podľa požiadaviek, poskytovanie odbornej konzultačnej a poradenskej činnosti pre činnosti súvisiace s využívaním mobilného regálového systému, riešenie servisných udalostí po dohode s objednávateľom. Závady, ktoré spadajú do záručných podmienok, vzniknuté v záručnej dobe budú odstránené bezplatne. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Cintorínska 21, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2016 10:00 — 30.11.2016 10:00
1,00 súbor položiek zákazky
32 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
11.03.2016 09:42
21.03.2016 10:00
21.03.2016 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.03.2016 08:41 - Vstupná ponuka | 31 999,00 | € | Cena bez DPH |
21.03.2016 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 050,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: