00324787
Obec Šemša
Šemša 116, Šemša, 04421, SVK
44886021
DAG SLOVAKIA, a. s.
Volgogradská 9, Prešov, 08001, SVK
Dom smútku a okolie
stavebné práce, stavebné práce na stavbe budov, rekonštrukcia, oprava, elektroinštalcie, zdravotechnika, kúrenie
Stavebná práca
1. Dom smútku a okolie
|
|
---|---|
Funkcia |
Navrhovaný objekt „ Dom smútku „ bude zrealizovaný v obci ............................., okres ................................, v katastrálnom území obce ........................., parcela číslo .......... Stavebné práce riešené v rámci tohto projektu budú realizované v priestore jestvujúceho pozemku, ktorý je celý vo vlastníctve investora. |
Navrhovaný objekt „ Dom smútku „ je prízemný, čiastočne podpivničený a s plochou strechou. Objekt je v tvare lichobežníka. Pôdorysné rozmery sú 15,35*20,90 m o svetlej výške jednotlivých podlaží: 1.PP (pivnica) 2,50 m a 1.NP (prízemie) 3,30 m. |
Merná podlahová plocha budovy: |
1.PP 62,87 m2 |
1.NP 180,12 m2 |
Spolu 242,99 m2 |
Exteriér - terasa, schodisko, rampa: 58,32 m2 |
Zastavaná plocha: 301,31 m2 |
Obostavaný priestor budovy: 1095,50 m3 |
Budova je osadená do mierneho svahu, je jednopodlažná (1.np), v mieste suterénu (1.pp) dvojpodlažná so vstupom na úrovni terénu. 1.pp je čiastočne zapustené do terénu. |
Vybavenie objektu „ Dom smútku „ bude elektroinštaláciou a bleskozvodom, zdravotechnikou (vodovod, kanalizácia a plynoinštalácia ) a ústredným vykurovaním s vlastným plynovým kondenzačným kotlom. |
Napojenie objektu „ Dom smútku „ je na miestnu komunikáciu, na rozvod elektrickej energie, na rozvod plynu, na rozvod vody s napojeným na vlastnú studňu a na verejnú kanalizáciu. |
Projekt je riešený v súlade s požiadavkami hospodárnosti budov s bezbariérovým prístupom. |
Projekt je riešený v zmysle požiadavky na energetickú náročnosť so zateplením obalových konštrukcií (základov, fasády, strechy, podláh, podhľadov), dverných a okenných výplní (okien a vonkajších dverí). |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
A) SPRIEVODNÁ SPRÁVA | Sprievodná správa je uložená v priloženom súbore "A_SprievodnaSprava_R.pdf" |
B) SÚHRNNÁ TECHNICKÁ SPRÁVA | Súhrnná technická správa je uložená v priloženom súbore "B_SuhrnnaTechSprava_R.pdf" |
C) ENERGETICKÝ POSUDOK STAVBY | Energetický posudok stavby je uložený v priloženom súbore "C_EnergetickyPosudokStavby_R.pdf" |
D) STATICKÉ POSÚDENIE | Statické posúdenie stavby je uložené v priloženom súbore "D_Statika_R.pdf" |
E.1) PD01 ARCHITEKTONICKO STAVEBNÉ RIEŠENIE | Architektonicko stavebné riešenie je uložené v priloženom súbore "PD01_ArchitektStavebRiesenie_R.pdf" |
E.2) PD02 ELEKTROINŠTALÁCIA | Elektroinštalácia je uložená v priloženom súbore "PD02_Elektroinstalacia_R.pdf" |
E.3) PD03 ÚSTREDNÉ VYKUROVANIE | Ústredné vykurovanie je uložené v priloženom súbore "PD03_UstredneVykurovanie_R.pdf" |
E.4) PD04 ZDRAVOTECHNIKA | Zdravotechnika je uložená v priloženom súbore "PD04_Zdravotechnika_R.pdf" |
E.5) PD06 POŽIARNA BEZPEČNOSŤ STAVBY | Požiarna bezpečnosť stavby je uložená v priloženom súbore "PD06_PoziarnaBezpecnostStavby_R.pdf" |
F) VÝKAZ VÝMER | Výkaz výmer je uložený v priloženom súbore "VV_DomSmutku_R.pdf" |
Názov |
1 VŠEOBECNÉ USTANOVENIA OSOBITNÝCH POŽIADAVIEK |
1.1 Ďalej uvedené osobitné požiadavky na plnenie zmluvy obsahujú špecifické požiadavky na plnenie Zmluvy, ktorými sa upresňujú alebo doplňujú Všeobecné zmluvné podmienky uvedené v 2. časti Obchodných podmienok elektronického trhoviska platnými pre Dielo, vo verzii 2.1 účinnej od 1.12.2015 (ďalej "VZP OPET") a ktoré sú spolu so VZP OPET nevyhnutné pre riadne plnenie Zmluvy. Táto zmluva a VZP OPET tvoria zmluvné podmienky pre zhotovenie diela, ktoré je predmetom tejto zákazky (ďalej " ZP"). |
1.2 Dodávateľ potvrdzuje, že sa oboznámil s opisom predmetu zákazky, jeho technickou a funkčnou špecifikáciou uvedenou v zmluve a sú mu známe zmluvné podmienky a požiadavky na realizáciu diela uvedené v týchto osobitných požiadavkách na predmet zákazky a vo VZP OPET a nemá k tomu výhrady. |
1.3 Zastupovanie Objednávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky Dodávateľom, konanie v mene Objednávateľa počas trvania zmluvy |
1.3.1 Objednávateľ je oprávnený nechať sa zastupovať technickým dozorom, konzultantskou spoločnosťou alebo projektantom. Rozsah práv a povinností každého zástupcu Objednávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve, ktoré bude poskytnuté Dodávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Objednávateľ v stanovenej lehote doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky identifikačné údaje určenej kontaktnej osoby v rozsahu: meno, priezvisko, pozícia, č. telefónu, e-mailovú adresu. |
1.4 Zastupovanie Dodávateľa na konanie v priebehu realizácie Diela - plnenia predmetu zákazky, konanie v mene Dodávateľa počas trvania zmluvy. |
1.4.1 Dodávateľ je povinný najneskôr do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy určiť kontaktnú osobu oprávnenú konať v mene Dodávateľa vo veciach týkajúcich sa tejto zmluvy a v prípade zmeny kontaktnej osoby, túto zmenu rovnakým spôsobom oznámiť Objednávateľovi najneskôr ku dňu jej nástupu do danej pozície. Rozsah práv a povinností zástupcu Dodávateľa bude presne vymedzený v písomnom plnomocenstve, ktoré bude poskytnuté Objednávateľovi najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
1.4.2 Dodávateľ v stanovenej lehote 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy doručí písomne v listinnej forme alebo elektronicky identifikačné údaje citovanej kontaktnej osoby v rozsahu: meno, priezvisko, pozícia, č. telefónu, e-mailovú adresu a v listinnej forme písomné splnomocnenie pre kontaktnú osobu Dodávateľa s vymedzením rozsahu jej práv a povinností. |
2. PREDMET ZMLUVY |
2.1 Dielom sa na účely tejto zmluvy rozumie zhotovenie stavebných prác a dodávok: |
- v rozsahu a v lehotách podľa tejto zmluvy, |
- podľa projektovej dokumentácie a v rozsahu podľa výkazu výmer predloženého Objednávateľom podľa bodu 2.7 Osobitných požiadaviek Zmluvy a oceneného Dodávateľom podľa bodu 4.3 Osobitných požiadaviek Zmluvy. |
- podľa ďalšej sprievodnej dokumentácie a dokladov, rozhodnutí a príslušných povolení, nevyhnutných na začatie realizácie diela, ktoré doručí objednávateľ dodávateľovi najneskôr do 5-tich pracovných dní po uzavretí zmluvy, pokiaľ nie je určené v zmluve inak, alebo v primeraných lehotách, ktoré reálne vzhľadom na vydanie týchto dokladov, dokumentov alebo sprievodnej dokumentácie ich doručenie reálne umožnia. |
2.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že Dielo bude zhotovené v súlade so Zmluvou a jej prílohami, pokynmi Objednávateľa a/alebo ním splnomocneného zástupcu, v súlade s platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a s platnými technickými a technologickými normami. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť zhotoviť a Objednávateľovi odovzdať Dielo a Objednávateľ sa zaväzuje Dielo prevziať a poskytnúť Dodávateľovi nevyhnutnú súčinnosť v súlade so Zmluvou. |
2.4 Dodávateľ sa zaväzuje do 14 PD odo dňa uzatvorenia zmluvy písomne upozorniť Objednávateľa na prípadnú nevhodnú povahu, chyby v špecifikáciách PZ, v technickej dokumentácii alebo rozpory medzi technickou dokumentáciou a výkazom výmer, ak takú nevhodnosť Dodávateľ zistil, alebo mohol Dodávateľ zistiť pri vynaložení odbornej starostlivosti potrebnej na realizáciu Diela. Dodávateľ, ktorý poruší svoju povinnosť v zmysle tohto bodu, zodpovedá za vady Diela spôsobené použitím chybnej špecifikácie, PD alebo výkazov výmer. |
2.5 Dodávateľ pred uzavretím zmluvy zvážil a odborne posúdil všetky riziká spojené s realizáciou Diela, zobral do úvahy rozsah potrebných materiálov, rozsah prác a služieb potrebných na riadnu realizáciu Diela podľa zmluvných podmienok a dostupnej dokumentácie pre realizáciu Diela. |
2.6 Projektová dokumentácia predložená podľa bodu 2.7 časti Osobitné požiadavky Zmluvy Objednávateľom Dodávateľovi a ocenené výkazy výmer predložené podľa bodu 4.3 časti Osobitné požiadavky zmluvy Dodávateľom Objednávateľovi ako aj iná sprievodná dokumentácia, doklady a dokumenty poskytnuté Objednávateľom/Dodávateľom po uzavretí zmluvy a poskytované počas realizácie diela, tvoria a budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
2.7 Sprievodné, technické správy, posudky a výkresy, ktoré tvoria Projektovú dokumentáciu a neocenený Výkaz výmer, uvedené v prílohách k Opisnému formuláru zákazky boli oproti pôvodnej dokumentácii upravené tak, aby neobsahovali údaje z ktorých by bolo možné identifikovať Objednávateľa. Dodávateľ použije citované prílohy pre vypracovanie ponuky. Citovanú Projektovú dokumentáciu a Výkaz výmer v originálnom znení v elektronickej podobe na CD, predloží Objednávateľ Dodávateľovi do 5-tich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy. |
2.8 Dodávateľ, najneskôr do 5 pracovných dní od dňa doručenia oznámenia o nadobudnutí účinnosti zmluvy, predloží Plán organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s požadovanými lehotami uvedenými v čl. 3.16 Osobitných požiadaviek na plnenie. Pri jeho nepredložení v určenej lehote bude Objednávateľ postupovať podľa čl. XVIII bod 18.2 písm. b) VZP OPET. |
3. PODMIENKY VYKONANIA DIELA |
3.1 Dodávateľ vyhlasuje, že je spoločnosťou, ktorej predmetom podnikania je stavebná činnosť zodpovedajúca predmetu zákazky a je oprávnený uzavrieť túto Zmluvu o dielo (ďalej aj ako "Zmluva"), spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle príslušných platných všeobecne záväzných právnych predpisov ako aj spoločnosťou odborne spôsobilou na vykonanie Diela v zmysle technických noriem Slovenskej republiky a Európskej únie. |
3.1.1 Ak sa preukáže nepravdivosť vyhlásenia Dodávateľa podľa bodu 3.1 Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy, považuje to objednávateľ za podstatné porušenie zmluvy a odstúpi od zmluvy podľa čl. XVII bod 18.2 písm. a) VZP OPET. |
3.2 Stavbyvedúci |
3.2.1 Dodávateľ vyhlasuje, že vedením stavby bude poverená odborne spôsobilá osoba na vybrané činnosti vo výstavbe podľa zákona č. 50/1976 Zb. v znení neskorších predpisov a zákona 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, s odborným zameraním – stavbyvedúci pre pozemné stavby. |
3.2.2 Dodávateľ je povinný, v súvislosti so splnením požiadavky podľa bodu 3.2.1 Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy, doručiť Objednávateľovi do 5 pracovných dní od dňa doručenia oznámenia o nadobudnutí účinnosti zmluvy, v písomnej forme listinne/alebo elektronicky : |
- identifikáciu osoby, ktorá bude zabezpečovať stavebný dozor - stavbyvedúceho s uvedením kontaktu na stavbyvedúceho |
- doklad o oprávnenosti vykonávať činnosť stavbyvedúceho. |
3.2.3 Dodávateľ pri zmene určenej osoby stavbyvedúceho je povinný túto zmenu písomne listinne /alebo elektronicky oznámiť Objednávateľovi a to najneskôr tri dni pred nástupom novej osoby stavbyvedúceho. |
3.2.4 Ak Dodávateľ nedoručí dokumenty - požadované doklady a dokumenty uvedené v bode 3.2.2 a v lehote podľa bodu 3.2.2 bude Objednávateľ postupovať podľa čl. XVII bod 18.2 písm. b). VZP OPET. |
3.3 Dodávateľ je povinný dodržiavať počas celej doby realizácie diela - plnenia predmetu zákazky a plnenia podmienok tejto zmluvy príslušné platné všeobecne záväzné právne predpisy technické normy Slovenskej republiky, technické normy Európskej únie vzťahujúce sa na vykonanie Diela a ustanovenia zákona zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v platnom znení alebo ekvivalentného predpisu EU. |
3.4 Dodávateľ sa zaväzuje použiť na vykonanie Diela len také materiály a zariadenia, ktoré majú platné certifikáty kvality a spĺňajú podmienky kladené na stavebné materiály daného typu príslušnými všeobecne záväznými predpismi. |
3.5 Použitie ekvivalentných tovarov, výrobkov a zariadení. |
3.5.1 Pokiaľ z opisu predmetu zákazky, alebo projektovej dokumentácie, doručeného výkazu výmer alebo z inej sprievodnej dokumentácie, ktorá bola poskytnutá a známa Dodávateľovi vyplýva priame alebo nepriame označenie materiálu, výrobku alebo zariadenia, Objednávateľ umožňuje ekvivalentné plnenie. |
3.5.2 Za ekvivalentné sa považujú materiály, výrobky alebo zariadenia, ktorých technické špecifikácie sú rovnaké alebo lepšie ako technické špecifikácie požadované objednávateľom a ak ich uplatnenie nebude v rozpore s inými predpismi a rozhodnutiami príslušných orgánov. |
3.5.3 Pokiaľ na niektorú dodávku alebo jej časti neboli dohodnuté osobitné technické podmienky pre voľbu materiálov, výrobkov a zariadení určených k vykonaniu Diela, musia tieto dosahovať vlastnosti a technické a technologické parametre určené Projektovou dokumentáciou a príslušnými právnymi normami. |
3.5.4 Zmena materiálov, výrobkov a zariadení za ekvivalentné musí byť pred ich použitím odsúhlasená technickým dozorom Objednávateľa a to zápisom v stavebnom denníku. |
3.5.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že pri realizácii diela použije len materiály, výrobky a zariadenia s rovnakými alebo lepšími technickými špecifikáciami ako sú požadované objednávateľom v Projektovej dokumentácii. |
3.5.6 Dodávateľ je povinný zdokumentovať na požiadanie objednávateľa navrhované materiály a výrobky a predložiť v dostatočnom časovom predstihu v zmysle technologických postupov, dodávky materiálov na odsúhlasenie objednávateľovi. |
3.6 Dodávateľ je oprávnený použiť podklady pre realizáciu Diela (doklad o ohlásení stavby a vydané rozhodnutie, vzťahujúce sa na Dielo, Projektová dokumentácia, Výkaz výmer) výhradne pre účely plnenia tejto Zmluvy. |
3.7 Preberanie plnenia |
3.7.1 O odovzdaní a prevzatí Staveniska bude vyhotovený aj zápis v stavebnom denníku , ktorého vedenie sa začína k momentu odovzdania a prevzatia Staveniska. |
3.7.2 Odovzdanie a prevzatie Diela zmluvné strany potvrdia písomne v Protokole o odovzdaní a prevzatí Diela, podpísanom zmluvnými stranami, pričom základom a súčasťou protokolu bude Stavebný denník a potvrdenie o realizovaných prácach. |
3.8 Stavenisko |
3.8.1 Dodávateľ sa bezodkladne po prevzatí Staveniska zaväzuje a je povinný zabezpečiť na Stavebných pozemkoch inštaláciu meracích zariadení na spotrebu energií a vody, a iných médií, ktoré bude čerpať za účelom riadneho plnenia Zmluvy a realizácie Diela, ak sa takéto čerpanie uplatní. |
3.8.2 Dodávateľ na Stavenisku počas realizácie diela a až do ukončenia Zmluvy riadnym odovzdaním a prevzatím Diela: |
- nie je oprávnený bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku akékoľvek reklamy a/alebo iné pútače, |
- je povinný Stavenisko označiť na vlastné náklady a v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, |
- je oprávnený umiestňovať na Stavenisku, na zariadeniach nachádzajúcich sa na Stavenisku a na oplotení Staveniska logo svojej spoločnosti maximálne s rozmermi 2 x 2 m a zabezpečiť bezpečnosť jeho umiestnenia |
- je povinný označiť stavbu umiestnením informačnej tabule s rozmermi 1,5 m x 1,5 m, ktorá bude obsahovať informácie dodané Dodávateľom najneskôr 5 pracovných dní pre odovzdaním staveniska. |
3.8.3 Dodávateľ je povinný zabezpečiť Stavenisko tak, aby počas výkonu prác v pracovných dňoch a tiež v období pracovného pokoja, na stavbe nedošlo k poškodeniu a ohrozeniu života, zdravia a majetku tretích osôb. |
3.9 Dodávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín Časového harmonogramu, |
- najneskôr však do 3-och pracovných dní písomne informovať Objednávateľa o vzniku akejkoľvek skutočnosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu Diela, a ktorá by mohla mať vplyv na termín realizácie Diela a na vykonanie Diela vzájomne dohodnuté v súlade so Zmluvou. |
- ak hrozí, že dôjde zo strany Dodávateľa k omeškaniu prác v termínoch určených v Zmluve, je povinný bezodkladne posilniť výrobné a technické kapacity k eliminácii časového sklzu, resp. zahájiť viaczmenné práce, a to všetko bez nároku na zvýšenú odmenu - zvýšenie ceny Diela. |
3.10 Porady a kontrolné dni |
3.10.1 Dodávateľ alebo jeho zástupca sa zúčastni na poradách vyvolaných Objednávateľom v rámci plnenia zmluvy , koordinačných poradách a kontrolných dňoch organizovaných Objednávateľom. Dodávateľ je povinný vždy zabezpečí účasť stavbyvedúceho alebo jeho zástupcu na týchto stretnutiach. |
3.10.2 Objednávateľ je povinný preukázateľne doručiť Dodávateľovi pozvanie na dané stretnutie, v rozsahu určenia: |
- miesta a termín konania koordinačných porád a kontrolných dní, |
- určenia osôb, ktorých účasť zo strany Dodávateľa vyžaduje, |
- určenia osôb, ktoré sa zúčastnia za Objednávateľa, |
- predmet a rokovania a príslušné potrebné materiály a dokumenty súvisiace s predmetom rokovania, |
- iné dôležité skutočnosti |
a to najneskôr 2 pracovné dni pred samotným stretnutím, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak, ak si bude realizácia predmetu zákazky vyžadovať pracovné stretnutie vzhľadom na povahu riešenia problému stavu veci. |
3.11 Stavebný denník, obsah stavebného denníka, kompetencie , práva a povinnosti viažuce sa k vedeniu a obsahu stavebného denníka: |
3.11.1 Stavebný denník je vedený na stavbe a zapisujú sa doň všetky rozhodujúce skutočnosti týkajúce sa realizácie Diela. |
3.11.2 Zástupca Dodávateľa je povinný umožniť prístup technickému dozoru Objednávateľa k denným záznamom v stavebnom denníku na posúdenie a vyjadrenie a inému určenému zástupcovi Objednávateľa. |
3.11.3 V prípade zaznamenania udalosti vyžadujúcej si okamžité riešenie a rozhodnutie Objednávateľa vo veci, je zástupca Dodávateľa povinný bezodkladne oboznámiť s daným stavom priamo aj technický dozor Objednávateľa na stavbe. |
3.11.4 Zástupca Objednávateľa je povinný najneskôr do 3-och pracovných dní odo dňa vykonania záznamu v stavebnom denníku: |
- uviesť/vyjadriť svoj súhlas, prípadne nesúhlas, s obsahom predloženého denného záznamu a to aj s uvedením dôvodu nesúhlasu, |
- v prípade, ak sa Objednávateľ v stanovenej lehote k záznamu Dodávateľa nevyjadrí, platí, že so záznamom a/alebo navrhovaným riešením a konaním vo veci záznamu súhlasí. |
3.11.5 Stavebný denník sa bude viesť odo dňa prevzatia a odovzdania staveniska až do doby protokolárneho odovzdania a prevzatia Diela Objednávateľom a v prípade zistenia vád alebo nedorobkov až do ich riadneho odstránenia. |
3.11.6 Stavebný denník musí byť na stavbe Diela trvalo prístupný Objednávateľovi a/alebo zástupcovi Objednávateľa. |
3.11.7 Zápisy do stavebného denníka budú oprávnené vykonávať nasledovné osoby: |
- stavbyvedúci za Dodávateľa, |
- technický dozor Objednávateľa a jeho poverený zástupca, |
- projektant, |
- štatutárne orgány oboch Zmluvných strán, |
- zástupcovia príslušných orgánov štátneho dozoru a štátneho stavebného dohľadu, |
- ostatné príslušné orgány vykonávajúce kontrolu realizácie Diela. |
3.12 Dodávateľ je povinný vopred písomne v listinnej alebo elektronickej forme a /alebo zápisom v stavebnom denníku vyzvať Objednávateľa na vykonanie kontroly prác, ktoré v ďalšom pracovnom postupe budú zakryté alebo sa stanú neprístupnými. Výzva musí byť doručená Objednávateľovi najneskôr 2 pracovné dni vopred, pred vykonaním predmetných prác. Nedoručenie tejto výzvy/nedoručenie v stanovenej minimálnej lehote, umožňuje Objednávateľovi požiadať Dodávateľa, aby na vlastné náklady tieto práce odkryť a opakovane zakryť, a uviesť danú časť Diela do pôvodného stavu, spĺňajúceho požiadavky Diela. |
3.13 Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci a ochrany životného prostredia. |
3.13.1 Dodávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za dodržiavanie právnych predpisov vzťahujúcich sa na bezpečnosť a ochranu zdravia pri práci a ochranu životného prostredia: |
- svojich pracovníkov / zamestnancov a iných osôb vykonávajúcich svoju činnosť pre Dodávateľa, |
- pracovníkov/zamestnancov subdodávateľa Dodávateľa |
a iných osôb, ktoré na Stavenisku vykonávajú činnosti spojené s realizáciou Diela a je povinný vykázať zo Staveniska všetky osoby, ktoré odmietajú podmienky zmluvy a príslušné predpisy dodržiavať alebo ich porušujú. |
3.13.2 Dodávateľ zabezpečí, aby všetci jeho pracovníci a pracovníci jeho subdodávateľov, ktorí sa podieľajú na realizácií Diela absolvovali príslušnými právnymi predpismi ustanovené školenia alebo mali príslušné platné oprávnenia, atesty a osvedčenia, ktoré sa na realizáciu danej časti Diela, na ktorej sa budú podieľať vzťahujú. |
3.13.3 Dodávateľ je povinný zabezpečiť svojim pracovníkom príslušné osobné pracovné pomôcky a ochranné pomôcky podľa platných predpisov a zabezpečiť a zaručiť sa, že a subdodávateľ/lia, ktorí sa podieľajú na realizácií časti Diela uvedené zabezpečia pre svojich zamestnancov. |
3.13.4 Dodávateľ je povinný v prípade nehody, pracovného úrazu alebo inej podobnej udalosti, ktorá nastane na stavenisku počas realizácie diela postupovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi a je povinný okamžite upovedomiť Objednávateľa, resp. oprávnenú osobu Objednávateľa o: |
- pracovných úrazoch, |
- škodách na vybavení a strojoch a objekte v mieste realizácie Diela, |
- o vzniknutých požiaroch, aj zneškodnených, |
- o vzniknutých škodách na životnom prostredí a to aj odstránených, |
- neoprávnených zásahoch a úkonoch uskutočnených na stavenisku bez ohľadu na osoby, ktoré daný stav spôsobili, |
- alebo o inej podobnej udalosti, ktorá má vplyv a súvisí s riadnym plnením predmetu zákazky s realizáciou Diela. |
3.13.5 Objednávateľ, oprávnená osoba Objednávateľa, resp. technický dozor Objednávateľa je oprávnený dať pracovníkom Dodávateľa / iným osobám vykonávajúcim svoju činnosť pre Dodávateľa príkaz prerušiť práce, na stavenisku na realizácií Diela ak: |
- zodpovedný pracovník / iná osoba vykonávajúca svoju činnosť pre Dodávateľa, ktorá by takýto príkaz v prípade nevyhnutnosti mohla udeliť nie je dosiahnuteľná, |
- a ak je ohrozená bezpečnosť vykonávaného Diela, život alebo zdravie osôb nachádzajúcich sa na Stavenisku, alebo ak hrozia iné vážne škody. |
3.14 Prenesenie povinností a právomoci objednávateľa. |
3.14.1 Objednávateľ môže preniesť ktorúkoľvek zo svojich povinností a právomoci na tretiu osobu a môže toto delegovanie kedykoľvek zrušiť a to aj bez súhlasu Dodávateľa, pričom uvedené oznámi Dodávateľovi nasledovne: |
- delegovanie alebo zrušenie delegovania bude vykonané v písomnej forme a voči Dodávateľovi nadobudne účinnosť po jeho doručení v listinnej alebo elektronickej forme Dodávateľovi, |
- akékoľvek rozhodnutia, pokyn, kontrola, skúška, súhlas, schválenie alebo podobný akt a úkony uskutočňované touto osobou, určenou v rámci delegovania a v súlade s delegovaním má rovnaký účinok, ako by ho uskutočnil Objednávateľ sám a to so všetkými následkami. |
3.15 Poistenie zodpovednosti za škodu. |
3.15.1 Dodávateľ najneskôr do 5 pracovných dní po nadobudnutí účinnosti zmluvy je povinný uzatvoriť poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom minimálne do výšky hodnoty Diela. |
3.15.2 Dodávateľ na preukázanie splnenia povinnosti uvedenej v bode 3.15.1 doručí objednávateľovi do 3 pracovných dní po uzavretí poistnej zmluvy: |
- kópiu poistnej zmluvy na stanovenú výšku poistnej udalosti, kópiu dokladu uhradenia príslušného poistného za dohodnuté obdobie, |
- vyhlásenie Dodávateľa že sa zaväzuje, že poistenie bude trvať počas celej doby realizácie Diela. |
3.15.3 Ak Dodávateľ nepredloží dokumenty viažuce sa k poisteniu: |
- v stanovenej lehote/alebo v požadovanom rozsahu, |
- alebo Objednávateľ preukázateľné zistí, že z priebehu realizácie Diela, poistenie bolo ukončené, |
považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ bude postupovať podľa čl. XVII bod 18.2 písm. a) VZP OPET. |
3.16 Termín realizácie Diela - začatie prác na realizácií Diela, termín odovzdania a prevzatia staveniska . |
3.16.1 Termín realizácie Diela je stanovený - najneskôr do 21 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska. |
3.16.2 Dodávateľ prevezme Stavenisko od Objednávateľa najneskôr do 5-tich kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti tejto Zmluvy, pričom túto skutočnosť zmluvné strany potvrdia v Protokole o odovzdaní a prevzatí Staveniska , podpísanou zástupcami oboch zmluvných strán. |
3.16.3 Dodávateľ začne s výkonom stavebných prác určených na zhotovenie Diela najneskôr do 3-och kalendárnych dní odo dňa prevzatia Staveniska. |
3.17 Oznamovacia povinnosť pri zadávaní časti plnenia zákazky subdodávateľovi. |
3.17.1 K splneniu povinnosti podľa bodu 6.1.7 VZP OPET predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť Plnenia podľa Zmluvy. |
3.17.2 Dodávateľ v prípade ak má v úmysle zadať časť plnenia zákazky subdodávateľovi/om, predloží Objednávateľovi zoznam subdodávateľov s uvedením ich identifikačných údajov (IČO, obchodný názov, adresa sídla) a časti predmetu zákazky vo vecnom a finančnom vyjadrení, ktorú/ktoré mu/im Dodávateľ má v úmysle zadať, doplnené o čestné vyhlásenie Dodávateľa, že subdodávateľ/lia spĺňa/jú podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 ZVO v týchto lehotách: |
- do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy ak sú mu dodávatelia známi v čase uzatvorenia zmluvy, alebo |
- najneskôr 3 pracovné dni pred každým úmyslom Dodávateľa zmeniť subdodávateľa alebo pred úmyslom zadať časť plnenia zákazky subbdodávateľovi. |
4. OSOBITNÉ POŽIADAVKY K USTANOVENIAM O CENE |
4.1 Pre účely čl. X bod 10.1 VZP OPET, sa za ucelenú časť predmetu zákazky považuje každá stavebná časť, ktorá je uvedená v samostatnom výkaze výmer a ocenená samostatnou cenou za všetky položky výkazu výmer príslušnej stavebnej časti. Cena za celé Dielo je súčtom cien za jednotlivé ucelené stavebné časti. |
4.2 Dodávateľ potvrdzuje a zaručuje, že Cena Diela uvedená v zmluve a následne doručená a potvrdená podľa oceneného výkazu výmer je úplná a záväzná. |
4.3 Dodávateľ je povinný najneskôr do 7-mich pracovných dní po prevzatí originálnej projektovej dokumentácie a výkazu výmer podľa bodu 2.7 Osobitných požiadaviek na plnenie predmetu zákazky, doručiť Objednávateľovi ocenený výkaz výmer, vo formáte MICROSOFT EXCEL alebo inom editovateľnom formáte (na nosiči USB, alebo CD) a v listinnej forme. |
4.4 Ak Dodávateľ nedoručí Objednávateľovi ocenený výkaz výmer v stanovenej lehote a podľa požiadavky Objednávateľa uvedenej v bode 4.3 Osobitných požiadaviek na predmet zákazky a ďalších uvedených podmienok viažúcich sa k oceneniu výkazu výmer, bude to Objednávateľ považovať za porušenie zmluvnej povinnosti Dodávateľa a bude postupovať podľa čl. XVII bod 18.2 písm. b) VZP OPET. |
4.5 Cena Diela - Plnenia predmetu zákazky zahrňuje všetky náklady Dodávateľa pri vykonávaní Diela podľa špecifikácie uvedenej v tejto Zmluve a podľa jej príloh a zahŕňa: |
- všetky materiálové, dopravné a vedľajšie materiálové náklady, príslušenstvo, stroje, prístroje, nástroje a stavebné pomocné materiály, ktoré sú potrebné na vykonanie prác, |
- náklady na zabezpečenie ochrany a bezpečnosti staveniska a majetku objednávateľa , |
- náklady na dočasné napojenie elektriny, vody a kanalizácie, a iných médií, a náklady spojené s ich čerpaním , ktoré je nevyhnutné na riadne plnenie Diela a ktoré bude čerpať Dodávateľ, |
- náklady na odstránenie dočasného napojenia elektriny, vody a plynu, vrátane nákladov na ich prevádzku výlučne na účely zhotovovania Diela, |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa príslušných predpisov (BOZP); pre zamestnancov Dodávateľa a pre zamestnancov jeho subdodávateľov, |
- náklady na vyloženie, skladovanie materiálov; |
- náklady na zhotovenie a údržbu informačnej tabule po dobu odo dňa prevzatia Staveniska v súlade so Zmluvou až do dokončenia Diela a jej následnú likvidáciu, |
- všetky mzdové a vedľajšie mzdové náklady Dodávateľa, náklady na pracovníkov, dane, odvody, náklady na nadčasy, odmeny, odlučné, cestovné a iné vedľajšie výdaje výlučne na strane Dodávateľa; |
- náklady na všetky bezpečnostné a ochranné opatrenia vzniknuté od prevzatia staveniska do doby prevzatia dokončeného Diela Objednávateľom, |
- náklady na zabezpečenie dokladovej časti v dvoch vyhotoveniach v slovenskom jazyku, ak také sú v pri realizácii diela relevantné, |
- náklady na vyhotovenie projektu skutočného vyhotovenia Diela (ktorý po jeho odovzdaní Diela doručí Objednávateľovi v jednomvyhotovení) , |
- náklady spojené so zabezpečením vydaní nevyhnutných rozhodnutí a certifikátov, potrebných pre riadne odovzdanie Diela, |
- náklady spojené s odvozom a likvidáciou stavebnej sute, a vzniknutého odpadu pri realizácií Diela a v súvislosti s plnením predmetu zákazky, |
- náklady spojené so zabezpečením revízií a vyhotovením revíznych správ, ak ich potreba vyplynie pri realizácií Diela, |
- náklady spojené so zabezpečením záručných listov v kópii, návodov na údržbu a použitie výplňových konštrukcií, ak sa vyžadujú pre plnenie Diela, |
- náklady na doklady a certifikáty na akúkoľvek časť Diela, ak si to plnenie a realizácia Diela vyžaduje a/alebo ak pokiaľ sa takéto doklady v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi alebo technickými normami a stavebným konaním vyžadujú, |
- náklady spojené s poskytnutím záruky na realizované Dielo, v dôsledku porušenia povinnosti Dodávateľom, |
- náklady na vypratanie Staveniska a odvoz stavebného odpadu a sute a náklady spojené s uvedením staveniska a jeho priľahlých časti do riadneho pôvodného stavu, |
- náklady na dodávku vody, elektrickej energie, plynu a pod. spotrebované Dodávateľom pri realizácií Diela, |
- náklady na zabezpečenie bezpečnosti a ochrany Staveniska ako aj ďalších priestorov , kde sa bude Dielo realizovať v rozsahu nevyhnutnom jeho užívania, |
- náklady na poskytnutie prípadnej bankovej záruky garantujúce riadne a včasné vykonanie Diela a náklady na prípadnú bankovú záruku garantujúcu kvalitu Diela počas plynutia záručnej lehoty, |
- náklady na zriadenie ochranného koridoru pre chodcov a náklady na zriadenie Staveniska a jeho likvidáciu; a uvedenie priestorov staveniska do pôvodného stavu ak je to relevantné a potrebné v zmysle dokumentov súvisiacich s realizáciou Diela, |
- akékoľvek ďalšie vedľajšie rozpočtové náklady (najmä ale nie výlučne mimo Stavenisková doprava, územné vplyvy, prevádzkové vplyvy); a iné náklady, ktoré vzniknú Dodávateľovi pri realizácii Diela podľa Zmluvy, |
4.6 Iné náklady na realizáciu diela, ktoré neboli zahrnuté v Cene uvedenej v zmluve, ale sú nevyhnutné na plnenie predmetu zákazky, ktoré mal a mohol Dodávateľ zistiť a neboli zahrnuté v cene Diela, uhradí Dodávateľ bez možnosti navýšenia Ceny za dielo, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. |
4.7 Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade ak sa niektoré práce podľa Výkazu výmer nevykonajú, alebo vykonajú v menšom rozsahu, Dodávateľ tieto nevykonané práce nebude Objednávateľovi fakturovať a uplatňovať si za ne úhradu. |
4.8 Preskúmanie ocenených výkazov výmer predložených Dodávateľom podľa bodu 4.3 časti Osobitné požiadavky Zmluvy: |
4.8.1 Objednávateľ po doručení ocenených výkazov výmer spôsobom podľa bodu 4.3, preskúma či výkazy výmer boli ocenené podľa požiadaviek Objednávateľa a požiada Dodávateľa o vysvetlenie ceny/cien uvedené/ých pri jednotlivých položkách vždy, ak zistí že výkazy výmer nie sú ocenené podľa požiadaviek Objednávateľa alebo bude mať pochybnosť či predmet diela bude pri ponúknutých cenách realizovaný podľa požiadaviek uvedených v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou tejto zmluvy. |
4.8.2 Dodávateľ je povinný dotazované ceny na požiadanie odôvodniť spôsobom a v lehote určenej v žiadosti Objednávateľa. V prípade ak Dodávateľ odôvodnenie v určenej lehote nepredloží alebo dotazované ceny neodôvodní podľa požiadaviek Objednávateľa bude Objednávateľ postupovať podľa čl. XVIII bod 18.2 písm. a) VZP OPET. |
5. OSOBITNÉ POŽIADAVKY K PLATOBNÝM PODMIENKAM |
5.1 Pre účely čl. XI bodu 11.1 VZP OPET sa ucelená časť posudzuje podľa bodu 4.1 Osobitných požiadaviek na plnenie predmetuzákazky." |
5.2 Splatnosť faktúry sa riadi ustanovením čl. XV bod 15.1.3 VZP OPET. |
5.3 Ustanovenie čl. XV bod 11.6 VZP OPET sa pri tejto zákazke nepoužije. |
6. OSOBITNÉ POŽIADAVKY K ZODPOVEDNOSTI ZA VADY A ZÁRUKA |
6.1 Dodávateľ v súlade s čl. XII bod 12.16 VZP OPET poskytne na Dielo vrátane všetkých jeho častí a príslušenstva záruku minimálne 60 mesiacov alebo podľa záručného listu dodávaného spolu s tovarom alebo dielom, ak je táto záruky vyššia ako 60 mesiacov. |
7. V súlade s čl. IV bodom 4.3 VZP OPET táto zmluva nadobúda účinnosť len v prípade splnenia podmienky uvedenej v čl. XV bod 15.1.2 VZP OPET, okrem ustanovení čl. II body 2.1 tretia odrážka, 2.4 a 2.7, čl. III bod 3.17.2 prvá odrážka a čl. IV bod 4.3 Osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré nadobúdajú účinnosť dňom uzatvorenia zmluvy. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Šemša 116, Šemša, Košice - okolie, Košický, Slovenská republika
18.04.2016 09:00 — 17.01.2018 14:00
1,00 kompletná zákazka
337 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
08.03.2016 09:34
18.03.2016 15:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.03.2016 10:12 - Vstupná ponuka | 334 800,00 | € | Cena s DPH |
18.03.2016 14:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 232 530,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: